Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Nyt palaa käpy, suoritin tuon viimeisen tehtävän meksikossa, jossa piti tappaa wilhemsson niin tein sen ja sit ku oli tehtävä suoritettu, niin en saanut muuta kuin new items store, ei famee, honorii, rahaa. EN MITÄÄ KUULUUKO NOISTA SAADA JOTAI????????

SPOILERTAGIT LISÄTTY (paljastuksia viimeisestä tehtävästä) ja jos niitä ei jatkossakaan osata itsenäisesti käyttää niin erittäin vihainen ja spoilaantunut valvoja alkaa kurottaa kättä korttipinoa kohti.

t: TeRm0z, Konsolifin valvoja
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Ei taida auttaa muu kuin ottaa "search new free roam" jos tuollaista tapahtuu.. ja kun tuollaista tapahtuu.. Hämmentävän paljon idiootteja linjoilla tässä pelissä.

Joo, itselläkin alkaa jo pikku hiljaa ottamaan kaaliin nuo ääliöt, jotka casual-tähtäyksensä kanssa eivät muuta osaa tehdä kuin tappaa jatkuvasti muita, jotka koettavat rauhassa suorittaa omia tehtäviään... -.- Eilenkin eräs järjen jättiläinen (nimestä päätellen -97 syntynyt), otti päivän prioriteetikseen teurastaa meikäläisen parikymmentä kertaa. Muutaman metrin ehdin aina spawnattuani juosta ja eiköhän tämä kirmaa hevosellaan haulikon kera päin näköä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onlinessa Hideouteilla saa mun mielestä liian helposti/nopeesti XP:tä. Kun pelaa jotain tappomatsia niin saa sen 1000xp (riippuu tietysti pelaajasta. mutta noin mulla) 10 minuutissa. mutta hideouteilla saa ton ja vähän päälle alle 3 min riippuen pelaajien määrästä. Jotain muutosta tähän voitais laittaa. Ehkä Competitive moodeihin jotain bonuksia headshoteista ja tappoputkista. Sellanen saattais toimiakin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

...

Tuohan on aivan "must" tiukkoihin tilanteisiin (ja toki muutenkin). Saa nopeasti etenevät tyypit hengiltä (eivät pääse karkuun) ja helpottaa jos esim. vankkurit joutuvat piiritetyksi. Ei sitä säästellä kannata. Nopeisiin eläimiin myös hyödyllinen.

Niinpä. Varsinkin kun pelaa Hardcore-tähtäyksellä. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Sain free roamin puolella killstreakiksi 94.:D Pistäkääs pojat paremmaks. No en nyt ala leijumaan suorituksella, koska ekat 70 tappoo tuli niin että joku muu online player oli kai jättänyt free roamin vahingos päälle ja menny syömään tai jotain.

No aattelin että tosta vois muutaman tapon napsia. Sit sen 60 kohdalla joku muu jätkä tuli kuvioihin ja sit sitäkin piti kurmuttaa, mut se häippäs 5 tapon jälkeen. 70 kohalla se "heräsi kuolleista" ja alko mättää mua mut se oli joku rank 2 joten se oli helppo ja siitä sain tusinan tappoja. Sit se oli jonkun possen jäsen ja se pyys muutaman jätkän apuun... Sit se oli 3 vs 1. Ja mä yritin taistella ja hyvin taistelinkin kun sain varmaan 10 killii. Mut sit joku ampu mut jollain kiväärillä, auto aimillä.:(

Että näin.:cool:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli sit just äskein pelattu peli läpi, täytyy kyl sanoo et mun mielestä paras loppukohtaus mitä oon peleissä nähnyt, ei voi muuta sanoo. Yleensä pelit loppuu tyyliin, et tää oli nyt tässä. Tämä taas, huh huh. Tietenkin riippuu pelaajasta jne, mä olin ihan myyty. Loppu kruunasi kaiken. Tämä peli on taideteos, enkä edes liiottele.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli sit just äskein pelattu peli läpi, täytyy kyl sanoo et mun mielestä paras loppukohtaus mitä oon peleissä nähnyt, ei voi muuta sanoo. Yleensä pelit loppuu tyyliin, et tää oli nyt tässä. Tämä taas, huh huh. Tietenkin riippuu pelaajasta jne, mä olin ihan myyty. Loppu kruunasi kaiken. Tämä peli on taideteos, enkä edes liiottele.

