Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

SISÄLTÄÄ PELIN JUONEEN LIITTYVÄÄ MATSKUU!!!
Voiko pelin päästä 100% läpi, jos on pelannu kaikki juonitehtävät, mut ei kaikkii esim strangereita tehny tai saanu kaikkia outfittejä? Mut sit tekee ne loput Jackillä?

Tottakai voi päästä, tekemäsi jutut jäävät samaan kohtaan kuin pelasit Johnillakin. Vaikka aikakäyrässä se hassultakin kuulostaa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla käynyt sillein kun oon ostanu kaikki rare aseet niin buffalo rifle ei näy social clubis ja ostin sen pari päivää sitten, mutta muut päivittyy?

En tiedä tuosta social clubista, mutta harvinaisia aseita on 5 (3 Blackwaterissa ja 2 Escalerasissa Meksikossa). Ne saa siis kahdesta paikasta kaikki, olettaen että rahaa on ja ne ovat saatavilla.

Täällä tuntuu olevan paljon epäselvyyttä tuosta "100%" -kohdasta, joten kehoitan katsomaan tänne (sieltä löytyvät kaikki vastaukset):
RED DEAD REDEMPTION Forums | ~~ Red Dead 100% Guide to Redemption ~~ STRANGER MISSIONS...OUTFITS...AND MUCH MUCH MORE! ~~

Tuon 100% voi suorittaa missä järjestyksessä tahansa. Itse esim. pelasin pääjuonen ja sen aikana välillä suorittelin muutakin sälää (100%+trophyt). Ja sitten ihan lopuksi ne mitä jäi.

AINUT minkä voi missata pääjuonen aikana on tuo "20 tehtävää samalla hevosella" -trophy (eli kannattaa suorittaa se heti alkuun keskittymällä päätehtäviin ja vasta tuon trophyn jälkeen pää+sivusälään). KAIKEN muun voi suorittaa pääjuonen jälkeen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Lyhyen testauksen perusteella nämä tehtävät ovat erittäin hyvä lisä RDR:n moninpeliin. Juuri tällaista vähän mielenkiintoisempaa ja hauskempaa tekemistä kaivattiinkin. Saa sitten tosin nähdä, ovatkö tehtävät lopulta tarpeeksi hyviä pitämään mielenkiintoa yllä useaan peluukertaan.

Ensimmäisen tekemäni tehtävän alussa ei kyllä bugeilta vältytty, sillä hahmo ei jostain syystä syntynyt tehtävän alussa ollenkaan, vaan jouduin seuraamaan muiden pelaamista sivusta. Ensimmäisen checkpointin jälkeen hahmoni sitten vihdoin spawnasi, mutta keskelle järveä, jolloin pääsin taas seuraamaan toisten pelaamista. Tuon jälkeen kaikki sentään sujui ongelmitta.

Hyvä, että tehtäviin liittyviä achievementtejakin on laitettu mukaan.

Päivitystä: Nyt vähän pidempien pelaamisten jälkeen voi todeta, että bugeja näissä tosiaan riittää, jos siis edes ylipäätään pääsee latausruutua pidemmälle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kukakohan saatanan idiootti on suunnitellut tuon moninpelin, on se hienoo että on friendly fire päällä kaikissa peleissä. Nytkin äsken pelasin Gang Shootoutia, niin omalle puolelle osui joku sankari, jolle taisi olla liian kova paikka, että hän ei saanut tappoja mutta minä sain. Siinähän meni hyvä peli ihan perseelleen, kun tää asshole keskittyi mun metsästämiseen. Pitäis olla niin, että kahdesta teamkillistä tulis potkut ja bannia!!:mad::mad:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei näissä prkl:een online tehtävissä ole mitään järkeä jos ei edes Online puoli toimi kunnolla, kymmenestä yrittämästä 2 kertaa onnistuin pääsemään tehtävän loppuun saakka. Toinen ärsyttävä asia tässä on ettei tehtäviä ilmeisesti pysty valitsemaan vaan ne tulee randomilla vaikka osa olisikin jo vedetty läpi saakka.

Pari helppoa trophya sieltä kyllä napsahti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Yllättävän vaikea tuo Advanced Cooppi. Tuli tosin tuosta tavan coopista 5 trophyä kerralla yhdestä tehtävästä. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Peli saatiin läpi ja prosentit näyttää n. 75 %. Mietin, että itse tein aika paljon sivutehtävia ja nyt pitäisi vielä 25% tehdä? Mites muilla oli pelin päätyttyä ja kestääkö kauan saada 100% täyteen?

