Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 -keskustelu

Mites tuo rahan sijoittaminen leiriin, mikä kannattaa, mikä ei? Tällä hetkellä pelkkä ammunationiin sijoittanut, mutta ei mitään liskojen päitä koristeena roikkumassa yms. Missäköhän kohtaa pumppuhaulikon saa ostettua?
 
Chapter 5...Huoh..
Mikä ihme siinä on, että joka pelifirman peliin täytyy tunkea jakso joka on
pelin kartan ulkopuolella joku alue, joten ne on pelkkää putkijuoksua ja silkkaa roskaa..
Vois jättää tollaset pois kokonaan..
 
Ai että saanko tämän muka vaihdettua Xbox one X:llä 4K:sta FullHD:ksi? Peli on pyörinyt siellä "pääkaupungissakin" sekoillessa ilman että olisi mikään droppi mun silmiini iskenyt. Tämän vuoden premium LG oled 4K ja one X:llä siis pelaan, niin miten saan mielestänne pelin parhaimman näköiseksi? Aika haaleaa on värimaailma monesti, mutta toisaalta kyllä se osaa olla aivan täysin muutakin. Värivalot kaduilla öisin päräyttävät siihenkin todellisuuteen.
 
Meinasin laittaa kuvan miltä tämä minulla näyttää Prolla, HDR on ja Sonyn 4k tv. Huomasin vaan että näköjään vetää hirveän harmaaksi tuon kuvan kun latasin Twitteriin. Otin nyt kännykällä kuvan samasta screenshotista josta näkee mitä tuo uploadaus teki väreille. Itselläni ei siis tuota harmaata kalvoa ole näkynyt.

Toki tuo kännykkä kuva nyt vähän ylikorostaa värejä, mutta miltä tuo muilla näyttää?
 

Liitetiedostot

  • 20181030_184328.jpg
    20181030_184328.jpg
    1,1 MB · Lukukerrat: 88
  • IMG_20181030_184352.jpg
    IMG_20181030_184352.jpg
    308,1 KB · Lukukerrat: 85
Oletko jo niin pitkällä et ollaan käytännöss kokoajan Saint Denisissä? Koska jos siellä on prolla sulavaa, niin haluan jotain todisteita. On nimittäin pelikelvottomin fps miesmuistiin. Muuallahan pärjää mainiosti pron fps:llä.
Mutta on tuo peli todella paljon paremman näköinen hdr päällä fullhd tilassa, kuin hdr:llä 4k tilassa. Tuo tasainen fps vain kruunaa tilanteen.

Mitä hdr asetusta käytät fullhd tilassa? Normaali 100 mielestäni liian tumma.
 
Ai että saanko tämän muka vaihdettua Xbox one X:llä 4K:sta FullHD:ksi? Peli on pyörinyt siellä "pääkaupungissakin" sekoillessa ilman että olisi mikään droppi mun silmiini iskenyt. Tämän vuoden premium LG oled 4K ja one X:llä siis pelaan, niin miten saan mielestänne pelin parhaimman näköiseksi? Aika haaleaa on värimaailma monesti, mutta toisaalta kyllä se osaa olla aivan täysin muutakin. Värivalot kaduilla öisin päräyttävät siihenkin todellisuuteen.
Samat kokemukset itsellä vaikka toki vuoden 2016 samsung TV:nä. 4K pitää vaihtaa boksin video asetuksista FullHD:ksi.
 
Mitä hdr asetusta käytät fullhd tilassa? Normaali 100 mielestäni liian tumma.

Kun tuota hdr selvitystä katsoin niin tuli mieleen että voi olla että saa parhaan lopputuloksen kun pitää ilman hdr:ää pelin ja kytkee telkusta "hdr efektin" päälle. Efekti sentään yrittää yleensä älykkäästi tehdä kirkastuksia oikeissa paikoissa sen sijaan että vain skaalaisi kaikkea kuvainformaatiota kirkkaammaksi.
 
