Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Taas saannut PS3 aikamoisen välikäden hyppysiinsä. Ikävää ettei osa pelinkehittäjistä vieläkään osaa kehittää pelejä plekulle kunnolla...

Harmittavan suttuista kieltämättä. No boksille olisin ostanut jokatapauksessa. Nyt onkin sitten kahdenvaiheilla käynkö heti perjantaina pelin koukkaamassa matkaan. Hyviä syitä miksi en kävisi; rahat vähissä + joukko muita pelejä kesken, Alan Wake ja Just Cause 2 etunenässä. Pelattavaa on vaan liikaa, mutta kaiken järjen vastaisesti peli löytyy luultavasti hyllystä viikonloppuun mennessä...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Jos noista konsolialustojen välisistä eroista haluaa keskustella, se on syytä tehdä täällä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Mikä "voipaperi"-filtteri tuossa PS3 versiossa oikein on päällä. Jumankekka kun menee toinen konsoli ns. "hukkaan" näitten tumpelofirmojen takia!!
Onhan tuo kieltämättä aika käsittämätöntä, ettei saada samantasoisille alustoille edes suunnilleen 1:1-versiota. Siinä mielessä ollaan molemmat hyvässä asemassa, että on vara valita konsoleiden väliltä, mikäli vastaavia eroja ilmenee -- aika usein kuitenkin tuntuu, että Xbox 360 -versio on parempi tai vähintään yhtä hyvä. :rolleyes:

PS. Tännekin on lähtenyt Discshopista peli tulemaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Jesh, meikäläisellekkin tuli discshopilta viesti, että peli on lähetetty. Mistä lie sitten lähettävät sen :eek: Jospa se jo huomiseks tulisi =)
Jos sitä jo viikonloppuna mentäs posseilemaan?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Kirjaudu Discshopin sivuille ja vasemman reunan Minun tilini napista eteenpäin.
Sieltä Tilaus statukseni ja jos tuote löytyy "toimitetut" alta niin peli on matkalla ja huomenna erittäin suurella todennäköisyydellä kourassasi. Omanihan on siis jo matkalla :D


Aivan teil on tili siellä. Minä kun tilasin ihan ilman tilin tekoa. Mahdankohan saada tilaukseni näkyviin jos teen sinne nyt tilin? Tuskinpa..

No kyllä se peli sieltä varmaan kuitenkin tule, on mulla tiliä siellä tai ei

EDIT: Voi LOL mua, oli mulla tili siellä ja on se peli lähetetty, että oon pihalla :D


Heh en kyllä ite nähny mitään eroa tuon boksi ja ps3 versioiden välillä :) Hyvältä näyttää molemmat
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

YouTubesta löytyy jo nyt aika mukavasti noita Soundtrackin biisejä kuunneltavaksi.


Limited Editionin mukana tuleva Soundtrack on myös tietojen mukaan vain digitaalisesti ladattava(ainakin jenkeissä) joten sen saa suoraan koneelle. Kyllähän sitä mielellään olisi ihan levy-version ottanut mutta en käy valittamaan. Soundtrack on nimittäin biiseiltään identtinen tämän Amazonin mainostaman levyn kanssa.

Pelin mukana tulee koodi, jolla Sountrackin voi ladata.

Ja ei huolta, kyllä yhdistän boxin nettiin viimeistään tänään illalla. Sitten se sieltä näkyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Päivitystä Verkkokaupan tilanteeseen:

LE versio on "Myyty loppuun. "

Varastosaldo:
Ahvenanmaan varastossa yli 25 kpl, joista yli 25 kpl tilattu.
Vapaana -2 kpl.

Viimeksi saapuneet erät:
yli 25 kpl, keskiviikko 19.05.2010 11:04
yli 25 kpl, keskiviikko 19.05.2010 11:03
yli 25 kpl, keskiviikko 19.05.2010 11:03
... :D

Aamulla ei vielä ollut noita "eriä" tuolla, eikä mainintaa että tuote olisi loppu. Noh, toivotaan että tuo mattimyöhäinen tilaus jonka itse laitoin sattui osumaan vielä tänään postitettavien joukkoon (oli tilanne sentään muuttunut eilisestä nollasta "varattu 1":n).:cool:


EDIT: Heh, eilen tilattu ja "Tilauksenne on käsitelty ja postitettu"... :D :D

Itselläni oli kaksi tilausta, tehty jokunen aika sitten jo molemmat ja vain toinen lähti tulemaan. Toisesta tuli viesti, että odottaa maksua, vaikka olen kyllä sen maksanut tilatessa ja siellä se maksu näkyi tilinhallinnassa. Mitäköhän ne on säätäneet? Prkl. Vai onko niitä tilauksia tullut niin paljon, että se toiseen tilaukseen ei ole riittänyt peliä.

Milloin tilasit itse?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Jos sitä jo viikonloppuna mentäs posseilemaan?
Perjantai illalla kokeillaan varmasti saada ensimmäinen KFIN Posse pystyyn. Annetaan ihmisten ensin ottaa päivästä vähän tuntumaa yksinpeliin niin ollaan sitten illalla valmiita moninpelin kuumotuksiin. Jollen nyt ole aivan ohi silmieni ole tulkinnut on pelissä mahdollista luoda myös privasessioita. Voitaisiin pystyttää KonsoliFINiläisille ihan oma Free Roam privaslotteineen niin ainakin peliseuran taso on taattu eikä tarvitse katsella inkkareita. Täällä(Free Roam) saataisiin varmasti hyvin kasattua myös kaksi possea vastakkain.