Loppu vielä spoilereihin ja pariin kysymykseen haluaisin vastauksen :
Vaikka peli vaan onkin niin kyllä vähän tuli surulliseksi kun Jack kuoli. :(
En kyllä ole pelannut yhtä hyvää yksinpeliä sitten UC2 jälkeen. AIVAN mahtava peli!

Kysyisin vielä tuosta, että eihän nuo poliisit voi päästä ihan vapaasti kävelemään pois! Tuleeko vielä tehtävä, missä John ampuu heidät vai päättyikö tarina Jackin kuolemaan?

Vielä toi, että miten noissa dueleissa pärjää parhaiten?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Vaikka peli vaan onkin niin kyllä vähän tuli surulliseksi kun Jack kuoli. :(
En kyllä ole pelannut yhtä hyvää yksinpeliä sitten UC2 jälkeen. AIVAN mahtava peli!

Kysyisin vielä tuosta, että eihän nuo poliisit voi päästä ihan vapaasti kävelemään pois! Tuleeko vielä tehtävä, missä John ampuu heidät vai päättyikö tarina Jackin kuolemaan?

Kannattaa käydä Blackwaterissa... ;)
Sulla on tainnut nimet mennä vähän väärinpäin.:)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

...

Loppu vielä spoilereihin ja pariin kysymykseen haluaisin vastauksen :
...

Kysyisin vielä tuosta, että eihän nuo poliisit voi päästä ihan vapaasti kävelemään pois! Tuleeko vielä tehtävä, missä John ampuu heidät vai päättyikö tarina Jackin kuolemaan?

...

Meneppäs käymään Blackwaterissa, niin karttaan pitäisi ilmestyä kysymysmerkki, eli Stranger-tehtävä. Se jatkaa juonta.

Ja tuo Outlaws to the End -DLC on kyllä hyvä. Saa paljon XP:tä niistä ja koko ajan tulee vielä päälle jotain challengeja kauheena, joista tulee vielä vähän lisä-XP:tä. Tuo The Herd on ehkäpä paras tehtävä. Olisin toivonut tosin jotain junatehtävää tuohon, mut nähtävästi ei oo mahdollinen sen takia, kun junaa ei Free Roamissakaa ole. Ois sen silti voinu tuohon yhteen co-op-tehtävään lisätä...

Helpoilta vaikuttaa myös nuo DLC-trophyt. Ekan tehtävän jälkeen sain jo 3 trophyä kerralla ja seuraavassa vielä 2 muuta. 50 % jo saatu ja nyt aika kuluukin kivasti noita kultamitalleja suorittaessa. Sitten sen jälkeen voikin siirtyä Advanced Co-op -tehtäviin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Peli saatiin läpi ja prosentit näyttää n. 75 %. Mietin, että itse tein aika paljon sivutehtävia ja nyt pitäisi vielä 25% tehdä? Mites muilla oli pelin päätyttyä ja kestääkö kauan saada 100% täyteen?

Laitoin linkin jo pari viestiä aiemmin. Sieltä löytyy apua. "Kestääkö kauan" on aika pitkälti pelaajasta kiinni. Päätehtävien ja stranger-tehtävien lisäksi täytyy tehdä muutakin.

Vielä toi, että miten noissa dueleissa pärjää parhaiten?

YouTube - Red Dead Redemption: How to Duel!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan jees co-op pack, mut kiva ku yrität mennä free roamii ni 9/10 kerrasta kaatuu peli siihe ja pitää käynnistää konsoli uusiks.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Päivitystä: Nyt vähän pidempien pelaamisten jälkeen voi todeta, että bugeja näissä tosiaan riittää, jos siis edes ylipäätään pääsee latausruutua pidemmälle.
Voipi olla vähän ruuhkaa palvelimilla, kun kaikki haluaa kokeilla näitä coop-missioita. Yritettiin tossa klo 22 aikaan pelailla, niin jumitti pari kertaa ihan free roamiin menessäkin latausruutuihin. Lopulta kuitenkin toimi moiteetta, ja toiminta maistui.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan jees co-op pack, mut kiva ku yrität mennä free roamii ni 9/10 kerrasta kaatuu peli siihe ja pitää käynnistää konsoli uusiks.