Ostin ton special editionin ja mulla oli siinä mukana tullu Thoroughbred hevonen joka pääsi heittään veivinsä, enkö nyt saa enään uutta Thoroughbredia enään mitenkään?
 
No jopas on omituista, jos ei ns. "premium" konsoleilla näytä hyvältä. Itsellä näyttää ihan ilman hdr/4K/60fps (!) sun muita jeesustelutilpehöörejä vallan mainiolta, open world -pelien mittakaavassa kenties parhaimman näköinen peli tähän asti.
 
Ostin ton special editionin ja mulla oli siinä mukana tullu Thoroughbred hevonen joka pääsi heittään veivinsä, enkö nyt saa enään uutta Thoroughbredia enään mitenkään?
Mulle kävi niin että tuo heppa oli ns. main horse pitkän aikaa, kunnes aloitin tauon jälkeen pelaamaan. Hevonen nimittäin oli vaihtunut täysin erilaiseksi, nimi oli sentään pysynyt samana. Eikä ole ilmestynyt enää talliinkaan. Eli special editionin hevonen katosi kuin tuhka tuuleen ja tilalle tuli perus ratsu. Ärsyttävä bugi.
 
Tänään tuli jälleen vedettyä yli 10h putkeen.
Chapter nelosen lopun AI taulapäiden takia jumittelin moneen paikkaan mikä sai pelin sekoamassa niin ettei ukko tehnyt välillä mistän mitään. Mutta AI hermostui odotteluun ja teki itse vaaditun asian joka taas sain oman äijän liikkumaan.
Chapter 5 oli karmeinta kuraa hetkeen, eikä tuollaisia saisi peleihin puskea.

Nyt mennään chapter 6:ssa ja lopetin illan kesken, kun alkoi vitos chapterin myötä ottamaan niin pahasti päähän ja tämä viimeinen chapter alkanut todella puuduttavasti, vaikkakin edelleen tarina pitää otteessaan.

Tarina on kyllä ihan kokoajan täysin ennalta-arvattavaa ja sen vuoksi vähän typerästi tehtyä, mutta jotenkin siihen meni mukaan ja nyt ei enää halua edes tehdä sivutehtäviä, kun haluan vain tarinan päätökseen. Varsinkin kun melkein jo tietää mitä lopussa tapahtuu.

Saiskohan huomenna storyn valmiiksi. Katsoo vaikka viikonloppuna epilogit sitten perästä.
 
Tänään tuli jälleen vedettyä yli 10h putkeen.
Chapter nelosen lopun AI taulapäiden takia jumittelin moneen paikkaan mikä sai pelin sekoamassa niin ettei ukko tehnyt välillä mistän mitään. Mutta AI hermostui odotteluun ja teki itse vaaditun asian joka taas sain oman äijän liikkumaan.
Chapter 5 oli karmeinta kuraa hetkeen, eikä tuollaisia saisi peleihin puskea.

Nyt mennään chapter 6:ssa ja lopetin illan kesken, kun alkoi vitos chapterin myötä ottamaan niin pahasti päähän ja tämä viimeinen chapter alkanut todella puuduttavasti, vaikkakin edelleen tarina pitää otteessaan.

Tarina on kyllä ihan kokoajan täysin ennalta-arvattavaa ja sen vuoksi vähän typerästi tehtyä, mutta jotenkin siihen meni mukaan ja nyt ei enää halua edes tehdä sivutehtäviä, kun haluan vain tarinan päätökseen. Varsinkin kun melkein jo tietää mitä lopussa tapahtuu.

Saiskohan huomenna storyn valmiiksi. Katsoo vaikka viikonloppuna epilogit sitten perästä.

Tuohan se isoin pelko oli kun kuuli että kyseessä esi-osa. Chapter 5 alkuun jätin äskön pelin
Tarina ei vaan ole yllättänyt missään kohtaan, tuo 4 chapterin pankkiryöstö oli ihan siisti, ja kyllä se vähän sattui kun oma lempihahmo ammuttiin pihalle. Dutch on tosi heikosti kirjoitettu tässä, ihmettelen kokoajan miten Arthur on seurannut tätä idioottia 20 vuotta. Muistan ekan osan kun pelasin ja kaikesta huolimatta Dutchin kohtalo siinä oikeasti teki pahaa, mutta tuntuu että tämä esi-osa pilaa senkin hetken.
 
