Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Bunkker ehottaisin, että laitat spoilertagit tohon on nimittäin aika iso spoilaus.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Voitteko kertoa miten pelin loppu meni, siirtysin jackin saappaisiin ja marston kuoli ja samaten abigail, kuuluko se mennä näin????
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

oi tätä onnea, kun viimeinkin sai oman kopionsa ahvenanmaalta. ei liene pariin viikkoon tekemisestä puutetta
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jo on kumma saatana, kun tulee pelkkää spoileria tyyliin:
Kävin siellä yhdessä paikassa:
Niin voisiko tuollaiset huonot spoilerin aloitukset loppua tähän paikkaan, hermot menee, kun ei ole tietoa että mihin asia liittyy!!! :mad:
Olisi paljon parempi, jos jokainen joka spoileriin kirjoittaa, että kertoo paljon tarkemmin ennen spoileria, että mitä siellä sisällä on...!!!

No pitää muistaa varottaa tulevaisuudessa... Mutta jos et oo tarinaa vielä mennyt läpi, niin onko järkeä aukoa mitään spoilertageja? Ellei siinä lue alussa tyyliin "Joo kysyisin vaan tosta yhestä alkupään tehtävästä..." tms.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Nyt tuli siel käytyä ja tein semmosen wronged woman tehtävän, mutta emmä siel mitää muuta nähnyt tai tehnyt, mita mun kuuluu tehä kertokaa????
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Rupee keskustelu meneen spoler tagien myötä vähän offtopigin puolelle.

Mutta taas juttua onlinesta. Olis hyvä saada joku moodi jossa toinen puoli puolustaa jtn esim. kultasäkkeja (kuten Lead and Gold-pelin Robbery) ja toinen puoli yrittää varastaa ne. Tai joku samanlainen jossa pitää murtaa vaikka 3 kassakaappia.

Toivosin peliin myös kiinteitä spawnaus paikkoja, eikä tommosia random syntymisiä kuten nyt.

Oletteko muuten pelanneet (hardcore) Gang Shootouttia Las Hermanasissa (nunnaluostari)? Se on noussut mulla lempi taisteluareenaksi. Kun on pienet tilat niin syntyy välillä aika intensiivisiä tilanteita.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Nyt tuli siel käytyä ja tein semmosen wronged woman tehtävän, mutta emmä siel mitää muuta nähnyt tai tehnyt, mita mun kuuluu tehä kertokaa????

Taisit käydä juna-aseman sijaan kirkossa... Mene ihan Blackwaterin keskustan lähellä olevan rautatieaseman terassille (rautatiehän menee ihan Blackwaterin ohi), löydät sieltä vielä yhden Strangerin, joka kertoo sinulle neuvoja viimeistä kostoa varten. ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

EDIT: Jaahas vastasinkin sitten väärän sivun viestiin, sen jälkeen oli tullut jo uutta tekstiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

En vaan löydä sitä, äsken tein sen wrang abner tehtävän, menee hermot :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Oletteko muuten pelanneet (hardcore) Gang Shootouttia Las Hermanasissa (nunnaluostari)? Se on noussut mulla lempi taisteluareenaksi. Kun on pienet tilat niin syntyy välillä aika intensiivisiä tilanteita.

Imo ehkä pelin rasittavin kenttä. Ei oo kauhee kivaa ku lävähtää semi shotgunin koko lipas silmille. Yks juttu täs kans hämää, meinaan aseiden tehoerot. Kiva armadilloski räiskiä perus ripiitterillä 5 patia, ku vihu tulee ja ampuu henryl pari patia ni henki pois. Onks kukaan muute vetäny 50lvl, et mitä eroo siinä veteran muodos on, vai onko mitää eroo?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Täysin offtopicia, mutta.

Olivatpa ne aikoja kun piti keksiä "Put airsick bag into hair rejuvenator" ihan itse.
Ota moraalinen bonuspiste jos tiedät mistä puhun.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

No minkäs teet kun ei siellä ole ketään, ei asemalla ole ainuttakaan stranger tyyppiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . Ja olen kyllä blackwaterissa jos joku epäilee sitäkin
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Täysin offtopicia, mutta.

Olivatpa ne aikoja kun piti keksiä "Put airsick bag into hair rejuvenator" ihan itse.
Ota moraalinen bonuspiste jos tiedät mistä puhun.

"Ken sent me"

Jostain Larrystä tuo on. En muista kyllä mistä niistä..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

No minkäs teet kun ei siellä ole ketään, ei asemalla ole ainuttakaan stranger tyyppiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . Ja olen kyllä blackwaterissa jos joku epäilee sitäkin

Viimeisestä tehtävästä.
Johan sulle sanottiin että mene blackwaterin keskustaan, ei nyt voi olla näin vaikeeta.

Se stranger tyyppi seisoskelee kirkon vastapäätä olevalla terassirakennuksella kaiteen vieressä.

