Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

sivutehtävästä on pitäny kysyä et se mis ne vangit pääsee karkuun

niin mulla ainaki joka kerta ku rosvot on otettu kiinni ni se kyttä tappaa ne siinä heti...miksi? tänään mul tuli mieleen et onko siin kuitenki oikeesti yks vanki ja kaks poliisia, mut vanki on päässy kääntämään tilanteen hyväksi ja kusettaa pelaajaa et saadaan ne poliisit pois päiväjärjestyksestä?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Ainostaan pariin bugiin olen törmännyt.
Yhden tehtänän jälkeen se Bandolier ei kantanut enää extra ammuksia, mutta se tuli kuntoon tallentamalla ja lataamalla sen tallennuksen.

mulle sattunut tasan sama juttu ja eikä vai kerran vaan TODELLA monta kertaa... siis bandolier bugaa silloin ja tällöin! On ihan semmonen huijattu olo kun sen bandolierin osti sen takia että saisi kuljetettua tupla määrän ammuksia mutta välillä ei oikee toimi. Pitäis käydä armadillon asekaupassa ja antaa kauppiaan kuulla kunniansa!

Pokeri on todella hauskaa, ja tosiaan olisi kyllä &%!¤in jees jos sitä saisi multiplyerissä pelata. ffs tekisivät oman osionsa multiplayeriin missä voisi vain pelaa eri minipelejä toisia pelaajia vastaan... siis että valittaisiin tämä MP modi samalla tavalla kuin vaikka shootout ja kun sihen menisi olisi kaikilla hienot kuteet päällä ja ei lainkaan aseita :cool: Ja sitten vaan lätkittäisiin korttia ja heiteltäisiin noppaa. Jokainen lähtisi vaikka 100 "pelimerkistä" ja kun niitä voittaisi saisi vaihtaa niitä kokemukseen tai aseisiin jne.... *syvä huokaus*
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

sivutehtävästä on pitäny kysyä et se mis ne vangit pääsee karkuun

niin mulla ainaki joka kerta ku rosvot on otettu kiinni ni se kyttä tappaa ne siinä heti...miksi? tänään mul tuli mieleen et onko siin kuitenki oikeesti yks vanki ja kaks poliisia, mut vanki on päässy kääntämään tilanteen hyväksi ja kusettaa pelaajaa et saadaan ne poliisit pois päiväjärjestyksestä?

Kaikkistä järkevin selitys taitaa olla että
Kun poliisiahan on ammuttu jalkaan, kaverit ja hepat tapettu, niin tuskin se niitä enää kaupunkiin jaksaa raahaa ja ihan oikeen rangaistuksen saa pako reissustansa...
Mun mielipide asiasta :P
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kaikkistä järkevin selitys taitaa olla että
Kun poliisiahan on ammuttu jalkaan, kaverit ja hepat tapettu, niin tuskin se niitä enää kaupunkiin jaksaa raahaa ja ihan oikeen rangaistuksen saa pako reissustansa...
Mun mielipide asiasta :P

miks niitä ei sit käsketä vaa tappaa, miks ne ylipäätään vie elävänä sille takas
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kolmas, ei niin merkittävä bugi tapahtui kun ratsastin War Horsellani Armadillossa rauhallisesti seriffin rakennusta kohti. Yhtäkkiä taivaalta tippui nainen kiljuen ja tömähtäen maahan kuolleena. Silloin repesin. :D

Mistäs tiedät että se oli pugi? eikös meksikon huhuta olevan todella vilkasta ufo aluetta :D?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Käsketään tappaa tai capturaa

nii nii, toi oli just mun pointti, miks vaihtoehtona on
elävänä nappaaminen ku se kuitenki ite tappaa ne :D siks aloin epäilee koko juttua et jos ne tapettavat onki poliiseja ja se yks vanki
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Muistutan taas kuinka todella epäcoolia on ...

... tällainen jutustelu.

Ai niin muuten onkin!

Eli jos käytätte spoileritageja, niin laittakaa hyvät ihmiset AINA jonkinlainen pieni vihje, että mitähän asia mahtaa käsitellä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

nii nii, toi oli just mun pointti, miks vaihtoehtona on
elävänä nappaaminen ku se kuitenki ite tappaa ne :D siks aloin epäilee koko juttua et jos ne tapettavat onki poliiseja ja se yks vanki

