Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Olen koettanut etsiä pelissä esiintyvään ongelmaani ratkaisua Googlella ympäri webbiä ja myös tältä foorumilta tuloksetta.
Tähän ei ilmeisesti ole kenelläkään ratkaisua tai ehdotuksia? Sattuisiko kenelläkään olemaan Oulussa joutilaana RDR:n pelilevyä niin voisin kokeilla josko pelilevyä vaihtamalla ongelma ratkeaisi?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tossahan sanoit et thieves landing toimi kun pelasit toisella savella eli ei se levystä silloin voi johtua.
Toi on noit yks 50 miljoonasta bugeja mikä nyt näköjään osu sulle, eli pistä kostoks viking lotto menemään ja alota alusta:rolleyes:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jeps. ;) 12e torilla myytävänä, oli pakko ostaa.. Tämä on siis niin loistava peli että en malttanut laskea aluksi ohjainta alas. Olenhan tätä kaverilla pelannut mutta on tämä silti loistava kun itse omistaa. Ja HD 40 tuuman telkkari aijaijaijai ku on nannaa :cool:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Oisko kellään lähiaikoina peliseuraa tarjottavaks?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tähän ei ilmeisesti ole kenelläkään ratkaisua tai ehdotuksia? Sattuisiko kenelläkään olemaan Oulussa joutilaana RDR:n pelilevyä niin voisin kokeilla josko pelilevyä vaihtamalla ongelma ratkeaisi?
Problem solved.

Kokeilin peliä pitkästä aikaa Playstationin käyttöjärjestelmäpäivityksen jälkeen ja RDR toimi kuin unelma. Muistaakseni päivityksen changelogissa olikin maininta tyyliin "parantaa joidenkin pelien toimintavarmuutta ja vakautta". Tämä koski sitten kohdallani Red Dead Redemptionia. Arvostan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tulipa nyt pelattua tämä läpi. Pelihän oli ihan paska, mutta tajusin sen vasta noin puolessa välissä Meksikoa, joten oli sama vetäistä tuo läpi. Noin 15 tuntiahan tuossa meni ja viimeiset 7 tuntia oli kyllä yhtä tuskaa. Bugeja tuli vastaan lähes joka pelisessiolla aivan liian paljon, ja juoni ei napannut juuri yhtään vaikka alku vaikuttikin ihan lupaavalle.

Lopusta:
Siis voi jumalauta ***** saatana perkele että meinasi hermot mennä lopussa, kun peli laittaa sut tekemään jonkun 10 tehtävän ajaksi maatilan duuneja. Kun peli laittaa sut ampumaan lintuja viljasiilon ympäriltä, mulla meni hermot aivan totaalisesti, ohjain lenti kiukulla ja en enää voinut kuin nauraa. Siis mitä ****** tässä nyt on mietitty, okei kyllähän siinä John ja Abigail keskusteli henkeviä välistä ja viimeistä tehtävää siinä pohjustettiin, mutta voi hyvä ***** sentään että tuo maatilan duunien tekeminen oli TYLSÄÄ.

Hyviä puoliakin pelissä oli, grafiikat oli ihan hienoja ja preeria näytti tosi hienolle paikoittain. Jostain hahmoista kanssa tykkäsin kovasti, kuten Seth, Irish, ja se kokaiinikoukussa oleva professori jonka nimi ei nyt tule mieleen.

Jokatapauksessa nyt kun peli on pelattu niin on kyllä aika vaikea käsittää, mikä tästä monen mielestä tekee viime vuoden parhaan pelin. Mun mielestä esimerkiksi God of War 3, Alan Wake, Mass Effect 2, Deadly Premonition, New Vegas, hitto jopa Fable 3, vie tätä peliä 100-0.. Sanotaanko nyt näin että pettymys oli valtava.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tulipa nyt pelattua tämä läpi. Pelihän oli ihan paska, mutta tajusin sen vasta noin puolessa välissä Meksikoa, joten oli sama vetäistä tuo läpi. Noin 15 tuntiahan tuossa meni ja viimeiset 7 tuntia oli kyllä yhtä tuskaa. Bugeja tuli vastaan lähes joka pelisessiolla aivan liian paljon, ja juoni ei napannut juuri yhtään vaikka alku vaikuttikin ihan lupaavalle.

No itse olen kyllä nauttinut pelistä mitä olen sitä pelannut.
Ja multiplayeri on hauskaa hyvässä seurassa.

Mutta kaikki tykkää siitä mistä tykkää.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tulipa nyt pelattua tämä läpi. Pelihän oli ihan paska, mutta tajusin sen vasta noin puolessa välissä Meksikoa, joten oli sama vetäistä tuo läpi. Noin 15 tuntiahan tuossa meni ja viimeiset 7 tuntia oli kyllä yhtä tuskaa. Bugeja tuli vastaan lähes joka pelisessiolla aivan liian paljon, ja juoni ei napannut juuri yhtään vaikka alku vaikuttikin ihan lupaavalle.

Lopusta:
Siis voi jumalauta ***** saatana perkele että meinasi hermot mennä lopussa, kun peli laittaa sut tekemään jonkun 10 tehtävän ajaksi maatilan duuneja. Kun peli laittaa sut ampumaan lintuja viljasiilon ympäriltä, mulla meni hermot aivan totaalisesti, ohjain lenti kiukulla ja en enää voinut kuin nauraa. Siis mitä ****** tässä nyt on mietitty, okei kyllähän siinä John ja Abigail keskusteli henkeviä välistä ja viimeistä tehtävää siinä pohjustettiin, mutta voi hyvä ***** sentään että tuo maatilan duunien tekeminen oli TYLSÄÄ.

Ihan noin lyttyyn en ehkä kuitenkaan lyttäisi, vaikken itsekään pelistä pitänyt. Ongelmallinen tapaus itselleni, kun periaatteessa kaikki toimi niin kuin pitää, mutta kun peliltä puuttui sielu niin ei se oikein tuntunut miltään. Tarina nyt oli heikko, hahmot Rockstarin perinteitä noudattaen ärsyttäviä ja nuo lopputehtävät ennen (anti)kliimaksia vähän kyseenalaisia, vaikkakin ihan toimivasti loivat kontrastia menneisyyden ja tulevaisuuden väliin, mutta muutoin ihan toimiva perus seiskan peli. Ei riittävän huono jotta olisi alkanut todella kyrsimään, muttei niin hyväkään että olisin kertaakaan jaksanut hyllystä ottaa koteloa esille läpäisyn jälkeen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

...Jokatapauksessa nyt kun peli on pelattu niin on kyllä aika vaikea käsittää, mikä tästä monen mielestä tekee viime vuoden parhaan pelin. Mun mielestä esimerkiksi God of War 3, Alan Wake, Mass Effect 2, Deadly Premonition, New Vegas, hitto jopa Fable 3, vie tätä peliä 100-0.. Sanotaanko nyt näin että pettymys oli valtava.

Paras western-peli, mitä on olemassa. Se siitä tekee jo vuoden pelin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Paras western-peli, mitä on olemassa. Se siitä tekee jo vuoden pelin.

No tämä voikin olla totta, western-pelejä ei tosin kovin montaa ole tuosta tittelistä kilpailemassa? Gun on ainut toinen lähivuosilta mikä tulee äkkisiltään mieleen, ja sekin oli melko keskinkertainen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jokatapauksessa nyt kun peli on pelattu niin on kyllä aika vaikea käsittää, mikä tästä monen mielestä tekee viime vuoden parhaan pelin.

Sai elää todeksi villin lännen kliseet, jopa kokea täysin uudenlaisia elämyksiä tämän kautta. Siellä on myös vahvasti taustalla verkkopuolelta ne upeat hetket suomipossen matkassa, vaikka freeroam itsessään osoittautui vain raakileeksi siitä mitä odotettiin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Sai elää todeksi villin lännen kliseet, jopa kokea täysin uudenlaisia elämyksiä tämän kautta. Siellä on myös vahvasti taustalla verkkopuolelta ne upeat hetket suomipossen matkassa, vaikka freeroam itsessään osoittautui vain raakileeksi siitä mitä odotettiin.

Niin tuo verkkopeli tosiaan, meinaa aina multiplayer unohtua kun niitä ei tule pelattua nykyään juurikaan. Se voi toki olla ihan mielenkiintoinen ja parantaa kokonaisuutta tosi paljon. Harmi ettei ole juurikaan tuttuja kenellä olisi PS3, ei oikein pääse tuota testailemaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Free roam on RDR:n parasta antia. Tosin kuten monissa muissakin online-peleissä, on kokemus yhtä hyvä kuin senhetkinen peliseurasi.