Oon täysin samaa mieltä. Itse sain vedettyä pelin läpi pari päivää sitten ja harvoin näkee pelissä tuollaista loppua.. Melkeinpä itselläki kyynel vierähti poskella.. :rolleyes:
Pitää tulla jo melko hyvä peli, jos meinaa tältä peliltä viedä GOTY-tittelin. Paljonhan tässä tuntuu olevan joillakin bugeja, mutta itsellä on noin 24 tuntia pelikellossa eikä yhtään bugia ole tullut vastaan! Pari jäätymistä on vaan tapahtunut, ja niistäkin on selvitty lataamalla viimeisin savetus. :)

Minusta tuosta olisi "helppo" tehdä jatko-osa tälle pelille. :)

Semmonen homma itselle jäi vähän epäselväksi, että
kuka se äijä oli, joka "vaihtui Marstonin tilalle"?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Joo, itselläkin alkaa jo pikku hiljaa ottamaan kaaliin nuo ääliöt, jotka casual-tähtäyksensä kanssa eivät muuta osaa tehdä kuin tappaa jatkuvasti muita, jotka koettavat rauhassa suorittaa omia tehtäviään... -.- Eilenkin eräs järjen jättiläinen (nimestä päätellen -97 syntynyt), otti päivän prioriteetikseen teurastaa meikäläisen parikymmentä kertaa. Muutaman metrin ehdin aina spawnattuani juosta ja eiköhän tämä kirmaa hevosellaan haulikon kera päin näköä.

Sama ongelma täällä. Ja ne kun ei lopeta vaikka kuinka yrittää haneen. Ratsastavat perässä vaikka sitten suatana koko mapin läpi.

Sellaista kai se villi länsi sitten oli.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Semmonen homma itselle jäi vähän epäselväksi, että
kuka se äijä oli, joka "vaihtui Marstonin tilalle"?

jos nyt oikein käsitän kysymyksesi niin
Jack Marston. Johnin poika. itele taas jäi hämärään että miten se jonin eukko delas?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Pelin lopusta.

Olisi saanut peliä loppua täysin siihen Johnin kuolemaan. Jackilla pelaamisen olisi voinut sivuuttaa täysin, vaikka sillä yritettiinkin paketoida tarina lopullisesti.

Pojalla pelaaminen enemmänkin ärsytti. Olihan hän kaikin puolin isäänsä vähäpätöisempi. Hän taisi olla vasta 18-vuotias (?), joten paljoa ei voinutkaan odottaa, mutta ne viikset ja se ääni...

Olisinpa tajunnut tallentaa ennen viimeistä tehtävää. Nyt ollen jumissa tuon viiksivallun ruumiissa.

Ei tuo loppu kuitenkaan muuten niin loistavaa peliä pilannut.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Eilen tuli suoritettua single player 100%:sti. Kieltämättä meinasi alkaa puuduttamaan hieman nuo bounty hunter tehtävät, jotka jäivät loppuun. Tyhmänä toistin niitä samoja bounty hunter tehtäviä jotka olin jo tehnyt. Piti statsien ja guiden avulla päätellä että minkä alueen bounty hunter tehtvät vielä uupuu...

Tuo 100% seuraaminen tuolta rockstarin sivulta olisi muuten ihan toimiva juttu, jos ne vain päivittyisivät oikein. Eipä näy nimittäin vieläkään yhtään challengea tai stranger missionia tehtynä siellä, ja missioneitakin uupuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nooh, tänään meni vihdoin tarina läpi. Spoilaannuin jo loppuratkaisusta, kun... (ALLA KOMMENTTIA PELIN LOPETUKSESTA - SPOILZ!!!)

...näin veljen pelaavan ja tietenki kuulin äänestä, että eihän toi ole John Marston. ;F Ketuttaa vähän, mut ei voi mitään. Lopetus oli kyllä raju, ja Johnin kohtalo pisti surettamaan. Kun lopussa sai Dead Eye'llä ruksia tyyppejä, niin tein kaikkeni, että olisin ne kaikki saanut ammuttua. :D Mut ei... Arvasin, että tuo "redemption" liittyykin Johnin kuolemaan, eikä mihinkään Bill Williamsoniin tms. Jack ampui sen saatanan sikaripellen naamaan 5 reikää, ja ruutuun lämähti teksti "RED DEAD REDEMPTION". Epic redemption. :)

Ne viimeset tehtävät oli myös hienoja, kun sai tavallaan "kasvattaa" omaa poikaansa viemällä metsälle, jne. Jäi myös tuo Bonnien juttu vähän auki. Tais jäädä haikailemaan Johnin perään. :p Ehkäpä sitten Jack ja Bonnie ne yhteen soppii, huomenna... niin juu. :) Tosin taitaa olla vähän liian vanha Jackille. :D Enivei, ärsyttää vähän tuo Johnkin kuolema. Olisin halunnut jatkaa hänellä pelaamista.

