Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Satuin juuri aloittamaan oman Multiplayer urani. Mikä olisi nopein tapa nousta tasoja ylöspäin? Yksin gang hideoutteja vai possessa? :confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Satuin juuri aloittamaan oman Multiplayer urani. Mikä olisi nopein tapa nousta tasoja ylöspäin? Yksin gang hideoutteja vai possessa? :confused:

paras tapa on vain toistaa solomons follyä possen kanssa jossa on kolmesta kaverista ylös päin porukkaa, mutta kyllä kaksikin käy
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

^^ Juurikin noin tänään tuli kyseistä hideouttia horotettua kohtuu paljon. Kasin paikkeilla painoin prestigeä ja nyt lopetin niin olin about lvl 27. Hauskinta etten edes suurinta osaa aikaa ollu paikalla vaan tiskasin ja pakkasin pari laukullista tavaraa jne. Tekemättä mitää saa 900exp ja ampumalla porukkaa saa sen 1000-1200exp noin suurinpiirtein. Ei oikein maistu tuo expan keräys, mutta onneks voi tehdä tälleenkin että reippaat kaverit ottavat mukaan posseen ja tekevät työn.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Voisiko joku kertoa millä aseella ja mihin paikkaan karhun kehoa kannattaa ampua että sen karhun saa tapettua yhdellä kudilla?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Yllättävän helppoja on kaikki noi aarteen metsästykset tähän mennessä ollut. Kahdeksan olen nyt niitä kerännyt ja yhdeksännenkin paikan tiedän, mutta en ole vielä joutanut sitä hakemaan sieltä. Saisi tulla lisää näitä aarteen etsimis tehtäviä. Hauskaa puuhaa..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Voisiko joku kertoa millä aseella ja mihin paikkaan karhun kehoa kannattaa ampua että sen karhun saa tapettua yhdellä kudilla?

Buffalo riflellä päähän. Voi olla et kiikarikiväärilläki putoo?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Rahallekin todellakin löytyy käyttöä pelissä. Aina jotain ostettavaa ja rahat lopussa, toisin kuin GTA:issa, rahalla ei koskaan tee yhtään mitään. Vuoden peli ainesta, ehdottomasti.

joo tosta oon vähän erimieltä, kun pelin oon vetäny läpi, ei sitä rahaa kulu mihinkään Koska sun ei tarvii enää ostaa suurin piirtein mitään, sillä (tossa on challenge rewardeja, älä kato ellet halua tietää)
Master hunter 10 saat aina kun nyljet elukan ruokaa laukkuun josta tulee Elämä täytee ja survivalistissa toniccia kun keräät kukkasen joka refilla Dead eyn:en
ja sit näitten lisäks ainoo mihin raha kuluu on uhkapelit, jois kuitenkin yleensä voittaa rahat nelinkertasena takas :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Paras loppu mitä peleissä on ikinä tullu vastaan. Meksiko-tehtävät oli aika pakkopullaa, samoin multiplayer ei oikein jaksa innostaa. "Deadman's gun" loppucreditsien aikana jo itsessään läpipelaamisen arvoinen,
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mite kaikki oikee saa käyttöön esim.snakeoil mikä vaikutus?horsepills?bait?ja ostin sen banditon mite sitä pystyy käyttää, mistää valikoista ei löydä mitää noita jota kirjotin???
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mite kaikki oikee saa käyttöön esim.snakeoil mikä vaikutus?horsepills?bait?ja ostin sen banditon mite sitä pystyy käyttää, mistää valikoista ei löydä mitää noita jota kirjotin???

Hurjia huhuja olen kuullut sellaisesta taikanapista kuin "back", jota joissain muissa ohjaimissa "select"-napiksikin on kutsuttu.

Tosin nämä huhut saattavat olla pelkkiä hölmöjä urbaaneja legendoja. Asian varmistaaksesi sinun ehkä kannattaisi etsiä käsiisi haluttu ja joka maailman kolkasta etsitty maaginen "ohjekirja", josta mm. muinaiset egyptiläiset pyramideihinsa olivat kirjoittaneet. Ainoa vihje tällä hetkellä on kuulemma sana "pelikotelo", mutta kuka tietänee mitä egyptiläiset tuolla tarkoittaneet.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kuka nyt ohjekirjoja jaksaa lukee! enkä ole varmaa ainut ketä on tätä kysynyt! selaappa muutamat sivut taaksepäin nii siel on kysytty iha samaa!!!!!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kuka nyt ohjekirjoja jaksaa lukee! enkä ole varmaa ainut ketä on tätä kysynyt! selaappa muutamat sivut taaksepäin nii siel on kysytty iha samaa!!!!!

