P
Poistettu jäsen 3274
Guest
D-padista vasemmalle, niin näkee nuo "task" tehtävät.
Edit: Omenanraato oli nopeampi
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
D-padista vasemmalle, niin näkee nuo "task" tehtävät.
Joka suuntaan painaessa tapahtuu eri asia kun painaa pitkään tai lyhyesti.Hmm. Itelläni vasen ristinäppäin avaa Arthurin muistikirjasen enkä sieltä kyl mitään taskilistaa löytänyt..
Chapter 6 meneillään mutta kysymys chapter 4:sta
Onko teille muille jäänyt neloseen kaksi tehtävää tekemättä vaikka alkaa chapter 5? Itselle jäi jostain syystä kaksi tekemättä vaikka alkoi uusia luku...
Hmm. Itelläni vasen ristinäppäin avaa Arthurin muistikirjasen enkä sieltä kyl mitään taskilistaa löytänyt..
Mulla jäi se Maryn tehtävä tekemättä, koska peli ei mitenkään varoittanut siitä, että kun pankki keikalle lähdetään niin sieltä ei ihan heti tulla takaisin.
Tuota tehtävää ei myöskään ollut tarjolla enää vitos chapterin jälkeen joten sen voi pysyvästi missata.
Mulla jäiNo voi perhana. Mutta kun peli ei siitä varoittanut,niin kai tarinan voi silti läpäistä 100% vaikka jäi kaksi tekemättä? Kyllä on oudosti tehty...
Onko kellään tietoa saako noita heppoja jotenkin nopeammaksi? Tai saako staminaa jotenkin pysyvästi lisättyä. Sehän toki nousee bondaillessa mutta mites sen jälkeen? Onnistuin nyt sitten tappamaan war horsen lisäksi myös sen shiren, ja nyt alla aika lussu Tennesee Walker-rodun kopukka. Taidan lähteä suosiolla etsimään itselleni sen valkoisen arabin.
Ne on jalustimetse jalkatila mistä se kiipee mikä sen oikea kutsumanimi onkaan
No nyt tiedän!Ne on jalustimet
Sul on helppoa ku foorumilla nätisti autetaan. Et usko mitä läksytystä mä oon saanu, kun 9v itse ratsastava heppahullu tullu välillä kyselee hevosista. Tunnistaa rodut ulkonäöstä pelissäkin ja mä käytän kaikesta vääriä termejä ja saan suunnilleen selkääni aina.No nyt tiedän!
Sul on helppoa ku foorumilla nätisti autetaan. Et usko mitä läksytystä mä oon saanu, kun 9v itse ratsastava heppahullu tullu välillä kyselee hevosista. Tunnistaa rodut ulkonäöstä pelissäkin ja mä käytän kaikesta vääriä termejä ja saan suunnilleen selkääni aina.
Toi on kyl totta. Tyttö harrastanu niin monta vuotta hevosia, että keppihevosta, että Schleich leikkiheppoja et luulis niiden iskostuvan jo pikkuhiljaa pääkoppaan. :SSietääkin saada, kyllä nyt pitäisi hevos tuntemus olla kohdallaan ja jos ei ole niin sitten täytyy opiskella kun tälläisen pelin kimppuun lähtee.
Ei sit niin mitään...ei mitään.kun tuonne New Austinin alueelle pääsee seikkailemaan niin onko siellä meininkiä ja tekemistä? Random tyyppejä jututettavaksi? Toisaalla porukka valitteli että Armadillokin on tyhjä ja hiljainen kuin mikä.
Toi on kyl totta. Tyttö harrastanu niin monta vuotta hevosia, että keppihevosta, että Schleich leikkiheppoja et luulis niiden iskostuvan jo pikkuhiljaa pääkoppaan. :S
Ei sit niin mitään...ei mitään.
en ymmärrä miksi siellä ei ole mitään. Toki niitä random sattumuksia tulee samoin kuin muuallakin, mutta ei mitään yksilöllisiä. Ei aarteita, ei kerättävää, ei sivutehtäviä. Ei mitään.