Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Korkeintaan realistisen huonosti.

No eihän ne tosiaan aina pelaa järkevästi, mutta ite ainakin (varovaisena pelaajana) olen huomannut että toisinaan ihan osaavat pelata fiksusti. En tosiaan mikään ammattipelaaja ole, mutta jonkin verran on tullut harrasteltua omissa pikku ympyröissä. :o
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

mikä perkele siinä on ku ei ole tota california stranger taskia siellä missä pitäs :mad:

Tarkoittaen mitä? Niissähän voi mennä vähän aikaa, että task "jatkuu" taas jossain. Sillä aikaa voi tehdä jotain muuta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tarkoittaen mitä? Niissähän voi mennä vähän aikaa, että task "jatkuu" taas jossain. Sillä aikaa voi tehdä jotain muuta.

no ku se ei ole edes alkanutkaan ja sen ois pitäny ilmestyy ekojen tehtävien aikana nyt meikä vetää jo meksikos
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse tein Californian pelin loppupuolella (tarkennus: Siis "pääjuonen" jälkeen). Tuli vain "vastaan" kun aloin loppuja outfit-tehtäviä/ym suorittelemaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla sama homma ku Cobretilla. Olin vetänyt jo kaikki juonitehtävät läpi, ja vasta sen jälkeen sain tehtyä tuon California strangerin. :)

Itellä nyt 99,0% pelattu ja enää treasure hunter outfitistä puuttuu se blackjackin peluu. Mitäs se meinaa siinä puvun tehtävässä, että "make a profit"? Pitääkö siis vaan saada pelikavereilta pelimerkit loppuun ja ite nousta viimeisenä pöydästä?

Ja oon kahtonut tuolta Rockstar social clubin kautta omaa 100%:n edistymistä, ja outfiteistä puuttuu yksi kokonaan (siis tuon treasure hunter outfitin lisäksi). Onko se yksi outfit se, missä pitää suorittaa kaikki US:n hideoutit alle vuorokaudessa?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäs se meinaa siinä puvun tehtävässä, että "make a profit"? Pitääkö siis vaan saada pelikavereilta pelimerkit loppuun ja ite nousta viimeisenä pöydästä?

Juurikin tuota, notta rahat pois joka jannulta ja oot viimeinen pöydässä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Juurikin tuota, notta rahat pois joka jannulta ja oot viimeinen pöydässä.
Eipäs, vaan pelata Blackjackia voitollisesti, eli saada enemmän rahaa kuin olet kuluttanut siihen, ei tarvitse kuin yhden dollarin voiton.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä nyt 99,0% pelattu ja enää treasure hunter outfitistä puuttuu se blackjackin peluu. Mitäs se meinaa siinä puvun tehtävässä, että "make a profit"? Pitääkö siis vaan saada pelikavereilta pelimerkit loppuun ja ite nousta viimeisenä pöydästä?

Muistaakseni riittää kun vain voitat jotain..? En muista että olisi kovin paljon tarvinnut edes pelata.

Onko se yksi outfit se, missä pitää suorittaa kaikki US:n hideoutit alle vuorokaudessa?

Sillä saa yhden outfitin, kyllä. Tehtävien välissä voi kuolla ja hommaa voi jatkaa sitten uudestaan. Ei tullut katsottua kelloa miten kauan tuossa meni, mutta ei suuria ongelmia vaikka pari kertaa henki lähtikin. Kannattaa vain nopeasti "red eye + heti head shot ilman ruksia" -taktiikalla listiä tyypit ja painaa eteenpäin. En itse tajunnut käyttää kuin vasta lopussa, mutta ne "horse pillerit" ovat hyviä boostaamaan hevosta matkalla a:sta b:hen (vaikutus kestää hiukan pidempään), eli niitä kannattaa ostaa mukaan.

Ja savettaa ei saa, koska se siirtää kelloa (mutta kuolla tosiaan voi). Ja kulkuneuvoja ei saa käyttää, vain omaa hevosta.

Juurikin tuota, notta rahat pois joka jannulta ja oot viimeinen pöydässä.

Timppa, nyt vähän tarkkuutta noihin neuvoihin. Pokerissa pitää putsata pöytä muista pelaajista.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä nyt 99,0% pelattu ja enää treasure hunter outfitistä puuttuu se blackjackin peluu. Mitäs se meinaa siinä puvun tehtävässä, että "make a profit"? Pitääkö siis vaan saada pelikavereilta pelimerkit loppuun ja ite nousta viimeisenä pöydästä?

Kunhan saat pikkasen enemmän kuin mitä pöytään mennessä laitoit. Eli ei tarvi voittaa kaikkia.

E: Muutes, kun on noi outfittien trackin päällä, niin tuntuu että noi minipelit on huomattavasti helpompia. Pokerissakin vastustaja foldas aina kun pikkasenkaan korotti ekan kierroksen jälkeen. Oli hyvin turhauttavaa voittaa aina 40 pelimerkin erissä, mutta voitto sieltä tuli joka tapauksessa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Minä olen tuon pokerin pelaamisen jättänyt vähemmälle, mutta sen sijaan olen pelannut paljon Liar's Dicea. Pirun hauskaa ollut tuon noppapelin parissa. Pari tuntia tuota varmaan tullut pelattua ja hauskaa on ollut, vaikka tuossakin on pelin oppimisen jälkeen oppinut huomaamaan tekoälyn tyhmyyksiä. Pelistä onkin tullut aika nopeasti melko varma tulonlähde.

