Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Voisin melko isolla todennäköisyydellä heittää että ongelma oli juurikin tässä. Pop-up häviää varmasti merkittävästi kun peli on asennettu kovolle ja muutenkin pelin suoritus paranee..

Jetsulleen näin, danke schön. Tuntuu heti siltä, että peli näyttääkin paremmalta (esim. auringon valo ) ,eläimiä olisi enemmän ym (saattaa toki olla myös sattumaa tai omaa fiilistelyä) ja poppailukin on nyt lähes olematonta. Jos peli oli hyvä ennen on se nyt paljon parempi, kiitos uskomattoman tunnelman.

Aika itse pelissä kuluu lähinnä verkkaisesti etenemällä ja tutkiskelemalla, metsästellessä ja harvakseltaan tehtäviä tehdessä. Tänään vasta lähdin etsimään thieves landingia. Lopetin toki leirinuotiolle kaupungin ulkopuolelle sen löydettyäni, jos sitä huomenna uskaltautuisi mennä moikkaamaan rosmoja.
Fiilistelemällä tästä pelistä saa irti paljon.
Voin silti uskoa, että tarttumalla epäkohtiin voi pelistä jopa olla pitämättä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

vedin tuossa pelin läpi ja jäi pari kysymystä mietityttämään
miksi agentit tappoivat johnin ja miksi johnin vaimo kuoli

Vedetään spoiler tageihin vastaus:

Älä MISSÄÄN TAPAUKSESSA lue jos et ole pelannut peliä läpi!

Siis sitähän ei vaivauduta selittämään että miksi ne sitten lopulta tappaa sen Johnin, ja vielä niin pitkän ajan jälkeen. Sen että siinä on kestänyt vähän pidempi aika voi päätellä siitä mitä kaikkea siinä tapahtuu viimeisessä pelin osiossa... ja kun sitä miettii niin ei kuulosta kovinkaa loogiselta että ne kaikki tapahtumat tapahtuisi peräkanaa päivä toisen jälkee. mm. se tehtävä missä mennään tappamaan susia kun ne on "viime aikoina saalistellut osan karjasta" tai jotain hmm.

Noh anyway, oma mielipide on että ne oli päättänyt tappaa Johnin alusta alkaen, heti kun hän oli tehnyt heidän likaiset työt. (kun lukee lehteä joka on tullut pelin lopussa siinä on juttu agent Rossista ja siitä miten hän oli saanut kiinni koko Dutchin jengin eli Johnia ei kyllä mainittu :rolleyes:) Heidän oman mielipiteen mukaan, -jonka he antaa Johnin kuulla monta kertaa itsekkin- nykyaikaisessa Amerikassa ei ole paikkaa vanhanaikaiselle lehmipojalle, ja ainakaan lainsuojattomalle.

Se miksi Abigail kuoli, ei selitetty eikä se ole mitenkään tärkeää edes... ihmiset kuoli vanhaan aikaan paljon nuoremmassa iässä kuin nykyään. Saattoi myös olla että Johnin kuolema oli kova kolaus sille ja sen takia alkoi terveys reistailla. Tutkittu juttu, että mielentila voi vaikuttaa suoraan terveyteen... mut voi vi*** meni syvälliseksi, on kuitenkin kyse vain pelistä! :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Olen pelannut tätä loistopeliä reilut 10 tuntia ja luettuani täältä, että kovalevylle tallentaminen saattais hiukka parantaa pelielämystä.

