Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Satuin juuri aloittamaan oman Multiplayer urani. Mikä olisi nopein tapa nousta tasoja ylöspäin? Yksin gang hideoutteja vai possessa?
Voisiko joku kertoa millä aseella ja mihin paikkaan karhun kehoa kannattaa ampua että sen karhun saa tapettua yhdellä kudilla?
Buffalo riflellä päähän. Voi olla et kiikarikiväärilläki putoo?
Rahallekin todellakin löytyy käyttöä pelissä. Aina jotain ostettavaa ja rahat lopussa, toisin kuin GTA:issa, rahalla ei koskaan tee yhtään mitään. Vuoden peli ainesta, ehdottomasti.
Mite kaikki oikee saa käyttöön esim.snakeoil mikä vaikutus?horsepills?bait?ja ostin sen banditon mite sitä pystyy käyttää, mistää valikoista ei löydä mitää noita jota kirjotin???
Kuka nyt ohjekirjoja jaksaa lukee! enkä ole varmaa ainut ketä on tätä kysynyt! selaappa muutamat sivut taaksepäin nii siel on kysytty iha samaa!!!!!
Tuo eka oli vielä suht helppo kun tajusi miten lukea karttaa. Nyt olen kuitenkin jumissa jo toisessa aarteessa. Olen mä siellä päin, mutta en oikein keksi tarkkaa sijaintia.
Mite kaikki oikee saa käyttöön esim.snakeoil mikä vaikutus?horsepills?bait?ja ostin sen banditon mite sitä pystyy käyttää, mistää valikoista ei löydä mitää noita jota kirjotin???
Siis eikö nuo challenget liity gang hideouteihin? Niitähän voi mennä läpi miten monta kertaa haluaa.
joo tosta oon vähän erimieltä, kun pelin oon vetäny läpi, ei sitä rahaa kulu mihinkään Koska sun ei tarvii enää ostaa suurin piirtein mitään
Mutta eihän multiplayerissa voi murtaa kassakaappeja?
Sinne Blackwateriin pääsee vasta kunhan on Mehikossa käynyt riekkumassa hyvän tovin. Se pohjoinen lämpäre on siis viimeinen alue minne pelissä pääsee ja se aukeaa tehtäviä tekemällä.
Mikäli haluaa käydä kyseistä mestaa tutkimassa jo etukäteen niin kannattaa suunnata Free Roamiin. Siellähän pääsee kaikkialle..
Jäätyy peli mustaan ruutuun tehtävän 'Cowards die many times' jälkeen. Koittanu viis kertaa ja aina samaan kohtaan. Jotain lääkettä tähän vai onko peli näin buginen? Pelilevy täysin nuhteeton.
Eipä taida kuitenkaan liittyä tähän.