Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei voi pelistä muuta sanoa, kun että ei todellakaan ole GOTY:n arvoinen, siis onhan yksin peli todella hyvä, mutta moninpeli jättää erittäin kylmäksi... siis ei luoja mitä pelintekijöiden päässä on liikkunut, kun suunnilleen yksi "mielenkiintoinen" pelimuoto on tehty peliin ja sekin alkaa maistumaan puulta erittäin nopeasti...!

Paljon lisäystä toi moninpeli vaatii, että nettipeli olisi viihdyttävä! :rolleyes:


God damn kun olen samaa mieltä kanssasi. Free roam on AINOA muoto, joka jaksaa meikäläistä kiinnostaa moninpelissä, mutta sekin on nytten tullut puuduttavaksi. Lvl50 1legendary, enkä enää mene toiseen. Saisivat lisäillä free roamiin enemmän tekemistä ja joitain uusia alueitakin, sillä olen kolunnut KAIKKI paikat. Yksinpeli tosin oli huippuluokkaa ja karhunkaato mitä upeinta :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

moninpelissä mun mielestä kaik pelimuodot toistaa itseään periaatteessa todella pahasti...

Free Roamissa potentiaalia olisi yksistään kaikkien aikojen moninpeliksi, mutta nyt siellä ei ole yhtään mitään...Liian vähän pelaajia kerralla ja vain gang hideoutteja joita jaksaa suunnilleen yhden tehdä kun jo kyllästyttää.


Yksinpeli on todella hyvä, mutta siinä on niin paljon miinusta jotka tiputtavat arvosanaa omalla kohdallani 8-8,5/10

Otetaan ensin ne plussat
- Loistava musiikki
- Hyvät grafiikat
- Tunnelma aivan loistava
- Ääninäyttely
- Näin eläväistä maailmaa en ole ennen nähnyt
- Tekemistä on kymmeniksi tunneiksi vaikka ei tekis pääjuonta ollenkaan :S välillä jopa ärsyttävän paljon kun ei juoni etene :D

Sit miinukset, ja aloitetaan pienemmistä murheista
- popuppia tulee todella paljon, ja todella ihmeellisesti kun kauempaa jo on esim talot, niin lähelle saattaa pompata talot ja ihmiset jne
- vaunuilla ajaessa fysiikka aivan karseaa, rautatien ylitykseen kussut kahdesti yks tehtävä kun vaunut pompanneet nurin, ja välillä pieni hipaisu kiveen ja taas lennetään...
- graafisia bugeja aivan julmetun iso määrä

sit vähän isommat miinukset
- hevosta kun vislaa niin se tulee viereen mut helposti juoksee karkuun siten ettei sen selkään meinaa päästä millään
- peli kadottelee tallennuksia välillä
- peli jumiutuu kokonaan ja joutuu buuttaamaan koko laitteen
- käytännössä jokaikinen juonitehtävä pelissä on 100%:n identtinen, toki ympäristö jne eri, mutta ydin täysin sama, ja aluksi en sitä huomannut yhtään ja kivaa oli, mut nyt meksikossa se puuduttaa oikeen todella pahasti...toivottavasti loppuakohden vaihtelua tulee
- strangers tehtävät puuduttaa tosin vielä enemmän, ne on sitä yhtä ja samaa kans kokoajan nyt sit jo, ettei niit jaks edes oikeen tehdä
- moninpelin tylsyys ja potentiaalin käyttämättömyys.


Toki tiedän et monella ei bugeja jne ole ollut, mutta mulla on, joten arvosana tippuu niistä ja paljon. ja kyllä tämä yksinpelinä on silti todella hyvä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Voi jumalauta että eilen alkoi kyrsiä kun
Dutch oli juuri kuollut ja Marston sai tietää missä perheensä on, jonne samantien ampaisinkin. Alkoi kuulumaan tunteikasta taustamusiikkia, kun John rynnisti metsän läpi nähdäkseen perheensä ja itekkin melkein liikutuin. Sitten yhden kulman takaa pomppaa karhu ja tappaa mun hevosen ja siihen tyssäs musiikki ja muut herkistelyt. :mad:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Pätkiikö teillä textuurit?
Tämä on aika merkillistä koska minulla ei ainakaan tekstuurit pätki näin merkittävästi New Austinissa. Meksikossa vuorten varjot vähän hyppivät mutta harvakseltaan... Oikeastaan pahin pop-up tuli vastaan vasta Tall Treessä. Ruohon poppailua ei ole tullut vastaan kertakaan. Minkä mallinen boxi mahtaa olla kyseessä? Onhan peli asennettu kovalevylle? Tämän ainakin pitäisi vaikuttaa asiaan. Kannattaa myös kokeille cachen puhdistusta.

