Kannattaa ennemmin keskittyä ukon levuttamiseen niin kullat ja rahat kertyy huomaamatta siinä sivussa. Ei noista rooleista ykskään tuo hirveesti lisä sisältöö et jos peli ei muuten maistu niin ei niitten varaan kannata laskee. Trader ja ponu bisnes on niin syöpää ettei niitä kukaan tee sen jälkeen kun on levelit niissä täynnä, ponupaikan mukana tulee muutama ihan jees tehtävä siinä kaikki. Palkkionmetsästäjä hommat on hetken jees mut toistavat itseään ja niihin pääsee ilman omaa lisenssiä muitten possessa. Collector on pirun hyvä levuttamiseen saa äkkiä outlaw passit täyteen, ei oikeestaan muuta iloa. Naturalisti on taas niille ketkä ei ole vielä kyllästyny metsästämiseen. Tää on vähän niinkuin GTA eka kerätään massii et saa jonkun bisneksen ostettua sit tehään yks kuljetus ja todetaan et olipa turha ja keskitytään taas keräämään rahaa seuraavaan yhtä turhaan asiaan. Eipä kai näitä kukaan yksinään jaksa tahkoo, enemmänkin sellasia höpistään kaverien kanssa paskaa ja tehään siinä sivussa jotain ajankuluks.Kiitos JoneKone. Täytyy kokeilla
Ja mitä tulee noihin mappeihin niin oikeastaan kullan takia mä niitä metsästinki. Tosin nyt kun olen aloittelija niin voisinha mä käyttää tuon one time tarjouksen että 22 kultaharkkoa vai mikäs se määrä olikaan, niin 4.95€.