Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 Online

Vieläkö co-op tehtävät on tehty niin, että jos pelaat kaverin kanssa kahdestaan niin silti peli pakottaa mukaan vielä pari random tyyppiä? Ainakin julkaisussa nuo kuulemma toimi noin.

Kyllä me ollaan kaverin kanssa pelattu CO-OP tehtäviä kahestaa jo ihan day1. Joten ei se pakota randomeita mukaan, jos en ihan väärin muista pitää vaan äkkiä pistää se tehtävä päälle ettei sinne joini randomeita.

Onko lyhtyä ollenkaan Onlinessa?

Kyllä on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Niin tosiaan tuossa postamaassani Infogamersin haastattelussa tulee ilmi, että Rockstar tuskin tekee mitään privaservuja, free-aim servuja tai täysin passiivista tilaa Onlineen. Rockstarin tarkoitus on luoda Onlinesta elävä maailma ja pelaajat jatkossa eläisivät siellä eikä vain häirköisi muita. Ne ei halua jakaa pelajaakuntaa vaan luoda pelistä sellaisen joka ohjaisi pelaajat järkevän tekemisen pariin.
 
Niin tosiaan tuossa postamaassani Infogamersin haastattelussa tulee ilmi, että Rockstar tuskin tekee mitään privaservuja, free-aim servuja tai täysin passiivista tilaa Onlineen. Rockstarin tarkoitus on luoda Onlinesta elävä maailma ja pelaajat jatkossa eläisivät siellä eikä vain häirköisi muita. Ne ei halua jakaa pelajaakuntaa vaan luoda pelistä sellaisen joka ohjaisi pelaajat järkevän tekemisen pariin.

Ei toi välttämättä ole huono asia, sen jälkeen kun tuli et pelaajia ei näy kartassa vasta kun on tietyn etäisyyden päässä rauhotti perseilyä huomattavasti+ bounty niille jotka perseilee.
 
Mun mielestä isoin ongelma onlinessa (myös gta:ssa) on se, että kaikki tekeminen pitäisi olla freeroamissa oman possen kanssa. On se sitten tarinaa, kilpailua tms.
En vihaa mitään niin paljon, kuin tuo ainainen latailu johonkin asetus valikkoon, sieltä kisaan ja sieltä taas free roamiin.
Täysin free roamiin kaikki tekeminen, niin maistuisi. Ja jos haluan ryöstää jonkun talon, pankin tms, niin sen pitäisi onnistua siitä suoraan, eikä tehtävien kautta.
 
Mun mielestä isoin ongelma onlinessa (myös gta:ssa) on se, että kaikki tekeminen pitäisi olla freeroamissa oman possen kanssa. On se sitten tarinaa, kilpailua tms.
En vihaa mitään niin paljon, kuin tuo ainainen latailu johonkin asetus valikkoon, sieltä kisaan ja sieltä taas free roamiin.
Täysin free roamiin kaikki tekeminen, niin maistuisi. Ja jos haluan ryöstää jonkun talon, pankin tms, niin sen pitäisi onnistua siitä suoraan, eikä tehtävien kautta.
Tämä +1, toivotaan että R* siirtyy tän suhteen nykyaikaan edes seuraavassa GTA:ssa.
 
Täältä myös +1, vähä niiku division, kaikki tapahtuu siinä mapissa teit mitä tahansa, poikkeus on raid jossa mennää kopterilla mestoille. Mut muuten joo, kaikki pitäs tapahtua siitä openworldista tai edes suurin osa. Kyllä ymmärrän jos pitää latautua johonki täysin uudelle alueelle.
 
Näkisin asian niin, että RDO on sen verran teknisesti parempi GTA V verratuna, joten teoriassa joskus Rockstar voisi tuosta tehdä dynaamisemman. Varsinkin nimenomaan jo valmiin possen kanssa. Se on sitten eri asia panostavatko kehityksessä vain muihin asioihin.

Nythan tuli jo uusimassa päivityksessä dynaamisia tapahtumia/tehtäviä sekä vihollisten tekemiä väijytyksiä. Jotka on jo askel kohti dynaamisemman maailman suuntaan.

Itseäni GTA V:ssa vitutti noi instanssit, jatkuvat latailut ja pelin jumittaminen niihin ettei sitä sen takia jaksanut pelata huvikseen. RDO:ssa ei ole vielä häirinnyt, kun enimmäkseen olen vaan pysynyt openworldissa ja satunnaiset tehtävien latailut on tässä niin lyhyitä.
 
Alan tässä ihan oikeasti nauttimaan RDO:n pelaamisesta. Pelimaailmassa on kiva olla ja nyt siellä alkaa olla jo vähän tekemistä sekä dynaamisuuttakin maailmassa.

Paljon enemmän nykyään roolipelaajia pelaamassa pelkkien riehujien sijaan, sekä onhan se välillä huikea saapua kylään kaupoille pitkän reissun jälkeen ja siellä on joku rosvopoppoo pistämässä Strawberryä matalaksi.

Tietynlainen varovaisuus tai pelko on hyvä olla aina, kun muita pelaajia tulee lähettyville. Sopii villinlännen peliin hyvin. Roolipelaajatkin varmasti vain lisääntyvät, kun tulee nuo uudet uratilat kesän aikana.

Tuli ekaa kertaa kokeiltua noita moninpelimuotoja. Uusi Last Stand vaikutti todella kivalta. Rahaa tulee myös ihan kivasti metsästämällä ja näköjään myös noista moninpeleistä.

Kivaa on pelata, jopa tämmöisen yksinpelaajan mielestä. :)
 
Tuli viimeinkin tämä aloitettua ja se alun tutoriaali ja hevosten varastaminen tuli tehtyä. Rahaa oli hiukan päälle 100$ jolla ilmeisesti olisi ainakin varmint riflen voinut ostaa metsästystä varten, mutta minä fiksuna kulutin kaikki ulkonäön parantamiseen :D

Onko tässä muuten joku suositeltu tapa lopettaa sessio? GTA onlinessa oli takaisin yksinpeliin siirtyminen, koska silloin peli varmasti tallensi vielä lopetuksen yhteydessä. Tässä jos tekee saman niin tulee ilmoitus, että kaikki edellisen tallennuksen jälkeinen menetetään ja mistään ei vissiin edes näe milloin peli tallentaa.
 
Viimeksi muokattu:
Aika turhanpäiväisesti toteutettu tuo pokeri, kyllä se ois vähintään ääni chatin tarvinnut, tällaisenaan todella tylsää.

Jonkunlainen laukausten vaihto ois ollut myös hyvä, ois vaikka voinut haastaa toisen pelaajan dueliin.
 
Onko tässä muuten joku suositeltu tapa lopettaa sessio? GTA onlinessa oli takaisin yksinpeliin siirtyminen, koska silloin peli varmasti tallensi vielä lopetuksen yhteydessä. Tässä jos tekee saman niin tulee ilmoitus, että kaikki edellisen tallennuksen jälkeinen menetetään ja mistään ei vissiin edes näe milloin peli tallentaa.

Tämä kiinnostais meikäläistäkin!


Onlinea tuli kokeiltua todella nopeaa silloin alku aikoina, mutta ei ollut kiinnostusta pelata edes tutoriaali loppuun. Nyt palasin takaisin sen ääreen ja maistuu huomattavasti paremmin! Tosin heti siinä tutoriaalissa kun piti hepat pölliä, niin yksi random pelaaja jäi sitten heti perseilemään sinne talliin eikä viittinyt tehdä mitään.

Kavereiden kanssa tämä toki olisi varmaan aika lystiä, mutta harvat omat kaverit pelaa tätä ja muutenkaan ei tahdo aikataulut natsata, joten pitää toivoa, että perseilijöitä ei hirveästi näy :D
 
Eihän tuossa tehtävässä vissiin ollut mitään väliä sillä, että toiko se toinen pelaaja hevosen perille vai ei. Itsekin tuon jonkun randomin kanssa tein ja pöllein heti hevosen kun tilaisuus tuli ja lähdin täysillä päämäärää kohti ja se random jäi vielä ampumaan vihollisia. Heti kun itse pääsin perille niin välivideo alkoi.