Ehkäpä sen takia, että voi antaa tälle "kytälle" mahdollisuuden kostaa karkureiden temppu... :rolleyes:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Muuten tänään huomasin loistavan tavan levelittää netti pelissä, hommaat 3-5 hengen porukan vetämään solomons follyn gang hideouttia, menee noin 1 min ja saat joka kerta +900 expaa... sitä toistin 20 min ennenkun kaverit soitti ja tuli noin 25k expaaa :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

tossa vetiin tall treessin läpi hevosella. niin siellä metsässä tuli vastaan semmonen muori, joka oli sen kuolleen ukon vieressä kaljapullo kädessä. se ryyppäs vähän aikaa ja itki, kunnes se kaatu sen oman ukon päälle:( en oo varma ampuko se itteä päähän vai saiko se jonkin sortin sydärin WHO KNOWS:confused: sitte kävi sillee ku olin meksikossa niin joku pölli mun ratsun. juoksin sen perässä ja se veti sen hevosen kans kalliolta alas:D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Olipahan kerrassaan upea lopetus pelissä! Sieltä tuli viimein myös sitä huomiota tunnepuolelle, seikka jonka perään huudeltiin vielä tuossa ihan äsken. Tarina yhden miehen pyrkimyksestä tulla hyväksytyksi yhteiskunnan täysivaltaiseksi jäseneksi, traumaattisista taustoista silti irti pääsemättä.

Tilastot näyttävät peliä käydyn lopputekstien kohdalla 92.7%. Joitain haasteita jäi tekemättä metsästyksen ja kasvienkeräilyn puolelta, sekä jokunen etsintäkuulutus korjaamatta talteen. Aikaa meni kaikkinensa 50 tuntia ja 46 minuuttia ja trophyja kerätyn 71%.

Hieno kokemus ja tämä jätti kyllä selkeän jäljen omaan pelihistoriaan. Paikka hyllyssä on varattu kunniapaikalta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

vedin tuossa pelin läpi ja jäi pari kysymystä mietityttämään
miksi agentit tappoivat johnin ja miksi johnin vaimo kuoli
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Muuten tänään huomasin loistavan tavan levelittää netti pelissä, hommaat 3-5 hengen porukan vetämään solomons follyn gang hideouttia, menee noin 1 min

Eilen testattiin isommalla KFIN-possella paljos siihen saa menemään aikaa ja päädyttiin alle minuutin aikoihin vähällä yrittämisellä. Oikean taktiikan löytämisellä voisi todellakin saada nopeita replayta tehtyä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen testattiin isommalla KFIN-possella paljos siihen saa menemään aikaa ja päädyttiin alle minuutin aikoihin vähällä yrittämisellä.

Se missä olin mukana taisi päätyä 56 sekunttiin ja napsahti se tuhannen potti suurinpiirtein tilille. Tätä Solomons Follya näkyy todella spämmittävän ja ilmeisestä syystä :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kun en muualle tätä kysymystä osaa sijoittaa (modet saakoon siirtää, jos parempi paikka löytyy), niin kysäisen täältä. Onko muilla ongelmia nettipelin kanssa? Tänään tuli kutsua pelaamaan peliä ihan suomisakilla ensikertaa ja aluksi näytti hyvältä kunnes peli aloitti taas perinteisin (itselleni) kettuilun. Eli valittaa sitä että ei saa yhteyksiä muihin pelaajiin serverillä. Modeemista olen käynyt kaiken lävitse (portit avattu, palomuuri poistettu kokonaan, UPnP:stä kaikki ruksattu auki jne.). Live toimii normisti ja muut pelit toimii normisti, mutta tämä kusee... harmittaa aika vietävästi kun ei kunnolla pääse tuohon osallistumaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Onkohan tuolle asialle tulossa mitään muutosta, että kun tuossa moninpelin Free Roamissa pääsee hengistään, syntyy käytännössä uudestaan piipun eteen?

Tulee vähän vammanen olo kun yrittää kavereita saada pelin pariin ja jotkut ihmispelaajat sitten ratsastavat kovien tussareiden kanssa rinkiä alueella johon spawnaat eikä sieltä pääse yksinkertaisesti mihinkään. Melko käsittämättömän paskaa logiikkaa Rockstarilta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Se missä olin mukana taisi päätyä 56 sekunttiin ja napsahti se tuhannen potti suurinpiirtein tilille. Tätä Solomons Follya näkyy todella spämmittävän ja ilmeisestä syystä :D

joo ja kun menet sinne mukaan vaikka et olisi kavereiden possessa, ei tule heti kaikilta high power pistoolista tai semi auto haulikosta naamaa, saa ihan rauhassa niitten kanssa olla
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tätä Solomons Follya näkyy todella spämmittävän ja ilmeisestä syystä :D

Mutta onko siinä mitää iloa kun kokoajan tehään sitä samaa? Ite tehtii possen kanssa muutaman kerran tota samaa ja voin vaa sanoa, että siitä on peli-ilo kaukana...
Ja muutenkin nettipelleissäkin pitäs olla mielenkiintoa ja hauskuutta, tähän hätään en keksi mitään mikä tässä nettipelissä ois mielenkiintoista, varsinkaan pidemmän päälle :confused:
 
Ylös Bottom