Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itseä tämä peli ei oikein koukuta. Yksinpeliä olen vetänyt joku hieman yli 10%, jonka jälkeen siirryin nettipeliin. Useampi erä tullut nettipeliä pelattua ja täytyy sanoa että ihan perseestä se nettipeli. Heti kun syntyy, niin kuolee. :D Liikkuminen on myös kökköä, Gta iv:n nettipeli on kyllä puolet parempi! Vaikka eivät kontrolleilta eroakkaan suuresti.

Olen myös pelannut Call of juarez bound in bloodia, joka osalta vaikuttaa ettei kiinnosta. Myös GTA-kaava alkaa käydä tylsäksi. Maisemat ovat liian tynkät, kulkureitit kaupunkien välissä ovat liian yksipuolisia.

Jaa-a.. Täytyy katsoa, jos sitä joskus innostuu vetämään tuon yksinpelin läpi. :cool:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Minä kyllä pidin pelistä kovasti. Koko ajan oli sellainen fiilis, kuin olisi pelannut parannettua GTA IV:tä villiin länteen siirrettynä. Alussa menikin monta tuntia mukavasti vain auringonlaskua ja preeriaa ihastellessa. Ratsastaa Savusalamilla MacFarlane Ranchilla, hiljaa soivan tunnelmallisen musiikin sekoittuessa susien (tai minkä lie) ulvontaan.. Juoni oli kyllä hieman pitkäveteinen, mutta eipä se haitannut, hahmot olivat taas ihan mielenkiintoisia ja mukava niiden juttuja oli kuunnella. Toiminta oli enimmäkseen sulavaa, Dead Eye toimi hienosti, ja checkpointit tehtävissä, seuraavaan GTA:han jookos kanssa?

Pelin lopusta:
Kun John palasi kotiin, muuttui peli hetkeksi aika tylsäksi. Olihan se joo tavallaan ihan kiva käydä pojan kanssa metsällä mutta joo. Loppu oli yllätys ja tunteikas. Tuntui pahalta, kun sankari jonka kanssa oli monet seikkailut koettu tapettiin. Ne saatanan mulkut, joita vielä autoin! Kosto pojan silmistä koettuna maistui hyvältä. Mahtava viimeinen tehtävä, jossa vihjeiden perusteella matkattiin ympäri länttä, ja tarina päättyi Mexicon puolella joenrantaan. Oikeastaan en keksi mitään sanottavaa lopusta, muuta kuin: Kiitos ja aplodit!:)

Todella mahtava peli. Yksinpelistä 9/10, Moninpeli vasta alussa. Lvl 20 tai jtn.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mikähän piru on, kun en ole saanut tuota Gentlemans Attirea, vaikka olen rekisteröitynyt Social Clubiin pelin kautta. Ohjekirjan takaa luin että pitäisi saada tällainen niin saa isommat panokset pokeriin ja kaverilta kuulin tästä myös. Pelaa pokeria tässä todella paljon ja olisi kiva saada isompia panoksia ja tämän takia ei huvittaisi mennä peliä uudelleen läpi. Joskus siinä pelin alkuvaiheilla luin tämän, ja päätin koittaa, muttei asusteita tullut, niin päättelin että se on yksi niistä piilossa olevista, mutta nyt kun on peli läpi, niin ei vieläkään ole tätä pukua.

Mikä neuvoksi?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onkohan muilla tapahtunut tällaista bugia että kun on se ihan alkuvalikko pelissä missä valitaan multi jne. Niin kun menee downloadable content niin siellä ei näy war horsee, goldgunei eukä deadlyy, näkyy vaa outlaws vaikka mulla on limited edition??
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mikähän piru on, kun en ole saanut tuota Gentlemans Attirea, vaikka olen rekisteröitynyt Social Clubiin pelin kautta.

Täällä ainakin jotain aiheesta, en tiedä auttaako: Gentleman's Attire - Red Dead Redemption Wiki

Itse sain asusteen juuri äskettäin rekisteröitymällä Social Clubiin, niin kuin mainitsit. Peliä olen pelannut noin 20% läpi.

