Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Sit viel tohon, että kun on toi outfits, että pitää ottaa joku twins bounty elävä kiinni niin muistan, ettö oon tehnyt sen aikoja sitten, mutta tapoin sen niin ilmaantuuko sama viellä tai miten saan sen tehtyä?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Näkeekö, että montako bountya on ottanu kiinni kun en yhtään tiiä montako on jäljellä ja prosentteja on enää muutama niin olis kiva tietää minne paikkaa pitää vielä mennä? Eiks se oo joku 20 semmoista jos oikein muistan? Statseista oon yrittäny kattoa, mutta ei löydy.

Rockstarin social club sivulle rekkaamalla pääsee katsomaan 100% checklistiä, josta näkyy myös suoritetut bountyt. Itse olen tuota ahkerasti käyttänyt apuna, kun kuitenkin 100% tähtäimessä. :) Reilu 51 tuntia peliä takana (peli ollut omistuksessa noin 2 viikkoa) ja vajaa 92% pelistä suoritettu. Puuttuvat prosentit tulee parista outfitista, yhdestä talosta, yhdestä strangerista ja 6:sta tarinatehtävästä. Myös yksinpelin trophyt kaikki mahdolliset tullut hankittua.

Sitten onkin edessä multiplayer, jossa tällä hetkellä rank 19. Pitäisi horottaa siitä vielä trophyt niin platina olisi sitten plakkarissa. :D Muut horottajat saa vapaasti lisäillä kaveriksi, niin on pelailu helpompaa ja hauskempaa. ;)

Se pitää kyllä sanoa, että hetkeäkään ei ole pelaaminen ollut pakkopullaa! Ehdottomasti yksi suosikkipeleistäni. Yhden kerran vain kiehahti eilen illalla kun peliin tuli bugi, joka esti hevosien selkään nousemisen. Kolmiosta ei siis tapahtunut hevosien lähellä mitään. Siitäkin kuitenkin selvittiin loadaamalla peli edellisestä savesta.


Sit viel tohon, että kun on toi outfits, että pitää ottaa joku twins bounty elävä kiinni niin muistan, ettö oon tehnyt sen aikoja sitten, mutta tapoin sen niin ilmaantuuko sama viellä tai miten saan sen tehtyä?

Voit käydä hakemassa sen uudestaan elävänä. Seuraile niitä bounty postereita MacFarlanes Ranchilla. Sen pitäis ilmaantua sieltä uusiksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itseasiassa Bountyt näkee statseista, en muista enää mistäpäin mutta ne todellakin löytyy sieltä muotoa:

New Austin: määrä
Mexico: määrä
West mikälie: määrä


100%:han bountyjä piti olla 8 Austinista, 8 Mexicosta, ja 4 tuolta viimeisenä aukeavasta vyöhykkeestä. Ei väliä palauttiko bountyn hengissä vai kuolleena.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mun 100% yritys jää viimeistään five fingeriin

Lisätääs nyt tähänkin vinkki.. noissa on joka tasossa varsin helposti ulkoa opeteltava kaava..
minä ainakin opettelin nuo vain ulkoa ja sitten tuijotin ohjainta enkä ruutua suorittaessani niin
meni helposti tuokin läpi.

:)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

..minä ainakin opettelin nuo vain ulkoa ja sitten tuijotin ohjainta enkä ruutua suorittaessani niin meni helposti tuokin läpi.

Juuri näin se kannattaa tehdä. Tuntuu jo vähän hassulta laittaa samoja Red Dead Wiki -linkkejä, mut laitetaan taas..
Five Finger Fillet - Red Dead Redemption Wiki

Hevosenkenkä-touhu on todella helppoa kun laittaa 1$ panosta (mikä käsittääkseni määrää vaikeustasoa). Alkuun tähtäys niin, että keskisormi ja nuppi ovat "linjassa". Sit oikea-aikainen vauhdin säätö ja heitto. Hankala hävitä kun tyyli löytyy..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Itse koitan nyt tuota, jossa pitäis kuusi vastustajaa ampua aseettomiksi. Ottaa kyllä tosi oudosti noita statseihin, vaikka samalla repeaterilla lataamatta (22 ammusta...

Tämä on ehkä helpoin tehdä siellä hylätyssä kaivoksessa eli missä yksi gang hideout. Heput tulee edestä ahtaassa tilassa ja voi aina ottaa homman alusta jos savettanut ennen sitä. Ignooraa vain ne kaivoksen ulkopuolella olevat äijät ja juoksee suoraan kaivokseen.

Muuten nuo kandee tehdä sniperilla ja Dead eyella (aseista riisuminen).
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Juuri näin se kannattaa tehdä. Tuntuu jo vähän hassulta laittaa samoja Red Dead Wiki -linkkejä, mut laitetaan taas..
Five Finger Fillet - Red Dead Redemption Wiki

Hevosenkenkä-touhu on todella helppoa kun laittaa 1$ panosta (mikä käsittääkseni määrää vaikeustasoa). Alkuun tähtäys niin, että keskisormi ja nuppi ovat "linjassa". Sit oikea-aikainen vauhdin säätö ja heitto. Hankala hävitä kun tyyli löytyy..