Onks kukaan muuten huomannut, että (EASTER EGG - VOI SPOILATA LOPPUA)

siellä Marstonin farmilla ladossa kun menee tikkaat ylös, niin siellä on seinään kaiverrettu "MY SON, MY BLESSED SON". Pikkunen easter egg vaan, jos kiinnostaa. :p Niin ja Marstonin koti-talon ullakolta löytyy arkku, josta saa PlayStation Home Avatar -palkinnon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Sneak on the train tehtävä meksikossa ja marston löytää sielt kassakaapist rahaa ja aseen mut sain pelkät rahat, mutta asetta en jostain syystä saanut??? enkä mitää honorii tai muuta vaan
pelkät rahat, nii olen tässä suorittanut tehtäviä mistä en ole saanut muuta kuin rahaa se vähän ihmetyttää??? Esim.Luisan tehtävät??

Voi olla että itseltäsi löytyy jo kyseinen pyssy, joten se tuloo vain ammuksen muodossa sinulle.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

@JUUGERNAUT: Joo oikein käsitit kysymykseni. Kiitoksia vastauksesta, tuo selvensi tarinan lopun. :)

Nooh, tänään meni vihdoin tarina läpi. Spoilaannuin jo loppuratkaisusta, kun...

...näin veljen pelaavan ja tietenki kuulin äänestä, että eihän toi ole John Marston. Ketuttaa vähän, mut ei voi mitään. Lopetus oli kyllä raju, ja Johnin kohtalo pisti surettamaan. Kun lopussa sai Dead Eye'llä ruksia tyyppejä, niin tein kaikkeni, että olisin ne kaikki saanut ammuttua. Mut ei... Arvasin, että tuo "redemption" liittyykin Johnin kuolemaan, eikä mihinkään Bill Williamsoniin tms. Jack ampui sen saatanan sikaripellen naamaan 5 reikää, ja ruutuun lämähti teksti "RED DEAD REDEMPTION". Epic redemption.

Ne viimeset tehtävät oli myös hienoja, kun sai tavallaan "kasvattaa" omaa poikaansa viemällä metsälle, jne. Jäi myös tuo Bonnien juttu vähän auki. Tais jäädä haikailemaan Johnin perään. : Ehkäpä sitten Jack ja Bonnie ne yhteen soppii, huomenna... niin juu. :) Tosin taitaa olla vähän liian vanha Jackille. Enivei, ärsyttää vähän tuo Johnkin kuolema. Olisin halunnut jatkaa hänellä pelaamista.

Itellä oli vähän samanlaiset fiilikset. Siinä vaiheessa kun
John avasi ladon ovet ja vastassa oli rivi miehiä, tuli itsellekki semmonen fiilis, että "taisteluitta ette mua saa" ja koitin pistää rukseja jokaisen äijän naamatauluun :D
Kyllä tuosta kieltämättä vähän meni se fiilis, kun nyt joutuu pelata Jackilla.. :rolleyes:

PS: Sori, tulee lievää spoilerikeskustelua..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onks kukaan muuten huomannut, että

siellä Marstonin farmilla ladossa kun menee tikkaat ylös, niin siellä on seinään kaiverrettu "MY SON, MY BLESSED SON". Pikkunen easter egg vaan, jos kiinnostaa. :p

Toi on itse asiassa
Koodi peliin,
en tiiä olikohan toi niin spoilerien arvosta mut ihan sama :p
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itekkin tykkäsin pelin lopusta. Ei ollu happy ending niinkun yleensä. Ainut mikä ärsyttää on tuo jackin ääni :/

Ei välttämättä kannata lukea, jos tarina ei läpi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itekkin tykkäsin pelin lopusta. Ei ollu happy ending niinkun yleensä. Ainut mikä ärsyttää on tuo jackin ääni :/

Ei välttämättä kannata lukea, jos tarina ei läpi.

Joo, Johnilla on niin siisti, tollanen "karhee" ääni, ja sit Jackilla tommonen pikkupojan ääni. :(
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jo on kumma saatana, kun tulee pelkkää spoileria tyyliin:
Kävin siellä yhdessä paikassa:
Niin voisiko tuollaiset huonot spoilerin aloitukset loppua tähän paikkaan, hermot menee, kun ei ole tietoa että mihin asia liittyy!!! :mad:
Olisi paljon parempi, jos jokainen joka spoileriin kirjoittaa, että kertoo paljon tarkemmin ennen spoileria, että mitä siellä sisällä on...!!!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kertokaapa miten loppu pelin kuviot menevät??? pelasin äsken loppuun mutta en osaa laittaa tota spoileria nii kertokaa mite lopun kuuluu mennä?????
mulla on muutamia ihme juttuja. miten siinä kävi???
 
Ylös Bottom