Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Voi helvetti kuinka hankalaa on saada ne viisi majavan raatoa kasaan. Olen seikkaillut nyt muutaman tunnin ajan ns. majava-alueiden liepeillä saaden ammuttua kaksi majavaa, kaksi lintua, ketun, koiran sekä pesukarhun. Jos jollain on heittää hyvää neuvoa mistä nuo puuttuvat otukset saisi niin laittakoot spoilerin kera tähän ketjuun.

Itse löysin paljon rautatie-raiteiden lähettyvillä kettuja, majavia ja pesukarhuja siellä blackwaterin suunnilla. Revasin sitten siinä raiteita edes takaisin kunnes löysin tarpeeksi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hehe!

Kyllä tää peli yllättää vaan kokoajan! :D

Olin Buffaloita trackaamassa Blackwaterin ulkopuolella, niin katsoin kun joku äijä oli kuolleen naisen äärellä itkemässä, revolveri maassa. Mies itki hetken, kun pysähdyin viereen ihmettelemään, sitten katselin vähän aikaan niin ottaa revolverin maasta ja vetäsee kuulan omaan nuppiinsa. :D En ollut tuollasta eventtiä vielä nähnytkään. Oliko hän siis tappanut oman vaimonsa tjsp? Kukaan muu nähnyt tällästä?

Alkaa olla muutamaa trophyä vaille platinumi, mutta miten porukat on saanut ton Posse up, trophyn, eli maksimimäärä posseen pitää saada, et oot liiderinä..

Mitenhän ton sais tehtyä? Kukaan muu kiinnostunu tästä trophystä, niin vedetään se kaikille peräjälkeen?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Oliko hän siis tappanut oman vaimonsa tjsp? Kukaan muu nähnyt tällästä?

Alkaa olla muutamaa trophyä vaille platinumi, mutta miten porukat on saanut ton Posse up, trophyn, eli maksimimäärä posseen pitää saada, et oot liiderinä..

Mitenhän ton sais tehtyä? Kukaan muu kiinnostunu tästä trophystä, niin vedetään se kaikille peräjälkeen?
Eipä tuo mikään erityisen harvinainen tapahtuma ole. Useampaan kertaan on tässä topicissakin mainittu. Mielestäni se kyllä vaikutti vähän enemmän silti, että nainen olisi kuollut jotenkin muuten kuin vieressä itkeneen miehen tappamana, mutta eipä sitä voi tietää.

Itse etsin Free Roamin, jossa oli paljon pelaajia, mutta joista vain muutama oli possessa. Sitten lähetin kaikille possettomille pelaajille possekutsun, ja suunnilleen reilussa kymmenessä minuutissa sain täyden possen täyteen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tästä saatu platina aikoja sitten ja menty 2 kertaa 100% läpi. Alotin just kolmannen kerran ja nyt on tullut enemmän ja tarkemmin seurattua normaalien ihmisten elämää:

MacFarlanen farmilla ihmiset kerääntyy illan tullen kaupan taakse viettämään iltaa nuotion ääreen. Rouvat keittävät soppaa nuotion päällä ja muut jutustelevat siinä ympärillä. Yksi viulistikin näkyi kerran soittavan taustalla laulujaan.Kaikki tämä tietysti yöllä tähtitaivan alla ja nuotion roihun loisteessa.

Nopeasti ohi mennen tulee vaan katsottua vaan, että "Siellä ne taas seisoo turhuuttaan niin kuin joka ilta...". Mutta kun menee lähemmäs niin huomaa tollasetkin yksityikohdat. En siis tärkoita että tämä on joku ihme, mutta kiva tunnelman luoja kumminkin.

Muita juttuja voisi olla esim. Isäntä on heitellyt koiralleen keppiä Armadillon pohjoispuolella ja Armadillon kaupan varastoonkin on joku kanniskellut vilja-sakkejä.

Vinkki: Pysähdy pelissä paikallesi, siis ot edes kameraa käännä. Niin n. minuutissa tulee sellainen "maisemakuva" jossa kamera pysyy paikallaan ja peli jatkaa normaalia eloaan. Mää kun koitin sitä Coot's Chapel (vanha kirkko. Kaakkoon Armadillosta) luona niin tuli sellainen kuva jossa kirkko oli siellä vähän kauempana taustalla ja siitä kuvan ohi lensi pari lintua ja sellainen oksapallo kieri ohi.

Tuossa video jonka jälkeen viimeistään tajuaa kuinka hienon pelin kanssa on tekemisissä.
Harmi ettei ukkonen ja sade päässyt videoon.
Klik
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jos se on sama iso talo missä on kellari niin olin siellä kerran ilta hämärässä niin kuulin siellä yhtä äkkiä jotain kahinaa ja lepatusta, katoin ikkunasta ulos niin näin, että lepakoita lentää vintiltä taivaalle.:eek: Säikähin vähän kun muutenkin oli vähä semmonen aavemainen tunnelma. Osaa tää peli kyllä välillä ylättää.

Joo, aavemaista kun lepakot lähtee lentoon ja kuuluu kahinaa!

