Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Saakos tässä ostettua jossain vaiheessa vaikka omaa tilaa? Tai muuta asumusta. Omien talojen hankintaa jäi GTA IV:ssa kaipaamaan..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen kaverit lataili mun koodilla, et joku aika juttu on koska 5ihmistä mun lisäksi latas sen
Mä imuroin kotoa ja duunipaikalta ei enää toiminut. Outoa indeed. Eikä ollut 24 tuntia välissä.

Your soundtrack was already downloaded. If you need help, please visit our technical support site at Rockstar Games - Help.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Saakos tässä ostettua jossain vaiheessa vaikka omaa tilaa? Tai muuta asumusta. Omien talojen hankintaa jäi GTA IV:ssa kaipaamaan..

Kyllä saa ostettua omaa tilaa/vuokrata, sekä myydä ja ostaa krääsää ym jne.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muille käynyt samoin?

Poimin kukkia (yks challenge), niin yhtäkkiä joku ampui selkään. Sit vähän räiskettä ja pauketta ja kaks kuollutta vihua, joilla kummallakin sheriffintähti. Oliko ne jotain sheriffin asuun pukeutuneita roistoja vai oliko kukat rauhotettuja ja lainvartijat eivät tykänneet? ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muille käynyt samoin?

Poimin kukkia (yks challenge), niin yhtäkkiä joku ampui selkään. Sit vähän räiskettä ja pauketta ja kaks kuollutta vihua, joilla kummallakin sheriffintähti. Oliko ne jotain sheriffin asuun pukeutuneita roistoja vai oliko kukat rauhotettuja ja lainvartijat eivät tykänneet? ;)

En tiedä tarvitseeko tämä spoilertagia mutta
Jos sinut on etsintäkuulutettu niin peli voi spawnata tietyin väliajoin randomisti tyyppejä jotka käyvät kimppuusi ja yrittävät korjata potin. Jos häviät, niin joudut vankilaan, menetät rahaa bountyn verran luullakseni ja bountysi nollaantuu. Oliskohan tosta kyse.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jos sinut on etsintäkuulutettu niin peli voi spawnata tietyin väliajoin randomisti tyyppejä jotka käyvät kimppuusi ja yrittävät korjata potin. Jos häviät, niin joudut vankilaan, menetät rahaa bountyn verran luullakseni ja bountysi nollaantuu. Oliskohan tosta kyse.
En ollut kyllä mielestäni etsintäkuulutettu, koska

a) olen käyttäytynyt liiankin herrasmiesmäisesti
b) etsintäkuulutettuna oleminenhan näkyy kaiketi "wanted"-statuksena siinä ruudulla

Randomhärdelli siis. Erilaisia tapahtumia tuntuu näkyvän. Tällaista täällä. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En ollut kyllä mielestäni etsintäkuulutettu, koska

a) olen käyttäytynyt liiankin herrasmiesmäisesti
b) etsintäkuulutettuna oleminenhan näkyy kaiketi "wanted"-statuksena siinä ruudulla

Randomhärdelli siis. Erilaisia tapahtumia tuntuu näkyvän. Tällaista täällä. :)

Mun mielestä Hän tarkoitti bountyä, jos olet vaikka vahingossa varastanut jonkun hepan tai jotain muuta pientä
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mun mielestä Hän tarkoitti bountyä, jos olet vaikka vahingossa varastanut jonkun hepan tai jotain muuta pientä
No, nyt en kyllä tiedä näistä nimekkeistä, mutta kerran hyppäsin lähimmän hepan kyytiin kun sain vankkurikyydin kaupunkiin ja lähettiin sheriffin kanssa rosmojahtiin niin tosiaan otin lähimmän vapaan hepan. Olisiko se sitten ollut syynä? :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäs ihmettä tää on ? pelattii liars dicee, sit molemmil on 1 noppa jäljel, se bidaa 3, mä sain 6, sit seuraaval roundil kaveri bidaa et sil ois kaks kolmosta vaik molemmil on vaa yks noppa jäljel :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäs ihmettä tää on ? pelattii liars dicee, sit molemmil on 1 noppa jäljel, se bidaa 3, mä sain 6, sit seuraaval roundil kaveri bidaa et sil ois kaks kolmosta vaik molemmil on vaa yks noppa jäljel :D

No siis eihän tuossa tilanteessa voi tehdäö oikein muuta. Joko syyttää bluffista tai biddaa, häviö joka tapauksessa varma.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Just joo mitäs helvetti tää on =_=? Menin karhuja metsästää kun sain alueen auki, pistän baitin ja Pelkkii susii yms tuli, meen vähän kauemmas korpee, tapan 2 hirvee ja sit ne Karhut tulee 4 nallen voimin =_= huomaan vastku lennän tommi evilä kaaren lähimpää kivee päin ja sit ne karhut tulee ja syö mut :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Miten tässä voi käyttää sitä Dead Eyen ykköstasoa (eli jossa saa ite vapaasti tähdätä), kun nyt siinä vaan tulee niitä rasteja vihulaisten päälle?

