Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 Online

Sais tulla se nextgen päivitys, kumma homma jos ei tähänkin tule kun GTA V Onlineen se on jo tekeillä.
Tähän sais PS5/X helposti dynaamisen 4K/60fps kaikilla herkuilla.
 
Sais tulla se nextgen päivitys, kumma homma jos ei tähänkin tule kun GTA V Onlineen se on jo tekeillä.
Tähän sais PS5/X helposti dynaamisen 4K/60fps kaikilla herkuilla.

Joo. Mutta toisaalta en mä tiedä tarvii Rockstarin pitää mitään kiirettä koska eihän valtaosalla edes ole vielä noita konsoleita, kuten allekirjoittanut

Itse pelistä. Voiko esim ostettuja aseita menettää vai meneekö ne leirille (camp)? Meinaan minusta multa puuttuu aseita, joita minulla varmasti on.

Taas kokeilin 3 paikasta löytää treasure mapin, mutta ei tälläkään kertaa löytynyt. Johtuukohan se tuurista, mun rank sijoituksesta vai siitä että ne paikat on yksinkertaisesti vaihtunut.. Tosin olen nyt muutamia löytänyt sattumalta. Esim eilen sen Dakota River Bend mapin

Vielä puuttuis vähän kultaa. 12.75 löytyy tällä hetkellä
 
Viimeksi muokattu:
On siellä leirissä se aselaatikko mihin voi tallentaa aseita mitä ei käytä, taitaa olla sen vaatesovituksen vieressä. Käy katsomassa näkyykö siellä.
 
Taas kokeilin 3 paikasta löytää treasure mapin, mutta ei tälläkään kertaa löytynyt. Johtuukohan se tuurista, mun rank sijoituksesta vai siitä että ne paikat on yksinkertaisesti vaihtunut.. Tosin olen nyt muutamia löytänyt sattumalta. Esim eilen sen Dakota River Bend mapin
Ne kartat ei spawnaa joka kerta vaikka paikka oliskin oikee eli tuurista kiinni.
 
Ne kartat ei spawnaa joka kerta vaikka paikka oliskin oikee eli tuurista kiinni.


Okei. Eli mun tuurilla mä saan odottaa noita karttoja vielä 5 vuoden päästäki :D. No ei se mitään.

Onkohan Rockstarin servut alhaalla kun tässä tunnin aikana on tullut varmaan 5 kertaa eri virhe ilmoitus ja mut on heitty alkuvalikkoon?
 
Tuntuu että nykyään muutenkin niitä treasure mappeja ei meinaa löytyä kuten ennen, viimeisimmän pätsin jälkeen en ole löytänyt yhtäkään mappia sitten kopeloimalla ruumiita tai ne puukolla puussa olevat. Ainostaan 10 levun välein tulevat mapit olen saanut ja se 28 daily streak palkinto mappi. Ennen kun saattoi yhen illan aikana jos hyvin kävi löytyä jopa 5 treasure mappia.
 
Okei :). Onko muuten sillä merkitystä etemisen kannalta, minkä roleista ostaa ekana? Mulla olisi mielessä kyllä yksi, mutta mietin että onko sillä merkitystä jonka ostaa ensiksi?

Mikä on muuten toi kolmas juttu mitä tarvitaan joidenkin asioiden ostamiseen, Kulta,raha ja ? Se sininen rinkula
 
Okei :). Onko muuten sillä merkitystä etemisen kannalta, minkä roleista ostaa ekana? Mulla olisi mielessä kyllä yksi, mutta mietin että onko sillä merkitystä jonka ostaa ensiksi?

Mikä on muuten toi kolmas juttu mitä tarvitaan joidenkin asioiden ostamiseen, Kulta,raha ja ? Se sininen rinkula
Itse otin ensimmäiseksi rooliksi bounty hunter roolin, koska sillä saa kultaa nopeinten, jotta saa myös toiset roolit auki. Sininen raha on mitä saa rooleista etenemällä roolin leveleissä.
 
Joo. Itsekin otin boynty hunter roolin. Sen takia kun se on noista se joka eniten kiinnosti.

Muutamia kysymyksiä liittyen boyntyn hunteriin.
Miten muuten noi tuon roolin lainsuojattomat.. Onko niitä tietty määrä vai rajattomasti? Voisko olla niin että tavallisia on rajattomasti mutta legendoja on tietty määrä?
Miten muuten jos on sellainen tilanne kuten eilen wolf manin suhteen.. Jos huomaa ettei ehdi ajoissa toimittamaan niin jos haluaa täydellisesti suorittaa niin onko parempi antaa ajan kulua vai ampua ne lainsuojattomat? Kun eikös sen voi suorittaa uudelleen jos aika menee umpeen, kun eikös se lasketa epäonnistuneeksi, kun tappaminen. Sillonhan sen on suorittanut. Voiko legenda boyntyn suorittaa uudelleen mikäli olisikin saanut suoritettua sen täydellisesti eli elävänä.
 
Itselle taas Bounty Hunter on kaikista tylsin rooli ja olenkin vasta lvl 9 siinä. Toki ne legendary tehtävät on ihan hauskoja, mitä muutaman tehnyt. Ja en tiedä parantuuko se rooli yhtään, jos hommaa sen viimeksi julkaistun paremman lisenssin siihen rooliin.