Njoo kiitosta taas vaan, vähän hölmöä juu. ;)

Vaikka mäkin sen verta achieve-perse itekin olen, ni tää on liikaa. Noi yhdistelmät menee ekan ukon kohdalla r2:ssa jo niin pirun pitkiksi, ettei kestä huumori enää. Siitä eteenpäin puhumattakaan. Eikä siitä ole kyse etteikö niitä ehtisi näpyttelemään pelkästään paperilta katsoessa; ei voi näpytellä liian nopeasti! Ja jos ei tarpeeksi nopeasti näpyttele, niin se on automaattisesti time out.

Mut hieno journey takana, ja tästä on hyvä lähteä kehittelemään seuraavia open worldeja. Loistava maku tästä jäi, mut en ole tosiaankaan niin propelaaja että jaksaisin tai osaisin kaiken turhan tehdä. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Noi yhdistelmät menee ekan ukon kohdalla r2:ssa jo niin pirun pitkiksi, ettei kestä huumori enää. Siitä eteenpäin puhumattakaan. Eikä siitä ole kyse etteikö niitä ehtisi näpyttelemään pelkästään paperilta katsoessa; ei voi näpytellä liian nopeasti! Ja jos ei tarpeeksi nopeasti näpyttele, niin se on automaattisesti time out.

Juu, noh en itse(kään) ole mikään hyvä noissa "paina-nopeasti-oikeaa-näppäintä" -kohdissa (siis peleissä ylipäänsä), mutta tein tuon tosiaan niin, että kopioin nuo kaavat ihan paperille, tein tiettyjä "jakoja" niihin selkeyden vuoksi (niissähän on tietty "rytmi" tavallaan) ja sitten vain tein useamman kerran että meni selkäytimeen. Jos tuon tyyppisissä kohdissa ei ole luonnostaan kovin hyvä (kuten minä), niin ei muu auta kuin pieni extraduunin teko..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Meikäläisellä tuntuu olevan ihmeellinen pulma tuon US Army-outfitin kanssa. Olen suorittanut siitä kaikki muut scrapit, paitsi kankaan oston. Pitääkö jokin tietty tarinatehtävä tai sivutehtävä olla suoritettuna vai onko mulla vain jokin bugi?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Meikäläisellä tuntuu olevan ihmeellinen pulma tuon US Army-outfitin kanssa. Olen suorittanut siitä kaikki muut scrapit, paitsi kankaan oston. Pitääkö jokin tietty tarinatehtävä tai sivutehtävä olla suoritettuna vai onko mulla vain jokin bugi?

Ootko jo muka ostanut sen kankaan, vai eikö sitä löydy kaupasta? Niin ja se piti muistaakseni ostaa Blackwaterin räätäliltä, eikä Thieves' Landingin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Meikäläisellä tuntuu olevan ihmeellinen pulma tuon US Army-outfitin kanssa. Olen suorittanut siitä kaikki muut scrapit, paitsi kankaan oston. Pitääkö jokin tietty tarinatehtävä tai sivutehtävä olla suoritettuna vai onko mulla vain jokin bugi?

Siis et pysty ostamaan sitä vai mitä? Se pitäis saada Blackwaterin vaate liikkeestä tai siis vaatturin.



Ja aina joku ehtii ekana :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Meikäläisellä tuntuu olevan ihmeellinen pulma tuon US Army-outfitin kanssa. Olen suorittanut siitä kaikki muut scrapit, paitsi kankaan oston. Pitääkö jokin tietty tarinatehtävä tai sivutehtävä olla suoritettuna vai onko mulla vain jokin bugi?

Mulla on kanssa sama ongelma. Blackwaterin rättikauppa ei jostain syystä suostu sitä myymään. Tähän sopiikin hyvin ote Tuntemattomasta sotilaasta:
Ei jumalaut! Mää en millän lakka ihmettelemäst et kui mies tommotti pitä kaike romu takanans. Kui helvetin taval sitä voi oikke rakasta rätei ja lumpui. Jokku rakastava nätei flikoi, ja sen mää kyl ymmärrä. Mut kuin helvetin taval lumpui? Ei, mää olen mahrottoman hämmästyny. Mää ihmettelen kauhiast tämmöst. Mää ole niinku klapil päähä lyäty.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Meikäläisellä tuntuu olevan ihmeellinen pulma tuon US Army-outfitin kanssa. Olen suorittanut siitä kaikki muut scrapit, paitsi kankaan oston. Pitääkö jokin tietty tarinatehtävä tai sivutehtävä olla suoritettuna vai onko mulla vain jokin bugi?