Oli ihan asiaakin:

olen yrittänyt lukea ketjua, taidan olla puusilmä tai jotain, mutta kysyn kuitenkin:

pelin suht alkuvaiheilla ostin 750$ hepan, ja nyt vasta Meksikoon päästyäni löysin napin inventoryyn kun sen muisti josta pääsi aktivoimaan noi kartatkin (niitä oli vasta 7 ostettuna :) ). Miten voin menettää hevoseni, jos haluan paremman? Onko ainoa vaihtoehto ostaa parempi?
Olin lassonut ja kesyttänyt konin erämaalta ja hitsasin (silmät kiinni) sen kiinni kämppäni viereiseen paaluun, mutta kun olin tallentanut, oli taas se sama vanha hevonen mulla käytössä (750$). Yritin tiputtaa sitä vuorelta, silti sen sain takaisin. Ihan ovelaa, mutta entä kun ammuin tehtävässä vahingossa haulikolla omaa hevosta, se kuoli, ja silti löytyi taas tallennuspaikalta? Aika aivopieru että kun itse ampuu hevosen, niin sen voi ottaa myöhemmin uudestaan käyttöön.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

No muistuttaa kai se joiltakin osasiltaan. Toki. Pakostakin koska R* pelin on tehnyt. Tunnelmaltaan mielestäni tämä oli parempi kuin GTA:t ja kontrollitkin toimi paremmin.

Kontrolleista puheen ollen, niin tuo hevosella ratsastus toimii RDR:ssä aivan järjettömän hyvin! Aikoinani Assassin's Creed ykköstä pelaillessa ajattelin että hyvin tehty tuo hevosella ratsastus. Pelailin nyt sitten RDR:än jälkeen Assassin's Creed 2:sta, niin tuntuipa todella surkealta nyt tuo AC:n hevosratsastus. Oli kuin jotakin nivelreumaista hevosta olisi ohjastanut kun vertasi RDR:ään.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eli sulla on siis se kultainen hevonen ostettuna? Eli pelissä on sitten vielä kaksi muuta kolmen tähden hevosta (valkoinen ja musta). Ne saapi silleen käyttöön ukolle että ensin lassoat ne villinä ja kesytät. Tämän jälkeen voit ostaa sen hevosen sitten kaupasta tällä 750 dollarilla ja sitten vain menet sinne satulalaukkuun ja valitset sen mikä kuitti nyt onkaan ja painat siitä. Peli tallentaa ja nykyinen hevosesti juoksee pois ja vislaamalla saat uuden käyttöösi.

Näin siis vaihdetaan hevosia. Pyydystetyt hevoset täytyy aina ostaa kaupasta. Sori jos sekavasti selitin. :P

EDIT: joo eli alkuperäiseen kysymykseesi vastauksena, hevosia siis ei menetä vaikka ostaa useampia. Sulla vaa kertyy sinne laukkuun niitä kuitteja ja voit sitten niitä painamalla vaihdella heppaa. Toivottavasti selvensi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Eli sulla on siis se kultainen hevonen ostettuna? Eli pelissä on sitten vielä kaksi muuta kolmen tähden hevosta (valkoinen ja musta). Ne saapi silleen käyttöön ukolle että ensin lassoat ne villinä ja kesytät. Tämän jälkeen voit ostaa sen hevosen sitten kaupasta tällä 750 dollarilla ja sitten vain menet sinne satulalaukkuun ja valitset sen mikä kuitti nyt onkaan ja painat siitä. Peli tallentaa ja nykyinen hevosesti juoksee pois ja vislaamalla saat uuden käyttöösi.

Näin siis vaihdetaan hevosia. Pyydystetyt hevoset täytyy aina ostaa kaupasta. Sori jos sekavasti selitin. :P

EDIT: joo eli alkuperäiseen kysymykseesi vastauksena, hevosia siis ei menetä vaikka ostaa useampia. Sulla vaa kertyy sinne laukkuun niitä kuitteja ja voit sitten niitä painamalla vaihdella heppaa. Toivottavasti selvensi.

Eihän niitä hevosia ole mikään pakko ostaa. Pelin jokainen hevonen on mahdollista napata luonnosta tai varastaa kunhan muistaa sitoa hevosen sellaiseen paaluun niin se tulee aina kun vislaat.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Totta, vaan tuleekos se sit takaisin jos hevonen sattuu kuolemaan? Ainakin itse luulin että se katoaa sen jälkeen pysyvästi.. mutta enpä ole taas varma tuostakaan : )

Näin omaan peliin. Eilen sain viimein tuon Legend of The West - puvun auki. Kasvien kerääminen oli yllättävän rasittavaa. Vielä pitäs peli paukauttaa läpi niin saisi siirtyä rauhassa muille pelirintamille.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Totta, vaan tuleekos se sit takaisin jos hevonen sattuu kuolemaan? Ainakin itse luulin että se katoaa sen jälkeen pysyvästi.. mutta enpä ole taas varma tuostakaan : )

Näin omaan peliin. Eilen sain viimein tuon Legend of The West - puvun auki. Kasvien kerääminen oli yllättävän rasittavaa. Vielä pitäs peli paukauttaa läpi niin saisi siirtyä rauhassa muille pelirintamille.

