Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muuten tietoa tuleeko tuo UD-pack ladattavaksi meille meidän keskiyön aikaan vai vasta jälkijunassa jenkeistä? Äkkiseltään kun etsin niin en vastausta löytänyt...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muuten tietoa tuleeko tuo UD-pack ladattavaksi meille meidän keskiyön aikaan vai vasta jälkijunassa jenkeistä?
Euroopan Storen apina nukkuu yöllä ja työskentelee päivällä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Itse ajattelin odotella puolilleöin, luulisi että nuo ajastetaan aukeamaan ladattavaksi tiettyyn aikaan, jolloin voisi olettaa että se on puoliltaöin ladattavissa... toivottavasti :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Taidan tehdä samoin, sillä on tullu jo tähänasti valvottua. Äkkiä tuo 40 min menee, jonka jälkeen tsekkaus Storeen. Mikäli ei löydy vielä meidän mantereelta niin pitää kurkata US-puolen Storeen :)

EDIT:
Tällasta tuli Rockstarin suunnalta:
Availability update: Please note that per Microsoft and Sony’s standard update timings, we expect the Undead Nightmare Pack to be made available for download on Xbox LIVE worldwide beginning at 12 midnight Eastern time tonight; and on PSN by tomorrow morning in the in-game store worldwide as well as the PSN Store in Europe (availability at the PSN Store in North America is expected tomorrow evening [10/26] sometime between 5-8 PM Eastern).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Undead Nightmare olis nyt ladattavissa. Plus-jäsenille hintaan 7,96e, muille sen 9,95e. Kokoa paketilla on 1743mb.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt lähti lataukseen :cool: Pitää eka käydä kaupassa ja sitten kotiin testaamaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on packki myös latingissa. Mikäli jotakuta kiinnostaa niin voitais ottaa suomalaisporukalla Overrunia onlinepuolella. Olisiko mukaantulijoita?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on packki myös latingissa. Mikäli jotakuta kiinnostaa niin voitais ottaa suomalaisporukalla Overrunia onlinepuolella. Olisiko mukaantulijoita?

Voisin ehkä mahdollisesti tulla joskus illalla. Oon kyllä yhdellä monikansallisella listalla Kingpin- trophyä varten, mutta jos ei toteudu tänään, niin sitten saattaisin tulla. Laitan PSN viestiä jos ehdin tulemaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ihanan hektistä tuo Overrun! Kaverin kanssa pelattiin ja huutoa riitti. Mitä enemmän noista taktiikoista ja aseista oppi niin sitä pidemmälle pääsi. Sudden Death onkin sitten puhdasta paniikkia.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kuinkas monta single player tehtävää tää Undead nightmare DLC sisältää?
Tai siis kuinka kauan siitä olisi iloa?
Ja onko DLC 7€ arvoinen, kun mul on se PS+?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Phuhh, oli melkosta vääntöä äskösessä Overrunissa Ton-Tonin sekä parin randomin kanssa. Sinniteltiin lvl 17 suddendeathilla vielä monen monta minuuttia pelkin revolverein ja perushalikoin.

Erittäin hauskaa puuhaa etenkin kavereiden kanssa pelaten! :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Huomenna polkasen lähimpään markettiin ostamaan pari kappaletta noita PS Store -maksukortteja ja sit lähtee toi Undead Collection ostoon (joka siis sisältää kaikki RDR:n DLC:t). 8)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Olen nyt alkanut lähestyä RDR:n multiplayerissä tasoa 50, jolloin voisi tuon ensimmäisen legendaarisen rankingin valita, mutta mielessäni pyörii kysymys? Jos en valitsekkaan sitä 1 Legendaariselle siirtymistä vaan pysyn tasolla 50 ja saisin pitää kaikki siihen asti avaamani tuotteet, ja joskus haluan siirtyä legendarille ja aloittaa sieltä uudelleen keräämään, niin miten tämä tehdään, kun ohittaa sen legendary ykköselle siirtymis kysymys jutun? :confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

..., ja joskus haluan siirtyä legendarille ja aloittaa sieltä uudelleen keräämään, niin miten tämä tehdään, kun ohittaa sen legendary ykköselle siirtymis kysymys jutun? :confused:

Meet vaan pause-valikkoon multiplayerissa, ja sieltä jostakin Outfitter-kohdasta tms. pystyi painamaan neliötä "Pass to legend".
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitenkäs pitkälle muuten ootte siinä Undead nightmare yksinpelissä?
Ite oon jo siinä kohti kun on ne kaikki hautausmaat putsattu ja poltettu ne arkut niistä,mut mitä pitää tehän sen jälkeen kun menee takasin sen Sethin tykö ja se sanoo, et mitäis mennä meksikoon, mut eihän sielt mistään pääse ja mitään uutta tehtävää ei tuu. Kertokaa joku jos tiedätte.
 
Mitenkäs pitkälle muuten ootte siinä Undead nightmare yksinpelissä?
Ite oon jo siinä kohti kun on ne kaikki hautausmaat putsattu ja poltettu ne arkut niistä,mut mitä pitää tehän sen jälkeen kun menee takasin sen Sethin tykö ja se sanoo, et mitäis mennä meksikoon, mut eihän sielt mistään pääse ja mitään uutta tehtävää ei tuu. Kertokaa joku jos tiedätte.

Olisiko mitenkään mahdollista saada
näitä spoilaavia tarinoita spoiler tageihin? Esimerkiksi noin, miten laitoin tuon lainauksen. Itse hankin kyseisen lisäosan, enkä todellakaan halua ennakkoon tietää, mitä missäkin tarinan kohdissa tapahtuu. Kiitos. Ja peliapu osiossa (tai miksei täälläkin) kannattaa kysellä neuvoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitenkäs pitkälle muuten ootte siinä Undead nightmare yksinpelissä?
Ite oon jo siinä kohti kun on ne kaikki hautausmaat putsattu ja poltettu ne arkut niistä,mut mitä pitää tehän sen jälkeen kun menee takasin sen Sethin tykö ja se sanoo, et mitäis mennä meksikoon, mut eihän sielt mistään pääse ja mitään uutta tehtävää ei tuu. Kertokaa joku jos tiedätte.

Mee puhdistaa zombeja kaupungeista (Esim:Armadillo,MacFarlane's Ranch...) niin pitäisi ilmestyä uusia tehtäviä.
 
Ylös Bottom