Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nyrkkimatsi "loppuu", kun tyrmäät vastustajan ja juokset nopeesti nurkan taakse piiloon. Muita keinoja ei ikävä kyllä tunnu olevan, ellei haluu sit tappaa sitä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nyrkkimatsi "loppuu", kun tyrmäät vastustajan ja juokset nopeesti nurkan taakse piiloon. Muita keinoja ei ikävä kyllä tunnu olevan, ellei haluu sit tappaa sitä.

Kerran kanssa tönäsin "vahingossa" erästä kaveria, niin sit se ja joku sen random ohikulkijaystävä rupes hankalaksi. Löin juuri kumpaakin "tarpeeksi", mutta kaverit vaan jahtas sen jälkeen mua ympäri Armadilloa. Olisi pitänyt vissiin kulman taakse mennä. Lopuksi juoksin vaan toiseen päähän pääkatua, vislasin hepan ja lähdin tekee tehtäviä. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Joku täällä osasi joskus kertoa, mistä kasvoille tulevan rosvonaamion saa ostettua, mutta en löydä sitä viestiä - kiitos jo etukäteen. :cool: Olen etsinyt Armadillon kaupoista, mutta en vaan ole löytänyt sitä mistään. Auttaako se esim. pankkiryöstöissä honorin putoamisen välttämiseen?

Miten muuten noita pankkeja ylipäänsä ryöstetään? Foeman kertoi ampuneensa jonkin lukon auki. Olisi kiintoisaa kokeilla. Tuli myös mieleen, miten poliisille antaudutaan, ja voiko sakkoja (tarkoititte kai nimenpuhdistamista?) maksaa muuallakin kuin niissä 'virastoissa' ?

Nettipelissä vähän ärsyttää se, että syntyessä on kädessä aina vakioaseet. Mieluummin homma toimisi esim. CODin tapaan, missä aseita voi ansaita. Toisaalta pelin tasapainon kannalta tämä systeemi ei ehkä olisi paras mahdollinen.

Ja ihan off the hook: Minua ärsyttää Foemanin oikeinkirjoituksen hallinnan heikkous. Kaikki postauksesi ovat mielenkiintoista luettavaa, mutta into lopahtaa mm. yhdyssanavirheisiin. Ei mulla kuitenkaan muuta, keep on rocking bitches. ;)

Ekaan kyssään että, joo kyllä auttaa... kyseessä on kaksiteräinen miekka. Honor ei siis putoa/nouse mutta ei kyllä tosin kuuluisuuskaan nouse. Hupaisaa muuten miten honor putoaa ja silmin-näkijät alkavat juoksemaan kohti lähintä lainvalvojaa riippumatta siitä että miten kaukaa "sniputtelisi" pahaa aavistamattomia ohikulkijoita... aloitin uudestaan pelin ja tarkoitus olisi olla villin lännen v-mäisin kusipää, mutta näihin epäloogisuuksiin ei voi olla törmäämättä. :p Kokeilen läpäistä pelin tälläkertaa mahdollisimman vähällä deadeyen käytöllä!

EDIT: tuli muuten mieleen, että ne jotka kaipailivat sitä deadeye rank 1:stä myöhempään peliinsä niin eikös sen voi avaa koodeilla takaisin rank 1:seen? Itse vastustan koodeja mutta ihan toimiva idea saattaa olla..? Niitä koodeja on helppo googlettaa.

Toiseen juttuun, siis tuohon nettipeli asiaan kommentoisin että kyllä tässä pelissä voi kehittymällä ja kokemusta keräämällä pikkuhiljaa avaamaan niitä eri aseita Multiplyerissä!! Itse olen avannut ainakin pump-action shotgunin ja volcanic pistolin... ja oisko ollut scotfiled revolverin... tai joku repeater. Noh, se ei ole pointti, ne aukeavat siinä pikkuhiljaa kun kehittyy levelejä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Tuli pelattua randomin possen kanssa yöllä ja olipas hauskaa! Harvoin pelin yksinpeli ja moninpeli ovat molemmat niin hauskoja ettei ikinä peliä startatessa tiedä kumpaa sitä nyt sitten ensin pelaisi.
:)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mikähän tuossa online puolella on vikana, kun nyt tänäänkin vaikka kuinka monta Free Roamia ja quick gamea kävin läpi, niin koskaan ei muita ihmispelaajia eksynyt samalle kartalla?! Kaverin kanssa sain kyllä peliä aikaan, mutta muita ei ilmestynyt sinnekään.

Ja yksinpelimoodi on kyllä ollut toistaiseksi mahtava. Koko ajan riittää tekemistä ja mikä erityisesti on saanut mua huijattua on
kun joku vilkuttaa tien poskessa ja pyytää apua. Kun sitten menen kohdalle hyppää kuusi jengiläistä sieltä jostain piilosta ja aloittaa tulituksen.

