Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Se hevonen ainoastaan on hyvä. Pistooli on se ensimmäinen, mutta vain kullattuna.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Toimiiko nuo vain SP:ssä ? Kävin MP free roamissa tuota lepakkojuttua katsomassa mutta mitään ei tapahtunut, en myöskään kuullut mitään askeleita.

Juu lepakot ainakin tapasin Singlessä (klo 6am peliaikaa). Noista askeleista en oikein tiedä. Foorumeilla luki, että ne tulisivat ehkä niistä tyypeistä, jotka eivät ole kuitenkaan vielä spawnanneet sinne kartanoon, eli ovat näkymättömiä.. Kai.. :p Niistä jengiläisistä siis. Tosin kyllähän niissä lehdissä lukee, että Tumbleweedissä kummittelee, joten miksei näillä jotain perää olisi? Siellä myös haukkuu koira vähän väliä, mutta koiraa sieltä ei löydy. :)

Tuossa muutoslistan jälkeen kerrottiin vielä että hardcore free roam olisi myös tuloillaan *_* LOISTAVAA!

Olisi loistava homma kyllä. Äsken juuri pelailin free roamia ja joku porukka siellä lahtasi muita normal/casual tähtäyksellä. Kysyin sitten tyypiltä, että mahtaako pelata expert targetingilla vastasi, että "I was just about to change." Jea jea... :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Se hevonen ainoastaan on hyvä. Pistooli on se ensimmäinen, mutta vain kullattuna.

Nimenomaan näin. Pistooli on se paskin, vaikkakin kullattuna... :D Sama kuin "normaaleissakin" peleissä... :rolleyes:

No joskus oon vahingossa napannut väärän kaakin jostain, ja ei oo jaksanut juosta paria metriä pitempään ni voi kuvitella miten paljon nakertaa vetää halki preerian sellaisella metsästäen elukoita aarteita jne. Eli kyllä tuo Warhorse ihan käyttöön tulee mulla, noista ostettavista hevosista, mitä on kasapäin, ei ole kyllä hajuakaan mut tarviiko ollakaan kun tää jaksaa mennä ja mennä vaan.

Ja voi kyllä sää ehdit ansaita tässä pelissä vaikka mitä omin päinkin, sulla menee ikuisuus jollain ponivauhtia menevällä kaakilla... ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Päivitystä pukkaa. Muutama ihan hyvä korjaus päässy mukaan esim. hc free roam joka tosin lisätään jossain vaiheessa päivityksen jälkeen.

The main issues fixed by the title update are as follows:

* Resolved various NAT incompatibility issues (Click here for tips on how to optimize your firewall settings)
* Improved connectivity to multiplayer for users with slower connections
* Improved reporting for Shootout and Gang Shootout games
* Fixed instance where Mo Van Barr would not appear as a bounty
* Fixed multiplayer titles not appearing for some users in the outfitter
* Fixed instance where lawmen stopped responding even though the player was wanted
* Fixed Issue with hogtied victims disappearing when ragdolled
* Fixed crash in Free Mode when cooking dynamite and going into the water
* Fixed audible glitch at the end of some cutscenes
* Fixed Solomon's Folly Action Area not ending after posse leader teleports in late
* Corrected Social Club 100% Tracker so stats update properly
* Various multiplayer issues addressed including load screen hang-ups and UI glitches
* Eliminated miscellaneous game crashes

Additionally, this update includes support for a new playlist by popular demand, Hardcore Free Roam supporting only expert aim. This playlist will be released once this title update has time to propagate on both consoles. We will update this post with the word as soon as that playlist is confirmed as functional.

Rockstar Games | Rockstar News Wire | Title Update 1.02 Now Available for Red Dead Redemption on PlayStation 3 and Xbox 360

PS. Spoilereissa siis päivityksen korjaukset.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli muuten vielä mieleen, että voisi parantaa tota veteen kuolemista. Nyt tuntuu, että on vähän kerrasta poikki meininki.

Itsellä yli 25h yksinpeliä takana, enkä ole kertaakaan "hukkunut" (pari kertaa olen tullut tosin kalliolta alas). Tarvitseeko jossain edes muka veteen mennä? Ymmärrän, että eri pelaajilla erilaisia pelityylejä, mutta hukkumista ei ole tullut vastaan..