Sen jälkeen kun olet käynyt sen tyypin luona niin kato kartasta sitä tehtävää koskeva liila alue minne menet seuraavaksi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Eli nyt on ilmeisesti pelattu peli läpi kun Edgar Ross on tapettu ja loppumusat soi just ja esitellään samalla tekijät. Ja menin suoraan sen edgarin muijan luo katoin netist vinkkei ja nyt sitte löysin sen paskan ja päästin veden äärelle maistelemaan vettä :D, Muta loppujen lopuks todella hieno ja vaikuttava kokonaisuus. Kiitos kaikille vinkeistä!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Muutama päivä sitten tuli pelin tarina vedettyä läpi ja loppu oli jotain erilaista, mutta hyvä ja onnistunut kuitenkin.
Bugejakin esiintyi aika paljon, mutta ei se menoa haitannut, kun peli ei kuitenkaan kaatuilut niiden takia. Nyt on game complete 99,5% ja vissiin jäänyt jokin stranger tehtävä tekemättä.
Spoilereissa kerron siitä eräästä stranger tehtävästä, I know you.
Mielestäni se I know you:n pukuun pukeutunut mies ei välttämättä ole itse kuolema, vaan ehkä se onkin Jumala. Youtuben kommenteissa oli hyvin kirjoittanut eräs, enkä ollut asiaa ajatellutkaan, ennen kuin luin sen. Tässä se vielä kopiotuna:
The man represents God. I thought it was pretty obvious...
John: "Damn you!"
Mysterious Man: "Many have"
Then there's the part where you deliver the money to the nun in Mexico, and she says "God must have sent you to do this", when in fact it was the mysterious man who sent you. That, and the man says he is "like an accountant" and says he knows John and all that he's done, even though John swears he didn't know him.
Tiedä sitten, mutta sen saa varmaan pelaaja itse päättää, tai sellaiseksi se on eittämättä tarkoitettu.
Onnistuin muutaman yrityksen jälkeen nyt myös tappamaan duelissa vain yhdellä laukauksella. Joskus täällä joku sitä kysyikin, mutta se ei varmaan enää ole mikään uutinen? En vain youtubesta löytänyt mallia, mutta ehkä googlella halukkaille löytyy sellainen.
Onnistunut peli kaikin puolin ja vaikka tarina oli ''lyhyt'' tuli pelia pelattua noin 40h. Eli ei sitä voi oikein lyhyeksi haukkua, kun ''normaalia'' peliä pelataan yleensä se 10h. Ikävää on, kun mikään hauska/ peli ei kestä loputtomiin. Toki uudelleenpelaus - arvoa löytyy sitten myöhemmin.
Ja vielä pelin lopetuksesta sen verran, (ELI ÄLÄ LUE JOS ET OLE TARINAA LÄPÄISSYT)
että Jackin ääninäyttely ei iskenyt itselleni yhtään, vaikka muuten olisikin kiinostusta dlc:ssä tulla näkemään häntä, mutta kun ääni/ ääninäyttely oli niin surkean kuuloista, että toivottavasti Jaskaa ei tulla mahdollisessa lisäosassa näkemään. Taisi olla Pelit-lehden arvostelu, jossa moitittiin päähenkilön munattomuutta, joka taisi kyllä kokonaan johtua tuosta Jackistä. Liian kiltin oloinen, sekä kuuloinen. Ei vain voinut ottaa tosissaan, toisin kuin Marston sr:ää. Paras olisi, että mahdollisessa lisäosassa nähtäisiin Johnin jengi aikoja, tai sitten jokin uusi hahmo, jokin vielä karumpi, oikea bandiitto.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Spoilereissa kerron siitä eräästä stranger tehtävästä, I know you.
Mielestäni se I know you:n pukuun pukeutunut mies ei välttämättä ole itse kuolema, vaan ehkä se onkin Jumala. Youtuben kommenteissa oli hyvin kirjoittanut eräs, enkä ollut asiaa ajatellutkaan, ennen kuin luin sen. Tässä se vielä kopiotuna:
The man represents God. I thought it was pretty obvious...
John: "Damn you!"
Mysterious Man: "Many have"
Then there's the part where you deliver the money to the nun in Mexico, and she says "God must have sent you to do this", when in fact it was the mysterious man who sent you. That, and the man says he is "like an accountant" and says he knows John and all that he's done, even though John swears he didn't know him.
Tiedä sitten, mutta sen saa varmaan pelaaja itse päättää, tai sellaiseksi se on eittämättä tarkoitettu.

"I Know You" tehtävästä:

Kyllä se pukumies minulle ainakin edusti itse vanhaa vihtahousua heti ensi treffeistä alkaen. Tulkinnan varainen asiahan tämä kai tietty jossain määrin on, mutta kun tuntee John Marstonin taustan ja taidot, niin kyllä on ymmärrettävää että tietty taho mielellään lisää hänet kokoelmiinsa.

Niin ja hauskaa oli sen n. 50 tunnin ajan jonka käytin kaikkien kivien ja kantojen kääntämiseen. Vaikka moni asia olisi voinut olla toisin tai jotain olisi voinut olla enemmän/vähemmän mitä toteutukseen tulee, niin hämmästyttävän paljon saa näköjään upotettua peliaikaa näinkin puutteelliseen peliin. Enkä edes sitä paitsi pidä sandbox peleistä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

"I Know You" tehtävästä:

Kyllä se pukumies minulle ainakin edusti itse vanhaa vihtahousua heti ensi treffeistä alkaen. Tulkinnan varainen asiahan tämä kai tietty jossain määrin on, mutta kun tuntee John Marstonin taustan ja taidot, niin kyllä on ymmärrettävää että tietty taho mielellään lisää hänet kokoelmiinsa.

En tiedä huomasitteko I Know You:sta mutta
pelin lopussa, kun Marston astelee ladosta pihalle, niin tuo samainen mies on siellä ihmisjoukossa. Myöskin kolmas osa I Know You:ta on täsmälleen siinä kohdin missä hautakivet tulevat olemaan.
 
Ylös Bottom