Tästä siis kysyisin:
Jos tallennan pelin nyt kovalevylle, niin joudunko aloittamaan pelin alusta vai jatkuuko se asentamisen jälkeen siitä missä nyt olen?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta onko siinä mitää iloa kun kokoajan tehään sitä samaa? Ite tehtii possen kanssa muutaman kerran tota samaa ja voin vaa sanoa, että siitä on peli-ilo kaukana...
Ja muutenkin nettipelleissäkin pitäs olla mielenkiintoa ja hauskuutta, tähän hätään en keksi mitään mikä tässä nettipelissä ois mielenkiintoista, varsinkaan pidemmän päälle :confused:

Valitettavasti R* on kaikessa viisaudessaan tehnyt tiettyihin pelimuotoihin minimi levelrajat. Kun tähän lisää minun pääni pihinän kun joku losauttaa auto-aimilla kymmenen kutia sekunnissa ja osuu kaikilla - on tämä 'grindaus' (sopisiko gringaus paremmin ;)) paras vaihtoehto. Lisäksi ne hetket kun onlinea toistaiseksi pelaan, en jaksa joka hideoutin jälkeen lähtea matkustamaan uuteen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mistä voi ostaa aseita ja koska saa uutta vaatetusta. Tai missä % hauskuus alkaa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

tossa vetiin tall treessin läpi hevosella. niin siellä metsässä tuli vastaan semmonen muori, joka oli sen kuolleen ukon vieressä kaljapullo kädessä. se ryyppäs vähän aikaa ja itki, kunnes se kaatu sen oman ukon päälle:( en oo varma ampuko se itteä päähän vai saiko se jonkin sortin sydärin WHO KNOWS:confused: sitte kävi sillee ku olin meksikossa niin joku pölli mun ratsun. juoksin sen perässä ja se veti sen hevosen kans kalliolta alas:D

kyllä se nimenomaan ottaa siitä maasta aseen ja ampuu itseään päähän kun ei kestä vaimonsa kuolemaa, oot ollut hieman huonossa kulmassa kun et ole sitä nähnyt :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Käyttäkää niitä spoileri tageja v*ttu!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tarinan läpi menneille kysymys:

Jahka Dutch on saatu kiinni sielä lumisella kallion huipulla, onko kukaan päässyt ampumaan sitä alas. Itse menin pelaamaan hyviksenä pelin läpi ja päädyin katsomaan kun tuo itse astui kalliolta alas. Tarinan aikana vein sen meksikaanin elossa apulais sheriffeille, meksikaani kapteenin annoin muiden meksikaanien tapattaa ja Billiä en ampunut vaan täräytin hengiltä sen miekalla heiluneen meksikaani kenraalin, Rayes ampui sitten käsittääkseni billin. Eli jos pelaa pahiksena, pääseekö tuon Dutchin ampumaan?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mistä voi ostaa aseita ja koska saa uutta vaatetusta. Tai missä % hauskuus alkaa.

Aseita saa ostettua kaupungeista (esim. Armadillo,blackwater), gunsmith näkyy kartalla ase-ikonina.
Ja hauskuus alkaa kun laitat levyn koneeseen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta onko siinä mitää iloa kun kokoajan tehään sitä samaa? Ite tehtii possen kanssa muutaman kerran tota samaa ja voin vaa sanoa, että siitä on peli-ilo kaukana...

Niinhän siitä on, mutta tavoitehakuiselle se on nopein tie grindata levelit halutulle tasolle. Siellä odottaa lvl 15 jälkeen HC-matsit ja näin ollen verkkopelit ilman automaattitähtäystä. Siinä voi olla jollekin jo ihan hyvä syy sortua moiseen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Läpi pelattu ja ihmetyttää (älä lue jos ei läpi)
Lopputekstien puute? Yleensä ne nyt peleissä tulee. Ilmeisesti noin kuuluilin olla, että hautakuvien jälkeen hypätään vain poitsun ohjaksiin ja mitään isompaa ei siitä enää tapahdu kuin sivutehtäviä?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Läpi pelattu ja ihmetyttää (älä lue jos ei läpi)
Lopputekstien puute? Yleensä ne nyt peleissä tulee. Ilmeisesti noin kuuluilin olla, että hautakuvien jälkeen hypätään vain poitsun ohjaksiin ja mitään isompaa ei siitä enää tapahdu kuin sivutehtäviä?

Älä lue jos et ole pelannut peliä läpi!