Joo, tyhmiä kysymyksiä ei ole. Vain tyhmiä vastauksia. Joskus muille selvät asiat saattavat olla epäselviä toisille, eikä siinä ole mitään pahaa kysyä jos on epäselvyyttä asioista. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Tuo eka oli vielä suht helppo kun tajusi miten lukea karttaa. Nyt olen kuitenkin jumissa jo toisessa aarteessa. Olen mä siellä päin, mutta en oikein keksi tarkkaa sijaintia.

Muistuta minua missä päin se on niin yritän neuvoa spoilertagien alta. Noita oli sen verran monta etten muista missä järjestyksessä ne tulivat vaikka kaikki olenkin tehnyt.

Mite kaikki oikee saa käyttöön esim.snakeoil mikä vaikutus?horsepills?bait?ja ostin sen banditon mite sitä pystyy käyttää, mistää valikoista ei löydä mitää noita jota kirjotin???

Snakeoil pumppaa dead-eye mittariasi takas ylös, horsepills tekee saman hevosen staminalle, bait levitetään maahan ja se houkuttelee eläimiä lähistöltä (Varo ettet joudu puuman kitaan niin kuin minä ekalla kerralla).
Satulalaukku on joo tosiaan padin back-napissa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Siis eikö nuo challenget liity gang hideouteihin? Niitähän voi mennä läpi miten monta kertaa haluaa.

Mutta eihän multiplayerissa voi murtaa kassakaappeja?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

joo tosta oon vähän erimieltä, kun pelin oon vetäny läpi, ei sitä rahaa kulu mihinkään Koska sun ei tarvii enää ostaa suurin piirtein mitään

Unohtu sanoa, että ei pelin jälkeen ehkä käyttöä löydy, mutta kesken.. aina (itselleni ainakin).
GTA:ssa ei rahalla tehnyt mitään alussa, välissä saati lopussa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Sinne Blackwateriin pääsee vasta kunhan on Mehikossa käynyt riekkumassa hyvän tovin. Se pohjoinen lämpäre on siis viimeinen alue minne pelissä pääsee ja se aukeaa tehtäviä tekemällä.

Mikäli haluaa käydä kyseistä mestaa tutkimassa jo etukäteen niin kannattaa suunnata Free Roamiin. Siellähän pääsee kaikkialle..

Kiitos!
Näillä eväillä jatkamaan.

ps. kirjoitin eilen tämän saman vastauksen ja muistini mukaan se ilmestyikin treadiin (tai sitten ei?)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jäätyy peli mustaan ruutuun tehtävän 'Cowards die many times' jälkeen. Koittanu viis kertaa ja aina samaan kohtaan. Jotain lääkettä tähän vai onko peli näin buginen? Pelilevy täysin nuhteeton.

EDIT. Red Dead Wikistä nappasin, että tehtävässä on ainakin yksi bugi: "No matter what outfit you wear when starting the mission, John will change back into his Cowboy Outfit when Reyes rescues him."
Eipä taida kuitenkaan liittyä tähän.

EDIT2. Juu no nyt ei enää jäätynyt. Tein jotain random-shittiä välillä ja menin koittamaan uudestaan niin pelitti. Ärsyttävä bugi kuitenkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jäätyy peli mustaan ruutuun tehtävän 'Cowards die many times' jälkeen. Koittanu viis kertaa ja aina samaan kohtaan. Jotain lääkettä tähän vai onko peli näin buginen? Pelilevy täysin nuhteeton.

Eipä taida kuitenkaan liittyä tähän.


Mulla se toimis ihan hyvin... ainut mikä nakersi tossa oli kun piti
Tappaa se läski kenraali, joka oli jostain syystä saanut semi auto haulikon mikä ampui sarjaa... :/
 
Ylös Bottom