Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ainiin, pelasin eilen myös ensimmäisen pokeripelin. Siihen saa kyllä aikaa uppoomaan jos meinaa sen koko pöydän tyhjentää muista pelaajista. Reilu tunti siinä vierähti. Tai sitten en vaan osaa.
Kyllä siinä varmaan se tunti menee jos pelaa järjen kanssa. Mä olen huomannut, että siinä vaiheessa kun kortteja ei ole pöydässä (vasta käsikortit), niin saa parhaimmat pelit. Siinä voi sitten tulla takkiin, mutta sellasta pokeri on. Kaikkia rahoja ei kuitenkaa kannata "sokkona" panostaa, mutta jos vielä huijaa välillä niin rahantuloa ei voi estää. :D Eli huijaa kerran jakaessa silleen, että se kortti tulee siihen näkyville. Sit vaihtaa siihen jostain "nollakädestä" vaikka ässän tai kurkon. Sit odottelee kun pelissä tulee tarvetta sille ja avot. Jos on tylsää, niin voihan sitä korttia siinä vaihdella. Meksikossa kun olen korttia pelannut, niin se huijaus on musta tosi helppoa silleen vaan sitä näkyvää korttia vaihtamalla (minkä voi tehdä joka pelissä).

Btw, itsekin naureskellut noille kaikille oheisjutuille ja olen joku piilo-meksikaani kun tykkään jotenkin liikkua ja toimia siellä enemmän kuin Ameriikassa. Ukkoset ovat hienoja ja ei niihin mataliin lammikoihin huku. Kerran menin Thieves Landingiin metsän kautta ja putosin epähuomiossa pieneltä sillalta niin hevonen vaan jatko kahlaamista.

Ja jos joku ihmettelee tahtiani, niin pelaan silloin kun lapsilta jää aikaa ja nautin elostani pelissä. Olen kohta vasta meksikon tehtävät selvittänyt. Itse tehtävät ovat kyllä vähän samanlaisia, mutta tunnelma pelissä on kohdallaan. Ja mun täytyy ainakin myöntää, että parin tehtävän kanssa on ollut vaikeuksia, koska ne ovat olleet vain sellaista aivotonta räiskintää jonka voi päästä vain säkällä läpi. Esimerkki:

Se Meksikoon saapumistehtävä, missä räiskitään miljoonaa ukkoa lautalta. Ei niitä edes näe sieltä kallioilta. Räiskii vaan sinnepäin. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Toisella kerralla olin keräilemässä kukkia ja metsästelemässä tall treessin järven lähellä, niin ajattelin, että oikaisempa tuosta joen yli niin, enpä oikaissukkaan. Meni siinä sitten semmonen tunnin työ hukkaan niin hiukan harmitti.

Jokaisen open world -pelin kohdalla kannattaa muistaa se kultainen sääntö: Saveta usein. Metsissä pyörii puumaa ja karhua, joten jo parin kerättävän kukan tai eläimen (mikä nyt onkaan challenge sillä kertaa) kannattaa savettaa. Sitten ei kauhesti harmita jos kuolee. Joskus tullut päälle kolmekin karhua kerralla ja kaikki "kuolleesta kulmasta".
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En kyllä ite löytänyt change logista, että oltais expoja muuteltu. Samapa tuo, itellä kohta jo lvl 50 lasissa. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Metsissä pyörii puumaa ja karhua, joten jo parin kerättävän kukan tai eläimen (mikä nyt onkaan challenge sillä kertaa) kannattaa savettaa. Sitten ei kauhesti harmita jos kuolee. Joskus tullut päälle kolmekin karhua kerralla ja kaikki "kuolleesta kulmasta".

Joo, jos ei peli ole muuta opettanut niin kukkia poimiessa tulee kokoajan paineltua oikeaa tattia ja pälyiltyä taakse. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Dodii, nytpä on peli kovolle asennettu ja pelailin tuossa tunteroisen, vaikka peli on jo löytynyt jonkin aikaa hyllystä ja pientä vertailua versioiden välillä tein.

Ei voi sanoa muuta kuin että hyvältähän tämä tuntuu; aivan kuin olisi muutettu jonkin verran noita kontrolleja, kun niihin pääsin nopeasti sisälle. Todella vaikuttava ja koukuttavan oloinen tekele, ilolla odottelen jo metsästämisen aloittamista ja muita minipelejä. Onneksi tämä ei ole (tai yritä olla) liikaa GTA. Grafiikasta ei voi sanoa pahaa sanaa ja kivan realistisesti liikahtelee päähenkilö, vaikka tuo kiroamani "paino" liikkeissä on mukana. Eli nopeasti tähtääminen on paikoin vaikeata.

Noh, kuitenkin. Rakkautta ensi silmäyksellä. :eek:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Miksiköhän social clubin 100% listaan ei enää tule juttuja mitä olen tehnyt, vaikka tänään aikaisemmin vielä tuli?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tuli 100 % täyteen yksinpelissä. Kiitos kiitos!

