Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Denzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Denzu

Member
Ajattelin tänne jo perustaa ketjun, kun tälle pelille sitä ei löytynyt. Jos teillä on jotain kysymyksiä niin tänne vain.

Itse voisin tässä nyt aloittaa. Vaikka peliä on pelattu jo noin 6 h. Niin en ymmärrä vieläkään miten ne kaksin taistelut menevät. Osaako joku neuvoa? Teen kyllä kaiken ohjeiden mukaisesti, mutta se ei onnistu.

Vastaus: Red Dead Redemption -peliapu [PS3]

1. Vedä kun "draw" teksti ilmestyy. Jos vedät aikaisemmin laukauksesi ovat epätarkempia ja täyttävät mittaria vähemmän per laukaus. Vetäminen tapahtuu joko LT napista tai vetämällä oikeaa tattia taakse ja sitten eteenpäin. Käsittäkseni menetät myös honoria varaslähdöllä.

2. Kun olet vetänyt, sinun täytyy 'maalata' kohtia mihin ammut. Maalaa kohdistamalla kohdistin ja painamalla RB. (RT toimii kans).

Jokainen merkitty maali kasvattaa mittariasi. Paina RB maalin kohdalla vasta sitten kun maaliristikko on muuttunut valkoiseksi tai laukaus on epätarkka.
Luodit lähtevät lentoon vasta sitten kun mittari on täynnä. Mitä tarkempi maalattu maalisi on, sitä enemmän se täyttää mittaria. Kaksin taisteluissa ei siis ammuta painamalla nappia lopuksi kuten luulisi.

Jos ammut epätarkasti ja vastustajan mittari täyttyy ensin, häviät.

Esimerkiksi yksi tarkka laukaus asekäteen täyttää mittarin kertalaakista ja riisut vastustajan aseista saman tien yhdellä luodilla. Olen kuullut että ampumalla silmien väliin sama tapahtuisi mutta en ole vielä onnistunut suorittamaan kertalaaki tappoa.

ps. Hankkimalla "Elegant suit"in voit huijata pokerissa, ja jos jäät kiinni huijauksesta tulee kaksintaistelu saman tien. Hyvä konsti harjoitella kaksintaisteluja.

Sellainen pikkujuttu kun meillä asuu täällä yksi luupäinen isäntä joka pelaa tätä peliä ja meni ja tappoi sen nopean hevosen...En löydä mistään mitn tietoa saako sitä enää ollenkaan takaisin?Istuin vieressä ja yritin topputella mutta tämä juosta hölkötti nylkemäänkin sen heti ja sitten kun peli oli seivannut niin alkoi itkemään että ei se koni taidakaan tulla takaisin.."Nii,mitä mä just sanoin??!"

sain joltain äijältä aarrekartan ja siin käsketään mennä new austinin lähistölle etsimään aarretta...mistäs kyseinen paikka löytyy :D en löydä koko mapista new austin paikkaa, vai tuleeko myöhemmässä vaiheessa peliä?

Jos ottaa "taksin" ja siin samalla matkalla vaikka ampuu eläimiä tai auttaa ihmisiä, niin saako niitä vaunuja pysähtymään? mulla ne jatko matkaansa yksin kuskin kanssa

New Austin tarkoittaa sitä koko pelin karttaa. Se on sen koko aarrekartan idea, vihjeiden perusteella pitää löytää oikea paikka.

Minun mielestä hyvä näin.

Sellainen pikkujuttu kun meillä asuu täällä yksi luupäinen isäntä joka pelaa tätä peliä ja meni ja tappoi sen nopean hevosen...En löydä mistään mitn tietoa saako sitä enää ollenkaan takaisin?

Jos hallussasi on kyseisen ratsun kauppakirja, sen voi aktivoida inventaariossa uudestaan. Tämän jälkeen oma hevosesi on kyseinen koni, ja voit kutsua elikon paikalle viheltämällä.

New Austin tarkoittaa sitä koko pelin karttaa. Se on sen koko aarrekartan idea, vihjeiden perusteella pitää löytää oikea paikka.

Aa, kiitoksia, ja joo noi aarrekartat on hyviä noin mut hurjalta tuntuu löytää koko kartalta kaktus missä on kaks kiveä vieressä :D mut täytyy tutkia huomenna

Itekki olen pelaillut vähän aikaa, ja mietin että miten voi huijata pokerissa?

ahaa, elegant suitin hommattuani huijauskin alkoi sujua :D en huomannu lukee nii "ylhäältä" kun täällä olikin se mainittu :P

Hevosen kesytys.

Mitenkäs pelissä hevonen kesytetään?

Olen nyt tunnin yrittänyt saada erästä oria aisoihin siinä onnistumatta.Tehtävä tietenkin epäonnistui,kun paloi käämit ja tuli suoritettua kesytys kiväärillä.

Itse asiassa New Austin on se kartta, joka on auki pelin alkuvaiheessa. Tarinan myötä aukeavia alueita on kolme, New Austin, Meksiko, ja mikä se nyt olikaan se viimeinen aukeava alue, New Elizabeth tai jotain. Tosiaan anteeksi tuo nappulasekaannus.. Aivot turtuneet, tiedätte mistä..

Olen nyt tunnin yrittänyt saada erästä oria aisoihin siinä onnistumatta.Tehtävä tietenkin epäonnistui,kun paloi käämit ja tuli suoritettua kesytys kiväärillä.

Lassoa hevonen mutta pidä L2 ?(se tähtäysnappi siis) pohjassa. ratsasta vähän lähemmäksi, hyppää oman hevosesi selästä ja hyppää villihevosen selkään. Sitten seuraa rodeoratsastus minipeli jossa pitää painaa tattia vasemmalle tai oikealle pitääksesi John enemmän tai vähemmän suorassa satulassa. Eteen/taakse suunnalla ei ole väliä, ainoastaan sivusuunnilla. Paina siis vastakkaiseen suuntaan mihin John on kaatumassa. Lopulta hevonen kesyyntyy. Jos et pääse lassottuasi ajoissa villihevosen selkään se vetää sinut köydestä nurin ja pitää aloittaa alusta.

Tässä vielä spoilertagin kera sen ekan aarteen sijainti:
Twin rocks. Kun menet sinne et voi olla huomaamatta sitä isoa kiveä. Kartta on hivenen harhaanjohtava koska se antaisi kuvan että aarre olisi isosta kivestä vähän matkan päässä mutta se ei ole vaan ihan sen vieressä. Kierrä isoa kiveä kunnes pääset kivien väliin. Siellä on pieni keltainen kivikasa jonka vieressä ilmaantuu "Inspect" teksti..

Itse asiassa New Austin on se kartta, joka on auki pelin alkuvaiheessa. Tarinan myötä aukeavia alueita on kolme, New Austin, Meksiko, ja mikä se nyt olikaan se viimeinen aukeava alue, New Elizabeth tai jotain. Tosiaan anteeksi tuo nappulasekaannus.. Aivot turtuneet, tiedätte mistä..

Joo, näinhän se on. Aivot turtuneet, tiedätte mistä.. :)

Vastaus: Hevosen kesytys.

Yritetään selostaa vielä täältäkin, vaikka se jo ansiokkaasti tuossa ylempänä kerrottiin.

Hevonen otetaan ensin lassolla kiinni, hypätään sen selkään ja tämän jälkeen alkaa tasapainoilu. Loppujen lopuksi erittäin helppo homma, kun L2:lla pidät sankarin tasapainossa. Riittää, kun tekee korjausliikkeen tarpeeksi nopeasti (vasen tai oikea).

Jos hallussasi on kyseisen ratsun kauppakirja, sen voi aktivoida inventaariossa uudestaan. Tämän jälkeen oma hevosesi on kyseinen koni, ja voit kutsua elikon paikalle viheltämällä.

Aaam...Tämä oli se stallion (joka oli sen lauman kanssa ja juoksi viivana pakoon) joka piti kesyttää ja hän sai sen omakseen.En tiedä onko siitä kauppakirjaa... :confused:

Aaam...Tämä oli se stallion (joka oli sen lauman kanssa ja juoksi viivana pakoon) joka piti kesyttää ja hän sai sen omakseen.En tiedä onko siitä kauppakirjaa... :confused:

Minusta tuntuu että se olisi ollut vain yksi monista hevostyypeistä joita pelistä löytyy, ja kesyttämällä sen unlockaat sen ostettavaksi kaupoista. En kuitenkaan ole varma koska en omani perään katsonut. Voi olla että olen väärässä. Jotenkin epäilen että se olisi joku erityinen harvinaisuus. Kauppakirjaa tuon tehtävän läpäisystä ei ainakaan saanut.

Minusta tuntuu että se olisi ollut vain yksi monista hevostyypeistä joita pelistä löytyy, ja kesyttämällä sen unlockaat sen ostettavaksi kaupoista. En kuitenkaan ole varma koska en omani perään katsonut. Voi olla että olen väärässä. Jotenkin epäilen että se olisi joku erityinen harvinaisuus. Kauppakirjaa tuon tehtävän läpäisystä ei ainakaan saanut.

Nyt tulee tyhmä kysymys. Voiks hevosia ostaa?! Missä vaiheessa ja missä?

Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tähän ketjuun tulee nyt sitä vauhtia viestiä etten raaskinnut tähän ongelmaan etsiä vastausta joten:

Pelin alkupuolella sain aarrekartan. No, luulen löytäneeni paikan mihin se on kätketty. Miten peli ilmoittaa että olen oikeassa kohdassa? Pitääkö ostaa esim lapio ennen kuin pystyn kaivamaan sen ylös vai kuinka? Olen nyt pyörinyt ja hyörinyt aluetta ympäri mutten nyt itse keksinyt.

Ylös Bottom