Onhan tämä tähän asti ollut paras peli aikoihin mitä olen pelannut. Tekemisestä ei ainakaan minulla ole ollut puutetta. Vaikka tiesin, että minulta puuttui kaksi tehtävää että pääsisin Meksikoon niin silti sain aikaa kulumaan useamman tunnin mm. etsimällä New Austinin viimeisen aarteen, tekemällä stranger-tehtäviä, tappamalla rikollisia parista kylästä sekä pelaamalla edellämainittua liar's dicea. Fiilis oli huikea, kun vihdoin Meksikon puolelle pääsin. Täällä muutamat ovat puhuneet, että Meksikossa peli ottaa takapakkia, mutta ainakin sinne saapuminen on tähän mennessä ollut hienoin kohta koko pelissä. Innolla varmasti jatketaan taas jalkapallopelin jälkeen!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Minä olen tuon pokerin pelaamisen jättänyt vähemmälle, mutta sen sijaan olen pelannut paljon Liar's Dicea. Pirun hauskaa ollut tuon noppapelin parissa. Pari tuntia tuota varmaan tullut pelattua ja hauskaa on ollut, vaikka tuossakin on pelin oppimisen jälkeen oppinut huomaamaan tekoälyn tyhmyyksiä. Pelistä onkin tullut aika nopeasti melko varma tulonlähde.

Mikä se mission oli (stranger?), kun panoksena dicessa oli myös 100/200$? Siitä tuli kivasti kiskottua fyffeä. Mut tuskin sitä enää saa uusiksi pelattua, kuten sitä pokeria meksikon maalla?

Helpostihan toi achi tuli lopulta, kun sai idiootit mukaan. :D

Dicessa tekoäly on paaaaljon heikompi, siinä voittaa tosi helposti. Mut tosi aikaa vievää, kun yks peli kestää pirun kauan (viis noppaa voittoa) ja saat parikymppiä vaan. Ei se paljoa tunnu jossain 3K:ssa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mikä se mission oli (stranger?), kun panoksena dicessa oli myös 100/200$? Siitä tuli kivasti kiskottua fyffeä. Mut tuskin sitä enää saa uusiksi pelattua, kuten sitä pokeria meksikon maalla?

Dicessa tekoäly on paaaaljon heikompi, siinä voittaa tosi helposti. Mut tosi aikaa vievää, kun yks peli kestää pirun kauan (viis noppaa voittoa) ja saat parikymppiä vaan. Ei se paljoa tunnu jossain 3K:ssa.

Juu eipä tuota uudestaan päässyt kokeilevaan, vaan Thieves Islandilla taitaa nykyään olla 25 dollarin panos ja pelaajia on pääasiassa kolme. Jossain vaiheessa tuokin oli ihan mukava summa, mutta eipä tuo tosiaan enää merkittävä rahamäärä ole.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Pokerissakin vastustaja foldas aina kun pikkasenkaan korotti ekan kierroksen jälkeen. Oli hyvin turhauttavaa voittaa aina 40 pelimerkin erissä, mutta voitto sieltä tuli joka tapauksessa.

Aika usein ne tuntui fold, jos heitin jotenkin suurempaa korotusta. Mutta itse odottelin aina edes kohtuu ok kortteja, ennen kuin lähdin kauheasti korottelemaan. Foldasin itse aina jos surkeat kortit tuli käteen (voi olla nopeampaa kuin ottaa näitä 40$ pikku voittoja). Voitin sitten Blackwaterissa (siis vikaa äijää vastaan) laittamalla pari kertaa "all in" kun kortit olivat aika hyvät. Toki välissä saatoin jollain "ässähailla" tms kokeilla jatkaa peliä ihan pelaamisen ilosta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

no nyt löyty se california stranger task oli kyllä aika eri paikassa mitä strategyguide näytti missä sen piti olla
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuleeko lisäsisältö storen kautta jakoon vai saako sen pelin päävalikosta Downloadable Content osiosta ?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tuleeko lisäsisältö storen kautta jakoon vai saako sen pelin päävalikosta Downloadable Content osiosta ?

Se pelin valikossa oleva "Downloadable content" kohta siirtää sut PS Storeen eli Storen kautta tulee DLC.

Kun nyrkkirysyssä voi painaa "Ground Tackle" niin se kaataa sen vastustajan. Niin voiko sen jotenkin estää ettei se vihu potkase sua pois sen päältä? Koska yleensä saa lyötyä vain 1-2 kertaa ja se potkii pois jo. Ja olen nähnyt että siinä kaatunutta vihua hakattaessa on 2 erilaista lyöntiä. Mikä määrää kumpi lyönti tulee?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla käynyt sillein kun oon ostanu kaikki rare aseet niin buffalo rifle ei näy social clubis ja ostin sen pari päivää sitten, mutta muut päivittyy?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mikä se mission oli (stranger?), kun panoksena dicessa oli myös 100/200$? Siitä tuli kivasti kiskottua fyffeä. Mut tuskin sitä enää saa uusiksi pelattua, kuten sitä pokeria meksikon maalla?
Taitaa kyseessä olla se Armadillosta löytyvä elokuvaohjaaja joka haluaa maapalasen joka on Thieve's Landingista löytyvän noppapelin voiton kohteena - pelin sisäänpääsymaksu oli $200. Homman voitosta siis nettoaa $400 (=$600 omat rahat mukaanlukien).
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

SISÄLTÄÄ PELIN JUONEEN LIITTYVÄÄ MATSKUU!!!
Voiko pelin päästä 100% läpi, jos on pelannu kaikki juonitehtävät, mut ei kaikkii esim strangereita tehny tai saanu kaikkia outfittejä? Mut sit tekee ne loput Jackillä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom