Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

R* osaa vaan tehä pelejä.. V*tuttaa vaan ku kaveri rikko mun rdr, täytyy ostaa sitten toi goty jossai kohtaa, kun on niin loistava peli....
Kyl tää mun rdr toimii, mutta paljon peli-iloa pois vieviä pikku ongelmia.. kuten grafiikkojen buginen ja hidas lataus, ja siviilit välillä kävelee vähän maan alla.


Bugeja on mullaki jonkun verran esiintynyt :D Peura mm. juoksi sähkölankojen / puhelinlankojen ( mitä ne nyt onkaan ) päällä. Oli se hupaisaa katsottavaa. John on joskus jumittunut mitä ihmeellisempiin asentoihin, ja mullakin ihmiset kävelee joskus harvoin osaksi maan alla. Yks bugi myöskin esiintyi Johnin ollessa päissään. Hän rypäsi siihen maahan, ja alko pyörimään ku hullu. Lopuks uppos maan sisään, näytössä näky vaan valkosta ja tietty pyörivä John. Kyllä se loppujen lopuks sieltä nousi :D Kyl noi bugit tavallaan ymmärtää, ei mikään peli oo täydellinen. Eikä muo pikku kommellukset haittaa, hupaisaahan se vaan on.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Bugeja on mullaki jonkun verran esiintynyt :D Peura mm. juoksi sähkölankojen / puhelinlankojen ( mitä ne nyt onkaan ) päällä. Oli se hupaisaa katsottavaa. John on joskus jumittunut mitä ihmeellisempiin asentoihin, ja mullakin ihmiset kävelee joskus harvoin osaksi maan alla. Yks bugi myöskin esiintyi Johnin ollessa päissään. Hän rypäsi siihen maahan, ja alko pyörimään ku hullu. Lopuks uppos maan sisään, näytössä näky vaan valkosta ja tietty pyörivä John. Kyllä se loppujen lopuks sieltä nousi :D Kyl noi bugit tavallaan ymmärtää, ei mikään peli oo täydellinen. Eikä muo pikku kommellukset haittaa, hupaisaahan se vaan on.

Juu kyl mä pienet bugit ymmärrän mut se on liikaa et koko ajan tulee jotain paskaa, esim se että asevalikosta kuvakkeet tulee jollain 10 sekunnin viiveellä..
Täytyy kokeilla noiden tiedostojen poistoa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tiedättekös, että mikä minun hevosta vaivaa (tai peliä), kun pelaan Undead Nightmarea, niin hevoseni laukkaa aina suoraan oikealle, kuten jokin magneetti vetäisi sitä. Tiedättekö, että onko joku bugi tai kuuluuko jotenkin peliin?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tiedättekös, että mikä minun hevosta vaivaa (tai peliä), kun pelaan Undead Nightmarea, niin hevoseni laukkaa aina suoraan oikealle, kuten jokin magneetti vetäisi sitä. Tiedättekö, että onko joku bugi tai kuuluuko jotenkin peliin?
Jos kyseessä on zombihevonen, se kuuluu asiaan ja hevosta on helkkarin ärsyttävää ohjata. Melkein kaikki hevoset, mitä löytää villinä Undead Nightmaressa on zombeja, paitsi muutama erikoishepo, jotka onkin tämän lisärin yksi hauskimmista lisistä. Eräskin polle sytyttää kaikki elävät elikot tuleen jos juoksevat liian läheltä.
Mutta joo se on ihan normaalia, että hevoset käyttäytyy tolla sun kuvailemalla tavalla.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jos tämä pitää paikkansa, niin saamme todennäköisesti uuden RDR:än vielä tämän konsolisukupolven aikana! :rolleyes:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jos tämä pitää paikkansa, niin saamme todennäköisesti uuden RDR:än vielä tämän konsolisukupolven aikana! :rolleyes:

Mahtava uutinen. Luultavasti peli ei jatka Redemptionin tarinaa monestakin syystä, mutta mainittakoon nyt ainakin se, että tuossa ajankohdassa, mihin RDR sijoittui, villi länsi oli jo niin sanotusti "kuolemassa" ja moderni teknologia teki tuloaan. Varmasti seikkaillaan ihan uusilla hahmoilla ja aiemmassa ajankohdassa, sillä eihän Revolverinkaan tarina liittynyt mitenkään Redemptioniin. Taas kerran luvassa siis vain henkinen jatko-osa, veikkaan.

