Smusseli
Active Member
Olen pelannut RDO:ta vasta pari viikkoa mutta kyllä tässä on ihan ihmeellisiä bugeja. Esimerkiksi se trader-rooli ei aukea itselle eikä kaverille vaikka kirjettä on luettu suurinpiirtein alasti, päällään seisten ja kwai-joen siltaa viheltäen, joskus ei tule tehtävistä palkkioita, tehtävät jää "päälle" (tulee ilmoitus että tehtävä suoritettu mutta palkkiota ei tule, ja kaikki tehtävämerkit häviää kartalta ja jos yrittää mitä tahansa tehdä niin peli ilmoittaa sinun olevan "on activity), lentää monta kertaa ulos servulta, ja tänään bounty hunter-tehtävistä tuli pelkkää kultaa, ei rahaa eikä expaaaUusimman päivityksen jälkeen hetken sain hakea panoksia postista, mutta taas viime yönä en, joten tuossa viime päivityksessä on jotain todella pahasti pielessä. Olen nyt kokonaan ilman paukkuja, paitsi ne, jotka minulla jo on. Noh, odotellaan uutta korjauspäivitystä...
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Kertokeehan pidempään pelanneet että minkälaisella aikataululla rokkitähti on yleensä näitä juttuja korjaillut?