**
Btw. Tässä yksi ok tipsi (HUOM! Ei ainoa, tipsejä löytyy monia muitakin) tuohon "Friends in High Places" -trophyyn (eli pitää saada bountya ainakin 5 000$). Laitetaan spoilereihin kuitenkin..

Monessa paikassa neuvotaan menemään Armadillon saluunan yläkertaan. Eli savetat ensin omassa "huoneessa" ja sitten alat räiskimään portaiden yläpäästä porukkaa. Sheriffit eivät tule ylös asti (portaiden alapäähän kyllä), joten homma on suht helppoa (tosin hidasta). Noh, mulle kävi niin, ettei tuo wanted-level oikeastaan missään vaiheessa lähtenyt veke ja äijää vain tuppasi saluunaan. En siis saanut savetettua ja lopulta kuolin kun en jaksanut enää yön pikkutunneilla keskittyä (vaikka oli jo yli 3t bountya siinä vaiheessa - olisi ehkä kannattanut yrittää karkuun hevosella tms).. En siis tiedä mikä oli syynä, mutta wanted-status ei tosiaan lähtenyt millään veke (ulkoa vain räsikitään loputtomasti).

Parempi tapa (mielestäni) on mennä Armadillon saluunaa vastapäätä olevaan posti/junatoimistoon *sisään* ja sinne takaosaan kulman taakse (takaa ja sivuilta ei siis pääse kukaan kimppuun). Wanted-statuksen saa siis päälle kun listii muutaman viattoman tyypin ja sitten eikun "piiloon" sinne postitoimiston perälle ja sihti valmiina ovelle mistä sheriffejä alkaa pian tulla. Homma menee niin, että listit sheriffejä sitä mukaa kun niitä ovelle ilmestyy ja yleensä saat n. 900-1100 bountya ennen kuin homma rauhoittuu ja bounty pikku hiljaa poistuu (tai aika nopeasti lopulta se sitten poistuu kun ukot on saanut listittyä).

Sitten kun wanted-status on pois ja homma rauhoittunut, niin juokset nopeasti Armadillon saluunan yläkertaan ja *savetat* omassa huoneessa (mieluiten eri paikalle kuin save ennen viattomien lahtausta).

Se kannattaa huomioida, että muutaman kerran piti mennä postitoimistosta ulos (vaikka yleensä äijät lopulta juoksee itse sisään jossa ne voit listiä) että sai listittyä aallon "vikan" äijän. Ja pari kertaa bounty ei millään lähtenyt päälle, vaikka listin useamman viattoman (otin load uusiksi).

HUOM! Jos ostat huivin ja laitat sen päähän (kuten mulla oli), niin viattomien lahtaus ei vaikuta jo kerättyyn fame/honor-rankkiin.

Sitten vain taas takaisin postitoimistoon ja sama homma. Kun teet tämän 4-5 kertaa (riippuen miten nopeasti saat ne 5t bountya), niin voit mennä savettamaan (kun saat sen 5t niin saveta varmuuden vuoksi ennen kuin lähdet hakemaan bountya) ja käppäillä sen jälkeen taas postitoimistoon lunastamaan bountyn (trophy napsahtaa).

Samalla (koska sulla on siis se save 5t bountyn jälkeen, niin sen voi aina ladata) tosin kannattaa myös hoitaa himaan se toinen trophy, jossa pitää paeta niitä U.S. Marshalseja. Alla täytyy siis olla se lähes valkoinen hevonen eli "Hungarian Half-Bred" ja sitten vain ratsastat äijiä karkuun. Mulla ainakin U.S. Marshalsit saapuivat kun vähän aikaa odotin 5t bounty päällä (kesti tosin tietyn aikaa välillä) eli pientä kärsivällisyyttä vaaditaan.