Käytitkö rekisteröityessäsi samaa sähköpostiosoitetta, kuin Playstation Networkissa? Itse käytin samaa.

Tuossa Cobrettin linkissä näyttäisi vain olevan ohjeet, että rekisteröitymällä Social Clubiin, saa kyseisen asusteen seuraavan tallennuskerran jälkeen.

Edit: Kyllä, ilmeisesti bugi.
"There is a known glitch where players are signed up with Social Club and will join the accounts and save the game but still won't be able to use it. Rockstar Games says they are working on fixing this problem."
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse ainakin sain heti sen puvun ja kahdella kaverillakaan ei ole mitään ongelmaa. Jospa sinne ei saisi rekisteröityä heti kun mahdollista vaan sitten vasta myöhemmin.

Olettaisin että suurin osa rekisteröityy heti(?) kun mahdollista ja bugi johtuisi siitä? Itse rekisteröidyin vasta ensimmäisen Armadillo tehtävän jälkeen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Päivitys versioon 1.03 on julkaistu. Lainauksen sisuksista löytyvät muutokset.
This update contains the following new anti-griefing measures for Multiplayer Free Roam:

• While in Multiplayer Free Roam, if a player achieves a kill streak of 6 or more without dying, they will become a Public Enemy and receive a $1000 bounty.
• While in Multiplayer Free Roam, if killed three times by any human player and each death is within 80 seconds of respawn, the victim is given the option to respawn away from the area.

This new title update also addresses the following issues:

• Players now have the ability to swap shoulder buttons L1/L2, R1/R2.
• Players now have the ability to save game with cheats turned on.
• When playing the game with Region set to Asia, incorrect button prompts were displayed.
• Downloadable Outfits were not appearing in Change Outfits Menu after being unlocked.
• Invincibility cheat was turned off when activating Dead Eye.
• Occasionally, the player would not recover from being drunk.
• It was possible to have two player horses, with one permanently following the player.
• If equipped with the bandana, sliding doors would temporarily attach to the player’s head.

Lähde: Rockstar Games
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Menetin tänään ensimmäisen (ja viimeisen) kerran sieluni Red Dead Redemptionille. Kokeilin peliä muutama viikko sitten n. 15 minuuttia ja silloin ei vielä napannut kun en oikeastaan ollut peliin tutustunut missään muodossa. Nyt sitten tuli hinku ostaa taas GTA 4 itselle, mutta siinä ohessa satuinkin tähän ketjuun ja rupesin lukemaan ketjua läpi. Pari päivää lueskelin pelaajien kommentteja, mielipiteitä ja hauskoja sattumuksia pelistä ja olin myyty. Ja eiku peli tilaukseen!

Noh peli ei vielä tullut ikävä kyllä viikonlopuksi, mutta lainasin avovaimon veljeltä ja pistin kojootit tulelle. Aluksi oli kontrollien kanssa todella vaikeaa ja meinasi usko loppua. Ei hevonen toiminu niinku halusin, en osunu mihinkään aseella ja Dead Eyeki meni päin kaktusta. Mutta parin tunnin reenin jälkeen rupesi peli maistumaan ja sivutehtävät veivät mukanaan. Metsästin, etsin aarretta enkä löytänyt, keräsin kukkia, pelasin pokeria (mahtavaa!), puhdistin bandiittojen tukikohtia ja katsastin preeriaa.

Täytyy sanoa ettei ole kovin montaa peliä tullut vastaan jossa tunnelma ja rooli vie näin mukanaan. Jos vaikka GTA;han vertaa niin tekemistä löytyy molemmista, GTAssa vain se on enemmän järjetöntä kaaosta, tässä tunnelma on kohillaan sama mitä tekee (2 tuntia pokeripöydässä viettänyt kertoo) ...

Ainoa mikä harmittaa tässä vaiheessa on se, että tuli spoilattua itselleni toi loppu jo kun luin ketjun läpi. Jossain oli spoilertagit vaan ei tarkemmin lukenu että mitä se sisälsi niin tyhmänä avasin. Oma moka. Nyt tietysti 85 % tähän ketjuun kirjoittajista on jo pelin läpäissy ja jättänyt hyllyyn ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ainoa mikä harmittaa tässä vaiheessa on se, että tuli spoilattua itselleni toi loppu jo kun luin ketjun läpi. Jossain oli spoilertagit vaan ei tarkemmin lukenu että mitä se sisälsi niin tyhmänä avasin. Oma moka. Nyt tietysti 85 % tähän ketjuun kirjoittajista on jo pelin läpäissy ja jättänyt hyllyyn ;)

Joo sain itsekin spoilattua tuon lopun, kun menin eräällä toisella nimeltä mainitsemattomalla peliplaneetta foorumilla lukemaan jonkun neron spoilerin, joka oli kirjoitettu karkeasti ottaen tyyliin: (ÄLÄ LUE SPOILERIA JOS PELI EI OLE PELATTU LOPPUUN!)

Tähdissä kirjoitettu oli sillä foorumilla spoilereissa: "Olen jo pitkään ajatellut ostaa peliä, mutta *JOHN KUOLEE LOPUSSA MUAH MUAH MUAH*

Eihän tuo liittynyt aiheeseen mitenkään! Kiitti vaan vatusti taas sille joka tuon kirjotti.

Taidan ite kuulua sitten noihin 85%:iin, koska peli ei viimeisen tehtävän jälkeen tarjonnut sitä samaa mitä se tarjosi siihen mennessä. (Laitan taas osan spoilereihin, spoilaa loppua)
Onnistuivat kyllä pilaamaan pelin täydellisesti sillä lopulla. Edes viimeinen Stranger -tehtävä ja lopputekstit eivät pystyneet korjaamaan sitä suunnatonta vatutusta mikä siitä vikasta tehtävästä jäi. Vikisijä Jack ei ikinä tule korvaamaan Johnia.
Multiplayeria testasin muutamaan otteeseen, mutta en onnistunut löytämään siitä oikeastaan mitään hyvää. Siellä se nyt hyllyssä pölyttyy siihen asti kunnes innostun taas aloittamaan pelin alusta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä nyt muutaman päivän pelanneena nii onneks ei oo omalle kohalle kovia bugeja tai muita ylimääräsiä jäätyilyjä tullu. Mitä nyt tänään hieman tallennus kusi kun tallensin normaalisti niin se jotenki oudosti sen teki. No ei siinä vielä mitään, pelasin tunnin ja tallensin taas ja tällä kertaa tallentaessa ei näkynyt noita slotteja mihin tallentaa. Niitä kyllä pysty selaa ylös ja alas ja ääniki kuulu mut mitään ei näkyny. Kokeilin tallentaa ja ladata peliä niin ei se sitä tallentanu ja tunnin pelit hukkaan. Mm. yksi puku tuli saatua tuossa välissä, joten eiku uusiks.

Kumma taipumus noilla stranger-tehtävien ukoilla on pölliä mun hevonen kun tehtävä on suoritettu. Hirvee kiittely kun pelastin hengen ja samalla kiipeää mun hepan kyytiin :D Ekan kerran ku se vie sen nii vislaamalla hevone tiputtaa sen kyydistä, mut sit se kuitenki ehtii ennen minua siihen päälle uusiks ja vie taas ja nyt ei vislauskaan auta. Ei muuta ku hirvee juoksu perään ja headshotti jostain 100 metrin päästä..

Aarteenmetsästys on yllättävän kivaa ja vaikeaa. 4 oon nyt tainnu tehä ja pari on ollu iha haastaviakin. Pääsis vaa tonne Mexicoon nii sais lisää ehtiä : )
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Todella hankalia nuo aarteenmetsästykset. Monta tuntia on tullut etsittyä sitä puuta jonka vierellä on pari kiveä ja kaktus mutta loppujen lopuksi niitä samannäköisiä paikkoja on varmaan satoja. Toivottavasti minusta ei tule yhtä hullua kuin Sethistä. :D

Olen todella yllättynyt musiikkimaailmasta,en olisi voinut arvata että on edes mahdollista tehdä dynaamiset musiikit. Samoja soitinääniä tunnistaa kyllä useasti mutta aina eri äänillä höystettynä tilanteen mukaan.

