Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
SISÄLTÄÄ PELIN JUONEEN LIITTYVÄÄ MATSKUU!!!
Voiko pelin päästä 100% läpi, jos on pelannu kaikki juonitehtävät, mut ei kaikkii esim strangereita tehny tai saanu kaikkia outfittejä? Mut sit tekee ne loput Jackillä?
Onko muilla käynyt sillein kun oon ostanu kaikki rare aseet niin buffalo rifle ei näy social clubis ja ostin sen pari päivää sitten, mutta muut päivittyy?
Vaikka peli vaan onkin niin kyllä vähän tuli surulliseksi kun Jack kuoli.
En kyllä ole pelannut yhtä hyvää yksinpeliä sitten UC2 jälkeen. AIVAN mahtava peli!
Kysyisin vielä tuosta, että eihän nuo poliisit voi päästä ihan vapaasti kävelemään pois! Tuleeko vielä tehtävä, missä John ampuu heidät vai päättyikö tarina Jackin kuolemaan?
...
Loppu vielä spoilereihin ja pariin kysymykseen haluaisin vastauksen :...
Kysyisin vielä tuosta, että eihän nuo poliisit voi päästä ihan vapaasti kävelemään pois! Tuleeko vielä tehtävä, missä John ampuu heidät vai päättyikö tarina Jackin kuolemaan?
...
Sulla on tainnut nimet mennä vähän väärinpäin.Kannattaa käydä Blackwaterissa...
Peli saatiin läpi ja prosentit näyttää n. 75 %. Mietin, että itse tein aika paljon sivutehtävia ja nyt pitäisi vielä 25% tehdä? Mites muilla oli pelin päätyttyä ja kestääkö kauan saada 100% täyteen?
Vielä toi, että miten noissa dueleissa pärjää parhaiten?
Voipi olla vähän ruuhkaa palvelimilla, kun kaikki haluaa kokeilla näitä coop-missioita. Yritettiin tossa klo 22 aikaan pelailla, niin jumitti pari kertaa ihan free roamiin menessäkin latausruutuihin. Lopulta kuitenkin toimi moiteetta, ja toiminta maistui.Päivitystä: Nyt vähän pidempien pelaamisten jälkeen voi todeta, että bugeja näissä tosiaan riittää, jos siis edes ylipäätään pääsee latausruutua pidemmälle.
Ihan jees co-op pack, mut kiva ku yrität mennä free roamii ni 9/10 kerrasta kaatuu peli siihe ja pitää käynnistää konsoli uusiks.
Netissä paljon valituksia tuosta, että uusi DLC olisi saanut moninpelin ihan juntturaan. Itse en ole vielä ehtinyt kokeilla, vaikka eilen tuli jo DLC sieltä valmiiksi latailtua. Olikohan virheliike...
Meikäläinen on huomannut eilen illasta asti ongelmia moninpelissä. Esimerkiksi eilen meillä oli 6 hengen ryhmä kasassa, kun yht'äkkiä muut muuttuivat näkymättömiksi yhtä lukuunottamatta, mutta kaikki kuitenkin näkyivät kartalla. Kun se toinen tyyppi joka näkyi minulla kutsui hevosensa, niin molemmat pystyivät menemään hevosen selkään ja vieläpä samaan satulaan. Aika sekasikiöltä näytettiinNetissä paljon valituksia tuosta, että uusi DLC olisi saanut moninpelin ihan juntturaan. Itse en ole vielä ehtinyt kokeilla, vaikka eilen tuli jo DLC sieltä valmiiksi latailtua. Olikohan virheliike...
Meikäläinen on huomannut eilen illasta asti ongelmia moninpelissä. Esimerkiksi eilen meillä oli 6 hengen ryhmä kasassa, kun yht'äkkiä muut muuttuivat näkymättömiksi yhtä lukuunottamatta, mutta kaikki kuitenkin näkyivät kartalla. Kun se toinen tyyppi joka näkyi minulla kutsui hevosensa, niin molemmat pystyivät menemään hevosen selkään ja vieläpä samaan satulaan. Aika sekasikiöltä näytettiin
Toinen seikka johon olen kiinnittänyt huomiota että hevosta ei pysty enää kutsumaan kun on suorittamassa piilopaikka-tehtävää. Jos kutsuu hevosen piilopaikka-tehtävän alueella, niin se katoaa kuin tuhka tuuleen about 15 metriä ennen sinua. Jos haluaa ratsastaa jälleen hevosella, niin täytyy lähteä piilopaikka-tehtävän alueelta.