Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä onko oikea paikka kysyä mutta kun pelistä on nyt ilmestymässä GOTY versio lokakuussa joka sisältää kaikki DLC:t yms niin pitääkö minun pelata goty versiossa kaikki trophyt uudestaan mitkä olen jo normi Red Dead Redemption pelissä saanut?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä onko oikea paikka kysyä mutta kun pelistä on nyt ilmestymässä GOTY versio lokakuussa joka sisältää kaikki DLC:t yms niin pitääkö minun pelata goty versiossa kaikki trophyt uudestaan mitkä olen jo normi Red Dead Redemption pelissä saanut?
Ei tarvitse. Trophyt ovat samat, ja jo ansaitut Trophyt ovat sitä myös GOTY-versiossa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Juu, Ite enole törmänny yhteenkään bugiin ja oon pelannut rdr ja rdrun Pelejä jo muutamia kuukausia. :P

Suosittelen molempia Red dead redemptioneja!erittäin mukava peli todella mukavaa pelata sateisina päivinä.

itellä ei tuo tarina heti kiinnostanut mut parin viikon jälkeen pelasin nii oli yksi parhaista tarinoista ja online on myös tosi Mukavaaaa! :):D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Se täytyy sanoa että alussa juoni tuntui tylsältä, mutta siitä tuli ihan helvetin hyvä loppua kohti mennessä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hyviä uutisia, jos joku tätä vielä netissä pelaa ja lvl 50 saavuttamatta: multiplayerissa saa välipäivien ajan 2x expaa ja ensi viikonloppuna (31-1. päivä) peräti 3x expaa! :) Jatkuu ilmeisesti 2. päivään asti tämä tempaus.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

ÄLÄ LUE JOS ET TAHDO PALJASTUKSIA !

Tosi upea peli. On ansainnut kaikki 160 paras peli palkintoaan ( jos nyt oikein muistan niin niitä oli tuon verran ) Ehdottomasti R* parhain peli, ja paras peli jota olen koskaan pelannut. En kyllästynyt hetkeksikään, ja vastaan tuli aina yllättäviä käänteitä. Ihmiset eivät näytä puhuvilta pötkylöiltä kuten useissa muissa peleissä, vaan kasvojen piirteet ovat tarkat. Päähahmo on juuri minun mieleeni, enkä voisi kuvitella pelaavani kellään muulla. Niimpä oli melkonen shokki kun John heitti henkensä, hän nääs on elossa viellä Undead nightmarissa, josta päättelin että hän ei kuolisi. Raivostuin kun sain tietää että pitäisi pelata Jackilla. Hän on ärsyttävä nulikka jolla on mahdoton pelata. Tietysti menin heti ekana kostamaan Agent Rossille, kamala äijä :mad: Pamautinkin ukkelin päähän yli 50 luotia, kunnes en enää jaksanut. Ei sitä kyllä enää ihmiseksi tunnistanut :D Alotin samantien pelin alusta, mulla on joku pakkomielle Johnilla pelaamiseen. Kertakaikkiaan todella upea peli, eikä bugeja kauheasti esiintynyt. Mitänyt peura juoksi ilmassa, ja John jäi välillä tilttiin mitä oudoimpiin asentoihin, mutta ei mitään sen kummempaa. Suurin kehuminen kohdistuu luultavasti soundtrackiin, upeasti luodut musiikit vetää väkisinkin mukaan villin lännen teemaan. Itse suorastaan rakastuin lopputekstien aikana pyörivään biisiin. Arvosanaksi täysi kymppi, se on varma. R* on paras tehdä samankaltainen peli ja äkkiä, jossa John nimenomaan on elossa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ehdottomasti R* parhain peli, ja paras peli jota olen koskaan pelannut.

Eipä tuohon paljoa lisättävää oikeastaan keksi. Itse pelannut pelin kohta kolme kertaa läpi ja silti joka kerta, kun satun katsomaan RDR aiheisen videon Youtubesta, tekee mieli palata takaisin Marstonin saappaisiin. Kyllästyminen ei ole vielä missään vaiheessa ollut lähelläkään.

ps. nappasin spoilerin sisältä tuon reddead:n lainauksen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itekkin oon kohta vetänyt 2 kertaa läpi. Ei yhtään huvittais läpäistä tuota vikaa Jack tehtävää kun joutuu taas kattomaan Johnin kuolemista. On se kyllä mahtava peli, ei voi muuta sanoa. Pakkohan tuo on alusta alottaa aina läpäsemisen jälkeen. John ei ole yhden pelin hahmo, joten harmittaa pahasti jos R* ei käytä häntä jossain toisessa pelissä.
En kyllä ymmärrä miksi John marssi suoraan kuoleman kynsiin, kun hän olisi yhtä hyvin voinut esim. teljetä ovet ja ampua ukkeleita ikkunan kautta. Olihan se näyttävä ja kunniallinen tapa kuolla, mutta olisi muitakin vaihtoehtoja ollut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Omasta mielestä tuolla MacFarlanen ranchilla on kyllä kaikista tunnelmallisinta vaan elellä normaalisti. Herää aamulla sieltä omasta mökistä, kun aamu sarastaa kuuden aikoihin. Menee vaikka käymään kaupassa, ja pelaamassa hevosenkenkää. Sit voi lähteä iltapäiväksi jahtaamaan elukoita lähimaastoon ja illalla voi käväistä vaikka Armadillossa ryypyllä ennen paluuta MacFarlanen ranchille, jossa yöllä vartioidaan maatilaa rosmoilta. :)
Lukuun ottaen Armadillossa leffassa käynti siellä on kiva kattoo huumehörhö elokuvaa!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Juttua pelin lopusta
John oli tappanut kaikki muut jenginsä jäsenet ja nyt oli hänen vuoro, hän meni sinne ulos varmaankin sen takia että ei joutuisi pakenemaan kokoaikaa perheensä kanssa koska hänet löydettäisiin jokatapauksessa joka paikasta minne hän menisi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

