Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itseä tämä peli ei oikein koukuta. Yksinpeliä olen vetänyt joku hieman yli 10%, jonka jälkeen siirryin nettipeliin.

Mulla on vähän sama juttu. Vielä en ole innostunut pelistä kunnolla, moninpelissäkin tulee pelailtua noita co-op tehtäviä kun deathmatch ei niinkään kiinnosta. Toisaalta olen kesällä ja varsinkin näillä helteillä pelannut muutenkin todella vähän ja kun päivät kuluu töissä, niin pelaamiseen ei paljon jaksa käyttää aikaa. Ehkä syksymmällä sitten tämäkin asia "korjaantuu".
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jatka sieltä Great Plains -alueelta etisimistä, niin kyllä ne viimesetkin buffalot sinne joskus ilmestyy. Ratsastelet vaan siellä paikassa ees takasin.

Joo ymmärsin että tolla alueella niitä on, tässä on tietty se ironinen asia että kun jotain etsii niin ei löydä ja sit kun ei etsi ni löytyy heti. :p
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mexico avautui tänään ja ei ehkä iha nii mielenkintonen alue kuin tuo ensimmäinen. Kauheesti tosin kaikkea pientä kylää ja tönöä joka puolella. Ja odotetusti on paikalliset viranomaiset vähä vinksallaan: jos tulee satunnais tapahtuma niin melkee tuntuu että sama mitä tekee nii Wanted tulee. Vaikea olla paikallisille lainvalvojille mieliks ;)

Muuten peli kyllä maistuu tosi hyvin. Tunnelma ei oo latistunu vieä yhtään. Yritän mahollisimman hyvällä jätkällä pelata, ja rikoksia ei oo tullu mitään pakollisia lukuunottamatta ku yks kun vahingossa ammuin jonku hevosta samalla ku metsästin. Ehkä vejän sit myöhemmi toisen kerran uber-pahiksena ja kerään bountya ja likaista mainetta.

Hilpeä satunnaistapahtumat, osa II. Villisika perhe jäi junan alle ja jänis hevosen alle. Lisäks yks ukko pysähty hevosensa kanssa tien varteen ja meni kuselle jonku kiven taakse :D Siistiä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kokeilin nyt joku 1kk yksinpelikampanjan läpipeluun jälkeen ensimmäistä kertaa nettipeliä. Toisin kun moni muu tuntuu sanovan, niin mun mielestä toi nettipeli on rautaa, ja nimenomaan parempi kuin yksinpeli. On vaan niin erilaista kuin mitä on viimevuodet tullu tahkottua. Siistiä leikkii lännen kovinta kaveria saluunan katolla ja muualla. En nyt sit tiedä tietenkään, et miten sit jos pelitunteja tulis yhtä paljon kuin codissa tai bäfässä, mutta juuri tällä hetkellä tämä tuntuu tosi hyvältä viihteeltä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Saako tuota Social Clubin checklistiä mitenkään päivitettyä manuaalisesti pelin tai selaimen kautta? Se on taas aika paljon jäljessä, ja vain muutama lisätehtävä on jäljellä, joten pitäisi saada tarkistettua mitä puuttuu.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Saako tuota Social Clubin checklistiä mitenkään päivitettyä manuaalisesti pelin tai selaimen kautta? Se on taas aika paljon jäljessä, ja vain muutama lisätehtävä on jäljellä, joten pitäisi saada tarkistettua mitä puuttuu.

Ei sitä pitäs saada, ku teet jotain ni sit pitäs vaa sen datan päästä menee sinne rockstarin serverille. Ei oo kyl hajuakaan miten usein päivittyy, välillä tuntui itsellä menevän datat hetkessä kun taas toiste monta tuntia ennen ku ilmaantui listaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei sitä pitäs saada, ku teet jotain ni sit pitäs vaa sen datan päästä menee sinne rockstarin serverille. Ei oo kyl hajuakaan miten usein päivittyy, välillä tuntui itsellä menevän datat hetkessä kun taas toiste monta tuntia ennen ku ilmaantui listaan.

No, ei kai tässä sit auta kuin odotella. Eilen illalla oon viimeks pelannut, mutta data on jostain eilispäivältä. Vähän olisi kehittämistä tuossa, idea on kyllä hyvä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Bugittaaks muilla noi cooppi tehtävät? Mulla ainaki se kidnapped girl jää siihen ku on tyhjentäny sen linnotuksen ja se ämmä juoksee siihen aukeelle ja sen jälkeen ei tapahdu mitään. Sit the riveris aina välillä joku jää rantaan ku pitäis olla siinä lautas.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Bugittaaks muilla noi cooppi tehtävät? Mulla ainaki se kidnapped girl jää siihen ku on tyhjentäny sen linnotuksen ja se ämmä juoksee siihen aukeelle ja sen jälkeen ei tapahdu mitään. Sit the riveris aina välillä joku jää rantaan ku pitäis olla siinä lautas.

Kyllä noi ainakin mulla tuppas jäätymään vähän väliä, riverin taisin päästä vasta jollain 15. kerralla läpi erillaisten bugien ja jäätymisten takia. Pari kertaa onnistuin jopa tippumaan lautasta vaikka olin suojassa.

Kärsivällisyyttä vaan niin kyllä ne läpi menee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään pelasin sitten vihdoinkin yksinpelin loppuun. Kyllä täytyy antaa isot peukut Rockstarille, kun ovat onnistuneet tekemään näin mahtavan ja eeppisen pelin.

Nyt hankin vielä kaikki puuttuvat Trophyt ja suoritan pelin 100% läpi (nyt prosentit ovat n. 95%) ja sitten siirryn moninpelin kimppuun.

Kyllä tästä saa vielä ainakin toiset 25 tuntia peliaikaa :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

On kyl ollu tosi hyvä peli! Olin hieman ylättynytki ku tää peli oliki tosi koukuttava! Tuli eräs päivä pelattu jotain 6tuntia putkeen!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla pelikello huitelee jossai 45-50 tunnin paikkeilla ja vasta tänään pääsin tonne viimiselle alueelle. Ikävä kyllä haiskahtaa pelin loppu olevan aika lähellä mut eiköhä tuosta vielä muutama kymmentuntia saa menemään kun hoitelee loput challengit ja stranger questit.

Pelottavaa ensimmäistä karhun kohtaamista odottaen.. Meikäläine on 15 vuotta nähny painajaisia karhuista ja pelänny niitä yli kaiken.. ehkä tää on sit se ympyrän sulkeutuminen tavallaan .. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Pelottavaa ensimmäistä karhun kohtaamista odottaen..

Samoja fiiliksiä oli itelläkin kun ekaa kertaa näin. Kiväärillä 2-3 kutia päähän ja Otso ei enää pahemmin rimpuile. Sitten kun on rahan puutetta niin käyt lahtaamassa karhuja Tall Trees -alueella ja myyt turkit...tulee ihan mukava saldo tilille :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

hahah, ensimmäinen karhuni iski takaa päin ja moukaroi maahan antamatta mitään mahdollisuutta vastata aggressioon, siinä sitte vaa kierittii maassa ja otso tuli ja päästi tuskista. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Rasittavaa vaan kun välillä katsoo sivulle tai taakse ja sitten katsoo taas eteen niin yht'äkkiä on karhu juoksemassa edestä kohti. Sama oli myös GTA:ssa kun katsoit autoa ajaessa taakse ja sitten eteen niin olikin auto edessä vaikka hetkeä aikaisemmin sulla oli ollut tyhjä tie.

Tarina on nyt pelailtu läpi, ja vähän alkaa jo kyllästymään. Ei jaksais enää rehuja keräillä tai pikkutehtäviä tehdä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Voi että pistää taas jälleen kerran vihaksi nuo jotkut aivottomat idiootit free roamissa... Olinpahan Hardcore Free Roamissa Gaptooth Breachissa putsailemassa gang hideouttia. Kaivoksen ulkopuolelta sain ihan helposti kaikki viholliset hoideltua ja lähdin sitten kaivoksen sisälle hakemaan kaivoskärryä, joka pitää siis viedä ulos vähän matkan päähän.

Astun pari askelta kaivokseen ja eipäs aikaakaan kun vastaan tulee toinen pelaaja, jolla on näköjään jokin sisäinen tarve ampua huvikseen tehtäviä tekeviä tovereita. No, en lannistunut, vaan ammuin viholliset sisältä ja välttelin tätä räiskijää. Kun sitten olin viemässä kärryä ulos, niin tyyppi juoksee nurkan takaa ja ampuu sarjan high power pistoolillaan. Parhaani mukaan koitin aina ampua hänet kun kärryä olin viemässä ja sainkin sen ulos lopulta. Nousin kärryn kanssa mäen päälle kun heppu juoksee taas talon takaa ja tappaa meikäläisen.