Juu kyllä se katoaa jos kuolee mutta itse en ainakaan pidä siitä että itsestään aina se paras hevonen tulee vaikka kuolisi. Siksi aina hevosen kuoltua pyydystän tai varastan uuden hepan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään kävi hauska bugi. Ensin peli tilttas,joten käynnistin pelin uudestaan. Olin Armadillon saluunassa ja ajattelin siitä lähteä hevosella jonnekin haahuilemaan. Odotin löytäväni hevoseni saluunan edestä, mutta se ei ollutkaan siellä. No, ei siinä mitään ihmeellistä ollut, joten vihelsin ja kattelin minimapista, että hevonen on tulossa jostain saluunan takaa. Yhtäkkiä saluunasta juoksi nainen hirveää vauhtia ulos, joten kiinnitin huomioni siihen. Sitten kun aloin taas keskittyä hevoseeni, totesin ettei se ollut vielä tullut, joten vihelsin uudestaan. Minimap näytti että hevonen olisi ollut vieressäni. Katselin ympärilleni, enkä nähnyt hevostani. Vihelsin pari kertaa ja koko ajan hevosen olisi pitänyt olla vieressäni. Yhtäkkiä totesin että vähän aikaa sitten saluunasta ulos juossut nainen seurasi minua. Menin vähän kauemmas ja vihelsin hevostani, ja nainen juoksi luokseni, kun samaan aikaan minimap näytti että hevoseni olisi juossut samaa reittiä kuin nainen. Joten hevosen sijasta sain naisen. Epäilyttää vähän, etteikö Johnia toisiaankaan kiinnosta muut naiset :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Menin vähän kauemmas ja vihelsin hevostani, ja nainen juoksi luokseni, kun samaan aikaan minimap näytti että hevoseni olisi juossut samaa reittiä kuin nainen. Joten hevosen sijasta sain naisen. Epäilyttää vähän, etteikö Johnia toisiaankaan kiinnosta muut naiset :D

Olisit hypännyt kyytiin :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Storessa on kaksi outfittiä ilmaiseksi, ei mitään kovin ihmeellistä. Aiemmin poisjätettyjä, vai oliko äänestyksen hävinneitä pukuja.

Savvy Merchant; "While wearing this outfit, players will be able to buy all items from any shop for half the cost and even sell their provisions for twice the currency in exchange."
Eli suomeksi ja lyhyemmin; ostat kaiken puolet vähemmällä ja myyt kaiken kaksinkertasella hinnalla.

Expert Hunter; While using this outfit, players will receive double the amount of skins & hides from hunting.
Eli suomeksi; elukoita teurastaessa saat niiden nahat ja taljat kaksin kappalein.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Storessa on kaksi outfittiä ilmaiseksi, ei mitään kovin ihmeellistä. Aiemmin poisjätettyjä, vai oliko äänestyksen hävinneitä pukuja.

Savvy Merchant; "While wearing this outfit, players will be able to buy all items from any shop for half the cost and even sell their provisions for twice the currency in exchange."
Eli suomeksi ja lyhyemmin; ostat kaiken puolet vähemmällä ja myyt kaiken kaksinkertasella hinnalla.

Expert Hunter; While using this outfit, players will receive double the amount of skins & hides from hunting.
Eli suomeksi; elukoita teurastaessa saat niiden nahat ja taljat kaksin kappalein.

Lisäksi siellä on se uusi legendaarinen puuma.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ööö.. mistä nuo uudet asut pitäisi löytyä? Ei näy minulla storeen suoraan mennen eikä myöskään pelin kautta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Asut löytyy pelin valikosta outfits kohdasta, siis jos olet ladannut tämän Hunting and Trading Outfits packin, joka löytyy storesta, jonne pääset myös pelin alkuvalikon kautta.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Asut löytyy pelin valikosta outfits kohdasta, siis jos olet ladannut tämän Hunting and Trading Outfits packin, joka löytyy storesta, jonne pääset myös pelin alkuvalikon kautta.

Ongelma on siis ettei tuota pakettia löydy storesta ollenkaan. Siellä on ainoastaan Outlaws to the End ja Legends and Killers Pack.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ongelma on siis ettei tuota pakettia löydy storesta ollenkaan. Siellä on ainoastaan Outlaws to the End ja Legends and Killers Pack.

Itse ainakin löysin tuolta "Latest" laatikosta sen. Voithan aina kokeilla laittaa hakuun "red dead redemption" tai vastaavaa, jolla löytää.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse ainakin löysin tuolta "Latest" laatikosta sen. Voithan aina kokeilla laittaa hakuun "red dead redemption" tai vastaavaa, jolla löytää.

No niinhän sitä luulisi mutta kun ei löydy ei :confused: Muilla ei vastaavaa ongelmaa?
 
Ylös Bottom