Red Dead Redemption 2 Online

HerraNenä

Well-Known Member
Itseä suoraan sanottuna vituttaa, että eivät koskaan tuoneet gtaviiteen yksinpelisisältöä lisää, gta4 sentään sai 2 laadukasta dlc:tä. Ja sama rdr1/2 kohdalla. Ei vaan jaksa tuota päämäärätöntä onlinehössötystä määräänsä enempää.

ollli

Member
tuossa luin eilen tätä ketjua alusta ja aika alkuvaiheilla oli puhetta, että miksi tässä ei voi taloa ostaa jotta saisi rahoille ja kullalle käyttöä. Itse aloin miettiin, että halvimmat talot josta kirjaimellisesti tuulee läpi(eli niitä hylättyjen erämaa mökkien kaltaisia) ja niissä sisällä olisi vaan sänky missä istua, arkku tavaroille ja vaatteille ja kamiina, joka vastaa leirin nuotiota tarkoituksellaan ja pihalla joku katos pollelle.
Kalleimmat olisi niitä maatalo kartanoita, joissa olisi navetta jossa sitten voisi olla useampi hevonen.
Näissä kalleimmissa, miksei jo keski kalleissa voisi eläimiä kasvatta(lehmät, possut lihoiksi ja nahoiksi kanoista munia), mutta miten tämän kasvattamisen toteuttaa on isompi ongelma. Paitsi kanat ja munat, kun ne voisi olla siellä tallin sisällä, koska se talli toimisi kuin gta onlinen autotallit.

OMI3R

Well-Known Member
Onhan näitä huhuja ja nämä "data miners" vai mitä onkaan ovat kuulemma löytäneet koodista että jotain properties/kartanot olisi tänne tulossa. Miten totta ne on, on sitten asia erikseen. Mutta en näe mitään syytä että miksei niitä tänne voisi tulla, just että halvin olisi joku onneton hökkeli ja kallein sitten saint denis/maatila farmi jne. Mutta kyllä siinä pitäisi olla jotain muuta kun vaan että, noni tässä teille neljä seinää ja katto jossa sit voitte istua.

Juhis82

Active Member
Joo onhan tässä pelissä paljon potentiaalia jos vaan niitä käytettäisiin. Itse luovutin niiden aarrekarttojen suhteen niinku mua täällä opastettiin, mutta sinänsä aarrekartat kuuluisi kyllä tälläiseen peliin. Ja sitten kullan lisäksi niissä arkuissa voisi olla esim joku pohjapiirros jota tarvitaan esim kartanon rakentamiseen. Mä tässä mietin että miten sen kartanon rakentamisen voisi hoitaa niin ettei koko rdr kartta ole täynnä pelaajien kartanoita, mutta kait sen kohdilla voi hoitaa niin että se oma kartano näkyy vaan omassa kartassa. Noin niinku ajatustasolla tälläinen heitto. Mitäs tykkäätte ideasta

Powerslider

Well-Known Member
Tässähän on vaan taivas rajana, mutta se on sitten eri asia että onko Rock Starilla paukkuja kehittää tätä. Siellä on uusi GTA kehityksessä ja GTA Onlinen nextgen versio on nurkan takana. Alkaa olemaan liikaa rautoja tulessa ja RDR2 on se joka kärsii koska pelaajaa määrä on huomattavasti alhaisempia kuin GTA Onlinessa.

Ylös Bottom