Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 Online

Kiitos JoneKone. Täytyy kokeilla

Ja mitä tulee noihin mappeihin niin oikeastaan kullan takia mä niitä metsästinki. Tosin nyt kun olen aloittelija niin voisinha mä käyttää tuon one time tarjouksen että 22 kultaharkkoa vai mikäs se määrä olikaan, niin 4.95€.
Kannattaa ennemmin keskittyä ukon levuttamiseen niin kullat ja rahat kertyy huomaamatta siinä sivussa. Ei noista rooleista ykskään tuo hirveesti lisä sisältöö et jos peli ei muuten maistu niin ei niitten varaan kannata laskee. Trader ja ponu bisnes on niin syöpää ettei niitä kukaan tee sen jälkeen kun on levelit niissä täynnä, ponupaikan mukana tulee muutama ihan jees tehtävä siinä kaikki. Palkkionmetsästäjä hommat on hetken jees mut toistavat itseään ja niihin pääsee ilman omaa lisenssiä muitten possessa. Collector on pirun hyvä levuttamiseen saa äkkiä outlaw passit täyteen, ei oikeestaan muuta iloa. Naturalisti on taas niille ketkä ei ole vielä kyllästyny metsästämiseen. Tää on vähän niinkuin GTA eka kerätään massii et saa jonkun bisneksen ostettua sit tehään yks kuljetus ja todetaan et olipa turha ja keskitytään taas keräämään rahaa seuraavaan yhtä turhaan asiaan. Eipä kai näitä kukaan yksinään jaksa tahkoo, enemmänkin sellasia höpistään kaverien kanssa paskaa ja tehään siinä sivussa jotain ajankuluks.
 
Joo. Totta. Eli kun mulla on nyt vähän yli 9 harkkoa niin sitku saan 15 täyteen niin collector kannattaa seuraavaksi ottaa siis. Saas nähdä kauanko itse jaksan. GTA:sta sen verran offtopikkina että itse yritin kokeilla sitä onlinea mutta ei riitä tila. Kysyisin että onko siinä mitään eroa. Noi bisnekset vaan vaihtuu ja kullan sijaan tarvitaan puhdasta rahaa?.. Onko kokeilemisen arvoista?
 
Joo. Totta. Eli kun mulla on nyt vähän yli 9 harkkoa niin sitku saan 15 täyteen niin collector kannattaa seuraavaksi ottaa siis. Saas nähdä kauanko itse jaksan. GTA:sta sen verran offtopikkina että itse yritin kokeilla sitä onlinea mutta ei riitä tila. Kysyisin että onko siinä mitään eroa. Noi bisnekset vaan vaihtuu ja kullan sijaan tarvitaan puhdasta rahaa?.. Onko kokeilemisen arvoista?
No, karkeasti ehkä voisi sanoa että jos et tykkää tästä niin et tykkää GTA Onlinestakaan. Siellä toki on paljon enemmän tehtävää, erilaisia rallikisoja, deadmatcheja, heistejä, tehtäviä ym. tekemistä kuten myös bisneksiä (huumekauppaa, asekauppaa, rahanpesua noin muutamia mainitakseni), MUTTA nekin käy aika äkkiä tylsäksi. Bisnesten pyöritys on tosiaan aina sitä yhtä ja samaa, aja sinne vie tuota, hae sitä ja vie tänne, juokse kilpaa kellon kanssa ja lopulta jonnet jonneilee ja pamauttaa sut ilmaan jos julkisessa sessiossa pelaat, privaattisessiossa ei edes bisneksiä voi pyöritellä. Toki tähän on ratkaisuna solo public lobbyt minkä tekemiseen löytyy miljoona ohjevideota youtubesta. Itselle gta online toimii samanlaisena viihteenä mitä joku jo totesikin eli kaverin kanssa jauhaa paskaa ja siinä sivussa pelailee, yksinään ei enää jaksa. RDO:hon lopahtanut alkuinnostuksen jälkeen mielenkiinto ihan täysin koska tuntuu että tietyn levelin jälkeen tekeminen alkaa toistaa itseään ihan liikaa ja tekeminen loppuu kesken.

Summa summarum, gta online on jees jos pelaat kaverin kanssa mutta yksin alkaa äkkiä tympäistä.
 
Onhan GTAOnline ihan valovuosien päässä tekemisen puolesta, plus siinä on sitten kaikkea ostettavaa niillä rahoilla mitä suurella vaivalla tienaa siinä oheessa. RDROnlinessa toki nykyään paremmin asiat mutta matka vielä pitkä. Mutta joo sama periaate molemmissa, hae, vie, tienaa, osta myy jne. Toinen vaan hevosilla villis lännes, toinen moderneilla leluilla nykyajassa.

