Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä
24:s päivä sain pelin ja tasan viikko meni ennen kuin pääsin meksikoon.
Metsästys, kukkien keruu ja muut sivutehtävät imaisi vain niin mukaansa, että ei ollut aikaa juonitehtäville.
Saas nähdä milloin pelaan sinne viimeiselle alueelle asti, siellä alueella ainakin nyt odottaa seuraavat eläimet ja kukat jotka mun pitäis metsästää.
Oon kyllä tuolla meksikossa nyt lätkinyt tehtäviä menemään.
En ymmärrä paljoa tuosta pokerista, mutta juuri Chuparosa:ssa sain High Roller -saavutuksen.
Korottelin usein pottia vaan ihan hölmösti ja hetken päästä kilahti saavutus, oli pikkainen yllätys.
Hävisin mä kyllä muutamia pokerikäsiä ja kävin niiden chippien kanssa pohjalla, mutta heittämällä parit "All in":t pääsin takaisin siihen noin 500 chippiin, jolla aloitetaan.
Ainostaan pariin bugiin olen törmännyt.
Yhden tehtävän jälkeen se Bandolier ei kantanut enää extra ammuksia, mutta se tuli kuntoon tallentamalla ja lataamalla sen tallennuksen.
Toinen oli kun Marston lopetti kävelemisen ja liukui pitkin aavikoita.
Aina kun tutki kuolleen, nylki eläimen, avasi kirstun tai kytki hepan tolppaan, niin marston alkoi liukumaan, seisoi jäykkänä asennossa ja liukui menemään. Aseet ei toiminut, mutta hevosta viheltämällä se alkoi taas kävellä, kunnes taas nylki eläimen tms, ja se oli menoa taas
Mutta tuokin korjaantui kun tallensi ja latas.