Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä imuroin kotoa ja duunipaikalta ei enää toiminut. Outoa indeed. Eikä ollut 24 tuntia välissä.Eilen kaverit lataili mun koodilla, et joku aika juttu on koska 5ihmistä mun lisäksi latas sen
Saakos tässä ostettua jossain vaiheessa vaikka omaa tilaa? Tai muuta asumusta. Omien talojen hankintaa jäi GTA IV:ssa kaipaamaan..
Onko muille käynyt samoin?
Poimin kukkia (yks challenge), niin yhtäkkiä joku ampui selkään. Sit vähän räiskettä ja pauketta ja kaks kuollutta vihua, joilla kummallakin sheriffintähti. Oliko ne jotain sheriffin asuun pukeutuneita roistoja vai oliko kukat rauhotettuja ja lainvartijat eivät tykänneet?
En ollut kyllä mielestäni etsintäkuulutettu, koskaJos sinut on etsintäkuulutettu niin peli voi spawnata tietyin väliajoin randomisti tyyppejä jotka käyvät kimppuusi ja yrittävät korjata potin. Jos häviät, niin joudut vankilaan, menetät rahaa bountyn verran luullakseni ja bountysi nollaantuu. Oliskohan tosta kyse.
En ollut kyllä mielestäni etsintäkuulutettu, koska
a) olen käyttäytynyt liiankin herrasmiesmäisesti
b) etsintäkuulutettuna oleminenhan näkyy kaiketi "wanted"-statuksena siinä ruudulla
Randomhärdelli siis. Erilaisia tapahtumia tuntuu näkyvän. Tällaista täällä.
No, nyt en kyllä tiedä näistä nimekkeistä, mutta kerran hyppäsin lähimmän hepan kyytiin kun sain vankkurikyydin kaupunkiin ja lähettiin sheriffin kanssa rosmojahtiin niin tosiaan otin lähimmän vapaan hepan. Olisiko se sitten ollut syynä?Mun mielestä Hän tarkoitti bountyä, jos olet vaikka vahingossa varastanut jonkun hepan tai jotain muuta pientä
Mitäs ihmettä tää on ? pelattii liars dicee, sit molemmil on 1 noppa jäljel, se bidaa 3, mä sain 6, sit seuraaval roundil kaveri bidaa et sil ois kaks kolmosta vaik molemmil on vaa yks noppa jäljel
Miten tässä voi käyttää sitä Dead Eyen ykköstasoa (eli jossa saa ite vapaasti tähdätä), kun nyt siinä vaan tulee niitä rasteja vihulaisten päälle?
Mites tässä nyt on jos käytän tuon R*-koodin, niin ilmestyykö minulle vain se hieno asu, jotai aseita ja paras heppa, vai saanko ne luontaisesti pelin edetessä? En nimittäin haluaisi saada noita tavaroita tosta vain. Ja toimiiko koodin normaaliin tapaan viidessä koneessa vai voinko ladata sen vain kerran?
Yks todella raivostuttava asia pelissä on Kun meet suojaan tai painat vasenta nuolta, kuva kulma siirtyy sille puolelle
Siis ku painat vasent nuolta ni kamera siirtyy vasemmal puolel ukkoa, ja oikealle ku painat ni kuva siirtyy oikealle puolle. Todella hyödyllinen jos hyökkäät johonki kämppään mikä on täynny vihuja, tai luolastoissa..