Chapter 2:sen luultavasti loppupuolella menossa tarinassa vasta, kun on tullut tutkittua paikkoja enemmän, mutta jotenkin tuo Dutch tuntuu todella turhalta tyypiltä, siellä se vaan valittaa teltassaan eikä tee mitään ja jos pystyisi, niin laittaisin kuulan kalloon sille :D
 
HDR on "rikki" siksi että se ei ole oikeaa HDR:ää vaan muokattu SDR:stä. Bad Rockstar, baad!

Toivotaan että tulee muutos pian. Kannattaa siis laittaa OFF asentoon.

Edit: Ah.. tästä olikin jo aikaisemmin keskustelua. Pitää koittaa tuota fullHD asetusta ja katsoa mikä olisi paras vaihtoehto. Mutta toivotaan että fixi tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Chapter 2:sen luultavasti loppupuolella menossa tarinassa vasta, kun on tullut tutkittua paikkoja enemmän, mutta jotenkin tuo Dutch tuntuu todella turhalta tyypiltä, siellä se vaan valittaa teltassaan eikä tee mitään ja jos pystyisi, niin laittaisin kuulan kalloon sille :D
Vähän samat fiilikset. Ei jotenkin nappaa pyöriä siellä leirissä muutenkaan, olisin mieluummin yksinäinen cowboy kaukana kotoa kuin kantaisin jollekkin rosvokoplalle evästä pöytään. Muutenkin tullut tarinaa pelailtua hiljakseen, ei vaan jotenkin ole sellainen tarina joka iskisi ihan täysillä, vaikka muuten peli onkin tempaissut mukaansa todella hyvin. Kaikki muu tekeminen tarinan ulkopuolella on paljon mielekkäämpää.
 
Vähän samat fiilikset. Ei jotenkin nappaa pyöriä siellä leirissä muutenkaan, olisin mieluummin yksinäinen cowboy kaukana kotoa kuin kantaisin jollekkin rosvokoplalle evästä pöytään. Muutenkin tullut tarinaa pelailtua hiljakseen, ei vaan jotenkin ole sellainen tarina joka iskisi ihan täysillä, vaikka muuten peli onkin tempaissut mukaansa todella hyvin. Kaikki muu tekeminen tarinan ulkopuolella on paljon mielekkäämpää.
Mä pistin alkuun aina automaattiratsastusta päälle ja katselin kännykkää.
Mut sit kolmos chapterin jossain vaiheessa tarina imaisi mukaansa ja sen jälkeen olen halunnut tarinaa seurata todella surkeasta chapter 5:sta huolimatta.
 
Mä pistin alkuun aina automaattiratsastusta päälle ja katselin kännykkää.
Mut sit kolmos chapterin jossain vaiheessa tarina imaisi mukaansa ja sen jälkeen olen halunnut tarinaa seurata todella surkeasta chapter 5:sta huolimatta.
Saattoi olla, että mainitsit jo aiemmassa viestissä, mutta miten tuon automaattisen ratsastuksen saa päälle?

Itellä ei toimi edes tuo waypoint, kuuluu vaan sellannen 'pauke ääni', koko kartta näyttää vaan Bounty palkkiota, joka näyttää olevan 285$.

Add markerit toimii ja niiden avulla suunnistanut
 
Saattoi olla, että mainitsit jo aiemmassa viestissä, mutta miten tuon automaattisen ratsastuksen saa päälle?

Itellä ei toimi edes tuo waypoint, kuuluu vaan sellannen 'pauke ääni', koko kartta näyttää vaan Bounty palkkiota, joka näyttää olevan 285$.

Add markerit toimii ja niiden avulla suunnistanut
Asetuksista pitää laittaa GPS route tjsp. päälle että piirtää reitin kartalle.. :rolleyes:
 
Ylös Bottom