Moninpelin perinteisiä pelimuotoja tuli pelattua muutama ilta, mutta free roamiin upposi aikaa varmaan lähes 200 tuntia. Nuo tunnit täyttyivät lähinnä kaveriporukan kanssa seikkaillessa ja keksimällä erinäisiä aktiviteetteja, sillä tulitaistelut ja kaverin hevosen räjäyttäminen dynamiitilla kävivät nopeasti tylsäksi.

Hyvä free roam -ilta saattoi koostua 50 biisonin kokoamisesta aitaukseen, vuorikiipeilystä, koskenlaskusta ja pokeripelistä.

Tässä video meidän parhaimmillaan 10 hengen porukan freeroamailuista.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Sai elää todeksi villin lännen kliseet, ...

Tämä tekee RDR:stä nimenomaan niin upean elämyksen. Kaikki western-leffat mitä on tullut nähtyä, kaikki ne maisemat ja tapahtumapaikat niissä, kaikki löytyy RDR:stä osana pelimaailmaa: aurinkoisia paarmojen kansoittamia rancheja, kaivoksia dynamiitteineen, vuoristoja, lumivuoria ja lumisia metsiköitä, upeita vesiputouksia, aavikkoa, yksinäisiä rotteloita keskellä sateista erämaata, meksikolaisia kyliä, Teksasin öljypumppujen kansoittamia preerioita, jopa yksi modernimpi 1900-luvun alun pikkukaupunki, karjarosmojen asuttamia kanjoneita, jne. Tässä pelissä sai todellakin elää kaikki mahdolliset western-kliseet.

EDIT: Unohdin Armadillon, pahimman kliseen. Kaupunki on kuin suoraan jostain western-leffasta. :D Ja kaikki ne saluunat ym., joissa pianoa pimputtaa joku tyyppi, känniläiset haastaa riitaa ja harrastetaan pokerin peluuta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, tänään ostin tuon Undead Nightmaren. Halusin vaan kysyä että onnistuuko sillä pelata niiden kanssa esim sitä free roamia joilla on se normi versio?
E: Multa löytyy kyllä molemmat ei siinä mitään mutta haluan tietää.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, tänään ostin tuon Undead Nightmaren. Halusin vaan kysyä että onnistuuko sillä pelata niiden kanssa esim sitä free roamia joilla on se normi versio?
E: Multa löytyy kyllä molemmat ei siinä mitään mutta haluan tietää.

Eiköhän se onnistu, ainakin Storesta ladattavassa Undead Nightmaressa pystyy pelaamaan tavallista Free Roamia, vaikka on ladannut pelissä itse Undeadin. Ja tuskinpa Undeadilla ja tavallisella RDR:llä on jotain omia Free Roam -servereitä...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, tänään ostin tuon Undead Nightmaren. Halusin vaan kysyä että onnistuuko sillä pelata niiden kanssa esim sitä free roamia joilla on se normi versio?
E: Multa löytyy kyllä molemmat ei siinä mitään mutta haluan tietää.

Eiköhän se onnistu, ainakin Storesta ladattavassa Undead Nightmaressa pystyy pelaamaan tavallista Free Roamia, vaikka on ladannut pelissä itse Undeadin. Ja tuskinpa Undeadilla ja tavallisella RDR:llä on jotain omia Free Roam -servereitä...

Kettu kuittaa ja vahvistaa, että myös itse levyllä olevalla Undead Nightmarella voi pelata free roamia ja yleensäkin koko moninpeliä.

Omistan itse levyllisen Undead Nightmaren ja moninpeliin pääsee normaalisti. Levyä ei siis tarvitse vaihtaa erikseen halutessaan pelata moninpeliä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kettu kuittaa ja vahvistaa, että myös itse levyllä olevalla Undead Nightmarella voi pelata free roamia ja yleensäkin koko moninpeliä.

Omistan itse levyllisen Undead Nightmaren ja moninpeliin pääsee normaalisti. Levyä ei siis tarvitse vaihtaa erikseen halutessaan pelata moninpeliä.

Juu, ajoinkin takaa että jos kaverilla on normiversio ja mulla Undead niin onnaako posse.
Kaippa tuokin onnistuu.
 
Ylös Bottom