Itse pystyin ostamaan sen heti kun olin vetänyt kaikki tarinatehtävät läpi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kuten sanottu aiemmin, niin sitä outfit scrappiä ei voi ostaa ennenkuin siihen liittyvät tarinatehtävät on suoritettu. Näin oli myös Reyes outfit scrapin kanssa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Tämä on ehkä helpoin tehdä siellä hylätyssä kaivoksessa eli missä yksi gang hideout. Heput tulee edestä ahtaassa tilassa ja voi aina ottaa homman alusta jos savettanut ennen sitä. Ignooraa vain ne kaivoksen ulkopuolella olevat äijät ja juoksee suoraan kaivokseen.

Muuten nuo kandee tehdä sniperilla ja Dead eyella (aseista riisuminen).

Minä tein sen ensimmäisellä yrittämällä menemällä bandana päällä ja mouser pistooli kädessä (täydellä lippaalla) Thieves Landingin Saluunaan, jossa menin baarin taakse suojaan. Sieltä sitten osoitin saluunan väkeä aseella, jolloin kaikki nousi seisomaan ja veti aseet esiin. Siitä sitten vain yksitellen aloin paukutella dead eyen kanssa aseita niiden tyyppien käsistä. Välillä voi ottaa aina vaikka moonshinea, jos dead eye mittari pääsee laskemaan liikaa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Juu, noh en itse(kään) ole mikään hyvä noissa "paina-nopeasti-oikeaa-näppäintä" -kohdissa (siis peleissä ylipäänsä), mutta tein tuon tosiaan niin, että kopioin nuo kaavat ihan paperille, tein tiettyjä "jakoja" niihin selkeyden vuoksi (niissähän on tietty "rytmi" tavallaan) ja sitten vain tein useamman kerran että meni selkäytimeen. Jos tuon tyyppisissä kohdissa ei ole luonnostaan kovin hyvä (kuten minä), niin ei muu auta kuin pieni extraduunin teko..

En minäkään tietääkseni mutta alkuhankaluuksien jälkeen olen tuossa minipelissä voittanut poikkeuksetta. Noissa on kuitenki aina selvä logiikka eli peli alkaa A:lla, joka toinen painallus on A ja viimeinen on A. Ensimmäisellä tasolla mennään muistaakseni niin, että kaikki kohdat ovat A tai B jolloin voittaminen onkin hyvin helppoa. Seuraavalla tasolla on sitten B-Y-B-Y.. (ja jokaisen välissä siis se A). Viimeisellä tasolla mennään sitten kaavalla B-Y-X-B-Y. Tässä hankaluutta voi tuottaa se, että kun kierros alkaa uudestaan, niin Y:n jälkeen tuleekin B eikä X.
Tulipa sekalainen viesti, mutta toivottavasti joku sai pointin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tuosta bouyntystä pääsee eroon? Eilen sattui pieni virhe metsästäessä elukoita et ammuin jonkun tyypin hengiltä vahingossa ja mulle tuli bounty/wanted tila. Joku 100$ oli bountyä. Noh koitin mennä maksamaan sitä sinne toimistoon vai mikä lie niin ei siellä ollut kukaan paikalla. Kokeilin pari muutakin kaupunkia mut sama homma.

Tuli pari palkkionmetsästäjääkin perään niin lahtasin nekin siinä matkalla ja bounty minusta vaan kasvoi. Lopuksi menin Armadilloon mut sekin oli kuin aavekaupunki ja muutama random hahmo siellä. Noh, aloin sit räiskiin ympäriinsä et mitä tapahtuu jos bouyntyä vaan nostaa korkeemmaksi. Loppujenlopuksi oli bountyä mulla yli 1000$ mutta silti ei tullut kukaan edes koittaan "metsästämään" mua.

Ainoo millä pääsin bountystä eroon niin menin sit susien syötäväksi aavikolle :D

Mahtoiko olla bugi vai toimiiko toi oikeesti noin että ei voi mitään tehdä kun tulee wanted tila?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, elikkäs, morjesta vaan RDR pelurit... lisäilkääs kaveriksenne.. PSNid: RJJ- pelailen aikas ahkeraan tuota multiplayeria, varsinkin nyt kun tuli tuo uusi coop mission paketti. Olen Legendary 1 ja LVL tais olla siinä jotain 46 paikkeillaeli kohta mennään jo toistamiseen legendarylle. Et ois kiva saada suomalaisiakin peli-kavereita, kun ei noiden ulkolaisten kanssa oikeen aina tule toimeen ja kun tuo englanti ei ole mikään vahvuuteni, tai aksentti ainakin niin kamala että muijaakin hävettää mun puolesta kun se välillä mua kuuntelee... elikkä siis mulla on mikki, ja aika kova olen höpöttelemään.. Elikkä lisäkkääs RJJ- kaveriksi :o
 
Ylös Bottom