Muistakaa käydä täällä peliseura-ketjussa kuikuilemassa seuraa niin saadaan kaikki messiin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Jei, itellekin lähteny peli tulemaan Suomesta VPD:stä. Kyllähän sen periaatteessa huomiseks pitäs ehtiä, ainakin yleensä päivässä ehtii matkata posti ellei sitten ihan jossain peräkylässä asu.. Ainakin näin oon käsittäny? Jos niin hyvä tuuri kävis et se huomiseksi tulee niin kai sitä rohkenee jo pelata vaikka virallinen julkasu oliski perjantaina?

- Ozm4
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Perjantai illalla kokeillaan varmasti saada ensimmäinen KFIN Posse pystyyn.

Mie ku vähän ajattelin lauantaita. No, kyllä se varmaan täytyy korkata heti perjantaina kun sellaista hunajata tiedossa. Minähän saan pelin ensi viikolla (yhteenlaskulla sain tämän pääteltyä), ottaen huomioon äärimmäisen huonon onneni. Tosin kaiken järjen mukaan minun onnellani olisin ostanut aikoinaan pleikan ja odotellut peliä nyt viikon lisää. Jos onni on sittenkin kääntynyt? Täytyy ruveta pessimistiksi näin viime metreillä ;).

Pysyn edelleen sanojeni takana ja vetäisen nettipiuhan irti heti, jos huomaan jonkun pelin saaneen eikä itselleni ole tullut :D. No okei, en ihan heti, mutta viimeistään perjantaina 11 jälkeen jos posti ei ole vaivautunut sitä toimittamaan. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Discshop laittanut RDR:n liikkeelle ja mahdollista siis ratsastaa lännen tunnelmiin viikonloppuna. Miten tässä jaksaa töitä tehdä viikonloppuun asti, kun kädet syyhyäisi päästä pelaamaan tuota?

Ihan pakko varmaan kokeilla jotain uberpahista ainakin siihen asti kunnes sheriffit suolaa. Itseä nimenomaan kiinnostaa kokeilla ensin vapaata meuhkaamista ja vasta sitten juonenpätkien kimppuun.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

No yyh. Gamespotin video reviewiä aloitin katsomaan ja heti ensimmäisenä ruutuun lävähtää sininen screeni ja teksti: "Rated S. May contain spoilers" Eihän tuota uskalla katsoa.

Saisivat muut video revikoitsijat ottaa oppia Gamespotilta!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Mie ku vähän ajattelin lauantaita. No, kyllä se varmaan täytyy korkata heti perjantaina kun sellaista hunajata tiedossa.
Perjantait on yleinsä parhaimpia päiviä sessioida ison sakin kanssa. Tuolloin sakki on huomattavasti aktiivisempaa kuin launtain pikkutunteina. Sunnuntaisin on taas lähes mahdotonta saada isoa possea kasaan. Ja hei, se on RDR:n virallinen julkaisupäivä niin tietenkin tuota pitää juhlistaa KFiniläisten kanssa. ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Itselläni oli kaksi tilausta, tehty jokunen aika sitten jo molemmat ja vain toinen lähti tulemaan. Toisesta tuli viesti, että odottaa maksua, vaikka olen kyllä sen maksanut tilatessa ja siellä se maksu näkyi tilinhallinnassa. Mitäköhän ne on säätäneet? Prkl. Vai onko niitä tilauksia tullut niin paljon, että se toiseen tilaukseen ei ole riittänyt peliä.

Milloin tilasit itse?

Verkkokaupasta tuli vastaus, että voivat lain mukaan lähettää vain yhden korkeintaan 45,40€ tilauksen per päivä, joten toinen lähtee huomenna.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Milloin tilasit itse?
Eilen, 18.5. klo 16:41 näytti olevan aikaleima tilauksessa. Eli *todella* myöhään liikkeellä. :rolleyes: :D

Nuo tosiaan taisivat loppua vastaa aamulla, joten tuo "veronkierto selvennys" on aika uskottava. ;)

Muittenkaan myöhään tilanneiden tuskin kannattaa pelätä pahinta jos minullekin tuo jo lähti, siis.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Ja hei, se on RDR:n virallinen julkaisupäivä niin tietenkin tuota pitää juhlistaa KFiniläisten kanssa. ;)

Ihan totta kyllä. :) I'll be there if Red Dead Redemption will...

Voiko Red Dead luoda tunnelmallisia tilanteita?
A nice little touch I noticed was when I was playing last night, in game it started to rain heavy so as I passed through a ranch and noticed there were 2 peds both sitting on the floor in the safehouse which is effectively just a shack, obviously trying to keep dry, and one of them was playing a harmonica. I joined them in the shelter, stood by and listened to the ped playing the harmonica whilst the rain came down.

Edit: Mielenkiintoinen kappale tuo Deadman's Gun. Itse asiassa aika hyvä. Käykäähän kuuntelemassa http://www.amazon.co.uk/Red-Dead-Redemption-Original-Soundtrack/dp/B003LV9AWO/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dmusic&qid=1274271873&sr=8-2
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Meikäläinenkin on messissä jos ensinnäkin peli saapuu perjantaina ja toisekseen onnistun taikomaan jostain 30e live-aikaan. Jos ei perjantaina, niin lauantaina ainakin.

Ajateltiin tuossa kaverin kanssa pelailla joku päivä läpi yön tarinatehtäviä vuorotellen, suattaapi olla ihan jees.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Kunhan yövuoron jälkeen perjantaina heräilen ja jaksan liikkua käyn noutamassa oman kipaleeni ja siinä 22/23 jälkeen olen moninpelitestailussa mukana. Jiihaa-aahii!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Penny-Arcade jakaa huumoriaan myös Red Dead Redemptionille:

871587546_8WNjR-L.jpg
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom