Red Dead Redemption 2 Online Beta

Gunslinger

Active Member
Onlinessa on autoaim kaikilla eikä mielestäni ole mitään freeaim lobbyja vielä olemassa.
Ok, widee näköjään suositteli yks, niin alkaa olee tähtäys GTA III tasoo. Sit riittää et on vihu puolen ruudun säteellä ja painaa liipasinta :D Ei tätä onlinee kyllä jaksa pelata tässä kunnossa. Täällä ketjussa onkin jo sanottu hyvin miten nettipuolesta sais mielekkäämpää. Pelaajien jatkuva karttalla näkyminen pois, toisten pelaajien ampumisesta kunnon seuraamukset ja tähtäysavut heikommiks tai pois. Toivotaan et joskus tulee muutoksia, tai jää unholaan.

Online- puolen pelaamisessa tökkii itellä se, että oon ns. helvetin huono häviäjä. Nyt kun itse ihan alussa oon vielä, huonot aseet ja kontrollitkin vähän unohtunut, niin vitutuskäyrä nousee (=nousi) korkelle jonkun ampuessa sut haulikolla kuoliaaksi. Eka haulikko, pumppumalli, taisi auetakin vasta ~6 levelillä.. siihen asti noilla ritsoilla joutuu leikkimään. Tässä ei taida pystyä pelaamaan yksinkään tossa onlinessä?
No aloitinpa pelaamaan nyt tarinan alusta uusiksi, tällä kertaa fps- kuvakulmasta. Ja enemmän kusipää-mentaliteetilla!

Ac3way

Well-Known Member
32 pelaajan battle royale lisätty peliin, itselläni ei vielä päivitys ole ladatavissa (PS4). Ihmiset kuitenkin pelailee sitä jo. Varmaan paljon muutakin tehty, täytyy etsiä joku uutinen jostain muutoksista.

OMI3R

Well-Known Member
Ei tässä mun mielestä mitään ladattavaa päivitystä ollut. Pelasin tässä ja yhtäkkiä oli vaa tämä "battleroyale" lisätty.

OMI3R

Well-Known Member
Sanokaa hulluks, mut mä jotenki tykkään täst "battlerojalesta" enemmänki semmonen mini BR, lyhyitä ja nopeita matseja, idea sama.

Gunslinger

Active Member

OMI3R

Well-Known Member
Oho tullut näköjään muitakin parannuksia onlineen, saa epämieluisat tappajat nopeemmin pois omasta pelistä ja vain lähellä olevat pelaajat näkyy kartalla, jos tappaa muita pelaajia, piste kartalla ilmeisesti tummenee ja näkyy kauemmaksi. Ihan hyviä parannuksia, pitääpä testata tänään.
Kyllä vain, mutta ei vielä. Nämä uudistukset tulee myöhemmin, nyt tuli siis vain tämä mini BR. Mutta joo, hyviä uudistuksia.

Gunslinger

Active Member
Kyllä vain, mutta ei vielä. Nämä uudistukset tulee myöhemmin, nyt tuli siis vain tämä mini BR. Mutta joo, hyviä uudistuksia.
Ok, no onneks noilla ei ollut merkitystä tuossa uudessa pelimuosossa. Ei näy vihut siinä kartassa ollenkaan, alue pienenee sopivalla nopeudella ja keskemmällä parempia aseita, plussaa niistä. Toi täysi automaattitäyhtäys ja kankee ohjaus vaan pilaa sen. Muutaman erän otin ja yksi voittokin tuli, pelaajia oli parhaillaan 8/32. No kattellaan myöhemmin uudelleen, on kuitenkin mennyt jo vähän parempaan suuntaan.

OMI3R

Well-Known Member
Joo no ei tällä mini battle rojalilla nyt mitää fortnitea vastaan aleta kilpailee, eikä se varmaa ole ees tarkoitus. Mut melko onnetonta kyllä, enimillään olen pelannut 10 pelaajaa vastaan. Myöskään ei pitäisi pystyä juomaan mitään näitä health juomia tässä pelimuodossa eikä ability cardsit pitäs olla käytössä, kaiken pitäisi olla täysin niin että kaikki lähtee nollista. Noh, näillä nyt mennään. Ite lähen aina kiertää reunoista aina vaa keskemmälle, enkä lähe juoksee samantien keskelle kuolemaan. Kyllä pienelliä viilauksilla, enemmän pelaajia, autoaim ainaki jotenki vähemmälle niin vois olla ihan ok.

Ylös Bottom