Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En nyt viittinyt muokata tätä tuohon viestiini kun ei siihen millään liity,
mutta joo en löytänyt minkäänlaista aihetta tälle joten heitän tähän.
Hyvä fiilistely biisi joka tulloo myös kun astutaan meksikoon:
[video=youtube;7IkvAb6THQY]http://www.youtube.com/watch?v=7IkvAb6THQY[/video]
Sori jos tää on jo täällä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Vihdoin ostamassa tätäkin, kun muita pelejä saanut poijes alta, ja hinnatkin laskeneet aika roimasti. Mutta tietääkö kukaan, onko tuossa piakkoin julkaistavassa "Classics" -versiossa DLC-sisältöä tmv. bonusherkkuja, vai onko ihan sama ostaa tuo alkuperäinen versio?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse nyt 3. päivää pelaillu ja paljon tykkään! Ensimmäisen tehtävän meksikossa nyt tehny. Ainoo mikä ärsyttää on toi et ku on yö ni mitää ei nää, sama taloissa... Ja yöllä voi tulla sellasii järkyttäviä tummuus eroja, esim. siinä ku siirrytään meksikoon ni katsoo yhteen suuntaan, ja sitten toiseen suuntaan ni huomaa että kuva summenee heti... Jos joku tajusi :D Mite saisi korjattua? Mut kiinnostais kyl toi freeroami, et lisäilkää psnnäs jos onlineseura kelpais tän pelin suunnilt :)

PSN: Sackserssons
 
Ainoo mikä ärsyttää on toi et ku on yö ni mitää ei nää, sama taloissa... Ja yöllä voi tulla sellasii järkyttäviä tummuus eroja, esim. siinä ku siirrytään meksikoon ni katsoo yhteen suuntaan, ja sitten toiseen suuntaan ni huomaa että kuva summenee heti...
Lisää kirkkautta (Brightness) optionssista. Ainakin itse olen mm. RDR:ssä, GTA IV:ssä ja L.A. Noiressa säätänyt sitä kirkkautta lisää, koska ei siellä pimeällä muuten mitään näe. Tosin, älä liikaa säädä, jotta yö pysyy yönä. ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

No näin oon tehnykki, mut ero oli siis nii suuri et piti sit päiväs aikaa säätää kirkkaut pienemmäl taas.. Mut sain nyt ton sellaee suurinpiirteisee toimivuuden tasol ku otin tuolt plege asetuksist jonkun superwhiten pois tai sit se ylempi, en muista, ja säädin telkkarist mustan sävyy ei nii mustaks :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Peli kyllä kieltämättä aika onneton. En tosin tiedä mitä tältä peliltä sitten olisi pitänyt odottaa..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Peli kyllä kieltämättä aika onneton. En tosin tiedä mitä tältä peliltä sitten olisi pitänyt odottaa..

Jos et pidä westerneistä, miksi pitäisit RDR:stä? Jos pidät westerneistä ja et pidä RDR:stä, sinussa on luultavasti jotain vikaa. :o
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jos et pidä westerneistä, miksi pitäisit RDR:stä? Jos pidät westerneistä ja et pidä RDR:stä, sinussa on luultavasti jotain vikaa. :o

Näin se vähän on. Ittellä RDR kolmea tehtävää vaille taputeltu. Tietenkin noita sivutehtäviä + haasteita vielä on vaikka kuinka ja paljon tekemättä. Itte oon tykänny pelistä valtavasti ja vähän ehkä harmittaa kun pääjuoni loppuu. Undead-lisäosa ei kiinnosta koska eläviäkuolleita.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

...Undead-lisäosa ei kiinnosta koska eläviäkuolleita.

Itsekin mietin silloin vähän, että "Täh! Eläviä kuolleita länkkäripelissä? Okei.." Mutta olin väärässä. Ne sopii tähän kuin nakutettu. Enkä mäkää mitään zombie-pelejä oo kauheana pelannut (L4D:n PC-demo taitaa olla ainoa :D) ja silti tykkäsin aivan kauheana. Ei kampanja tietenkään vetänyt vertoja pääpelille, mutta silti se viihdytti sen päälle 5 tuntia ja siihen päälle vielä kaikki lisätekemiset, niin 15 lisätuntia kului siivillä. Hyvä sijoitus ja ehdottomasti yksi parhaimmista - ellei paras - lisäsisältö mihinkään peliin ikinä. Lähinnä tuon määrä & laatu / hinta -suhteen takia.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itsekin mietin silloin vähän, että "Täh! Eläviä kuolleita länkkäripelissä? Okei.." Mutta olin väärässä. Ne sopii tähän kuin nakutettu. Enkä mäkää mitään zombie-pelejä oo kauheana pelannut (L4D:n PC-demo taitaa olla ainoa :D) ja silti tykkäsin aivan kauheana. Ei kampanja tietenkään vetänyt vertoja pääpelille, mutta silti se viihdytti sen päälle 5 tuntia ja siihen päälle vielä kaikki lisätekemiset, niin 15 lisätuntia kului siivillä. Hyvä sijoitus ja ehdottomasti yksi parhaimmista - ellei paras - lisäsisältö mihinkään peliin ikinä. Lähinnä tuon määrä & laatu / hinta -suhteen takia.

