Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä
Btw, itsekin naureskellut noille kaikille oheisjutuille ja olen joku piilo-meksikaani kun tykkään jotenkin liikkua ja toimia siellä enemmän kuin Ameriikassa. Ukkoset ovat hienoja ja ei niihin mataliin lammikoihin huku. Kerran menin Thieves Landingiin metsän kautta ja putosin epähuomiossa pieneltä sillalta niin hevonen vaan jatko kahlaamista.
Ja jos joku ihmettelee tahtiani, niin pelaan silloin kun lapsilta jää aikaa ja nautin elostani pelissä. Olen kohta vasta meksikon tehtävät selvittänyt. Itse tehtävät ovat kyllä vähän samanlaisia, mutta tunnelma pelissä on kohdallaan. Ja mun täytyy ainakin myöntää, että parin tehtävän kanssa on ollut vaikeuksia, koska ne ovat olleet vain sellaista aivotonta räiskintää jonka voi päästä vain säkällä läpi. Esimerkki:
Kyllä siinä varmaan se tunti menee jos pelaa järjen kanssa. Mä olen huomannut, että siinä vaiheessa kun kortteja ei ole pöydässä (vasta käsikortit), niin saa parhaimmat pelit. Siinä voi sitten tulla takkiin, mutta sellasta pokeri on. Kaikkia rahoja ei kuitenkaa kannata "sokkona" panostaa, mutta jos vielä huijaa välillä niin rahantuloa ei voi estää. Eli huijaa kerran jakaessa silleen, että se kortti tulee siihen näkyville. Sit vaihtaa siihen jostain "nollakädestä" vaikka ässän tai kurkon. Sit odottelee kun pelissä tulee tarvetta sille ja avot. Jos on tylsää, niin voihan sitä korttia siinä vaihdella. Meksikossa kun olen korttia pelannut, niin se huijaus on musta tosi helppoa silleen vaan sitä näkyvää korttia vaihtamalla (minkä voi tehdä joka pelissä).Ainiin, pelasin eilen myös ensimmäisen pokeripelin. Siihen saa kyllä aikaa uppoomaan jos meinaa sen koko pöydän tyhjentää muista pelaajista. Reilu tunti siinä vierähti. Tai sitten en vaan osaa.
Btw, itsekin naureskellut noille kaikille oheisjutuille ja olen joku piilo-meksikaani kun tykkään jotenkin liikkua ja toimia siellä enemmän kuin Ameriikassa. Ukkoset ovat hienoja ja ei niihin mataliin lammikoihin huku. Kerran menin Thieves Landingiin metsän kautta ja putosin epähuomiossa pieneltä sillalta niin hevonen vaan jatko kahlaamista.
Ja jos joku ihmettelee tahtiani, niin pelaan silloin kun lapsilta jää aikaa ja nautin elostani pelissä. Olen kohta vasta meksikon tehtävät selvittänyt. Itse tehtävät ovat kyllä vähän samanlaisia, mutta tunnelma pelissä on kohdallaan. Ja mun täytyy ainakin myöntää, että parin tehtävän kanssa on ollut vaikeuksia, koska ne ovat olleet vain sellaista aivotonta räiskintää jonka voi päästä vain säkällä läpi. Esimerkki:
Se Meksikoon saapumistehtävä, missä räiskitään miljoonaa ukkoa lautalta. Ei niitä edes näe sieltä kallioilta. Räiskii vaan sinnepäin.