Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

No niinhän sitä luulisi mutta kun ei löydy ei :confused: Muilla ei vastaavaa ongelmaa?
Sama homma eli eipä näy vielä täälläkään mutta eikös nuo store-päivitykset nyt muutenkin putkahtele vasta näin torstai-illan mittaan näkyviin? Onko niillä, joilla näkyy nyt sitten ihan tavan EU-tili eikä mitään PS+ -jäsenyyksiä sun muita, joilla tuo kenties voisi hieman normaalia aiemmin näkyville tulla?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Sama homma eli eipä näy vielä täälläkään mutta eikös nuo store-päivitykset nyt muutenkin putkahtele vasta näin torstai-illan mittaan näkyviin? Onko niillä, joilla näkyy nyt sitten ihan tavan EU-tili eikä mitään PS+ -jäsenyyksiä sun muita, joilla tuo kenties voisi hieman normaalia aiemmin näkyville tulla?

Ihan normaalikäyttäjä, EU-käyttäjä ja itseasiassa eilen vasta rekisteröidyin siihen Social Clubiin, eli ihan kaikkien pitäisi saada samaan aikaan ne. Kokeilkaa etsiä monesta kohtaa, "All Games", "Latest", ja kokeilkaa hakua. Kyllä se varmasti löytyy. Entä siitä kun menee pelissä storeen?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ihan normaalikäyttäjä, EU-käyttäjä ja itseasiassa eilen vasta rekisteröidyin siihen Social Clubiin, eli ihan kaikkien pitäisi saada samaan aikaan ne. Kokeilkaa etsiä monesta kohtaa, "All Games", "Latest", ja kokeilkaa hakua. Kyllä se varmasti löytyy. Entä siitä kun menee pelissä storeen?
Itse asiassa kaikki nuo variaatiot tuli käytyä läpi mutta ei sieltä tosiaan minullekaan muuta näy kuin Outlaws to the End ja Legends and Killers. Mutta joo, eiköhän tuo 24:n tunnin sisään tokene - ei olisi ensimmäinen kerta kun store vähän julkaisupäivinä häröilee.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ite latasin kans jo eilen ton packin, ja löyty ihan siitä Latest -kohdasta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse asiassa kaikki nuo variaatiot tuli käytyä läpi mutta ei sieltä tosiaan minullekaan muuta näy kuin Outlaws to the End ja Legends and Killers. Mutta joo, eiköhän tuo 24:n tunnin sisään tokene - ei olisi ensimmäinen kerta kun store vähän julkaisupäivinä häröilee.

Kävin just kattomassa storessa, ja eihän se sielä enää ole. Tuli mieleeni mahdollinen selitys asialle. Nimittäin lueskelin päivällä ahkerasti Gamefaqsin keskusteluja, ja siellä amerikkalaiset olivat näreissään, kun eivät ole tätä pakettia vielä saaneet. Siellähän store päivittyy kait aina tiistaisin, ja heitä huolestutti, että tulee vasta ens viikolla.

Ehkä tässä on tullut jotain häröä julkaisupäivien kanssa, ja satsi on vedetty pois Euroopasta. Tulee sitten uudestaan ens viikolla, niin koko maailma on tasa-arvoinen, ja saa tavaran samaan aikaan. Pelkkä veikkaus, mutta mun mielestä kuulostaa uskottavalta selitykseltä.

Ei kannata kuitenkaan hättäillä, vaikka mukava lisä olikin, niin ei tää paketti tuo kuitenkaan mitään niin mahtavaa uutta tullessaan, etteikö vois odottaa muutaman päivän.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ehkä tässä on tullut jotain häröä julkaisupäivien kanssa, ja satsi on vedetty pois Euroopasta. Tulee sitten uudestaan ens viikolla, niin koko maailma on tasa-arvoinen, ja saa tavaran samaan aikaan. Pelkkä veikkaus, mutta mun mielestä kuulostaa uskottavalta selitykseltä.