Käyppäs black waterissa, siellä on vielä viiminen tehtävä Jackille naamioituna Stranger missioniksi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Itseäni on harmittanut pelissä tuon rikoksien tekemisen helppous. Tuntuu ettei ole väliä onko oma bounty 10 vai 5000. Olisin odottanut että jos bountya 5000, niin olisi oikeasti saanut ratsastaa jatkuvasti pakoon ja sheriffit olisi jatkuvasti perässä, mutta ei... Kestää n. 10 sekuntia ja sheriffit on eksytetty eikä niitä kovin useasti karkuun joudu edes menemään.

Lisäksi odotin yhden secret achievementin kanssa mahtavaa elokuvamaista tunnelmaa, mutta pieleen meni:
Eli se jossa pitäisi ratsastaa sillä tietyllä hevosella U.S. Marshallia Meksikoon rajan yli karkuun. Odotus oli että olisin tosissani joutunut ratsastamaan karkuun luotien viuhuessa perässä, ja viime hetkellä olisin ylittänyt Meksikon rajan ja sheriffit olisivat jääneet rajan toiselle puolelle harmistuneena.

Ei mennytaivan niin kuin elokuvissa. Nimittäin nuo U.S Marshalit tulivat ensinnäkin perääni siltaa pitkin sieltä Meksikon puolelta. Tein pienen lenkin jotta pääsin itse siltaa pitkin Meksikoon. Marshallit jäivät rajan toiselle puolelle, mutta vähän ajan päästä ne olivatkin jotenkin teleporttautuneet sillan yli Meksikoon ja ratsastivat metsästä ja ampuivat minut hengiltä. Se siitä elokuvamaisesta tunnelmasta... :/
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Olisin odottanut että jos bountya 5000, niin olisi oikeasti saanut ratsastaa jatkuvasti pakoon ja sheriffit olisi jatkuvasti perässä, mutta ei... Kestää n. 10 sekuntia ja sheriffit on eksytetty eikä niitä kovin useasti karkuun joudu edes menemään.

Kokeilepa samaa Free Roamissa...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mun mielestä pelimuodot olis parempia ilman dead aimia. Paljon pahempi juttu ku autoaim koska ampuu myös puolestasi ja kaikenlisäks helkutin nopeesti. Kokeilin kaverin koneella tota kun olin kaksin jonkun kans shootoutis ja aina ku se tuli vastaan ni dead aim päälle ja nopeesti muutama maalausliike ja kaveri oli maissa. Tätä jatkuikin sit pelin loppuun asti, enkä tiä oliko se edes hauskaa, pikemminkin säälin sitä toista.:rolleyes:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tarinan läpi menneille kysymys:

Jahka Dutch on saatu kiinni sielä lumisella kallion huipulla, onko kukaan päässyt ampumaan sitä alas. Itse menin pelaamaan hyviksenä pelin läpi ja päädyin katsomaan kun tuo itse astui kalliolta alas. Tarinan aikana vein sen meksikaanin elossa apulais sheriffeille, meksikaani kapteenin annoin muiden meksikaanien tapattaa ja Billiä en ampunut vaan täräytin hengiltä sen miekalla heiluneen meksikaani kenraalin, Rayes ampui sitten käsittääkseni billin. Eli jos pelaa pahiksena, pääseekö tuon Dutchin ampumaan?
Ei pääse. Nuo valinnat eivät vaikuta kuin hieman dialogiin muutamissa kohdissa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kokeilepa samaa Free Roamissa...

Hah, juups alkaa mukavasti parveilemaan sheriffiä jo siinä 1000 bountyn kohdilla. Siihen kun lisätään vielä kaverit, jotka kääntävät takkinsa lain kuuliaiselle puolelle tuon ison palkkion toivossa, niin soppa alkaakin olemaan kokolailla valmis:D.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

ite tilasin limitedin kans eilen, onkos tossa limited koodin lataukses ollu jotain ongelmia?
 
Ylös Bottom