Tuli annettua rockstarille pikkusormi ja ostin vitosella 25 kultaharkkoa enkä kyllä kadu ollenkaan. Ostin virvelin ja vieheet. Muistaakseni virveli avautuu vasta tasolla 14 ostettavaksi ja vieheet tasolla 30. Kultaa käyttämällä ei tarvitse noista taso vaatimuksista välittää.
Olen nyt pelannut n.10 tuntia ja olen vasta tasolla 12 joten tuolla pikku sijoituksella olen saanut alusta asti monipuolisemman kokemuksen.

Ainakin vielä ollut ihan ok. Yksi tyyppi koitti ampua, mutta defense asetuksen ansiosta siitä lähti henki. Muuten saanut olla rauhassa.
Gang hideouteja olisi kiva käydä putsaamassa, mutta nekin on tyhmästi vain tiettyyn aikaan tarjolla enkä mistään löytänyt niitä aikoja. Tänäänkin aika varmasti olen parin paikan ohi mennyt, mutta kellonaika oli väärä joten ne ei ollut aktiivisena.
 
Virveli on pelissä ehkä tärkein rahantekoväline, joten hyvä sijoitus. Mulla on metsästys/kalastus mestat, kyl siinä illassa tonnin jos toisenki tekee jos oikein ahkera on.
 
Eihän tuossa tehtävässä vissiin ollut mitään väliä sillä, että toiko se toinen pelaaja hevosen perille vai ei. Itsekin tuon jonkun randomin kanssa tein ja pöllein heti hevosen kun tilaisuus tuli ja lähdin täysillä päämäärää kohti ja se random jäi vielä ampumaan vihollisia. Heti kun itse pääsin perille niin välivideo alkoi.

Joo mutta kun se kuoli sinne niin tehtävä epäonnistui :D
 
Juu kyllä IV:n aikana online oli tommosta. V:tä pelasin vielä vähemmän, ehkä en ole myöskään kohderyhmää. Tosin täytyy sanoa IV:n aikana onlinessa oli kieltämättä hauskojakin hetkiä, toivottovasti muutenkin seuraava GTA on enemmän samankaltainen.

Toki Rocstarin pelien suola on itselle se tarinapuoli, vaikka Red Dead 2 on edelleen kesken. Muuten ollut priimaa tämän puljun pelit.
 
Voi vieteri. Katselin äsken tubesta videoita ja tajusin, että olin missannut liki puolet eri kategorioista hahmoa luodessa, koska en ollut huomannut, että siellä valikon alla lukee 8 of 17 tai jtn vastaavaa. Ihmettelinkin jo, että miksi tässä on paljon suppeampi hahmon luonti mitä gta onlinessa.
En kyllä alustakaan enää aloita kun 20 tuntia jo tahkonnut ja on tuo välivideoissa ihan ok.
Olen kyllä miettinyt, että onko niissä paljon paremmat hahmomallit vai mistä johtuu, kun oman hahmon kohdalla ero välivideon ja freeroam pelaamisen välillä on kuin yö ja päivä.
 
Taas paljon uutta. Ei toki mitään kovin merkittävää, mutta ilmaisia kultaharkkoja jälleen mahdollista saada.

 
Miten noihin kukkien keräys tai huntingin challenseen pääsis helpoiten ku tänään pelasin monta tuntia ja ei tullu inviä siihen osallistu kukkien keräys daily challengeen. Mitä dead eye abilityä käytätte, ite käytin sitä kolmatta millä voi maalata punasia rukseja mut sit sain sen seuraavan auki ja ostin sen mut en oikeen oo osannu pelaa sillä sen vanhan jäljiltä eli onko se 3. Op ja uusia ei kannata opetella vai millä ite vedätte?
 
Ylös Bottom