:D Njoo, vielä pari trophyä puuttuu. Nyt lähtee pikaruni yksinpelin alusta, että saan Spurred to Victory -trophyn. Sitten voikin keskittyä enää noihin viikonloppu-iltojen myöhäispeleihin KFIN-porukalla. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Se olisi Red Dead Redemption läpite karu loppu oli, yllätyin täysin, mutta aivan helvetin hyvä länkkäri peli , sitä oikean länkkäripelin tuntua

Kuvittelin kun piti lauma vihollisia ruksittaa sillä Dead Eyella että enhän minä niitä kaikkia saa ammuttua ja kuvittelin että kun ne ampu Johnin niin tulisi gameover mutta yllätys yllätys se kuuluikin tarinaan että John Marston kuoli, harmittaa olisi ollut kiva pelata sillä loppun asti, tehden sivutehtäviä!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kuvittelin kun piti lauma vihollisia ruksittaa sillä Dead Eyella että enhän minä niitä kaikkia saa ammuttua ja kuvittelin että kun ne ampu Johnin niin tulisi gameover mutta yllätys yllätys se kuuluikin tarinaan että John Marston kuoli, harmittaa olisi ollut kiva pelata sillä loppun asti, tehden sivutehtäviä!

Nimenomaan. Ei tuota Jack Marstonia jaksa kun kuulostaa liian teiniltä ja näyttää siltä V for Vendetta tyypiltä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

kysyisin tosta deadalus and son sivutehtävästä
mistä noita beavereita löytää
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

kysyisin tosta deadalus and son sivutehtävästä
mistä noita beavereita löytää

Great Plains -alueen pohjoisosasta lähellä jokea. Samaan mestaan itelle ilmestyi koko ajan uusia beavereita, lieneekö joku niitten "spawn" paikka :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Spoilerissa Marstonin ja yhden hahmon välisistä asioista.

Marstonin ja Irishin väliset keskustelut on kyllä ihan huippuja :D
Jotenkin vaan pistää naurattaa Irishin jutut ja ääni...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Olen tekemässä sitä trophyä missä pitää saada 5000 bounty ja antaa pardon letter. Olisi kysymys että, kun menen ampumaan blackwateriin ja saan bountyn jälkeen annettua pardonin ja savetan niin tuleeko ne asukkaat millon takaisin sinne vai tulevatko ollenkaan?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kävipähän hassu kun vedin jotain tyyppiä hevosella narun jatkona.
Olin vetämässä äijää ihan huvin vuoksi ympäri metsiä niin yhtäkkiä puuma hyökkäsi sen tyypin kimppuun. Naru tietty katkes ja se puuma tappo sen äijän, oli aika helppo työ tappaa se puuma siihen.
Tuli vähän sama fiilis kun olis kalassa ollut :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt näkyi olevan myös Hardcore Free roam pelimuodoissa! Erittäin hieno juttu, eipähän tarvitse miettiä, että mahtaako olla normal/casual tähtäys kaverilla. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En hirveesti tiiä tästä pelistä kun hankin sen vähän yhtäkkiä, mutta kun pelin on vetänyt läpi niin voiko alueita tutkia sen jälkeen, vai pitääkö aloittaa uudestaan? Pahoittelen, jos tätä on jo kysytty vastikään.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En hirveesti tiiä tästä pelistä kun hankin sen vähän yhtäkkiä, mutta kun pelin on vetänyt läpi niin voiko alueita tutkia sen jälkeen, vai pitääkö aloittaa uudestaan? Pahoittelen, jos tätä on jo kysytty vastikään.

Pelissä voi tutkia alueita ja tehdä challengeja yms. vaikka pelin juonitehtävät pelaisikin läpi. :) Eli ei tarvi aloittaa peliä alusta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Olen tekemässä sitä trophyä missä pitää saada 5000 bounty ja antaa pardon letter. Olisi kysymys että, kun menen ampumaan blackwateriin ja saan bountyn jälkeen annettua pardonin ja savetan niin tuleeko ne asukkaat millon takaisin sinne vai tulevatko ollenkaan?

Kelaa keskustelua taaksepäin, niin löydät ainakin mun tipsejä ko. trophyyn.

Tee save ENNEN kuin alat suorittamaan tuota trophya ja TOISEN saven mihin savetat mahdollisesti välissä (saat esim. 1000 bountya ja homma "hiljenee" välissä). Sitten kun trophy (myös se toinen jossa karataan US Marshalseilta) on tehty niin loudaat vain tuon saven ennen trophya ja jatkat entiseen malliin.

Toki voit pitää koko ajan huivia, jolloin honoriin ja muihin ei viattomien ja sheriffien listiminen vaikuta.
 
Ylös Bottom