Ittekkin mietin että se on 100% floppi mutta ei! Kattelin videoita ja yllätyin positiivisesti, ja huomasin että kun pelaan UN levyllä free roamia mulla on ne lisäosa gang hideoutit auki, et voin ne suorittaa. 20e oli siis tämän paketin hinta.
Tämä taas tosin vaikeuttaa trophyn: Have gun, will travel (muistaakseni oli nimeltään) kun pitää kaikki GH vetää yhessä sessionissa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itsekin mietin silloin vähän, että "Täh! Eläviä kuolleita länkkäripelissä? Okei.." Mutta olin väärässä. Ne sopii tähän kuin nakutettu.
Ittekkin mietin että se on 100% floppi mutta ei!

Oikeastikko noin? Sitten pitääkin harkita takinkääntöä. Jotenkin koko ajatus ei innosta, mutta jos länkkärifanit noin sanoo niin pakko kai se on uskoa.

Eilen päätehtävä läpi, mutta huomasin, että siellä taitaa olla vielä velkojenmaksu-tehtävä. Koppoti koppotia sinne vielä siis!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli tätäkin pelattua taas pienen tauon jälkeen, niin heti tuli mieleen miks olinkin lopettanut tän pelaamisen. Heti kun tulee joku kanssapelaaja vastaan, niin tämä tietenkin ampuu sinut heti autoaimillaan. Sama juttu jos yrität mennä ihan rauhassa johonkin kaupunkiin, niin tietenkin jotkut sankarit sitten ampuvat sut. :mad:

Onneks on näköjään tullut HC-moodi free roamist, ettei sitä autoaimia ole.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli tätäkin pelattua taas pienen tauon jälkeen, niin heti tuli mieleen miks olinkin lopettanut tän pelaamisen. Heti kun tulee joku kanssapelaaja vastaan, niin tämä tietenkin ampuu sinut heti autoaimillaan. Sama juttu jos yrität mennä ihan rauhassa johonkin kaupunkiin, niin tietenkin jotkut sankarit sitten ampuvat sut. :mad:

Onneks on näköjään tullut HC-moodi free roamist, ettei sitä autoaimia ole.

Heh, Hardcore Free Roam on ollut olemassa jo, hmmh, varmaan ainakin jo yli vuoden. Eli aikoja sitten tuli jo päivityksen mukana. :) Itsekin pelaan aina vain HC:tä, koska siinä ei kaikki randomit voi vaan päättömästi räiskiä kilometrin päästä pistoolilla kuoliaaksi, vaan jos joku alkaa perseilemään, niin sillon kerkeää itsekin vastata tuleen, kun ei ne epelit osu sillä vapaalla kädellä tähdättynä. :P

Ja tuo Free Roam on kieltämättä pelkkää räiskimistä. Siksi pelaankin aina itse kahdestaan kaverin kanssa, ja tavallaan vain "eletään" siellä villissä lännessä, eli käydään saluunoissa ja kaupoissa, metsästämässä, etsimässä "aarteita" eli yritetään esimerkiksi päästä vesiputouksen taakse (joka on tosin mahdotonta), ym. outoa. :D Ja ei koko ajan vain ratsasteta ja juosta päättömästi, vaan aivan kuin yksinpelissä, käveleskellään tyylikkäästi ja ratsastetaan eri nopeuksilla. Kuullostaa aika pöljältä, mutta hienoa hommaa se on. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

No joo tähän pitää kyllä yhtyä.. Hommasin tota trophya et mee Black Waterista Escaleraan ennen auringon laskua, nii oottelin sitte black waterissa aamua sitten, ja rage quittasin sieltä kun sama jartsa tuli aina teurastaan sillä volcanic pistoolillaan...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ite sain ihan vahingossa, kun joku random kutsui mut posseen. Ite olin Blackwaterissa ja hän oli Escalerassa. Peli kysyy haluanko teleportata posse leaderin luo ja painoin kyllä. Ilmestyttyäni Escaleraan trophy lävähti ruutuun. En tiedä onko toi sit fixattu jossain patchissa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

No ohhoh :o... Kun alotin pelaamisen niin lupasin että en kattele spoileja pelin lopusta. (SPOILAA PELINLOPPUA)
Eilen juoni läpi ja loppu oli aika surullinen, en olis uskonu että John kuolee... No joo sitten ku rupes miettimään mitä kaikkee hauskaa oon ''sen kanssa'' säätäny nii, sitte hokasin ku John opetti vikat tehtävät pojallensa asioita.. Ja kun esim skinnaat eläintä niin Jack välillä sanoo että ''Just like you told me, pa''
Ja kävin tekeen sen kostotehtävän...
 
Ylös Bottom