Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä
Undead Nightmare Launch Trailer:
Rockstar Games | Videos
Undead Nightmare Launch Trailer:
Rockstar Games | Videos
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Euroopan Storen apina nukkuu yöllä ja työskentelee päivällä.Onko muuten tietoa tuleeko tuo UD-pack ladattavaksi meille meidän keskiyön aikaan vai vasta jälkijunassa jenkeistä?
Availability update: Please note that per Microsoft and Sony’s standard update timings, we expect the Undead Nightmare Pack to be made available for download on Xbox LIVE worldwide beginning at 12 midnight Eastern time tonight; and on PSN by tomorrow morning in the in-game store worldwide as well as the PSN Store in Europe (availability at the PSN Store in North America is expected tomorrow evening [10/26] sometime between 5-8 PM Eastern).
Mulla on packki myös latingissa. Mikäli jotakuta kiinnostaa niin voitais ottaa suomalaisporukalla Overrunia onlinepuolella. Olisiko mukaantulijoita?
Mulla on packki myös latingissa. Mikäli jotakuta kiinnostaa niin voitais ottaa suomalaisporukalla Overrunia onlinepuolella. Olisiko mukaantulijoita?
..., ja joskus haluan siirtyä legendarille ja aloittaa sieltä uudelleen keräämään, niin miten tämä tehdään, kun ohittaa sen legendary ykköselle siirtymis kysymys jutun?
Mitenkäs pitkälle muuten ootte siinä Undead nightmare yksinpelissä?
Ite oon jo siinä kohti kun on ne kaikki hautausmaat putsattu ja poltettu ne arkut niistä,mut mitä pitää tehän sen jälkeen kun menee takasin sen Sethin tykö ja se sanoo, et mitäis mennä meksikoon, mut eihän sielt mistään pääse ja mitään uutta tehtävää ei tuu. Kertokaa joku jos tiedätte.
Mitenkäs pitkälle muuten ootte siinä Undead nightmare yksinpelissä?
Ite oon jo siinä kohti kun on ne kaikki hautausmaat putsattu ja poltettu ne arkut niistä,mut mitä pitää tehän sen jälkeen kun menee takasin sen Sethin tykö ja se sanoo, et mitäis mennä meksikoon, mut eihän sielt mistään pääse ja mitään uutta tehtävää ei tuu. Kertokaa joku jos tiedätte.