Sillon otti pattiin. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Saako noita kultasia aseita mistään pois. Ja saako noita erikoispainoksen mukana tulleita etuja pois. Varsinkin noi aseet on silmiin pistävän rumat. (voi olla on jo kysytty/vastattu mutta en haluaisi spoilereiden yms. takia kahlata koko topikkia läpi)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Saako noita kultasia aseita mistään pois. Ja saako noita erikoispainoksen mukana tulleita etuja pois. Varsinkin noi aseet on silmiin pistävän rumat. (voi olla on jo kysytty/vastattu mutta en haluaisi spoilereiden yms. takia kahlata koko topikkia läpi)

itellä ei ollu kultasina ku ne ekat revolveri ja kivääri muut on normi väreillä
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nyrkkimatsi "loppuu", kun tyrmäät vastustajan ja juokset nopeesti nurkan taakse piiloon. Muita keinoja ei ikävä kyllä tunnu olevan, ellei haluu sit tappaa sitä.

Niin tai kun se on maassa niin pistät lassolla pakettiin nii pääsee eroon siitä.Tai kannat lähimpään kallion reunalle ja viskaat alas ettei kukaan nää:D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Minua ärsyttää Foemanin oikeinkirjoituksen hallinnan heikkous.
Liity klubiin! :D

Ja katsos, ei niitä viestejä tarvitse todellakaan lukea jos ne ottaa kirjoitusvirheiltään aivoon. Sen kun viskaat sensuuriin ja yö unet on taattu.
Muutenkin sitä yliopistotasoista kirjoittelua kannattaa varmaankin etsiä joltain toiselta foorumilta.

EDIT: Nyt muuten löytyi tuo Hillcoatin ohjaama lyhytleffa netistä; Red Dead Redemption Short Film

Suoraan sannottuna kyllä melkoista tuubaa... "Leffa" koostettu pelkistä pelin välinäytöksistä ja kämäisesti ohjatuista machinima-pätkistä(laadukkaampaa jälkeä näkee harrastajaympyröissä). Tuohan oli vain hassu kooste RDR:n ensimmäisestä näytöksestä... Ainoa mitä tuo meille todistaa on että pelin ympäristöt ovat edelleen aivan samperin upean näköisiä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

itellä ei ollu kultasina ku ne ekat revolveri ja kivääri muut on normi väreillä

Niinpä näyttääkin olevan. Olen vasta niin alussa tästä ettei minulla ollut kun vielä enempää aseita.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mieluummin homma toimisi esim. CODin tapaan, missä aseita voi ansaita. Toisaalta pelin tasapainon kannalta tämä systeemi ei ehkä olisi paras mahdollinen.
IMO on tyhmää että peliä julkaisusta asti 24/7 hinkanneille annetaan "win button".

Muutamassa FPS:ssä mitä on vastaan tullut ollut ihan turha alkaa multiplayeriä tahkomaan jos on pelinsä ostanut esim. kk julkkarin jälkeen. Esimerkkinä nyt vaikka BF2:n sniper-kiväärit; newbie pysyllä ei saa ketään kerralla hengiltä ja siinä vaiheessa sen ensimmäisen osuman jälkeen, ennen sitä toista tappavaa laukausta, se "kokenut" pelaaja painaakin sitä "win"-nappia (eli ampuu superhyperkiväärillä kertalaakista newbie hengiltä).

Kaikille vaan samat aseet ja kokemus puhukoot. Eri asia sitten nuo kentältä kerättävät aseet joihin jokaisella on mahkut RDR:ssä...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ihmetyttäää nuo bugi puheet tässä ketjussa. Pelistä 98.8% pelattu ja 3 kertaa on jotain vankkureiden tavaroita leijunut tiellä mutta muuhun en ole törmännyt.


Pelin loppuratkaisusta. (älä lue jos et ole tarinaa läpi pelannut)
Synkkää loppua osasin kyllä odottaa mutta odotin että joku pahis tulee, polttaa farmin ja tappaa vaimon sekä pojan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

IMO on tyhmää että peliä julkaisusta asti 24/7 hinkanneille annetaan "win button".

Muutamassa FPS:ssä mitä on vastaan tullut ollut ihan turha alkaa multiplayeriä tahkomaan jos on pelinsä ostanut esim. kk julkkarin jälkeen. Esimerkkinä nyt vaikka BF2:n sniper-kiväärit; newbie pysyllä ei saa ketään kerralla hengiltä ja siinä vaiheessa sen ensimmäisen osuman jälkeen, ennen sitä toista tappavaa laukausta, se "kokenut" pelaaja painaakin sitä "win"-nappia (eli ampuu superhyperkiväärillä kertalaakista newbie hengiltä).

