Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä taas ei ole ollut mitään ongelmia.

Juu no hetken pystyin olemaan free roamissa, mutta sen jälkeen tipuin poies ja tämän jälkeen en enää peliin päässyt. Tosin kokeilin vain 2 kertaa, mutta :D
E: Mutta tosiaan netistä tuosta luin ja useammallakin on ongelmia ilmaantunut tuon coop paketin lataamisen jälkeen. Täältä lisää aiheesta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tää homma on outfitista, mutta laitetaan sekin spoilitagin alle.

Eli kun compleettaa stoorin, tulee toi US marshall outfitti saatavaksi ja vaatimuksena oli, että pitää vetää kaikki US gang outhidet 24 tunnin sessiossa, tarkoittaako tuo siis peliaikaa vai oikeata aikaa? Ja toisin sanoen siis noi New Austinin hideoutit? Eli vetää vaa ne läpi peräjälkee ja se siitä?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Noi coop-lisätehtävät on kyllä tosi hyvä lisä jo loistavaan MP:hen, vaikkakin näin julkaisemisen jälkeen nuo hieman meinaavat kaatuakkin.
Mun mielestä paras tehtävä on ''The River'', koska se vaan jotenkin erottuu muiden joukosta. (Oisko se lautta? :D)

Mitäs muut on mieltä näistä coop-tehtävistä? :p
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mitäs muut on mieltä näistä coop-tehtävistä? :p

Ihan kivoja ovat, pari on vielä läpäisemättä kun vain yhden illan niitä kaverin kanssa pelailin.
Olisin ehkä toivonut jopa välinäytöksiä tuon monotonisen kertoja äänen sijaan mutta hyvä näinkin.
Näin pääjuonen läpäisyn jälkeen sitä odottaa jo tosi innolla maksullistakin DLC matskua.. toivotaan
että sama taso jatkuu mitä oli GTA IV:n lisäreissä. Harva peli jaksaa innostaa 100% läpipeluuseen
mutta RDR on jo kohta puoliin näin läpäisty, parin tunnin vääntö enää jäljellä.. sitten tuntuu että
moninpelistäkin on tullut vasta raapaistua pintaa eli pelattavaa riittää! (on muuten pelikellossa n.50
tuntia kun laskee monin- ja yksinpelin yhteen..)

Minua muuten tyydytti tuo pelin loppukin.
Jotenkin ihan kiva kun sankarin roolia pelailee koko pelin niin juonen jälkeen olikin luontevaa
siirtyä toiseen hahmoon kun itse pelailen lainsuojattomana nyt.. noin olin aikonut tehdä jokatapauksessa juonimatskun jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Loistava peli kaikenkaikkiaan ,mikään ei kestä loputtomiin ja loppu häämöttää uhkaavasti. Ihan chillailemalla olen peliä nyt n. 4 viikkoa pelannut eteenpäin ja 72 % "vasta" mennyt.
Luin vahingossa spoilerit muttei se menoa haittaa. :p

Tunnelma kaikenkaikkiaan ihan loistava ja tekemisen puutteeseen sen verran että toisinaan tulee vähän orpo olo aavikolla kun ei tule ketään vastaan , mutta sitten peli taas muistuttaa ja kalkkaro iskee jalkaan ja taas mennään tuhatta ja sataa eteenpäin. :D

Horatsut on kyllä inhottavia ja ainakun näen ne vankkurit siellä parkissa tien poskessa niin lähden täyttä laukkaa sivulle ,, otan etäisyyttä ja menen kiven taakse venaamaan että urvelot löntystelee tähtäimeen sitten otan sen naisen kiinni ja pidän pienen puhuttelun lassoamalla ja kuskaamalla ymppäriinsä yleensä kämpille ja pidän sitä siellä vähän aikaa arestissa ja päästän sitten menemään, tosin listin sen jos fyrkat on vähissä muuten anna kaikkien kukkien kukkia myös pelissä .
Olen tuossa miettinyt että mitähän on luvassa koska loppuratkaisu antaa osviittaa siitä ...
<spoilia loppuratkaisusta>
...että saamme seurata luultavasti Jackin seikkailuja tarkemmin tulevassa isossa DLC:ssä
Jota odotan innolla .Luultavasti horatsut aukenee tällöin myös baareissa jos en ihan väärässä ole ,olisi sellainenluonnollisnen jatkumo .
Rosckstar on luultavasti saanut niin paljon hiittiä kukkahattutädeiltä ja muilta tekopyhäporukoilata etteivät ole uskaltaneet laittaa sikailuja peliin vaan antavat odottaa että saadaan kilahtanut Jack kehiin jolla ei ole mitään estoja :D

Tavallaan olen hieman pettynyt siitä että Rockstar ei ole ollut tyylilleen uskollinen eri pieni irstailu ja mustahuumori puuttuu melkein kokonaan pelistä. Hauskoja juttuja ovat kuitenkin kaikki ja huumori toimiii muttei ehkä ihan niin hyvin kuin esim GTA:ssa. Toivotaan että pistävät tuulemaan siellä studiossa ja tekevät taas mitä haluavat. Loistava peli kaikenkaikkiaan loistava seikkailu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Otin kuvaa punaisesta junaradasta.

