Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Yks hyvä osuma naamaan tappaa kerrasta ilmeisesti, koska minä lähdin haastamaan ihan suoraan puukolla vastaan ryntäävää karhua. :D

Varmaan joku bugi kyseessä koska monet aseetkaan ei tapa yhdestä pääosumasta ja puukolla on tullut sen verran heiluttua että edes sudet eivät yhdestä pääosumastakaan kuole.

Onko kellään muuten käynyt ärsyttävää bugia jossa hevonen seisoo paikallaan mutta kun painat kolmiota tai vain kävelet hevosta päin se lyyhistyy maahan ja kuolee? Ärsyttävä bugi ja tuntuu tapahtuvan vain sillä parhaalla kullan värisellä hepalla.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei tosimiehet käytä aseita nallen pehmentämiseen, se on puukko käteen alusta loppuun.


Itselläni on käynyt näitten varastettujen hevosvankkureitten kanssa jänniä bugeja, kuten se, että vankkurit lentävät tuhat metriä ilmaan ja failaan kyseisen eventin sen takia. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei tosimiehet käytä aseita nallen pehmentämiseen, se on puukko käteen alusta loppuun.


Itselläni on käynyt näitten varastettujen hevosvankkureitten kanssa jänniä bugeja, kuten se, että vankkurit lentävät tuhat metriä ilmaan ja failaan kyseisen eventin sen takia. :D

Jos tarkoitat niitä pienempiä hevoskärryjä niin ne ovat kyllä aika kovia bugaamaan. Jo parikin kertaa käynyt niin että kun niillä kärryillä kaatuu Marston jää vain maahan makaamaan ja ei nouse vaikka mitä painaisi ja vaikka kuinka kauan odottaisi. Todella hauskaa on myös leikkiä Euphorialla hyppien korkeilta paikoilta alas ja hyvällä tuurilla Marston ei edes kuole vaan pyörii todella hienon näköisesti mäkiä ja jyrkänteitä alas.

On myös hauskaa lasson kanssa vedellä porukkaa alas korkeilta mäiltä tai rakennuksien katoilta.


Uusi bugi löydetty,älä lue jos et halua avata kaikkia koodeja.

Mene Blackwaterin huoneeseesi,tallenna ja lopeta peli ja lataa uudelleen. Kävele ulos huoneestasi ja hyppää kaiteen yli niin ettei Marston ota kaiteesta kiinni vaan hyppää sen yli siten, että putoat alhaalla olevan ihmisen päälle. Kävele ulos saluunasta ja kaikki koodit avautuvat yksi kerrallaan niin ettei sinun tarvitse muuta tehdä. En tiedä toimiiko aina mutta tuolla tavalla vahingossa avasin itselleni kaikki koodit joten ei ole testattu eli varmuutta bugin toimivuudesta ei ole.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko kukaan koittanut, pystyykö vankkureilla seilaamaan jokea pitkin? :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Pelistä nyt 93% läpi, mutta kaikista kettumaisimmaksi jutuksi on nyt noussut Rebels outfitin tuo five finger fillet :mad: Eka taso menee mutkitta, toka menee myös helposti mutta sit se kolmas on yhtä tuskaa :mad: Sit kun vielä se kappaileva sankari on siinä niin v***n nopee aika loppuu aina kesken.

Muillakin ollut samanlaisia vaikeuksia... Onko tuohon Five Finger Filletiin mitään sen kummempia kikkoja olemassa, kuin nappien painaminen oikeassa järjestyksessä ja tarpeeksi nopeasti?

Tähän Reyes' Rebels Outfitiin vaadittava tehtävä vaikuttaa ylivoimaisen vaikealta verrattuna pelin muihin tehtäviin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Muillakin ollut samanlaisia vaikeuksia... Onko tuohon Five Finger Filletiin mitään sen kummempia kikkoja olemassa, kuin nappien painaminen oikeassa järjestyksessä ja tarpeeksi nopeasti?