Ite tykkään molemmista ja grindaan kumpaakin vuorotellen sitä mukaan kun jaksaa.
 
Viimeksi muokattu:
Siellä ois nyt 18.1 asti kaikki legendaariset bountyt tupla xp:llä varustettuna. Eli jos ei vielä ole bounty hunteria vedetty tappin asti niin nyt on hyvä sauma siihen.
 
Onhan GTAOnline ihan valovuosien päässä tekemisen puolesta, plus siinä on sitten kaikkea ostettavaa niillä rahoilla mitä suurella vaivalla tienaa siinä oheessa. RDROnlinessa toki nykyään paremmin asiat mutta matka vielä pitkä. Mutta joo sama periaate molemmissa, hae, vie, tienaa, osta myy jne. Toinen vaan hevosilla villis lännes, toinen moderneilla leluilla nykyajassa.

Ite tykkään molemmista ja grindaan kumpaakin vuorotellen sitä mukaan kun jaksaa.
Kyllä, tuo on aika ratkaiseva ero että GTA:ssa ainakin alkuun on kaikkea ostettavaa toisinkuin RDO:ssa. Ja tekemistä tietysti paljon enemmän, esimerkiksi stunt racet kavereiden kanssa väännettynä on helkkarin hauskoja.
 
vaikka onkin moninpelin ketju, niin onko hankkimisen arvoinen peli?
Ehdottomasti rahan väärti peli. Itse ostin julkaisussa täyteen hintaan ja tyytyväinen olen ollut sillä rahalla saamaani peliin/pelailuun. Joskus tulee pitkiäkin taukoja ettei kiinnosta pelata yhtään, vähän niin kuin kaikissa peleissä, mutta aina tähän peliin on tullut palattua takaisin. Tänäänkin online tärähtää tulille jossain välissä.

Sen verran ketjuun, niin onko nyt lisätty legendary-eläinten esiintyvyyttä, kun tuntui tuossa aiemmin viikolla, että jatkuvasti joku lege lähellä?
 
Viimeksi muokattu:
vaikka onkin moninpelin ketju, niin onko hankkimisen arvoinen peli?
Aivan ehdottomasti on. Ostin julkaisupäivänä täyteen hintaan ja tekemistä on riittänyt tähän päivään saakka vaikka pahin rdr2-kiima onkin mennyt ohi. Aivan mahtava peli, menee pelien top kolmoseen ainakin itsellä. Onlinekin on ihan kivaa värkkäilyä, ainakin aluksi :D
 
Keräilen niitä tarot kortteja. Nyt etsin sitä joka on siellä Annesburgista länteen vähän matkaa olevassa pusikossa. Ei vaan ala ohjain missään kohtaa pitämään tärinää vaikka 3-4 kertaa kiersin koko sen alueen, jolta sen pitäisi löytyä. Apuja? :)
 
Onkohan free aim lobby haaveet haudattu kokonaan vai mikä tilanne sen suhteen?

No on siinä semmonen köyhän miehen freeaim, eli ku menet defense modeen, pelaajat ei voi lukita suhun etkä sinä voi lukita pelaajaan. Myös tekevät vähemmän damaa sinulle ym. Mutta ei se mitään auta ku tyypit tussauttaa dynamiittia sun naamaan ja räjähtäviä ammoja hevoseen. Myös tietyt aktiviteetit poistaa defense moden, kuten vaikkapa turkkisten myynti ja tietyt tehtävät sekä bountyt. Jonka jälkeen se pitää itse muistaa laittaa takaisin, sekä jos vaikkapa honor palkki on ihan punasella ne pelaajat eivät voi ollenkaan mennä defense modeen muistaakseni. Mutta mitään puhtaasti että kaikilla olisi oletuksena freeaim nii ei vielä toistaiseksi ole.

Mutta kuten olen jo monesti sanonut, on perseily RDOnlinessa lähes olematon, varsinkin kun tekivät ettei näy mapissa ku 100 metrin etäisyydeltä sekä just tämä defense mode. GTAOnline (puplalla) on sitten ihan puhtaasti perseilyä, mutta siinä asiaan auttaa invite only sessiot. RDOnlineen semmosta tuskin koskaan on tulossa.
 
Toivoisin kyllä kipeästi RDO:hon lisäsisältöä. Gtahan tuli justiinsa Cayo perico heist, mutta tähän ei ole tullut juuri mitään. Roolit on joo, mutta ette voi väittää etteikö ne samat pontikankuskailut ja itseän toistavat bounty huntingit ala käydä jo vähän tylsäksi. Kuitenkin reilun pari vuotta vanha peli niin saisivat jo tuoda jotain uutta ennenkuin pelaajakunta kaikkoaa. Tässä olisi kuitenkin ihan hitokseen potentiaalia vaikka mihin, junaryöstöjä, pankkiryöstöjä jne. Heistit samaan tapaan kuin gtas onlinessakin on toteutettu.
 