En itse ymmärtäny oikein että mikä näitten juna ratojen idea oikein on? Kulkee tajuttoman hitaasti verrattuna hevoseen ja tylsää vaan istua/seistä paikoillaan ja odottaa matkustamista.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En itse ymmärtäny oikein että mikä näitten juna ratojen idea oikein on? Kulkee tajuttoman hitaasti verrattuna hevoseen ja tylsää vaan istua/seistä paikoillaan ja odottaa matkustamista.

Ihan kuin vankkureillakin, niin junakyydin voi mielestäni hoitaa myös "fast travel" -tyyliin. Eli jos ei halua maisemia katsella (mikä on välillä hauskaa).

Täällä muuten kysytään paljon kysymyksiä, joihin löytyy helposti vastaus mm. RDR Wikistä:

** Portal:Red Dead Redemption - Red Dead Redemption Wiki **

Kannattaa tutustua.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Ulaani, pistä DLC-spekuloinnit spoiler-tagien alle. Vaikka nyt itse luetkin ne.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

sitten otan sen naisen kiinni ja pidän pienen puhuttelun lassoamalla ja kuskaamalla ymppäriinsä yleensä kämpille ja pidän sitä siellä vähän aikaa arestissa ja päästän sitten menemään

Haha, olipa mahtava.... :D Tota, kai sä tiesit, että Johnilla on eukko odottamassa kotona? Ei se tollasiin sekaannu... ;)

Vähän taas vinoilua pelintekijöitä kohtaan, kun kerran peli on k18, niin miksei Johnia kiinnostaisi vähän edes Mexikon mimmit? Jopa Gunissa Kidi pääsi pelin alussa hommiin.

Mulla menee kyllä ihan törkeesti kyselyiksi, mut mitä kaikkea 100% pitää sisällään? Kaikki challenget tottakai, hideoutit sun muut selvät jutut, mutta pokerit ainakin? Ei kai satunnaisia "sinipallo-ohikulkijoita" joutavine juttuineen? Eikä blackjackista tai dicestakaan mitään..?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

* Missions (57)
* Rare Weapons (5)
* Jobs (5)
* Player Houses (13)
* Outfits (9)
* Gang Hideouts (7)
* Bounty Locations (20)
* Mini Games (6)
* Challenges (8)
* Strangers (19)
* Map Locations (94)

Tuollaiset. Xbox360achievementsista otettu.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mulla menee kyllä ihan törkeesti kyselyiksi, mut mitä kaikkea 100% pitää sisällään? Kaikki challenget tottakai, hideoutit sun muut selvät jutut, mutta pokerit ainakin? Ei kai satunnaisia "sinipallo-ohikulkijoita" joutavine juttuineen? Eikä blackjackista tai dicestakaan mitään..?

Tuolta selviää hyvin (joutu itsekkin tässä apuun turvautumaan kun ei meinannut viimeinen prosentti millään löytyä)

100% Completion - Red Dead Redemption Wiki

EDIT: ihan sairaan nopee jälleen
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kirjautukaa tuonne Rockstar Social Clubin nettisivulle ja sitten games=>red dead redemption.
Siellä on kaikki statsit ja älyttömän kätevä 100% osio mikä kertoo erittäin tarkasti
mitä olet jo suorittanut ja mitä on vielä jäljellä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kirjautukaa tuonne Rockstar Social Clubin nettisivulle ja sitten games=>red dead redemption.
Siellä on kaikki statsit ja älyttömän kätevä 100% osio mikä kertoo erittäin tarkasti
mitä olet jo suorittanut ja mitä on vielä jäljellä.

Kiitti avuista taas paljon! Mut tota, tässä on pikkasen jotain vialla kun ei hyväksy ees oikeaa syntymäaikaa tunnusta tehdessä (puhumattakaan niistä viidestä feikistä jotka tietysti eka heitin, edes nelikymppinen ei saa tehdä tunnusta, törkeetä!!... :D).
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Oon rank 10 tossa kasvien keräämisessä, missä pitää kerätä yhtä lajii 10 kpl ja kaikkia muita 2. Ooon keränny jo varmaan 3 kertaa kaikki noi, mutta näyttää yhä, että suunnilleen yksi kasvi olis keräämättä? Mikä vikana?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Eipä näyttänyt toimivan täälläkään. Luulisin että Red Dead Redemptionin kautta saa myös tilin tehtyä..
(Siellähän on tuo "social club" osiokin)
Omani on muistaakseni tehty tuolla Rockstarin softalla mikä asentuu GTA IV:n mukana pc:lle.
 
Ylös Bottom