Kaikille vaan samat aseet ja kokemus puhukoot. Eri asia sitten nuo kentältä kerättävät aseet joihin jokaisella on mahkut RDR:ssä...

Ei oo kertaakaan tullut vastaan mitään ylivoimaista pelaajaa rdr multiplayssa.. siis freeroamissa. Shootoutissa niitä oli.. itse huomasin hyvin pian olevani pikku kala isojen haiden seurassa hehe, mut shootoutissa kaikilla on tasan samat aseet eli ei voi syyttää muuta kuin omaa huonouttaan. Luulen että kaikki ne jotka haluaa vain tappaa ilman sen kummempia ajatuksia (aivot narikkaan ja verta kentälle) pelailee noita shootoutteja 24/7.
.. sen verran voin sanoa vaik en ole paljoa vielä ehtinyt freeroamia saati muita MP modeja koittamaan niin aika samalla viivalla tuntuu kaikki olevan. Parhaita aseita alkaa putoamaan melko heti. Paljon riippuu taidoista, paitsi TIETENKIN jos kaikki menee "casualina".

Pitää koittaa keretä seuraaviin konsolifin karkeloihin! :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Olin lintumetsällä ja huomasin kuinka kauempana mies oli kojoottien kanssa ongelmissa. Ratsastin täyttä vauhtia paikalle ja ehdin listimään muutaman otuksen ennen, kuin pelastettavani avasikin tulen minua kohti. Ei auttanut muuta, kuin ampua henki pois ja ottaa palkkionmetsästäjät kintereille.

On kyllä todella hyvä pienistä ongelmista huolimatta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Yksinpeli paria prosenttia vaille 100% läpi. Täytyy sanoa, että yksinpeli on tämän vuoden kovimpia muutamista harmittomista bugeista huolimatta.

Moninpelistä en ole niinkää samaa mieltä välillä katkeaa minuutin välein free roam ja siirtää uudelle serverille ja välillä pystyy pelaamaan pari tuntiakin samalla serverillä. Tuli muuten juuri avattua war horse multiplayeriin liekö bugi sekin. :) :confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

missä on thieves landing? en löydä kartalta ja huiville sekä elegant suitille olisi tarvetta:cool:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse sain pelin tiistaina VPD:stä ja perjantaihin mennessä pääsin sen läpi ilman kummempaa speedrunnia ( eli tein paljon sivutehtäviä, metsästin, kiertelin yms.) eli aika lyhyt peli on kyseessä. Onkos muita, jotka ovat jo pelin päässeet läpi?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse sain pelin tiistaina VPD:stä ja perjantaihin mennessä pääsin sen läpi ilman kummempaa speedrunnia ( eli tein paljon sivutehtäviä, metsästin, kiertelin yms.) eli aika lyhyt peli on kyseessä. Onkos muita, jotka ovat jo pelin päässeet läpi?

100%, 37h pelattu. Jos jollakulla jää 0,5% uupumaan täydestä niin kannattaa tarkistaa stranger kustit... Niitä tehtäviä kun on kaikkinensa 19 ja kaikkialla puhutaan että 18 tarvii 100%:iin, mutta kun "I know you":ta ei lasketa tietenkään.. Itellä oli statseissa läpäistynä 18 ja koska social clubissa näytetään myös stranger questeja 18 niin ajattelin että nehän on kaikki menneet läpi..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Pääsin juuri meksikon puolelle ja kun musiikit alkoivat soimaan tuli vain jotenkin mahtava fiilis ja oli päätin vain ratsastaa vain suoraan eteenpäin. Yhtä-äkkiä huomasinkin kulkevani sellaista korkeaa kallioharjannetta ja maisemat näyttivät upeilta ja tunnelma katossa...
Sitten tipuin harjanteelta ja kuolin. Se siitä fiiliksestä.

Kyllä on hieno peli, ehkei minusta paras, mutta pelaamisen arvoinen kyllä.
Villi länsi ei ole minulle kovin tuttu joten kertokaas miten nää
ihmissyöjät
siihen oikein liittyvät ?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kuinka kauan muilla on kestänyt metsästää ne 5 majavaa, jotka tarvitaan siihen
lentohärveli stranger tehtävään?
Oon tänään pari tuntia kykkinyt siellä missä youtuben muutaman videon mukaan niitä pitäisi olla ja sainkin 4 tapettua, mutta siihen taisi loppua se eläinkunta, sillä seuraavan TUNNIN aikana ei tullut yhtäkään majavaa!:confused::eek:
 
Ylös Bottom