licorice_solid
New Member
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä
God damn kun olen samaa mieltä kanssasi. Free roam on AINOA muoto, joka jaksaa meikäläistä kiinnostaa moninpelissä, mutta sekin on nytten tullut puuduttavaksi. Lvl50 1legendary, enkä enää mene toiseen. Saisivat lisäillä free roamiin enemmän tekemistä ja joitain uusia alueitakin, sillä olen kolunnut KAIKKI paikat. Yksinpeli tosin oli huippuluokkaa ja karhunkaato mitä upeinta
Ei voi pelistä muuta sanoa, kun että ei todellakaan ole GOTY:n arvoinen, siis onhan yksin peli todella hyvä, mutta moninpeli jättää erittäin kylmäksi... siis ei luoja mitä pelintekijöiden päässä on liikkunut, kun suunnilleen yksi "mielenkiintoinen" pelimuoto on tehty peliin ja sekin alkaa maistumaan puulta erittäin nopeasti...!
Paljon lisäystä toi moninpeli vaatii, että nettipeli olisi viihdyttävä!
God damn kun olen samaa mieltä kanssasi. Free roam on AINOA muoto, joka jaksaa meikäläistä kiinnostaa moninpelissä, mutta sekin on nytten tullut puuduttavaksi. Lvl50 1legendary, enkä enää mene toiseen. Saisivat lisäillä free roamiin enemmän tekemistä ja joitain uusia alueitakin, sillä olen kolunnut KAIKKI paikat. Yksinpeli tosin oli huippuluokkaa ja karhunkaato mitä upeinta