Eli tuolla tyylillä sain kaksi trophya aika nopeasti ja riskittömästi (meinaan sellainen vaihtoehto on olemassa, että keräät sen 5t ja yrität lähteä hevosella karkuun. Ja joku sheriffi ampuu sut ennen kuin pääset edes hevosen selkään.. Kaikki alusta.). Mutta viehän se vähän aikaa tietysti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Samalla (koska sulla on siis se save 5t bountyn jälkeen, niin sen voi aina ladata) tosin kannattaa myös hoitaa himaan se toinen trophy, jossa pitää paeta niitä U.S. Marshalseja. Alla täytyy siis olla se lähes valkoinen hevonen eli "Hungarian Half-Bred" ja sitten vain ratsastat äijiä karkuun. Mulla ainakin U.S. Marshalsit saapuivat kun vähän aikaa odotin 5t bounty päällä (kesti tosin tietyn aikaa välillä) eli pientä kärsivällisyyttä vaaditaan.

Eli tuolla tyylillä sain kaksi trophya aika nopeasti ja riskittömästi (meinaan sellainen vaihtoehto on olemassa, että keräät sen 5t ja yrität lähteä hevosella karkuun. Ja joku sheriffi ampuu sut ennen kuin pääset edes hevosen selkään.. Kaikki alusta.). Mutta viehän se vähän aikaa tietysti.

Spoilereissa on nyt sen toiseen trophyyn pieni muotonen korjaus...
Ite tein silleen Pakenemis trophyn, että menin vaa sinne Pacific Union R.R. camppii ampumaan Käden vääntäjän ja pakenin, en tiedä sitten että oliko siellä niitä Marshaleja, vaiko kelpaako ihan minkä tahansa sortin kyttä siihen.. :P
Elikkäs ei tarvii ootella mitn mun mielestä :p
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Testasin yksinään tuota solomons follyä free roamissa, nii eihä siitä tullu kun se +500xp:mad:

Nyt ku oisin hankkinu sen lvl20, että olis saanu HC FFA auki, nii onko tuoho just sillo tehty joku päivitys?:confused::mad:

Hidasta tuo levelien saanti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

("U.S. Marshalseihin" liittyvä trophy..)

Spoilereissa on nyt sen toiseen trophyyn pieni muotonen korjaus...
Ite tein silleen Pakenemis trophyn, että menin vaa sinne Pacific Union R.R. camppii ampumaan Käden vääntäjän ja pakenin, en tiedä sitten että oliko siellä niitä Marshaleja, vaiko kelpaako ihan minkä tahansa sortin kyttä siihen.. :P
Elikkäs ei tarvii ootella mitn mun mielestä :p

Niin, siis itsekin lopulta sain sen jostain Meksikon rajalta yllättäen (koska tajusin, että jostain syystä mun valkonen hevonen oli vaihtunut ym säätöä - en jaksa selittää..), eli kun tuo 5t bounty on päällä, niin U.S. Marshalseihin voi törmätä muuallakin kun tarpeeksi bountyä päällä. Mutta helpointa on melkein ottaa load (siis siitä savesta, minkä luultavasti teet kun ylipäänsä saat tuon 5t bountyn kasaan) ja odotella vähän (siis esim. 5 minsaa tms) että tulee ilmoitus "U.S. Marshals kutsuttu paikalle" tms). Ja sitten vain karkuun. Mutta tyylejä on toki monia, niin kuin alussa sanoinkin. Tämä vain yksi tipsi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mä suorittelen privaatisti niitä gang hideoutteja, siitä saa aina yli tonnin expaa, ja onhan niitä kiva lahdata. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

(PlayStation Home Award -löpinää, ei spoilaa juuri mitään kuin kertoo mistä palkinnon saa, pelin alkupuolella siis)
Myös jonkun toisen PlayStation Home -palkinnon oon RDR:stä saanut, melko pelin alkupuolella. En kyllä nyt muista, että mistä arkusta mä sen sain... Oisko ollu esim. siellä ekassa MacFarlene-farmin save-talon arkussa?