No olihan se ihan olennaista että ne päätti tappaaa Johnin. Mcfarleneiden tila on kyllä tosi mukava paikka pelailla ja Bonnien antamat tehtävät kivoja suorittaa. Itse elän mieluiten Blackwaterissa :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Paljastuksia Red Dead redemption Undead nightmarem lopusta:


Mua jäi vaivaan tuo loppu kun Abigail ja jack muuttui taas tavallisiksi ja niin edelleen mut sit siinä lopussa näkyy johnin hauta ja se nousee ylös sieltä zombina nii mihin Jack ja abigail meni? siellä ei ainakaan ollut hautoja eikä niitten talolla ole ketään? :confused: se jäi mua vaivaamaan mut hyvä peli :P
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kysymys pelin läpäisseille:

Mitenkäs sen Edgar Rossin voi tappaa? Mulle ei ole ainakaan kartalle ilmestynyt mitään, ja pelaan jo Jackilla, eli pitäiskö se etsiä ite vai mitä :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Grrr. Vieläkin tuo multiplayerin taso 50 saavuttamatta.

*3x exp* -päivinä menet grindaamaan (mielellään yksin) Pike's Basin Hideouttia. Voipi olla, että jopa samassa sessiossa kilahtaa lv50 ruutuun. Niin heleppoa tuolla kolmen kertoimella se on saavuttaa.:p
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Saisi R* alkaa jo väsäämään uutta RDRiä. Teen kuolemaa ku oottelen uutta osaa, jos semmoista nyt on ylipäänsä tulossa. Ties vaikka lois jo uutta osaa, muttei oo julkistanut asiaa vielä. Ite jos olisin ollu mukana tekemässä Red Dead Redemptionia, nii ois kauhee hinku tehä seuraavaa osaa. Mitenköhän nuo kestää? Upea peli kyllä, paras mitä koskaan oon pelannut.


Johnin kuolema ottaa kyllä pahasti pattiin, mutta minkäs sille teet. Olihan se tosi yllättävä käänne, mut oisin ite tykänny enemmän jos oisi eloon jäänyt. Tosi tunnelmallinen lopetus, hyvä ettei tullu kyynel silmäkulmaan :D Soundtrack on kerrassaan uskomaton, R* kyllä ylitti itsensä. John on tosi ytimekäs hahmo, vaikka välillä vähä nössö. Silti lempi hahmoni, äänikin vakuutti jo ekan 5 sekuntin sisällä traileria kattoessa. Mistä Rockstar löytää nää upeat äänet? Hevosten vaihtelevuus ois voinu olla vähän laajempaa, kaikilla ohikulkijoilla oli nääs suunnilleen sama heponen. Pollejen liikkeet & äänet oli kyllä niin upeat, ettei niistä valittamista keksi. McFarlenien tilan latopalo oli kyllä niin upea ettei sitä voi oikeestaan sanoin kuvailla. Savu ja liekit oli kauniisti luotuja, siitä tuli suuri plussa. Ukkosen äänet on kyllä parhaat mitä olen kuullut, taivaskin on upean näköinen myrskyn aikana. Näyttöön ilmestyvät pisarat on ihan mukavia, joskus hiukan häiritseviä. Ihmiset oli kanssa tosi upeasti luotuja, eikä vaan puhuvia makkaroita niinkuin useimmissa näkemissäni peleissä. Grafiikka oli kerrassaan järisyttävää. Tuntui kun olisi itse ollut John Marston. Villiin lännen tunnelmaan pääsi väkisinkin, etenkin kun upeat musiikit soi taustalla. Huh huh, on se melkonen peli. Ei voi muuta sanoa kun jatkakaa samaan malliin R*
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

R* osaa vaan tehä pelejä.. V*tuttaa vaan ku kaveri rikko mun rdr, täytyy ostaa sitten toi goty jossai kohtaa, kun on niin loistava peli....
Kyl tää mun rdr toimii, mutta paljon peli-iloa pois vieviä pikku ongelmia.. kuten grafiikkojen buginen ja hidas lataus, ja siviilit välillä kävelee vähän maan alla.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

R* osaa vaan tehä pelejä.. V*tuttaa vaan ku kaveri rikko mun rdr, täytyy ostaa sitten toi goty jossai kohtaa, kun on niin loistava peli....
Kyl tää mun rdr toimii, mutta paljon peli-iloa pois vieviä pikku ongelmia.. kuten grafiikkojen buginen ja hidas lataus, ja siviilit välillä kävelee vähän maan alla.

Aika mestari kaveri kun pelin rikkomalla alkaa ilmestyä bugeja.
 
Ylös Bottom