Ei kannata kuitenkaan hättäillä, vaikka mukava lisä olikin, niin ei tää paketti tuo kuitenkaan mitään niin mahtavaa uutta tullessaan, etteikö vois odottaa muutaman päivän.
Cheers, kieltämättä paras teoria koko hämminkiin ja joo, eipä tuo odottelu mainiota peliä sen huonommaksi muuta kun peruspelin 15:stä asusta on yhdeksän vielä muutenkin avaamatta. Endgamen kun olisivat toteuttaneet jotenkin toisin niin voisi vielä matkaa jatkaa mutta nyt pitää enempi odotella, että tuo taas alusta asti maittaa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hupsista, nyt näyttää olevan muutakin häikkää ladatun sisällön kanssa. Laitoin äsken pelin päälle, ja siinä alussa kun startin jälkeen painaa kolmiota (downloaded content), niin ensikskin siitä oli hävinnyt näkyvistä tämä Hunting and Trading pack, mutta lisäksi vielä kaikki nämä Limited Editionin extrat, jotka aina näkyy kyseisessä kohdassa.

Onneksi kaikki oli kuitenkin tallella kun meni itse peliin sisään, mutta taidan jättää pelin pariksi päiväksi odottamaan tilanteen tasaantumista.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Uutta tietoa, tällasen löysin:

Rockstar:

Quote:
Hey guys,
Just to clear this one up – an incomplete and unfinished version of the Hunting and Trading Outfits Pack was uploaded in error on PlayStation Network in Europe temporarily yesterday. This was not the final version, is missing some features, and has not been fully tested – which is why some PS3 users in Europe who saw and downloaded it experienced some technical issues trying to use it. For this reason, we recommend that if you’ve downloaded it, you delete it. The real deal Hunting and Trading Outfits Pack will be made available within the next couple of weeks worldwide – and we’ll tell you all about it right here then.


Eli keskeneräistä materiaalia lipsahtanut jakeluun. Tulee sitten uudestaan kun on valmis. Olkaa tyytyväisiä ketkä ette kerinneet lataamaan. Itselläni oli tamän paketin ladattuani tullut statteihin pari kummaa miinusmerkkistä lukua. Otin sen vuoksi eilen aikaisemmin yhteyttä Rockstariin, ja sain tällaisen vastauksen:

Have you tried deleting the game data? Sometimes the game can become corrupt while installing and deleting the game data can fix the problem. To do this you go to game data utility on the Playstation main menu, highlight the game and press triangle to delete. This will only delete the game data and not the save games.

Nyt pitäis sit poistaa pelin asennus, ja uudelleen asentaa. Jännittää vähän, kun muistaakseni uusimman päivityksen jälkeen oli jotain juttua, että MP levelit nollaantuu kun poistaa patchin. Täytyy vielä kysyä Rockstarilta varmistusta että levelit takuuvarmasti palautuu uuden asennuksen jälkeen. Voi mennä vastaus ens viikon puolelle, ei kerkee nyt kauheesti kirjotella ennen iltaa, oon nääs duunissa. Tarttis kai rupee tekemään ihan töitä nyt.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvä tietää, odotan vielä ennen kuin itse pistän ladaten nuo uudet vaatteet. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ja Rokstarilta itteltään:

Dear Tomi,

Deleting game data from the Game Data Utility, won't effect your game saves.




Poistin pelitiedon, ja asensin uudestaan, kaikki hyvin, niinku ennenkin. Nyt vaan sit odotellaan, että jutut tulee uudestaan jakeluun.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eli poistan pelin kovalevyltä ja asennan sen uudelleen? Eikö sitä HaT packia voi ainoastaan poistaa? Olen ettinyt monesti, että mistä onnistuu sen poistaminen, mutta mistään en löydä mitään RDR kamaa. Pelin 3 savepaikkaa ja itse peli.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eli poistan pelin kovalevyltä ja asennan sen uudelleen? Eikö sitä HaT packia voi ainoastaan poistaa? Olen ettinyt monesti, että mistä onnistuu sen poistaminen, mutta mistään en löydä mitään RDR kamaa. Pelin 3 savepaikkaa ja itse peli.
Pelin asennus ja mahdolliset lisäkilkkeet menevät PS3:n käyttöliittymän kannalta yhteen ja samaan paikkaan (eli pelitiedon työkaluun), joten pelkän DLC:n poistaminen ei valitettavasti yleensä onnistu. (Jotkut pelit kuten Heavy Rain asentavat lisäosat erilliseksi "tiedostoksi", joten silloin lisärin voi poistaa ilman, että joutuu asentamaan itse peliä - ja mahdollista päivitystä - uudestaan.)