Bravo R*,bravo!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Todella hankalia nuo aarteenmetsästykset. Monta tuntia on tullut etsittyä sitä puuta jonka vierellä on pari kiveä ja kaktus mutta loppujen lopuksi niitä samannäköisiä paikkoja on varmaan satoja. Toivottavasti minusta ei tule yhtä hullua kuin Sethistä. :D

Mä sorruin pari kertaa katsomaan netistä neuvoa noiden löytämiseen. :o Osaa aarteiden piilopaikoista ei tahdo hoksata sitten millään, osa taas löytyy helposti kun vähän muistelee että missäs päin maailmaa tuollainen paikka onkaan.

Noissahan on ihan hyviä vinkkejä, kuten muistaakseni siinä ensimmäisessä kartassa on se hirttosilmukan kuva yms.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mä sorruin pari kertaa katsomaan netistä neuvoa noiden löytämiseen. :o Osaa aarteiden piilopaikoista ei tahdo hoksata sitten millään, osa taas löytyy helposti kun vähän muistelee että missäs päin maailmaa tuollainen paikka onkaan.

Noissahan on ihan hyviä vinkkejä, kuten muistaakseni siinä ensimmäisessä kartassa on se hirttosilmukan kuva yms.

Ite en oo vielä tohon aarteenmetsästykseen paneutunu kun on ollu niin paljo muutaki tekemistä, mutta kaipa sitä kohta vois alkaa niitäki ettii. Mutta ilman nettiä ajattelin ne löytää, tosin ei välttämättä kärsivällisyys riitä :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Todella hankalia nuo aarteenmetsästykset. Monta tuntia on tullut etsittyä sitä puuta jonka vierellä on pari kiveä ja kaktus mutta loppujen lopuksi niitä samannäköisiä paikkoja on varmaan satoja. Toivottavasti minusta ei tule yhtä hullua kuin Sethistä. :D
Eraan tapauksen kohdalla itse hetkeksi luovutin koko aarteenmetsastyksen kun ei tuntunut millaan loytyvan.
Kun sitten myohemmin taas paneuduin asiaan paljastu etta olin jo kaynyt pyorimassa oikealla maamerkilla, aarre vaan sijaitsi kauempana maamerkista kuin kartta antoi ymmartaa ja sen takia en ollut loytanyt sita...
Yleensa niissa kartoissa on yksi uniikki maamerkki jonka kun painaa mieleen niin sen tunnistaa kun vastaan tulee.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse törmäsin vahingossa yhteen aarrekätköön, mutta en voinut sitä vielä "löytää", kun se ei ollut vielä aarrekartassa oleva aarre. Ainakin samanlainen kiviröykkiö siinä oli päällä, kuin muidenkin aarteiden päällä tähän mennessä.

Noh, tulipahan sekin testattua, että aarteita ei voi löytää satunnaisessa järjestyksessä, vaan sen täytyy olla juuri vuorossa olevan kartan osoittama aarre. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tämä on kyllä lemppari peli Rockstarilta tähän mennessä.

Yritän metsästää kaikki buffalot mutta ilmeisesti muutama puuttuu koska, trophyä en ole saanut eli jossain on vielä ainakin yksi jäljellä. :confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tämä on kyllä lemppari peli Rockstarilta tähän mennessä.

Yritän metsästää kaikki buffalot mutta ilmeisesti muutama puuttuu koska, trophyä en ole saanut eli jossain on vielä ainakin yksi jäljellä. :confused:

Jatka sieltä Great Plains -alueelta etisimistä, niin kyllä ne viimesetkin buffalot sinne joskus ilmestyy. Ratsastelet vaan siellä paikassa ees takasin.
 
Ylös Bottom