Netissä paljon valituksia tuosta, että uusi DLC olisi saanut moninpelin ihan juntturaan. Itse en ole vielä ehtinyt kokeilla, vaikka eilen tuli jo DLC sieltä valmiiksi latailtua. Olikohan virheliike...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Netissä paljon valituksia tuosta, että uusi DLC olisi saanut moninpelin ihan juntturaan. Itse en ole vielä ehtinyt kokeilla, vaikka eilen tuli jo DLC sieltä valmiiksi latailtua. Olikohan virheliike...

Mulla ei oo kaatunut tai mitään jumittanut vielä kertaakaan ja kerkesin jo melkein kaikki co-op-tehtävät läpäisemään.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Netissä paljon valituksia tuosta, että uusi DLC olisi saanut moninpelin ihan juntturaan. Itse en ole vielä ehtinyt kokeilla, vaikka eilen tuli jo DLC sieltä valmiiksi latailtua. Olikohan virheliike...
Meikäläinen on huomannut eilen illasta asti ongelmia moninpelissä. Esimerkiksi eilen meillä oli 6 hengen ryhmä kasassa, kun yht'äkkiä muut muuttuivat näkymättömiksi yhtä lukuunottamatta, mutta kaikki kuitenkin näkyivät kartalla. Kun se toinen tyyppi joka näkyi minulla kutsui hevosensa, niin molemmat pystyivät menemään hevosen selkään ja vieläpä samaan satulaan. Aika sekasikiöltä näytettiin :confused:

Toinen seikka johon olen kiinnittänyt huomiota että hevosta ei pysty enää kutsumaan kun on suorittamassa piilopaikka-tehtävää. Jos kutsuu hevosen piilopaikka-tehtävän alueella, niin se katoaa kuin tuhka tuuleen about 15 metriä ennen sinua. Jos haluaa ratsastaa jälleen hevosella, niin täytyy lähteä piilopaikka-tehtävän alueelta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Meikäläinen on huomannut eilen illasta asti ongelmia moninpelissä. Esimerkiksi eilen meillä oli 6 hengen ryhmä kasassa, kun yht'äkkiä muut muuttuivat näkymättömiksi yhtä lukuunottamatta, mutta kaikki kuitenkin näkyivät kartalla. Kun se toinen tyyppi joka näkyi minulla kutsui hevosensa, niin molemmat pystyivät menemään hevosen selkään ja vieläpä samaan satulaan. Aika sekasikiöltä näytettiin :confused:

Toinen seikka johon olen kiinnittänyt huomiota että hevosta ei pysty enää kutsumaan kun on suorittamassa piilopaikka-tehtävää. Jos kutsuu hevosen piilopaikka-tehtävän alueella, niin se katoaa kuin tuhka tuuleen about 15 metriä ennen sinua. Jos haluaa ratsastaa jälleen hevosella, niin täytyy lähteä piilopaikka-tehtävän alueelta.

Mitä tuosta nyt netistä lukenut niin tosiaan näkymättömiä kanssapelaajia, kadonneet NPC:t, katoavia hevosia, kadonneet vihut piilopaikka-tehtävissä (mikä johtaa siihen, että saat täydet XP:t 1-10 sekunnin välein kun menet vain tiettyjen piilopaikka-tehtävien alueelle, koska peli luulee, että kaikki vihut on jo tapettu kun niitä ei ole olemassakaan...) ja ongelmia päästä ylipäänsä koko nettipeliin.

Saako täällä laittaa linkkiä toiselle foorumille? Olisin linkannut suoraan aiheeseen, missä tuosta XP hommasta on juttua. --> Toki saa, ole hyvä. T: KFIN Ylläpito

Ja tosiaan luin, että jotkut on saanut kierrettyä moninpelin yhdistämisongelman menemällä ensin yksinpeliin, sieltä sitten valikon kautta private free roamiin ja sieltä public free roamiin.

Edit: Linkit:
Yleinen RDR MP alue jossa keskustelua DLC:n glitcheistä.
Threadi XP glitchistä
Tässä vielä linkki videoon, missä vähän näytetään tätä XP:n saanti tahtia...

Eipä enää voi katsoa tämänkään pelin multiplayerissa rankin perusteella, että kuka on pelannut minkäkin verran ja kellä on kokemusta karttunut, kun levelit saa muutamassa tunnissa boostattua täysille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jep, tuolleen saa expattua todella nopeasti. Näyttää kyllä hajonneen todella tuo multiplayer tuon päivityksen takia.
 
Ylös Bottom