Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näkeekö, että montako bountya on ottanu kiinni kun en yhtään tiiä montako on jäljellä ja prosentteja on enää muutama niin olis kiva tietää minne paikkaa pitää vielä mennä? Eiks se oo joku 20 semmoista jos oikein muistan? Statseista oon yrittäny kattoa, mutta ei löydy.
Sit viel tohon, että kun on toi outfits, että pitää ottaa joku twins bounty elävä kiinni niin muistan, ettö oon tehnyt sen aikoja sitten, mutta tapoin sen niin ilmaantuuko sama viellä tai miten saan sen tehtyä?
Kyllä se myös tavallisen version mukana tulee.E: Kertokaapa, tuleeko jokaisen pelin mukana tuo taitettava julistekartta, vai pelkästään LE?
Mun 100% yritys jää viimeistään five fingeriin
..minä ainakin opettelin nuo vain ulkoa ja sitten tuijotin ohjainta enkä ruutua suorittaessani niin meni helposti tuokin läpi.
Itse koitan nyt tuota, jossa pitäis kuusi vastustajaa ampua aseettomiksi. Ottaa kyllä tosi oudosti noita statseihin, vaikka samalla repeaterilla lataamatta (22 ammusta...
Juuri näin se kannattaa tehdä. Tuntuu jo vähän hassulta laittaa samoja Red Dead Wiki -linkkejä, mut laitetaan taas..
Five Finger Fillet - Red Dead Redemption Wiki
Hevosenkenkä-touhu on todella helppoa kun laittaa 1$ panosta (mikä käsittääkseni määrää vaikeustasoa). Alkuun tähtäys niin, että keskisormi ja nuppi ovat "linjassa". Sit oikea-aikainen vauhdin säätö ja heitto. Hankala hävitä kun tyyli löytyy..
Noi yhdistelmät menee ekan ukon kohdalla r2:ssa jo niin pirun pitkiksi, ettei kestä huumori enää. Siitä eteenpäin puhumattakaan. Eikä siitä ole kyse etteikö niitä ehtisi näpyttelemään pelkästään paperilta katsoessa; ei voi näpytellä liian nopeasti! Ja jos ei tarpeeksi nopeasti näpyttele, niin se on automaattisesti time out.
Meikäläisellä tuntuu olevan ihmeellinen pulma tuon US Army-outfitin kanssa. Olen suorittanut siitä kaikki muut scrapit, paitsi kankaan oston. Pitääkö jokin tietty tarinatehtävä tai sivutehtävä olla suoritettuna vai onko mulla vain jokin bugi?
Meikäläisellä tuntuu olevan ihmeellinen pulma tuon US Army-outfitin kanssa. Olen suorittanut siitä kaikki muut scrapit, paitsi kankaan oston. Pitääkö jokin tietty tarinatehtävä tai sivutehtävä olla suoritettuna vai onko mulla vain jokin bugi?
Itse pystyin ostamaan sen heti kun olin vetänyt kaikki tarinatehtävät läpi.
Tämä on ehkä helpoin tehdä siellä hylätyssä kaivoksessa eli missä yksi gang hideout. Heput tulee edestä ahtaassa tilassa ja voi aina ottaa homman alusta jos savettanut ennen sitä. Ignooraa vain ne kaivoksen ulkopuolella olevat äijät ja juoksee suoraan kaivokseen.
Muuten nuo kandee tehdä sniperilla ja Dead eyella (aseista riisuminen).
Juu, noh en itse(kään) ole mikään hyvä noissa "paina-nopeasti-oikeaa-näppäintä" -kohdissa (siis peleissä ylipäänsä), mutta tein tuon tosiaan niin, että kopioin nuo kaavat ihan paperille, tein tiettyjä "jakoja" niihin selkeyden vuoksi (niissähän on tietty "rytmi" tavallaan) ja sitten vain tein useamman kerran että meni selkäytimeen. Jos tuon tyyppisissä kohdissa ei ole luonnostaan kovin hyvä (kuten minä), niin ei muu auta kuin pieni extraduunin teko..