Pelien tallennukset sen sijaan menevät tiedon tallennustyökaluun, mutta sisältävät nimensä mukaisesti pelkät savet. (Suomeksi nuo käännökset ovat vähän turhan lähellä toisiaan. Englanninkieliset nimet eli Saved Data Utility ja Game Data Utility ovat hieman selkeämmät.)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

US Marshall Outfit? On vielä valikossa mustana.
Mitä tämä vaatii auetakseen?

Olen katsonut jo lopputekstit.
Pelattu 99.5%, eli vaatiiko 100%?

ps. tulipa mieleeni, että aukeaako tämä varsinaisesti olleenkaan vaan voiko "rosvoluolia" alkaa tyhjäämään ja aukeaako vasta sitten, kun eka tyhjätty?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

US Marshall Outfit? On vielä valikossa mustana.
Mitä tämä vaatii auetakseen?

Olen katsonut jo lopputekstit.
Pelattu 99.5%, eli vaatiiko 100%?

ps. tulipa mieleeni, että aukeaako tämä varsinaisesti olleenkaan vaan voiko "rosvoluolia" alkaa tyhjäämään ja aukeaako vasta sitten, kun eka tyhjätty?

Mikäli nyt oikein muistan, niin tuo aukesi sillä että suoritat kaikki USA:n puolella olevat 'rosvoluolat' yhden vuorokauden (24h) sisään peliaikaa. Eli pelin omaa sisäistä kelloa laskien 24 tuntia on aikaa. Tuo tulee ihan helposti KUNHAN et käytä fastmovea eli leiritulen äärestä matkustat. Se kun laskee nopeasti ekstratunteja. Kun ratsastat ihan oikeasti paikkojen välillä niin tuo on helppo.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Mikäli nyt oikein muistan, niin tuo aukesi sillä että suoritat kaikki USA:n puolella olevat 'rosvoluolat' yhden vuorokauden (24h) sisään peliaikaa. Eli pelin omaa sisäistä kelloa laskien 24 tuntia on aikaa. Tuo tulee ihan helposti KUNHAN et käytä fastmovea eli leiritulen äärestä matkustat. Se kun laskee nopeasti ekstratunteja. Kun ratsastat ihan oikeasti paikkojen välillä niin tuo on helppo.

Jep, tämä ok.

Mutta pitäiskö sen ensin aueta siinä outfit-valikossa, on nääs mustana vielä. Tarkennuksena, että muut asusteet ovat aina auenneet, eli valikkoon on tullut ne "tehtäväpollukat", jotka suorittamalla asun on saanut käyttöön.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kokeile niin se selviää. Minun mielestäni se on jollakin tavalla 'salainen achievement' joka tuon unlockaa niin tehtävälistaa ei tule näkyviin. En nyt tosiaankaan muista tarkasti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kuinkas paljon RDR muistuttaa GTA-pelisarjaa, eli kannattaako ostaa jos ei GTA:sta pidä? Länkkäri meno kyllä himottelisi, mutta jos on pelillisesti kovin lähellä GTA:ta niin voi olla, että jää hyllyyn.

Itse en pidä lainkaan GTA sarjasta, mutta tykkäsin RDR:stä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Minkähänlaisia ongelmia tulee ladata warhorse ja muut lisäkilkkeet takaisin jos tuon pelin tiedoston poistaa ? Taidan odottaa korjattua versiota lisäristä, enkä poista mitään/pelaa RDR:ää ennen sen tuloa.
 
Ylös Bottom