Muut hommat on itseäni kiinnostanut enemmän.

Ja tosiaan tavallisia bountyja on loputtomasti, mutta legendaryja on vain tietty määrä.
 
Voiko legenda boyntyn suorittaa uudelleen mikäli olisikin saanut suoritettua sen täydellisesti eli elävänä.
Voi suorittaa uudestaan. Niissä on vaan joku 45min cooldown. Eikä se bounty nyt varsinaisesti epäonnistu vaikka ei elävänä toimittaiskaan. Elävänä saa vaan paremman palkkion.
 
Paitsi silloin kun legendary bountia on tehnyt niin montaa kerta että se vaikeustaso on 5 tähteä, silloin bounty ei saa kuolla.
 
Okei :). Kokeilin tuossa noita eri series taisteluita ja kyllä huomas että oon aloittanut vasta. Jotkut onki jossain 530 rankissa ja itse vasta rank 20 :D

Aloin tässä miettimään sitäki että mihin sitä pyrkisi tässä pelissä. Storyssa se oli helppo, kun tietty 100% (johon en ole kyllä päässyt) Mutta mikäs tässä onlinessa.. Näissä onlinepeleisssä on juuri tuo "ongelma" mulla. Sen takia en oikeastaan koskaan ole innostunut online puolesta. Mut nyt lähdin kokeilemaan kaverin innoittamana tätäkin. Viikon mä ilmeisesti jaksoin mutta nyt aloin jo miettimään tollaisia..

Olisko 100 luku hyvä :D. Story 100% ja rank 100.

Olisko jollain vinkkejä tuohon mihin pyrkiä? Eka mietin noita awardseja joita muistaakseni on 648. Eli jos sais 648/648.


Edit: Okei. Näkeekö jostain mitkä.. esim bount hunterin legendat on suorittanut tai mitkä treasure mapit suorittanut?
 
Edit: Okei. Näkeekö jostain mitkä.. esim bount hunterin legendat on suorittanut tai mitkä treasure mapit suorittanut?
Legendat näkee tähtien määrästä, treasure mappeja ei näe mistään. Treasure mappeja ei oo montaa erilaista ja niitä voi olla mukana jokaista vain yksi, eli jos sul on kaikki mapit taskussa et voi löytää uusia ja levujen mukaan tulevat menee posteljoonille.
 
Onko toi error 100006 virhe yleinen? Kun tuntuu että tekee lähes joka pelikerralla minulla

Edit: Mä luovutan noiden hemmetin treasure mappien kanssa. Olen tässä nyt varmaan 1,5 viikon ajan etsinyt niitä. Mutta ei.

Kyseinen asia vie motivaation pelata tätä peliä. Tietysti yksi selitys voisi ehkä olla se että vaatiiko se mappien löytäminen jotain tuurin lisäksi siis. Esim collector role 1? tai jonku muun rolin tai rankin. Itse olen rank 24
 
Viimeksi muokattu:
Harmi kun mun kielitaidolla ei mennä gtaforumille, koska sieltähän mun kannattais näitä kysyä. Esim kun katson tuota mun pelaajan ulkomuotoa niin haluaisin muuttaa sitä mutta onko se mahdollista? Kasvoja ja muutenki olis kiva muuttaa mutta onko se mahdollista?
 
Harmi kun mun kielitaidolla ei mennä gtaforumille, koska sieltähän mun kannattais näitä kysyä. Esim kun katson tuota mun pelaajan ulkomuotoa niin haluaisin muuttaa sitä mutta onko se mahdollista? Kasvoja ja muutenki olis kiva muuttaa mutta onko se mahdollista?
Google kääntäjä pienillä muokkauksilla kertoo näin: Jos haluat muuttaa hahmon ulkonäköä Red Dead Onlinessa, paina vasenta nuolinäppäintä avataksesi Free Roam -valikon. Sen jälkeen valitse online-options ja sitten change appearance. Ensimmäinen kerta on ilmainen, jonka jälkeen maksaa kultaa tai käteistä.
 
Onko toi error 100006 virhe yleinen? Kun tuntuu että tekee lähes joka pelikerralla minulla

Edit: Mä luovutan noiden hemmetin treasure mappien kanssa. Olen tässä nyt varmaan 1,5 viikon ajan etsinyt niitä. Mutta ei.

Kyseinen asia vie motivaation pelata tätä peliä. Tietysti yksi selitys voisi ehkä olla se että vaatiiko se mappien löytäminen jotain tuurin lisäksi siis. Esim collector role 1? tai jonku muun rolin tai rankin. Itse olen rank 24
Ei kannata tuhlata aikaa mappien etsimiseen. Saat kuitenkin aina yhden mapin viiden levelin välein. Myös npct saattaa tiputella niitä randomisti.
 
Kiitos JoneKone. Täytyy kokeilla

Ja mitä tulee noihin mappeihin niin oikeastaan kullan takia mä niitä metsästinki. Tosin nyt kun olen aloittelija niin voisinha mä käyttää tuon one time tarjouksen että 22 kultaharkkoa vai mikäs se määrä olikaan, niin 4.95€.
 
Ylös Bottom