Jos olet liittynyt R* Social Clubbiin ja linkittänyt PSN tietosi sinne, niin sieltä voit ladata "cheatit käyttöön". Yksi niistä palauttaa Dead Eyen ykköstasoon.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tässä nyt on jos käytän tuon R*-koodin, niin ilmestyykö minulle vain se hieno asu, jotai aseita ja paras heppa, vai saanko ne luontaisesti pelin edetessä? En nimittäin haluaisi saada noita tavaroita tosta vain. Ja toimiiko koodin normaaliin tapaan viidessä koneessa vai voinko ladata sen vain kerran?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tässä nyt on jos käytän tuon R*-koodin, niin ilmestyykö minulle vain se hieno asu, jotai aseita ja paras heppa, vai saanko ne luontaisesti pelin edetessä? En nimittäin haluaisi saada noita tavaroita tosta vain. Ja toimiiko koodin normaaliin tapaan viidessä koneessa vai voinko ladata sen vain kerran?

hevosen ja pyssyt saat mut puku pitää ansaita tekemällä muutama pikkuhomma mitkä selitetään siellä outfit osiossa ja deadly assassin puvun kohdalla
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko pelissä loputtomasti noita "random tapahtumia"? Esim: tappelu baarissa,joku ryöstää sinun hevosen,teloitus kaupungissa yms?
Onko eläimiä loputtomasti? :p Joskus kuulin että ei ole eikä ihmisiäkään. Jos on ampunu kaikki.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Faunaa tuntuu respaavan aika huolella pusikoihin koko ajan. Ihmisistä, myös ainakin isommat rosvolaumat respaavat 'kohtaamispaikkoihinsa'.

Gaptooth Ridgen tuntumassa majailevat puumat olivat myös haastellisia tapettavia. Kissimirri kun tuntui kestävän haulikostakin useamman osuman.

Tässä vielä linkki pelin karttaan jos joku haluaa viitata johonkin tiettyyn paikkaan:
http://faqsmedia.ign.com/faqs/image/article/109/1091366/red_dead_redemption_blank.jpg
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Yks todella raivostuttava asia pelissä on :( Kun meet suojaan tai painat vasenta nuolta, kuva kulma siirtyy sille puolelle >:(

Siis ku painat vasent nuolta ni kamera siirtyy vasemmal puolel ukkoa, ja oikealle ku painat ni kuva siirtyy oikealle puolle. Todella hyödyllinen jos hyökkäät johonki kämppään mikä on täynny vihuja, tai luolastoissa..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

No tänään sain pelin, ja 3 tuntia päivällä pelasin putkeen.

Parin tunnin yksinpelin jälkeen voi sanoa, että todellakin hieno maailma, komeat grafiikat ja loistava juoni.

Nettipeliä pelasin tunnin. Pelasin sitä moodia, missä on käytössä normal/expert-tähtäys. No siinäkin normal-tähtäimellä oli vähän liian helppo osua. Kuten edellä mainittiin, ovat aseet jotenkin aivan liian tehottomia. Kerrankin ammuin 5 metrin päästä kaveria haulikolla suoraan rintaan, mutta ei kuollut. Lisäki ei ole kivaa, että vastustajat näkyvät suoraan kartalla.

Toivottavasti nuo kaikki kolme asiaa lähtevät pois, kun 15 levelillä pääsee hc-modeja pelaamaan.
Kartta pois, tähtäys expertille ja tehokkaammat aseet!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Siis ku painat vasent nuolta ni kamera siirtyy vasemmal puolel ukkoa, ja oikealle ku painat ni kuva siirtyy oikealle puolle. Todella hyödyllinen jos hyökkäät johonki kämppään mikä on täynny vihuja, tai luolastoissa..

Lähinnä meinasin sitä kun tapat porukkaa kovassa tahdissa, meet suojaa ku Kone kivääri mies ampuu sua, sit tuut takas ylös ja kamera onkin toisella puolella... Siinä sitte se kaveri yleeensä tappaa ja samaa kohtaa saa yrittää pariin otteeseen ku tuppaa unohtuu
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kahden vapaapäivän tuhti annostelu tuotti tulosta ja Red Dead Redemption saavutti päätöksensä.

Ja voi pojat minkälainen päätös olikaan kyseessä! Pelin lopetus osoitti esimerkillistä kypsyyttä ja rohkeutta olematta kuitenkaan perusteeton. RDR on yksi niistä harvoista peleistä jotka toteuttivat lopteuksen mielestäni täydellisesti. Mikään ei jäännyt harmittamaan eikä mitään lopetettu tylysti 30 sekunnin välinäytöksessä. Itseasiassa... RDR on ensimmäinen peli jonka lopetuksesta minulta ei yksinkertaisesti löydy yhtään mitään pahaa sanottavaa tai moitittavaa. Enempää en siis olisi voinnut toivoakkaan.

Kokonaisuutena pelistä on vielä vaikea rustata mitään sen syvällisempää, ylenpalttinen hehkutus saa siis toistaiseksi riittää. Peli ei missään nimessä ole täydellinen ajoittaisten bugittelujen ja kankeuksien johdosta. Mutta monen muun tekijän summana ja henkilökohtaisten mieltymysten johdosta kyseessä on kiistattomasti paras peli mitä olen pelannut.
 
Ylös Bottom