Ja sitten kun olen kuollut, en voi uskoa todeksi, että tyyppi laskee kärryllä takaisin kaivokseen samaan paikkaan mistä hain kärryn. Ihan kuin ei olisi muuta tekemistä kuin sabotoida toisen tekemisiä. Kahdesti sain vielä kärryn ulos, mutta aina sain samaiselta jätkältä luodin kalloon kun tämä kämppi kiven takana. Ja aina hän laski kärryn takaisin kaivokseen. Siinä vaiheessa meni hermot ja laitoin aivoidit tyypille ja suljin boksin. Eniten potutti kun oli vielä hardcore-muoto jo päällä (tavallisesta olisin voinut vaihtaa hardcoreen).

Kellään samansuuntaisia kokemuksia?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Olin kerran karhuja metsästämässä Tall Treessissä (missä muuallakaan:D) niin tuli vähän ärsyttävä "bugi".
Heti oli kaksi uutta karhua juoksemassa kohti kun sain edellisen fileerattua ja tätä jatkui niin kauan kuin patit riitti aseissa, eli noin 40 karhun verran :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

No pitihä se käyä pelon kimppuun ja lähtiä eilen ekan kerran karhumetsälle. Ja pysyin vieläpä hengissä : ) Karhut on onneks aika hitaita, tai no ainaki ku on tottunu siihe että puumat iskee aina takaapäi ja hirvee ketutus päällä sen jäläkee.

Sattu sellane hauska sattumaki tuolla Tall Treesissä kun joku kannibaaliukko nuotiota piti ja kutsu mua ystävällisesti lähemmäks. Eka mietin et mikäs ukko tämä on ja menin lähemmäks ja sit näin toisen miehen köytettynä nuotion takana ja vieressä parit veriläjät. No ukkeli sit veti revolverinsa esiin ja olin itse juuri aikeissa ampua kun karhu juoksi meikäukon ihan vierestä suoraan tuon kannibaalin kimppuun.

Ihmettelen vieläki miks se ei mua syöny vaa meni mun ohi ja toisen päälle. Siinä sit sivusta huvittuneena kahtelin kun karhu läiskii kannibaalia naamaan. Ja sit ammuin karhun ja pelastin köytetyn miehen : ) Täytyy sanoa että on kyllä yks parhaista peleistä mitä oon pelannu. Tänä vuonna on tosi miellyttäviä pelejä tullu ja vielä tulossaki.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Olin kerran karhuja metsästämässä Tall Treessissä (missä muuallakaan:D) niin tuli vähän ärsyttävä "bugi".
Heti oli kaksi uutta karhua juoksemassa kohti kun sain edellisen fileerattua ja tätä jatkui niin kauan kuin patit riitti aseissa, eli noin 40 karhun verran :D

Joo kyllähän ne karhut oikeastikin rientävät apuun jos lajitoveri on ongelmissa ja varmasti käyvät päälle mutta kyllä tuo silti bugilta haiskahtaa jos 40 karhua tulee. :)

Normaaliahan se on RDR:ssä ja oikeastikin että ehkä 1 tai 2 lähistöllä olevaa karhua tulee katsomaan mitä tapahtuu ja luonteen mukaisesti puolustaa lajitoveriaan tai jopa 1 laumallinen susia mutta ei sentään koko alueen eläinkuntaa. :D

Kerran kävi hauska tapahtuma kun yritin hevosvarasta ottaa kiinni ja oltiin juuri jyrkänteen reunalla ja sain ammuttua varkaan aseen pois kädestä jolloin tämä tippui maahan. Otinpa sitten lasson esille mutta osuinkin varastettuun hevoseen jolloin varas hyppäsi takaisin hevosen kyytiin ja lähti liikkeelle. Noh, en sitten tietenkään tajunnut irrottaa lassosta ja kun varas lähti liikkeelle paiskauduin rinnettä alas.
Jäin juuri ja juuri henkiin ja juuri kun nousin ylös niin näin takaa kävelevän karhun. Ajattelin sitten vain olla paikallaan ja odottaa miten se reagoi. Onnekseni kuulin laukauksia ja eiköhän joku ystävällinen metsästäjä tappanut karhun.
Metsästäjä jäi sitten karhun viereen ja ajattelin että täytyyhän hevosvaras ottaa kiinni jolloin otin metsästäjän hevosen "lainaan". Lähdin äkkiä pinkomaan varkaan perään mutta sitten huomasin että varastettu hevonen pillastui ja hevosvaras tipahti seuraavalta jyrkänteeltä alas ja kuoli. Varastettu hevonen kuitenkin pääsi karkuun koska takaa tuli metsästäjä jolta varastin hevosen ja pamautti haulikolla selkään. Eli muistakaa että villissä lännessä hätä lukee lakia.
 
Ylös Bottom