Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Minkähänlaisia ongelmia tulee ladata warhorse ja muut lisäkilkkeet takaisin jos tuon pelin tiedoston poistaa ? Taidan odottaa korjattua versiota lisäristä, enkä poista mitään/pelaa RDR:ää ennen sen tuloa.

Kyylle tiedoksi, että noita Limited Editionin ekstroja ei näköjään tartte latailla uudestaan. Olivat ihan valmiiksi olemassa uudelleenasennuksen jälkeen. Ovat ilmeisesti tallessa itse pelin savessa. Ainoastaan ne storesta ladatut lisäosat täytyy ladata uudestaan.

Yhden uuden häiriön löysin omasta pelistäni. Olin lukenut, että monilla on ollut ongelmia gang hideouttien kanssa ladattuaan tän lipsahduksen, ja kokeilin omiani. Kuten pelkäsinkin, ei oikeen toimi. Ainoastaan kahdessa paikassa kahdeksasta oli toimintaa, loput autioita. Tein uuden kierroksen, ja sama juttu. Ja tämä oli siis sen jälkeen kun olin uudelleenasentanut pelin. Onneksi oli tallella yksi 100% save johon en kajonnut viime viikolla, ja siinä paikat näytti vielä toimivan. Toivottavasti tulossa on joku päivitys, joka korjaisi nämä häiriintyneet tallennukset, vai lieneekö turha toivo.

Toivottavasti kenenkään peli ei oo menny lopullisesti pilalle tän mokajulkaisun takia. Pelistähän ei voi saada 100%, eikä kaikkia trophyjä, jos gang hideoutit ei toimi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kyylle tiedoksi, että noita Limited Editionin ekstroja ei näköjään tartte latailla uudestaan. Olivat ihan valmiiksi olemassa uudelleenasennuksen jälkeen. Ovat ilmeisesti tallessa itse pelin savessa. Ainoastaan ne storesta ladatut lisäosat täytyy ladata uudestaan.

Yhden uuden häiriön löysin omasta pelistäni. Olin lukenut, että monilla on ollut ongelmia gang hideouttien kanssa ladattuaan tän lipsahduksen, ja kokeilin omiani. Kuten pelkäsinkin, ei oikeen toimi. Ainoastaan kahdessa paikassa kahdeksasta oli toimintaa, loput autioita. Tein uuden kierroksen, ja sama juttu. Ja tämä oli siis sen jälkeen kun olin uudelleenasentanut pelin. Onneksi oli tallella yksi 100% save johon en kajonnut viime viikolla, ja siinä paikat näytti vielä toimivan. Toivottavasti tulossa on joku päivitys, joka korjaisi nämä häiriintyneet tallennukset, vai lieneekö turha toivo.

Toivottavasti kenenkään peli ei oo menny lopullisesti pilalle tän mokajulkaisun takia. Pelistähän ei voi saada 100%, eikä kaikkia trophyjä, jos gang hideoutit ei toimi.

Tai sitten voi vain odotella korjattua pakkausta. Se todennäköisesti menee lipsahtaneen paketin päälle joten ei välttämättä tarvi poistaa mitään. Itse en poista yhtään mitään kun en mitään ongelmia ole havainnut. Gang hideoutitkin toimii täydellisesti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muuten tästä tämänhetkisestä häslingistä vai mistä kiinni, ettei online-moodi näytä kunnioittavan hahmolle valittua nimikettä? Jos sellaisen valitsee, se vielä seuraavallakin pelikerralla säilyy mutta jos haluaisi pelata ilman ja moisen vaihtoehdon valitsee, on seuraavan kerran peliin palatessa taas vaihteeksi Greenhorn. No biggie mutta hieman rassaa moinen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä on jollekki normiversiolliselle Limited Editionin War Horse sekä Deadly Assassins Outfit koodit:
KQEE-PV27-ACJR-5QKA
NNE6-BUUL-72QU-SJBA
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä on jollekki normiversiolliselle Limited Editionin War Horse sekä Deadly Assassins Outfit koodit:
KQEE-PV27-ACJR-5QKA
NNE6-BUUL-72QU-SJBA

Eihän nuo mahdu tuonne kun tilaa vain 12 merkille siellä koodikentässä. Hieno trolli Hermanni. :mad:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän nuo mahdu tuonne kun tilaa vain 12 merkille siellä koodikentässä. Hieno trolli Hermanni. :mad:

Kiitos kohteliaisuudesta ja siitä, että mokasit itse kun et tajunnut koodien tulevan pelin Downloaded Contenttiin.

Todennäköisesti joku ottaa nämä toisetkin mitä minulla on. Käytökseksi takia en tahalleenkaan laita näitä inboxiisi.