Tähän Reyes' Rebels Outfitiin vaadittava tehtävä vaikuttaa ylivoimaisen vaikealta verrattuna pelin muihin tehtäviin.

Ei ole mitään kikkoja. Pari ensimmäistä yritystä se on aika vaikeaa mutta sen jälkeen alkaa helpottaa. Itsellä alkoi n. 5 kerran jälkeen jopa menemään alitajuisesti tuo. En siis pahemmin keskity edes mutta sormet kyllä hakkaavat sellaista tahtia että ihan itekkin ihmetyttää. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse mokailin kanssa aika paljon tuossa mutta se on aina se sama kuvio niissä, kun oppii sen ulkoa eikä kokoajan arvaile mikä merkki sieltä on tulossa niin helppo kun mikä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Muillakin ollut samanlaisia vaikeuksia... Onko tuohon Five Finger Filletiin mitään sen kummempia kikkoja olemassa, kuin nappien painaminen oikeassa järjestyksessä ja tarpeeksi nopeasti?

Tahti pitää olla myös tasainen. Paras tyyli on opetella paineltava sarja ulkoa ni pitäisi mennä aika kepeesti läpi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ovatko muut alkaneet epäillä, että peliin on laitettu mukaan myös kummituksia? Monet varmasti ovat kuulleet siinä eräässä hylätyssä talon rämässä erikoisia ääniä, mutta itse näin nyt ensimmäistä kertaa omalla ranchilla naishahmon ikkunassa katsoessani taaksepäin, siirsin kamerakulman taas eteen ja sitten taakse, mutta tämä ikunasta katsova hahmo oli jo kadonnut. Kaikki tämä tapahtui siis myrskyisenä yönä joten en ihmettelisi vaikka Rockstarin jampat olisivatkin tuollaisen yllätyksen pelaajille järjestäneet.

Pääjuoni on siis taputeltu alta pois joten tuota ei voi selittää millään jonkin elossa olevan henkilön liikkumisella sisällä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Joo itse kuulin kun menin pelissä leiri nuotiolle kuuntelemaan niiten tarinoita niin ne puhu jostain haamusta jossain paikassa.
Jos se on sama iso talo missä on kellari niin olin siellä kerran ilta hämärässä niin kuulin siellä yhtä äkkiä jotain kahinaa ja lepatusta, katoin ikkunasta ulos niin näin, että lepakoita lentää vintiltä taivaalle.:eek: Säikähin vähän kun muutenkin oli vähä semmonen aavemainen tunnelma. Osaa tää peli kyllä välillä ylättää.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Joo itse kuulin kun menin pelissä leiri nuotiolle kuuntelemaan niiten tarinoita niin ne puhu jostain haamusta jossain paikassa.
Jos se on sama iso talo missä on kellari niin olin siellä kerran ilta hämärässä niin kuulin siellä yhtä äkkiä jotain kahinaa ja lepatusta, katoin ikkunasta ulos niin näin, että lepakoita lentää vintiltä taivaalle.:eek: Säikähin vähän kun muutenkin oli vähä semmonen aavemainen tunnelma. Osaa tää peli kyllä välillä ylättää.

Itse kun olin ratsastamassa talon vierestä pysähdyin tappamaan susilauman. Salaman välähtäessä ikkunassa oli jokin hahmo mutta sisältä ei löytynyt mitään. On myös tullut kuunneltua niitä kummitustarinoita.

Lue vain jos olet läpäissyt tarinan!
Oma veikkaus että kun pelin on läpäissyt kuolleet vanhemmat seuraavat Jackin elämää ja vilahtelevat "tervehtimässä" poikaansa.