Wilhelm huutoa esiintyy itseasiassa monessakin pelissä kuten; God Of War III, Heavy Rain, GTA IV ja tietenkin Star Wars-pelit. Hauskin on ehkä tuo C&C Tiberium Wars jossa aina välillä kuulee pikku nilkkien parkuvan wilhelmiä kuollessaan. Mutta RDR tekee tämän ehdottomasti tyylikkäimmin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Voi jumalauta että eilen alkoi kyrsiä kun
Dutch oli juuri kuollut ja Marston sai tietää missä perheensä on, jonne samantien ampaisinkin. Alkoi kuulumaan tunteikasta taustamusiikkia, kun John rynnisti metsän läpi nähdäkseen perheensä ja itekkin melkein liikutuin. Sitten yhden kulman takaa pomppaa karhu ja tappaa mun hevosen ja siihen tyssäs musiikki ja muut herkistelyt. :mad:

Voi jeesus että rupesin nauramaan oikeesti :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Ja ihan off the hook: Minua ärsyttää Foemanin oikeinkirjoituksen hallinnan heikkous. Kaikki postauksesi ovat mielenkiintoista luettavaa, mutta into lopahtaa mm. yhdyssanavirheisiin. Ei mulla kuitenkaan muuta, keep on rocking bitches. ;)

On upeaa että en itse huomaa noita virheitä, tai että häiriintysin siitä noin pahasti(varmaan johtuu siitä että en itse hallitse oikeinkirjoituksen jaloa taitoa). :D

Se on aika jännää kun näihin kielen oikeinkirjoituksiin laitetaan rajoiteita näinkin paljon, niin voi sanoa että se on varmasti vähemistöä joka osaa kirjoittaa täydellisesti oikein. Mutta jos osaa, niin se on hienoa! :)

Täytyy sanoa että Dead Eyen 2-taso on aika helkkarin huono. Antaisivat vain pelaajan valita mitä näistä käyttäisi, jopa 3-tason Dead Eyessä on pieni vika: ei voi ammuskella samalla tavalla kuin 1-tason Dead Eyessä.

Ja häveliäästi myönnän että käytän "normal" automaattitähtäystä, jossa hieman häiritsee se että Marston saattaa alkaa tähtäilee siviilejä vaikka joku osottaisi sinua aseella. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Minkä mallinen boxi mahtaa olla kyseessä? Onhan peli asennettu kovalevylle? Tämän ainakin pitäisi vaikuttaa asiaan. Kannattaa myös kokeille cachen puhdistusta.
.

Pärähtänyt boxi oli falcon, uusin arcade (en katsonut muita specsejä vielä).
Ei ole asennettu kovalevylle, taidanpa tehdä sen heti illalla. Cache lähtee myös tyhjennykseen, ohjeet löytynee helposti. Jos ei näillä lähde, otan suunnitelma C:n käyttöön.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Ei ole asennettu kovalevylle, taidanpa tehdä sen heti illalla.
Voisin melko isolla todennäköisyydellä heittää että ongelma oli juurikin tässä. Pop-up häviää varmasti merkittävästi kun peli on asennettu kovolle ja muutenkin pelin suoritus paranee. Itse pelailen Elitellä/kovolle asennettuna eikä ongelmat tosiaan ole ollut noin näkyviä kuin sinulla.

Heittääkö silmissä vai mitä, onko Free Roamista poistettu pelaajien välinen automaattitähtäys? Possen sisällähän ei ole koskaan ollut autoaimia mutta äskeisessä FR:ssä huomasin ettei tähtäys enään liimaudu toisten posselaisten niskaan... Botteja sai edelleen liimattua mutta ei ihmispelaajia.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä on upea peli, ei voi kyllä muuta sanoa. Kahtena iltana tätä vääntänyt ja ei millään jaksaisi odottaa taas iltaan, että pääsee pelin pariin. Maisemat ovat upeita ja eilen pelissä tuli yöksi ukkosmyrsky. Olihan muuten upea fiilis ratsastaa Captooth Ridgellä yöllä ukkosen jylistessä ja salamien välähdyksien saattelemana.

Eilen tuli tehtyä tehtäviä niin, että sai sen lasson ja pitihän tuo "juna-avusteinen" achhi hankkia heti. Ei kyllä ollut oikein sankarin temppu toi mutta piti se silti tehdä. :eek:

Muutaman kerran olen päässyt yrittämään hirttoköydestä vapauttamista mutta tähtäys niin pielessä, että yleensä jäänyt viaton uhri roikkumaan naruun tai vaihtoehtoisesti kuollut minun "vapauttavaan" laukaukseen. No kaippa tuo harjoittelulla paranee ja alkaa saamaan vapautuksia aikaiseksi...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

!Paljon lisäystä toi moninpeli vaatii, että nettipeli olisi viihdyttävä! :rolleyes:

Free Roam on ideana kyllä upea. Sinne tarvittaisiin vain todellakin enemmän mielekästä tekemistä ja lisää NPC:tä vaativalla tasolla. Gang Hideouttien tyhjentäminen on nähty ensimmäisen kierroksen jälkeen, eikä niitä keräilyharrasteitakaan oikein jaksaisi yksinpelin jälkeen. Jäljelle jää siis muiden pelaajien härnääminen eikä sekään nappaa. Varsinaiset verkkomittelöt menettelee, mutta vain hyvässä seurassa suomi-possen mukana.

