Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Laitetaan viellä semmonen et liittyminen possee on nopeampaa ja kätevämpää kun kerran olet saanut kutsun ja liittynyt siihen.Väliaikane posse on 4 hengen tiimi, ja pysyvä posse on 7 hengen tiimi. Silloin posselle saa antaa nimen. Maksaa 200dollaria se pysyvä.
Eipä niillä kai muuta oo kuin että voit ratsastaa isommalla tai pienemmällä tiimillä freeroamissa ja tehä vaikka pvp:tä yhessä. Tai voi porukalla tehä niitä kahden dollarin kökkötehtäviä. Tarinatehtävät on kuitenki maks 4 pelaajaa kerral.
Aarrekartan voi saada kuka tahansa loottaajista. Tuurista kiinni vain löytäminen itsellä 20 hideoutia suoritettu ja yhen kartan löytänytSellainen erikoinen havainto tehtiin kun possella pelattiin, ainoastaan leaderi saa esim. aarrekartan kun possen avulla tyhjätään rosvoleiri. Myöskin kyseinen aarre tulee ainoastaa leaderille. Olis hyvä jos pystyisi jotenkin jakamaan saaliit koko possen kesken, yritin etsiä jotain asetusta tuoho liittye mutta eipä taida olla.
Tiedä sitte onko tämä vaa väliaikasen possen ongelma
No sitten en osaa sanoa. Itse olin eilen pysyvän possen leader ja kaveri sai pitää itse ihan oman karttansa.Ei vaan kaveri jonka kanssa pelasin oli se loottaaja ja kartta ilmesty mun dokumentteihin vaikka en ollut edes kovinkaan lähellä. Hän ei saanu tapahtumasta mitään.
Oonko vaan surkee, mutta rahaa tuntuu saavan todella vähän jutuista mitä tekee?
Ilmaisen arabialaisen saa pleikalla mistä vaan tallista. Hevonen jos kuolee niin se lunastetaan vasen nuoli ja stables jne.. Maksaa 4$ tai ei mitään jos on vakuutusJos joku haluu ilmaisen Arabialais-hevosen niin Van Hornin tallilta löytyy.
Mites on tässä onlinessa, jos hevonen kuolee, joutuuko ostaa uuden?