Toinen mahdollisuus on että kummitustarinat viittaavat tulevaan zombi lisäosaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tuo onnistuu kun katsoo statseista että kuinka monta prosenttia rikoksista on tehty jonkun rikollisjengin kanssa niin miten on mahdollista liittyä johonkin jengiin herättämään kauhua kaupungeissa? :O

On tuo Armadillo kyllä niin aidon tuntuinen länkkärikaupunki. Siellä on tullut vietettyä suurin osa ajasta kun en ole tehtäviä tehnyt. Siellä on vain mukava fiilistellä saluunassa satunnaisesti riehuvia Waltoneita pakettiin pistäen. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kuinkas paljon RDR muistuttaa GTA-pelisarjaa, eli kannattaako ostaa jos ei GTA:sta pidä? Länkkäri meno kyllä himottelisi, mutta jos on pelillisesti kovin lähellä GTA:ta niin voi olla, että jää hyllyyn.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

...

On tuo Armadillo kyllä niin aidon tuntuinen länkkärikaupunki. Siellä on tullut vietettyä suurin osa ajasta kun en ole tehtäviä tehnyt. Siellä on vain mukava fiilistellä saluunassa satunnaisesti riehuvia Waltoneita pakettiin pistäen. :)

Omasta mielestä tuolla MacFarlanen ranchilla on kyllä kaikista tunnelmallisinta vaan elellä normaalisti. Herää aamulla sieltä omasta mökistä, kun aamu sarastaa kuuden aikoihin. Menee vaikka käymään kaupassa, ja pelaamassa hevosenkenkää. Sit voi lähteä iltapäiväksi jahtaamaan elukoita lähimaastoon ja illalla voi käväistä vaikka Armadillossa ryypyllä ennen paluuta MacFarlanen ranchille, jossa yöllä vartioidaan maatilaa rosmoilta. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kuinkas paljon RDR muistuttaa GTA-pelisarjaa..

No muistuttaa kai se joiltakin osasiltaan. Toki. Pakostakin koska R* pelin on tehnyt. Tunnelmaltaan mielestäni tämä oli parempi kuin GTA:t ja kontrollitkin toimi paremmin.

Suomeksi siis sanoisin, että jos länkkärimenosta tykkäät niin varmasti pidät tästäkin. Ja kyllä, itse en pitänyt oikein minään tuota GTA 4:sta ja tämä iski aivan toisella tapaa. Pienoisia puutteita toki tuotteesta löytyy, mutta viihdyttäviä tunteja sain viettää tämän pelin maailmassa ja suurimmaksi osaksi se juonsi juurensa juuri tuosta länkkäriteemasta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Voi helvetti kuinka hankalaa on saada ne viisi majavan raatoa kasaan. Olen seikkaillut nyt muutaman tunnin ajan ns. majava-alueiden liepeillä saaden ammuttua kaksi majavaa, kaksi lintua, ketun, koiran sekä pesukarhun. Jos jollain on heittää hyvää neuvoa mistä nuo puuttuvat otukset saisi niin laittakoot spoilerin kera tähän ketjuun.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Voi helvetti kuinka hankalaa on saada ne viisi majavan raatoa kasaan.

Ei oo kauaa siitä ku joku kysy samaa, mutta ainoa paikka mistä itse löysin on ku lähet blackwaterista seuraamaan jokea sinne vuorille päin ja meet niin pitkälle ku pääset sitä jokea pitkin, siellä on joku nuotiopaikkakin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Voi helvetti kuinka hankalaa on saada ne viisi majavan raatoa kasaan. Olen seikkaillut nyt muutaman tunnin ajan ns. majava-alueiden liepeillä saaden ammuttua kaksi majavaa, kaksi lintua, ketun, koiran sekä pesukarhun. Jos jollain on heittää hyvää neuvoa mistä nuo puuttuvat otukset saisi niin laittakoot spoilerin kera tähän ketjuun.

Vaikka kuinka oudolta kuulostaa niin majavia ei veden lähettyviltä löydy ellei yksittäinen ole eksynyt. Blackwaterin läheltä tosiaan löytyy.
 
Ylös Bottom