Taitaa mennä yksinpelin jälkeen kaappiin odottelemaan sitä co-op -lisäriä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt kyllä täytyy sanoa, että tuo deadeye on aivan loistava keksintö(vaikka oli jo alkuperäsessä). Juurikin tuon hidastustoiminnon takia RDR:n ammuskelut on aivan mielettömiä. On se hienoa kun edessä on viisi vihua ja deadeyen avulla niiltä ampuu kaikilta pyssyt kädestä, ilman että vahingoittaa niitä. GTA:n toimintakohtaukset jäävät reilusti taakse.

Kävi muuten mulla hyvä tuuri. Ensimmäisessä moninpelisessiossani(Gang shootout) mokailin aluksi ihan hitosti ja sitten tsägällä sain jonkun ammuttua. Mikäs muu sieltä tulikaan kun trophy: "Red Dead Rockstar".

Onkos kenelläkään vielä Pelit-lehteä? Kiinnostaisi tietää mitkä pisteet RDR sai.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

86 näkyy olevan pisteet.

ÖÖ, whaaat?? Toki kaikilla on oma mielipide, mutta ei Pelit uskaltaisi erota noin paljoa massojen mielipiteestä. Taidat tarkoittaa 96. Olen lähes varma, 86 pistettä noin hyviä arvosanoja saaneelle pelille on huonoa mainetta lehdelle.

En siis pidä sitä vääränä, mutta en oikein usko arvosanan olevan 86. Taitaa olla 96, vai mitä?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En ihmettelisi ollenkaan tuota 86 arviota. Pelit lehti arpoo noita pisteitä miten sattuu nykyään, moni aivan mahtava peli saanut noita 80 pisteitä, jos peli olisi julkaistu pelkästään pc:lle niin olisi varmaan ollut se +5p vähintään.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei voi pelistä muuta sanoa, kun että ei todellakaan ole GOTY:n arvoinen, siis onhan yksin peli todella hyvä, mutta moninpeli jättää erittäin kylmäksi... siis ei luoja mitä pelintekijöiden päässä on liikkunut, kun suunnilleen yksi "mielenkiintoinen" pelimuoto on tehty peliin ja sekin alkaa maistumaan puulta erittäin nopeasti...!

Paljon lisäystä toi moninpeli vaatii, että nettipeli olisi viihdyttävä! :rolleyes:

Heh. Itselläni tätä peliä ei vielä ole. Mutta kun sen saan niin tuskin tulen hetkeä pitempään edes olemaan nettipelissä, yksinpelin takia tämä ostetaan. Nettipeli mulle aivan se ja sama toimiiko vai ei. Joten todennäköisesti tulen olemaan hyvin erimieltä tuosta GOTY asiasta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse en ihmettelisi ainakaan yhtään tuota 86 pistettä, sillä ei tuo kyllä missään nimessä 90 pisteen arvoinen peli ole, saati sitä korkeampi, kyllä siinä on vikoja niin julmetun paljon että pudottaa väkisinkin pisteeksi eikä niitä ongelmia voi antaa edes anteeksi tämän kokoluokan pelissä varsinkin kun samat tekijät ovat onnistuneet pienemmillä ongelmilla luomaan toisiakin hiekkalaatikko pelejä.

Jonkun aivan pikkupuljun pelissä noita antais paljon helpommin anteeksi, eikä se siltinkään olisi 90 pisteen peli vaikka loistava onkin
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

:mad: Jumalauta ! Tää nettipeli on ihan hanurista . Ois luullu ett kun tämmönen peli tehdään niin tehdään myöskin nettipeli toimivaksi. Mua ei kiinnosta mitään yksinpeliä pelata vaan livenä ! Noh täytyy siirtyä takas CoD2 liveen :D.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En siis pidä sitä vääränä, mutta en oikein usko arvosanan olevan 86. Taitaa olla 96, vai mitä?
Eipä ollut, en arvostelua ole vielä kuin selannut.
Tuossa nyt kuitenkin pisteet;
rdrpelit.jpg
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse en ihmettelisi ainakaan yhtään tuota 86 pistettä, sillä ei tuo kyllä missään nimessä 90 pisteen arvoinen peli ole, saati sitä korkeampi,

Mieltymyksiä mieltymyksiä. Pelistä 80% pian tehty ja läpiipeluu odottaa kulman takana ja kyllä vain maistuu yhä vieläkin erinomaiselta. Sitä se ei koskaan tehnyt alkuinnostuksen jälkeen GTAIV:ssa. Kun edes lukuisat bugit eivät ole onnistuneet pilaamaan peli-iloa, ollaan aika onnistuneen pelikokemuksen äärellä. Ei lähdetä kuitenkaan sitä kuuta sieltä taivaalta poimimaan, vaan katsotaan ihan vain miten tarjonta on onnistunut täyttämään (kohtuullisia) odotuksia.
 
Ylös Bottom