Tosi upea peli. On ansainnut kaikki 160 paras peli palkintoaan ( jos nyt oikein muistan niin niitä oli tuon verran ) Ehdottomasti R* parhain peli, ja paras peli jota olen koskaan pelannut. En kyllästynyt hetkeksikään, ja vastaan tuli aina yllättäviä käänteitä. Ihmiset eivät näytä puhuvilta pötkylöiltä kuten useissa muissa peleissä, vaan kasvojen piirteet ovat tarkat. Päähahmo on juuri minun mieleeni, enkä voisi kuvitella pelaavani kellään muulla. Niimpä oli melkonen shokki kun John heitti henkensä, hän nääs on elossa viellä Undead nightmarissa, josta päättelin että hän ei kuolisi. Raivostuin kun sain tietää että pitäisi pelata Jackilla. Hän on ärsyttävä nulikka jolla on mahdoton pelata. Tietysti menin heti ekana kostamaan Agent Rossille, kamala äijä
Pamautinkin ukkelin päähän yli 50 luotia, kunnes en enää jaksanut. Ei sitä kyllä enää ihmiseksi tunnistanut
Alotin samantien pelin alusta, mulla on joku pakkomielle Johnilla pelaamiseen. Kertakaikkiaan todella upea peli, eikä bugeja kauheasti esiintynyt. Mitänyt peura juoksi ilmassa, ja John jäi välillä tilttiin mitä oudoimpiin asentoihin, mutta ei mitään sen kummempaa. Suurin kehuminen kohdistuu luultavasti soundtrackiin, upeasti luodut musiikit vetää väkisinkin mukaan villin lännen teemaan. Itse suorastaan rakastuin lopputekstien aikana pyörivään biisiin. Arvosanaksi täysi kymppi, se on varma. R* on paras tehdä samankaltainen peli ja äkkiä, jossa John nimenomaan on elossa.