Gunslinger
Well-Known Member
Ei tässä sen paskempi hahmon liikkuvuus ole kuin vaikkapa The Witcher 3.
Ainakin omasta mielestä kontrollit paranee huomattavasti kun laittaa Standard FPS ja Camera Follow Level Off.
Tulitaistelutkin menee Dead Eye avulla todella helposti, kunhan inventaariosta löytyy vaikka purutupakkaa.
Aika hidastuu kun menee inventaarioon, ihan helposti ehtii täyttää palkit.
En oo itse ainakaan törmännyt missään pelissä yhtä hyvin tehtyyn hevoseen, voihan tuolla hevosella tietenkin perseillä ja vetää sillä vaikka puuhun, mikä on mielestäni vain hyvä asia, ratsastus vaatii hieman taitoa ja harkintakykyä.
Tämä peli pyrkii jonkinlaiseen kevyeen realismiin, eikä sen takia sovi kaikille pelaajille, ne ois voinut mennä realismin kanssa vielä huomattavasti pidemällekkin. Ne jotka odottaa tästä jotain arcade länkkäriä niin kannattaa jättää suosiolla hyllyyn.
Vähän sama asia kun ajopeleistä ostais Assetto Corsan ja rupeais valittamaan että se on liian realistinen
Aika samoilla linjoilla, tykkään tästä realistisemmasta tyylistä, vois vaan noi kyvyt pysyä samana myös kaikissa tarinatehtävissä, plus toi kävely/juoksu on kivikaudelta, kun on tatit käytössä. Kantapään kautta oon pikkuhiljaa oppinut pitää noi mittarit täysillä aina, varsinkin "dead eye". Muutaman kerran kuolo korjannut yllättävässä tulitaistelussa, kun ei oo tajunnut siitä huolehtia.
Pakko myöntää, kun alussa vapaa meneminen aukesi, niin kylillä sattui ja tapahtui tahattomia mokia, kiitos konrolleihin totuttelun.
Btw, Pystyykö esim katolta laskeutuu jotenkin järkevästi, kun ukko ei osaa tehdä ukemia (ainakaan vielä)?
Olin palaamassa jälleen seikkailluiltani leiriin ja metsän halki oikaistessani matkalle osui raihnainen mökki, josta kuului kiivasta keskustelua. Uteliaana sinne oli pakko kurkistaa. Hiivin huomaamattomasti sisälle, todetakseni pojan toruvan ainutta holhoojaansa, juoppoa isää. Isä-ukko oli äidin kuoltua käyttänyt ilmeisesti lähes kaikki vähät rahat uhkapeliin. Poika asteli riidan lopuksi ulos huoneesta ja käry kävi. En ehtinyt selittelemään kun pentu huusi isäänsä avuksi ja luikki itse sängyn alle piiloon. Patu kaivoi revolverin esiin ja alkoi tulittamaan. Koitin ampua itse ukolta vain tussarin kädestä, eihän siitä mitään tullut. Lopuksi laitoin aseen pois, etten tappaisi turhaan äijää. Pääsin pienen jekutuksen jälkeen tittaamaan nyrkillä käppänältä tajun kankaalle. Kersa parkui vielä henkensä puolesta, että arvokkaimmat jutut on piilotettu takkaan. Tilannetta ei tietenkään voinut rauhoitella enää mitenkään. Ei mennyt pojan pelastusyritys ihan putkeen Onneksi savupiipusta löytyneet 50$ lämmitti vähän mieltä poistuessani paikalta.
Viimeksi muokattu: