Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Nyt tuli Verkkokaupalta kattavampaa tiedotetta pelin tiimoilta

[ joku Verkkokaupan viesti koko Suomen maan kattavasta myöhästymisestä ]

Notta jippiajee :mad:

Kummallista, että mä sain meiliä jo eilen, että RDR lähtenyt matkaan? Tuskin huvikseen mulle tollasta olisivat lähettäneet, jos se ei ois vielä matkalla. Vai onko niin, että se johtuu siitä että Gigantti lähettää pelinsä Ruotsista?

Ihan sama. Laskeskelin tossa päiviä, ja ei riitä päivät koeviikkoon lukemiseen, jos RDR tulee vasta tiistaina (tuskin maanantaina), joten huomenna kivijalkakauppaan. Perhana. :D Ellei olis superhyvä tuuri, että peli ois huomenna postin mukana. Rukoilen armiasta Isää ennen kuin avaan postiluukun...

EDIT: Hassua. En ole GTA IV:n ja LBP:n lisäksi tällä konsolisukupolvella odottanut mitään peliä näin paljon, ja vaikka nyt julkaistiin mitä BFBC2:ta, MW2:ta, GoW III:a ja muuta, niin silti eivät aiheuttaneet mitään tällasta "PAKKO SAADA DAY1 ÖMGÖMG" -reaktiota. Luulin etten kokisi enää tällasta huumaa, mutta toisin kävi. Noh, tietää kun on Rockstar kyseessä. Odotellessa seuraavaa GTA:ta...

Ja niin, itse ainakin aion kokeilla pelissä heti mitä tapahtuu, jos kaappaa tyypin ja vie sen keskelle erämaata ja sit ampuu vaikka jalkaterään (tai molempiin :D). Miten se lähtee laahustamaan kohti kaupunkia ja kauan jaksaa, tai ennen kuin karhu tulee vastaan... :D Tai ylipäätään jos jättää jonkun tyypin keskelle preeriaa, niin lähteekö ne vaan suunnistamaan kohti lähintä kaupunkia, vai lähteekö ne vaa randomisti kävelemään johonkin. Veikkaan ite että ne lähtee automaattisesti kävelee takas kaupunkiin ja pystyvät typerästi kumminkin kävelemään loputtomiin ilman nestehukkaa yms., ja heti jos pelaaja lähtee tyypin luota, on se luultavasti teleportannut takasin omalle paikallensa. Tosin luin sillon, että kaikki hahmot ovat uniikkeja. Ehkä jos hahmo tosiaan kuolee, se myös "oikeasti" kuolee. Joten samalla tavalla homma toiminnee, jos jättää tyypin keskelle preeriaa, niin tää varmaan tallustaa niin kauan, että on kotona (vaikka pelaaja ei seuraiskaan sitä).
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Taitaa osalla PS3 version tilaajilla/hakijoilla mennä pelin saaminen ensi viikkoon.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Hym, puuceelle ei mitään uutuus pelejä julkaista joten RDR hankinta jää siihen, boxilla tarvitsee maksaa livestä ja minähän en sellaseen suostu, ps3:lta taas myöhästyy peli. On tää vaikeeta. :/

No jos sen sieltä ens viikoksi sais. Iso miinus silti SCEEN ja Sonyn suuntaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Sori vielä hankintaselitys, mutta nyt ärsyttää helvetisti. Ei oo verkkokaupasta tulossa standard editionia kuin vasta ensi viikolla, ja "ongelmat koskevat koko maata". Just >_<


Tuo karhuesimerkki oli kyllä aika siisti, ja sitten mietin kanssa, että voiko metsästykselle värvätä jostain kylästä kavereita? Tai esimerkiksi voinko lassota jonkin tyypin, ja asettaa hänet postivaunujen / junan tielle, ja katsoa ajaako juna / postivaunut yli vai pysähtyykö, tai entä jos uhkaan häntä ohikulkijan edessä aseella? :=)

Ps. Onneksi tuli tänään Godfather II postissa... Jotain pelattavaa odotusajaksi...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

...Tai esimerkiksi voinko lassota jonkin tyypin, ja asettaa hänet postivaunujen / junan tielle, ja katsoa ajaako juna / postivaunut yli vai pysähtyykö, ...

Noin nimenomaan tehtiin yhdessä videossa, joka oltiin tännekin vähän aikaa sitten linkitetty. Siitä sai jopa achievementin / trophyn. :D Siis tyyppi nakkas siinä videossa nunnan sidottuna junaraiteille. (Tästä tulikin mieleen, että liekö kyseessä raaempi peli kuin GTA, kun tässä jopa ihmiset menee palasiksi - ainakin junan alle jäädessään.)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Hauska sattuma, koska en ole tuota videoa nähnyt :=)

Minulle on ainakin henk.koht. täysin sama minkä verran verellä ja ruumiinpaloilla pelleillään, sillä näyttävät efektit ovat aina plussaa, mutta ei mun pelielämystä kaada, jos joku nunna ei hajoa atomeiksi junan alle jäädessään.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Ps. Onneksi tuli tänään Godfather II postissa... Jotain pelattavaa odotusajaksi...

Siinä on muuten melkonen tasoero peleillä jos tuota rupeat nyt pelaamaan ennen RDR:ää :p Itse lataisin vaikka koneelle jotain DOS-klassikoita mieluummin tai kattoisin western-leffoja (niikuin olen tässä tehnytkin). Toi Godfather II on oikeasti täyttä shaibaa.

Aamulla klo 10 hakemaan peli kaupasta :D Toivotaan ettei tekninen toteutus pistä hirveesti silmään kun tässä on tullut pelattua mm. Uncharted 2:ta, GoW3:sta, Heavy Rainia viimeaikoina PS3:lla.

Se nunnanliiskausvideo oli oikeasti ihan loistava! :D

En muuten usko että pelissä jokainen hahmo olisi täysin uniikki. Ei voi olla. Eihän sitä ammuttavaa riittäis muuten millään. Kuulin yhdessä videossa jotain tyyliin että "hundreads of characters were created". Luulen että jotkut bandiitit tms. ovat pukeutuneet silleen että vaikuttavat jotenkin uniikeilta mutta sitten joukossa on myös paljon näitä oikeasti uniikkeja hahmoja. Saas nähdä. Mutta jokatapauksessa tää kuulostaa siltä kuin tässä olisi aidoin vapaa pelimaailma ikinä, esim. jokaiseen taloon jonka näet horisontissa voit myöskin mennä sisälle.

Tässä vielä video niille jotka miettiivät onko Ps3:n grafiikat huonot

Yllätys, yllätys... video poistettu tekijänoikeuslällätyksien takia. Kumma juttu että sieltä poistetaan vaan tietyt videot, ehkä sellaset jotka saattas vähääkään aiheuttaa Rockstarille tappiota pelin myynneissä. Sitten kaikki "OMGOMG GAME OF THE CENTURY" videot säilyy.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Voi morjes! Illalla mystisesti nous kuume 39ään ja en oo saanu ollenkaa nukutuks. Sinänsä ei mitenkään kummallista mutta kun samanlainen "mystinen" kuume nousi samanlailla juuri IV:n julkaisun alla. Oonkohan mä jotenkin allerginen Rockstarin peleille? :confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Voi morjes! Illalla mystisesti nous kuume 39ään ja en oo saanu ollenkaa nukutuks. Sinänsä ei mitenkään kummallista mutta kun samanlainen "mystinen" kuume nousi samanlailla juuri IV:n julkaisun alla. Oonkohan mä jotenkin allerginen Rockstarin peleille? :confused:

Sun elimistö kehittää tekosyyn jonka avulla pääset aina pelaamaan uusimpia pelejä koko päivän? :D

E: Kusti on polkenu aika vauhtia kun paketti on postin lähetyksenseurannan mukaan jo päänmäärässään :D Muutama tunti koulua niin pääsee pelaamaan ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Vanhakin kävi kiertään Prisman, Anttilan, Cittarin ja paikallisen pelikaupan, eikä missään ollut PS3-versiota pelistä...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Varasin viime lauantaina pelin Kotkan GameStopist (2 pelii + 9,90€) ja kävin äsken hakemassa sen. Pahvikotelossa on Pegi -merkintä ja pelikotelossa on BBFC. Mietityttää että ottaakohan ne sen pelin vaihtotarjouksessa vastaan (sitten joskus kun pelin arvo on alhainen). Ei sillä, eiköhän pelille ostaja löydy kun olen sen ensin läpäissyt ja ennenkuin sen arvo laskee noin alas.

Btw. Huono säkä teille ketkä halusitte pelin juuri tänään, mulle ois ollu ihan sama koska se tulee. :rolleyes:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

täällä päin on tainnut kustin kumi puhjeta:rolleyes: ei tullut kun laiha ilkka:D eli siis ---> MA/TI
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Vanhakin kävi kiertään Prisman, Anttilan, Cittarin ja paikallisen pelikaupan, eikä missään ollut PS3-versiota pelistä...

sama täällä, boxin versiotakaan ei näkynyt kuin prismassa O____o
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Azerach kävitkö Gigantis? Meinasin mennä mut taitaa ollaa turhaa?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

No nyt kävin hakemassa pelin Gamestopista, jonka varasin 31.3. Nyt sitten joskus illalla pelaamaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Azerach kävitkö Gigantis? Meinasin mennä mut taitaa ollaa turhaa?

Käväisin sielläkin, mutta niin pieni puljuhan tuo on että saavat myöhempään tavaraa jos ollenkaan. Turha reissu sekin :D

Edit: PKP:ssä sanoivat saavansa "muutaman" kappaleen myöhemmin päivällä, mutta kaikki jo varattuja.
 
Gigantti, prisma ja Anttila sano et saatavuusongelmien vuoksi viivästyy julkasu ja uutta päivää ei annettu, noh ootellaan sot verkkilsen LE versioo
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Hohhoijakkaa. Eihän tätä ole odotettu kun vuosi. Nyt on kait sitten pakko lukea pääsykokeisiin. :mad:
 
Ylös Bottom