Löysin uuden home awardin (spoilerissa sijainti)
Rileys chargessa

Huomasin tänään muutakin outoa, eli ku pistin sp:n päälle ja kutsuin hevosta, niin sieltä ei tullutkaan mun oma hepo, vaan tosi sairaan näköinen musta hevonen ja sen jälkeen teksti:
"Your honor has dropped low enough that a dark horse has responded to your whistle, if your honor goes back to neutral or above, you will lose this rare mount."
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Laitetaan nyt varmuuden vuoksi spoileriin:

Tässä ois ihan hauskaa juttua liittyen ihmissuteen. Siitä vaan kaikki metsästämään! :D

En tiedä muistanko nyt oikein mutta, eikös tuo otus ole jossain vahvistettu jo Chupacabraksi ?
Mexicon kummallinen elukka eksyny jo peliinkin asti, aika hassua.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onkse pelkästää mulla, et nykyään esmes solomons follystä tulee vähemmä expaa ku ennen?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä vihturaa kun pelin kooditkaan ei toimi kunnolla! Invincibility koodillahan kaveri kestää rankasua ihan maailman äärin saakka, mulla taas ei. ***** kun vituttaa tääkin. Ei ole ollut hyvä päivä tänään, ei. Mikään ei ***** onnistu.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä ovat nämä ns. "easter egit"? Voiko niitä kerätä vai mitä helv... :confused:

Ole hyvä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pääsiäismuna_(media)

Nopeella Googlettamisella löytyi. Ei ole tyhmiä kysymyksiä, vaan pelkästään tyhmiä vastauksia ;)

E: Oli näköjään jo vastattu, sori :P

Onkse pelkästää mulla, et nykyään esmes solomons follystä tulee vähemmä expaa ku ennen?

1.02 päivityksen ansiota...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eikös tuo päivitys juuri "korjannut" tuon Solomon's Folly hideoutin "ylisuuren" expapotin...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itsellä yli 25h yksinpeliä takana, enkä ole kertaakaan "hukkunut" (pari kertaa olen tullut tosin kalliolta alas). Tarvitseeko jossain edes muka veteen mennä? Ymmärrän, että eri pelaajilla erilaisia pelityylejä, mutta hukkumista ei ole tullut vastaan..

Joo eihän sinne veteen pakko ole mennä, eikä toi hukkuminen varsinaisesti mikään ongelma olekkaan. Pari kolme kertaa olen hukkumalla kuollut. Kerran kun luulin, että hevonen osaisi uida. Toisella kerralla olin keräilemässä kukkia ja metsästelemässä tall treessin järven lähellä, niin ajattelin, että oikaisempa tuosta joen yli niin, enpä oikaissukkaan. Meni siinä sitten semmonen tunnin työ hukkaan niin hiukan harmitti. Mutta ei toi tosiaan oikeastaan vaivaa ole aiheuttanut. Mutta kieltämättä hiukan paremmin myös toteutettavissa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuossa pelissä kyllä sattuu ja tapahtuu! Eilen illalla yksinpelissä ihastelin ukkosta. Oli yö ja ratsastin kaikessa rauhassa hevosen selässä pikkuhiljaa tietä eteenpäin ja katselin samalla taivaalle ihastellen sitä salaman välkettä ja pisaroiden osumista "kameran linssiin". Samalla kuulokkeista kuului ukkosen jyrinä ja olin ihan fiiliksissä. Yhtäkkiä jyrinän läpi alkoi kuulua joku toinen ääni ja salaman välähdyksien sijasta pimeässä Marstonin valaisi joku toinen valo. Käänsin kameran sivulle ja ehdin juuri ja juuri nähdä junan keulan ennen kuin se jyräsi Marstonin hevosineen manalan maille. :D

Eilen tuli myös vastaan kiven juureen virtsaava mies, kiikareilla tiiraileva mies (jonka kanssa päädyin nyrkkitappeluun) ja koiran kanssa keppiä heittelevä mies. Hauska näky oli myös mies, joka ratsasti kävelyvauhtia, mutta hyppi hevosen selässä kuin olisi mennyt ravia.

Ainiin, pelasin eilen myös ensimmäisen pokeripelin. Siihen saa kyllä aikaa uppoomaan jos meinaa sen koko pöydän tyhjentää muista pelaajista. Reilu tunti siinä vierähti. Tai sitten en vaan osaa. Muut pelaajat siitä tippui aika nopeasti, mutta viimeisen kanssa oli kyllä yhtä soutamista ja huopaamista. Vuoron perään voitolla ja häviöllä kun lopussa aloin kyllästyä ja panokset sen kuin suureni. :D
 
Ylös Bottom