Mutta tuleeko tää sitten vielä tämän konsolisukupolven aikana? Rockstarin studiot kun tykkää työstää pelejänsä rauhassa vähintään sen 3-4 vuotta. Elleivät sitten aloittaneet tuon pelin tekoa lähes heti RDR:n jälkeen, niin sitten on hyvinkin mahdollista, että seuraava Red Dead -peli voisi tulla PS3:lle ja X360:lle. Itse ainakin veikkaan, että uudet konsolit saapuu vuoden 2014 lopulla ja ne julkistetaan sitä ennen E3-messuilla 2014.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hankin GOTY-version pari päivää sitten. Aloin tutkimaan hevosrotuja sillä haluan tietenkin nopeimman hevosen mitä maa päällään kantaa. Ilmeisesti sain heti alussa pelin parhaan hevosen eli "War horsen"? Sillä on vaalea harja ja häntä, muuten se on musta. Voiko tämä pitää paikkansa?

Olen ollut heppaan ihan tyytyväinen, vaikka se ei kovin nopealta tunnukaan, sillä se on helppo tunnistaa muista hevosista. Olisin vaihtanut sen siihen valkoiseen oriin pelin alkupuolen tehtävästä, mutta se tippui kalliolta ja kuoli hetki sen jälkeen kun olin saanut sen kesytettyä. Juoksin itse perässä ja kuolin yrittäessäni pelastaa sen. Sen jälkeen ei ole valkoista heppaa näkynyt. Harmitti hetken aikaa mutta ei enää jos minulla kerta on paras hevonen ja ihan ilmaiseksi saatuna:cool:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hankin GOTY-version pari päivää sitten. Aloin tutkimaan hevosrotuja sillä haluan tietenkin nopeimman hevosen mitä maa päällään kantaa. Ilmeisesti sain heti alussa pelin parhaan hevosen eli "War horsen"? Sillä on vaalea harja ja häntä, muuten se on musta. Voiko tämä pitää paikkansa?

Olen ollut heppaan ihan tyytyväinen, vaikka se ei kovin nopealta tunnukaan, sillä se on helppo tunnistaa muista hevosista. Olisin vaihtanut sen siihen valkoiseen oriin pelin alkupuolen tehtävästä, mutta se tippui kalliolta ja kuoli hetki sen jälkeen kun olin saanut sen kesytettyä. Juoksin itse perässä ja kuolin yrittäessäni pelastaa sen. Sen jälkeen ei ole valkoista heppaa näkynyt. Harmitti hetken aikaa mutta ei enää jos minulla kerta on paras hevonen ja ihan ilmaiseksi saatuna:cool:

Jos oikein muistan niin tuo war horse oli ennakkotilaajien etu tietyissä kaupoissa sillon aikoinaan ja koska ostit GOTY editionin niin se tietenkin sisältää kaikki maholliset dlc:t ja lisärit eli kyllähän tuo pitää paikkansa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Muistaakseni American Standardbred (se musta heppa) tais olla nopeempi kuin War Horse, vaikka RDR:n Limited Editionin mukana tulleessa koodilappusessa hehkutetaankin, että mikään hevonen ei ole nopeampi tai voimakkaampi kuin War Horse.

EDIT: Täällähän nämä hevosrodut on lueteltu ja muistin oikein. War Horsella on vain enemmän healttia. Tuo valkonen Hungarian Half-bred on näköjään "statseiltaan" samanalainen kuin tuo War Horse. Itse tykkään moninpelissä tuosta eniten. Tosin War Horsea ei edes olekkaan moninpelissä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nyt kattelin vähän tuota Red Dead Redemption Undead Nightmarea ja haluaisin tietää minkälainen se pelimaailma on? Kuinka avoin? Kuinka suuri?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nyt kattelin vähän tuota Red Dead Redemption Undead Nightmarea ja haluaisin tietää minkälainen se pelimaailma on? Kuinka avoin? Kuinka suuri?

Undead Nightmaressa on sama pelialue kuin itse Red Dead Redemptionissa. Ja se on todella laaja. Varmaan jotain 3 kertaa laajempi entä GTA IV:ssä / Episodeissa. Jos et itse RDR:ää vielä omista, niin suosittelen ennemin sitä kuin tuota Undead Nightmarea, joka on semmoinen kymmentuntinen lisäri, kun taas itse RDR tarjoaa hupia viidenkymmenen tunnin edestä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Olen nyt niin lähellä tuon Undead Nightmaren ostamista että hirvittää :p Odotan vielä vähän aikaa jos joku haluaa vielä jotain pelistä sanoa.

Edit: Mikä tuo "Free Roam" on?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mikä tuo "Free Roam" on?
Ns. moninpeliä koko laajalla pelialueella, jossa yhtäkään osallistujaa ei sidota tekemään mitään tiettyä asiaa mutta jossa niinkin voi halutessaan tehdä. Ryhmäytymällä voi sitten starttailla perinteisempiä aktiviteetteja (team deathmatchit sun muut) mutta noin pääsääntöisesti tuo on sosiaalista (tai epäsosiaalista) heilumista pelimaailmassa ihan omaan tahtiin mutta muiden seurassa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko tuo Free roam tossa Undead Nightmaressa?
Tavallaan joo mutta ei samassa laajuudessa kuin emopelissä. Undead Nightmaressa moninpeli on maksimissaan neljän pelaajan survival-moodi (zombeja aalto aallon perään) tai yksittäisen alueen (käytännössä kylän) hallinnasta taistelemista kaikkia muita vastaan. Exectaa kompaten jos itse RDR on vielä kokematta niin siitä kannattaisi ehkä ennemmin aloittaa (eipä sillä ettäkö tuo alkuperäinen free roam mitenkään loistava keksintö olisi - samaa moninpelille tyypillistä luiskaotsaista trollailua siellä harrastetaan kuin muuallakin vaikka silloin tällöin muutaman asiallisesti käyttäytyvän seuraan saattaakin eksyä).
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvä peli. Minulle ei tuo villi länsi ole aihealueena kauhean tuttu, ei edes elokuvista. Aikanaan tuli hieman red dead revolveria pelattua PS2:lla. Peli pitää hyvin otteessaan ja luonto on todella mukavaa katseltavaa. Pitää pelailla vielä runsaasti enemmän että saa pelistä ja juonesta enemmän irti. Moninpeliä en ole pelannut mutta tänään ajattelin kokeilla.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko tuossa moninpelissä hevosia? Ainakin kun ensimmäistä kertaa kokeilin niin ei löytynyt vaan oli sellaisia portteja joiden kanssa pystyi siirtymään. Pitääkö ne avata pelaamalla muita moninpelimuotoja?

Tuli taas tarinaa pelattua eteenpäin. Lähinnä Bonnien tehtäviä. Oli todella hyvin tehty tuo lassoaminen ja karjan ohjaaminen. Lisäksi täytyy mainita että pelin musiikki on loistava tunnelman luoja.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko tuossa moninpelissä hevosia? Ainakin kun ensimmäistä kertaa kokeilin niin ei löytynyt vaan oli sellaisia portteja joiden kanssa pystyi siirtymään. Pitääkö ne avata pelaamalla muita moninpelimuotoja?

Tuli taas tarinaa pelattua eteenpäin. Lähinnä Bonnien tehtäviä. Oli todella hyvin tehty tuo lassoaminen ja karjan ohjaaminen. Lisäksi täytyy mainita että pelin musiikki on loistava tunnelman luoja.

Nyt kun sait lasson, niin ei muuta kuin sitomaan ihmisisiä ja vetämään näitä hevosen perässä. Lassoamisen hienous nousee siinä vaiheessa kolmanteen potenssiin. :)

Ja moninpelissä on hevosia, tottakai. Niin Free Roamissa kuin oikeissakin pelimuodoissa (ei välttämättä ihan pienimmissä mapeissa/pelimuodoissa). Free Roamissa saa hevosen paikalle vislaamalla ja sulla on aluksi varsin komea ilmestys se ensimmäinen ratsusi. Parempia saa auki tosiaan nousemalla rankeissa ja niitä hevosia voi valita sitten menemällä moninpelissä pause-valikkoon ja sieltä Outfitter-vaihtoehtoon. Jos heppaa ei ilmesty vislaamalla noissa ihan perus moninpelimuodoissa (TDM, Grab The Bag yms.), niin silloin niitä ei saa siinä moninpelimuodossa tai kartassa. Free Roamissa tosiaan saa ihan aina sen hepan tulemaan vislaamalla, kunhan on avarassa maastossa (peli kyllä ilmoittaa, jos et ole ja että hevonen ei löytänyt sua).
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko tuo Free roam tossa Undead Nightmaressa?

Olin käsittänyt tämän niin, että ko lisäosa avaa myös uusia tilanteita, tehtäviä ja pelimodeja sinne ihan normi FreeRoamiin? Ainakin kun siellä fieldillä samoilee, niin ruutu vilkuttaa useissa paikoissa tekstiä, että täytyy omistaa "se ja/tai se DLC".
 
Ylös Bottom