Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toimiiko nuo vain SP:ssä ? Kävin MP free roamissa tuota lepakkojuttua katsomassa mutta mitään ei tapahtunut, en myöskään kuullut mitään askeleita.
Tuossa muutoslistan jälkeen kerrottiin vielä että hardcore free roam olisi myös tuloillaan *_* LOISTAVAA!
Se hevonen ainoastaan on hyvä. Pistooli on se ensimmäinen, mutta vain kullattuna.
Tuli muuten vielä mieleen, että voisi parantaa tota veteen kuolemista. Nyt tuntuu, että on vähän kerrasta poikki meininki.
Samalla (koska sulla on siis se save 5t bountyn jälkeen, niin sen voi aina ladata) tosin kannattaa myös hoitaa himaan se toinen trophy, jossa pitää paeta niitä U.S. Marshalseja. Alla täytyy siis olla se lähes valkoinen hevonen eli "Hungarian Half-Bred" ja sitten vain ratsastat äijiä karkuun. Mulla ainakin U.S. Marshalsit saapuivat kun vähän aikaa odotin 5t bounty päällä (kesti tosin tietyn aikaa välillä) eli pientä kärsivällisyyttä vaaditaan.
Eli tuolla tyylillä sain kaksi trophya aika nopeasti ja riskittömästi (meinaan sellainen vaihtoehto on olemassa, että keräät sen 5t ja yrität lähteä hevosella karkuun. Ja joku sheriffi ampuu sut ennen kuin pääset edes hevosen selkään.. Kaikki alusta.). Mutta viehän se vähän aikaa tietysti.
Spoilereissa on nyt sen toiseen trophyyn pieni muotonen korjaus...Ite tein silleen Pakenemis trophyn, että menin vaa sinne Pacific Union R.R. camppii ampumaan Käden vääntäjän ja pakenin, en tiedä sitten että oliko siellä niitä Marshaleja, vaiko kelpaako ihan minkä tahansa sortin kyttä siihen..
Elikkäs ei tarvii ootella mitn mun mielestä
(PlayStation Home Award -löpinää, ei spoilaa juuri mitään kuin kertoo mistä palkinnon saa, pelin alkupuolella siis)
Myös jonkun toisen PlayStation Home -palkinnon oon RDR:stä saanut, melko pelin alkupuolella. En kyllä nyt muista, että mistä arkusta mä sen sain... Oisko ollu esim. siellä ekassa MacFarlene-farmin save-talon arkussa?
Itelläkin tuo musta, se vaan on sitten saat**** hidas
Laitetaan nyt varmuuden vuoksi spoileriin:
Tässä ois ihan hauskaa juttua liittyen ihmissuteen. Siitä vaan kaikki metsästämään!
Jep sitähän se. Vihut lähtee juoksemaan karkuunJoo varmaan hitaampi ku eka hevonen, mut on se vaa aika rajun näköinen, ku puuttuu karvoja ja silvottu sieltä täältä.
Mitä ovat nämä ns. "easter egit"? Voiko niitä kerätä vai mitä helv...
Onkse pelkästää mulla, et nykyään esmes solomons follystä tulee vähemmä expaa ku ennen?
Itsellä yli 25h yksinpeliä takana, enkä ole kertaakaan "hukkunut" (pari kertaa olen tullut tosin kalliolta alas). Tarvitseeko jossain edes muka veteen mennä? Ymmärrän, että eri pelaajilla erilaisia pelityylejä, mutta hukkumista ei ole tullut vastaan..