Kyllä voidaan kaikki olla samaa mieltä siitä että tämä peli kaipaa jotain muuta kun rooleja ja niiden jatkoja. Sekä siitä että jatkuva pontikan ja turkkien kuskailu käy tylsäksi, vieläpä se että ne rahat mitä grindaat ei oikee voi käyttää mihinkään järkevään tosin kun gtaassa, tämäkin kaipaa muutosta.
 
Kyllä voidaan kaikki olla samaa mieltä siitä että tämä peli kaipaa jotain muuta kun rooleja ja niiden jatkoja. Sekä siitä että jatkuva pontikan ja turkkien kuskailu käy tylsäksi, vieläpä se että ne rahat mitä grindaat ei oikee voi käyttää mihinkään järkevään tosin kun gtaassa, tämäkin kaipaa muutosta.
Joo tuo on kyllä yksi ongelma että rahalla ei käytänössä ole mitään virkaa enää sen jäkeen kun olet ostanut hyviä reukkuja, hevosen ja hienompaa kledjua niskaan. Siksipä tämä kaipaisikin kipeästi juuri jotain heistien tyyppistä (jos ne olisi toteutettu samalla tapaa mitä gta onlinessa, osta joku miljoonan persevatkain niin pääset aloittelemaan heistiä), tai sitten niitä monen kaipailemia taloja tai farmeja ostettavaksi. Saisi raha jotain merkitystä. Samalla rokkitähti saisi varmasti myytyä malttamattomille pelaajille kultaharkkopaketteja joten voittoa heille, voittoa meille :D
Itse en ole onlinea jaksanut pitkään aikaan edes aukaista, katellaan sitten jos tähän joskus tupsahtaa jotakin mielenkiintoista lisäsisältöä.
 
Eiköhän tähänkin sitä sisältöä tule kestää vaan vuosia niinkuin gta:ssa, eihän siihenkään ekaan 5-6 vuoteen tullut juuri mitään. Täytyy muistaa et GTA on lähes yhtävanha kuin ps3.
 
Eiköhän tähänkin sitä sisältöä tule kestää vaan vuosia niinkuin gta:ssa, eihän siihenkään ekaan 5-6 vuoteen tullut juuri mitään. Täytyy muistaa et GTA on lähes yhtävanha kuin ps3.
Kestikö tosiaan noin kauan että gta onlineen tuli järkevää sisältöä? 0.o Joo, onhan se vanha peli mutta rockstarilla riittää edelleen intoa sitä päivittää, varmaan ihan siitä syystä että tuottanee paremmin rahaa mitä rdo, joka tuntuu jääneen aika tavalla paitsioon näiden päivitysten osalta.
Toki joo, on tullut uusia rooleja, heppoja ym sälää mutta mitään isompaa ja järkevämpää tekemistä ei ole näkynyt. Kaksi vuotta on kuitenkin aika pitkä aika, luulisi että siinä ajassa olisivat saaneet jotain pelaajille mieluisaa tekemistä räävittyä kasaan. Pitää myös muistaa että gta online oli aikamoinen pioneeri r*-onlinepelien osalta ja sen kanssa varmasti huomasivat miten hyvä lypsylehmä se on kun porukka ostaa shark cardeja. Ihmetyttää että miksi eivät yrittäisi rdo:sta tehdä samanlaista, pelaajakuntaa löytyisi varmasti aivan helvetin paljon, myös niitä ketkä ostavat kultaharkkoja oikealla rahalla.
 
Se, että GTA Onlinessa tuli aluksi hitaasti uutta sisältöä ei tarkoita sitä, että se olisi myös RDO:n kohdalla hyväksyttävää. Varsinkin, kun sen alun jälkeen GTA Onlineen on tullut hyvällä tahdilla sisältöä niin samaan olisi pitänyt pystyä RD Onlinessa lähes alusta asti.

Lisäksi, kun Onlinen ongelmien korjaaminen on kestänyt tosi pitkään ja pitkälti koko viime vuosi ennen Naturalist-päivitystä peli oli enemmän ja vähemmän rikki.

Vaikka itse olenkin tykännyt RDO:n pelaamisesta niin on Rockstarin kehitystahti ollut kyllä iso pettymys. Tässä kohtaa, kun on pari vuotta pelin julkaisusta pitäisi Online olla jo täynnä kaikenlaista sisältöä. Pelin hyvän pohjan ja fanien hukkaan heittämistä, jos noin iso yhtiö ei osaa tuotettaan paremmin hyödyntää.
 
Ylös Bottom