Ensimmäiselle siitä:

Warhorse : NNAS-YG48-TBHY-35ST
Assassins Outfit : KQEV-Y3L4-HBE3-PQTQ
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Huomisesta PSN-huoltokatkosta johtuen Liars and Cheaters -DLC tulee Storeen jo puoliltapäivin.

You’ll be pleased to know we’re going to publish the Liars and Cheats pack tomorrow morning between 9 and 10 am (BST).
Jos on tarpeeksi nopea, eli ehtii ennen klo 16:tta paketin käydä Storesta hankkimassa, pääsee sitä myös pelaamaan. Muussa tapauksessa joutuu odottamaan keskiviikon puolelle.

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Red Dead Redemption kyl varmaan kaikkien aikojen paras rockstar peli.
Loistava hiekkalaatikkopeli täynnä hauskaa tekemistä ( tehtävät, sivutehtävät, rosvojen niputtaminen, pokeri yms. )
Vuoden paras peli!!!:p
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Vuoden paras peli!!!

Tervetuloa foorumille! Todellakin asiaa! Ei tätä peliä vaan voi tarpeeksi hehkuttaa! Pakkohan tuo DLC on hankkia ja myös se edellinen. Sanoisin jopa että melkeinpä on kaikkien aikojen paras peli kyseessä. Mihinkään muuhun peliin en ole samalla tavalla paneutunut, uppoutunut pelin maailmaan ja tarinaan. Hienoja muistoja viime kesän öistä kun tätä pelasi ihmetellen kaikkea tippa linssissä. Huikeaa.:)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hienoja muistoja viime kesän öistä kun tätä pelasi ihmetellen kaikkea tippa linssissä. Huikeaa.:)

+1 Tälle ;).
Tähän mennessä todellakin paras peli tänä vuonna. Itse odottelen vielä tuota yksinpelin dlctä, Liars & Cheats saattaa jäädä ostamatta...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Lueskelin juuri Rockstarin Facebook -sivuilta, että peliin tulossa Undead Nightmare -laajennus, ZOMBEJA! Tähän mennessä julkaistu logo, taidekuva ja muutama screenshotti... Ilmeisesti myös teaseri tulossa näillä näppäimillä. En tiedä onko SP vai MP.

Kuvat...
59960_497029415096_51752540096_7322933_2401065_n.jpg


60933_497447505096_51752540096_7330989_1768137_n.jpg


60108_497447490096_51752540096_7330988_666319_n.jpg


60933_497447510096_51752540096_7330990_4706671_n.jpg
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Lueskelin juuri Rockstarin Facebook -sivuilta, että peliin tulossa Undead Nightmare -laajennus, ZOMBEJA! Tähän mennessä julkaistu logo, taidekuva ja muutama screenshotti... Ilmeisesti myös teaseri tulossa näillä näppäimillä. En tiedä onko SP vai MP.

Kuvat...
59960_497029415096_51752540096_7322933_2401065_n.jpg


60933_497447505096_51752540096_7330989_1768137_n.jpg


60108_497447490096_51752540096_7330988_666319_n.jpg


60933_497447510096_51752540096_7330990_4706671_n.jpg

Tuosta oli juttua jossakin, että pitäisi olla yksinpeliin. (Jos muistan oikein)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Nyt löytyy traileri ainakin Rockstarin Facebook -sivuilta.

Check out the debut trailer for the Undead Nightmare Pack. Unleashed upon the world of Red Dead Redemption, the Undead Nightmare Pack will feature an entirely new mostly single-player campaign that follows John Marston as he tries to find a cure for the highly infectious zombie plague that has spread across the frontier.

In addition to this epic new single-player adventure, the Undead Nightmare Pack also features brand new gameplay mechanics, weapons, zombie animals, mythical creatures and even a brand new secret location. All this, plus some exciting new multiplayer details and much more to be revealed very soon.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Wou! Näyttää tosi siistiltä, on kyllä pakkohankinta, kunhan tuon RDR'n takaisin saan.

. ...traileri pian luvatusta paketista on jo KonsoliFIN Mediassa.

The Good, the Bad and the Undead!

Hieno traileri kerrassaan. Parasta tuossa oli ennen kaikkea se, että John Marston on palannut helvetistä, eikä näköjään aivan yksin.:) Tuolta pohjaltahan olisi helposti voinut väsätä ihan oikean jatko-osan. Tuollainen neronleimaus olisi ainakin ylittänyt minun tavattoman korkeat kriteerit.:rolleyes:

Toivottavasti tuolla "A brand-new single-player adventure" jutulla on hiukan pituutta, koska jos ostan kyseisen lisärin, niin sitten tuon takia.
 
Oli aika pakkopullaa tämä peli. Lopussa tuli sellanen fiilis että ei saatana, eikö tämä peli lopu ikinä.
Oli kyllä oikein antikliimaksi tuo isä-poju laatuaika.

Sent from Samsung Galaxy S using Tapatalk
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom