Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kylläpä porukka polskuttaa peliä nopeasti, meikäläinen pelannut oikein urakalla siitä saakka kun pelin sain(jopa päivän ennakkoon) ja silti olen edelleen Meksikossa...

Tulee näköjään mehusteltua vähän liikaakin tuota upeaa atmosfääriä :rolleyes:

Hevosia ei kannata vaihtaa jatkuvasti. Uskollinen ratsu saa aina ekstra staminaa ja on muutenkin mukavempi kuin kämäiset vaihtorasiat.
Terveisin nimimerkki; Ratsastanut samalla pollella kohta 10h. Odotan vain kauhulla sitä hetkeä kun joku räkäinen kojoottin pentu tuon napsauttaa päiviltä. Sitten suruttaa...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kylläpä porukka polskuttaa peliä nopeasti, meikäläinen pelannut oikein urakalla siitä saakka kun pelin sain(sain jopa päivän ennakkoon) ja silti olen edelleen Meksikossa... Tulee ilmeisesti mehusteltua vähän liikaakin tuota upeaa atmosfääriä

Paljonkos sulla on pelikellossa?

Ite pääsin eilen meksikoon ja kello näyttää n.12 tuntia, mutta tosiaan tuntuu nopeasti menevän muilla läpi :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

dodiin, nyt 1,5h takana ja pelasin vain bonnien tehtäviä kunnes sain lasson :)

Tuli kyl yks tapaus tossa jo tuli niin outo olo itelle ettei mitään rajaa, on vieläki ihan kumma olo :)
pistän spolereihin vaik ei tos mitään ookkaa juonen kannalta...

piti ratsastaa yöpaikkaan et saa tallentaa pelin, ni matkal näin naisen ammuttuna maahan ja miehen itkevän vieressä, aattelin olla kiltti ja mennä auttamaan... mut äijä ei apua halunnu, otti aseen maasta ja ampu aivonsa pellolle :S veti oikee sanattomaks se tilanne

mut kaiken kaikkiaan peli on aivan loistava....MUTTA miinustakin on annettava.

Grafiikka on hyvännäköistä kyl pleikallakin, myönnän, mut piirtoetäisyys on jotain kauheaa, armadillo on 1-2 talon "kylä", kunnes on 10m päässä, sit tulee koko kaupunki vast näkyviin ja todella tökerösti, välillä osa kalliosta ilmestyy kuin tyhjästä, välillä ihmiset kyllä kuuluu mut ei näy, sit ku millin siirtää kameraa ni ne onkin nenän edessä...

maan sisään tippunut jo kahdesti jne, uskomattomia grafiikka bugeja ja todella todella paljon, ja piirtoetäisyys oikeasti jopa ottaa päähän...tai siis just toi et osa tulee ihan tyhjästä vaikka kauempanakin on tekstuurit tarkkoja, niin 5m päähän ilmestyy jotain uutta.

salkkareiden jälkeen lisää pelaamista :)

edit: unohdin mainita sen vielä et enkö osaa vai onko tosiaan niin et auto aim ei toimi ollenkaan hevosen selästä? ja eläimiin vaikka ois kävellen? vai enkö osaa jotain?
on todella haastavaa hevosen selästä lassoilla esim :) mut eiköhän se sit tästä ku treenaantuu
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Paljonkos sulla on pelikellossa?
Pelitunteja 23h ja prosentteja n. 44%. Ennen Meksikoa matka taittui hieman ripeämmin mutta heti kun pääsin Gringoksi tequilaa litkimään on matkan jatkaminen tyssännyt täysin. Aina löytyy tekosyitä matkan lykkäämiseen. En millään haluaisi jatkaa tuolta eteenpäin vaikka biisonit ja lumivuoret houkuttelevatkin :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Terveisin nimimerkki; Ratsastanut samalla pollella kohta 10h. Odotan vain kauhulla sitä hetkeä kun joku räkäinen kojoottin pentu tuon napsauttaa päiviltä. Sitten suruttaa...

Samalla pollella ratsastamisesta saa achievementinkin.

Toimii muuten ihan duelin ulkopuolellakin toi aseen pois ampuminen, saa aikaan vihussa kivaa pakokauhua kun ase lentää kädestä haha

Siihenkin liittyy challengeja, Sharpshooter challenget joissa joissain ammutaan ihmisiltä hattuja päästä, tai aseita kädestä, muun muassa. En nyt muista mikä unlockasi ekan sharpshooter challengen, mutta kokeilkaapa vaikka ampua joltakulta hattu päästä, siitä saa ainakin XBL avatarille sombreron.. Challengesarjoja on yhteensä neljä erilaista. treasure hunter, sharpshooter, master hunter ja survivalist.

ps. puhumattakaan esimerkiksi hirttäjäisten pilaamisesta ampumalla hirttoköysi poikki kun uhri jo kiikkuu siinä. Kannattaa pelata itsensä meksikoon, level 3 dead-eye on kuulkaa kova sana.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Hevosia ei kannata vaihtaa jatkuvasti. Uskollinen ratsu saa aina ekstra staminaa ja on muutenkin mukavempi kuin kämäiset vaihtorasiat.
Terveisin nimimerkki; Ratsastanut samalla pollella kohta 10h. Odotan vain kauhulla sitä hetkeä kun joku räkäinen kojoottin pentu tuon napsauttaa päiviltä. Sitten suruttaa...

Vaikka se heppa kuoleekin, niin sen voi kutsua takaisin sillä lappusella. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kylläpä porukka polskuttaa peliä nopeasti

Itellä taitaa kanssa mennä pitemmän kaavan mukaan. Pelitunteja kertynyt n.18h ja prosentit näyttää 22% eli New Austinissa edelleen. Mexico tosin alkaa koko ajan kiinnostamaan enemmän ja enemmän.

Peliajasta suurin osa mennyt yleiseen fiilistelyyn:)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Samalla pollella ratsastamisesta saa achievementinkin.

Niin saa, mutta nyt ottaa pattiin: vihelsin uskollista kerman väristä oriani nimeltä Pertti. Heppa lähti tulemaan minua kohti, kääntyi 90 astetta oikealle ja loikkasi suoraan Lake Don Julioon. Tässä pelissä pollet eivät ui, joten sinne hukkui. Mahtoiko mennä saavutus sen sileän tien?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Niin saa, mutta nyt ottaa pattiin: vihelsin uskollista kerman väristä oriani nimeltä Pertti. Heppa lähti tulemaan minua kohti, kääntyi 90 astetta oikealle ja loikkasi suoraan Lake Don Julioon. Tässä pelissä pollet eivät ui, joten sinne hukkui. Mahtoiko mennä saavutus sen sileän tien?

Se saavutus edellyttää ettet vaihda heppaa niissä paikoissa joihin hevosen voi sitoa kiinni. Tiettyyn aikaan, olikohan se sen 24 tuntiin. Hevonen siis saa kyllä kuolla eikä se pilaa saavutusta. Kunhan et vaihda sitä erityyppiseen heppaan. Kokeile vain odottaa se viisi minuuttia tjsp ja sitten vislata koni takaisin. Jos se oli ostettu koni, klikkaa ensin sitä kauppakirjaa. En ole aivan satavarma mikä tuon saavutuksen voi pilata mutta hevonen voi varmasti kyllä kuolla koska minä sain sen saavutuksen enkä erityisemmin edes yrittänyt. Olimpahan vain tykästynyt siihen limited editionin mustaan heppaan.

ps. jos honour valuu pohjalukemiin vislaukseesi vastaa erityinen musta hevonen (joka on vähän kärsineen näköinen myös). Se tulee automaattisesti, joten ei kannata pelata itteään desperadoksi jos haluaa tuota saavutusta (tai timer vähintäänkin alkaa alusta). Hevosen vaihtuminen mielestäni näkyy automaattisena autoseivauksena.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

ps. puhumattakaan esimerkiksi hirttäjäisten pilaamisesta ampumalla hirttoköysi poikki kun uhri jo kiikkuu siinä. Kannattaa pelata itsensä meksikoon, level 3 dead-eye on kuulkaa kova sana.

Hirttäjäiset? :eek: tarkotatko semmosia, että jossain kylässä joku rikollinen on hirtettynä? En oo vielä semmoiseen törmännyt, olisi kyllä siisti päästä pelastaamaan hirtettyjä Hyvät, Pahat ja Rumat-tyyliin :D

Edit:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Vaikka se heppa kuoleekin, niin sen voi kutsua takaisin sillä lappusella. :)
Tosi länkkäri metsästi ensimmäisen hevosensa luonnosta, kesytti ja koulutti. Nimekseen kullan ruskea tamma sai tietenkin Don Julio De Harmageddon. Jaamme villin lännen tuomat ilot ja surut yhdessä. Metsästämme auringon laskussa milloin peuroja, milloin harakoita. Öisin jaamme tietenkin tallissa saman pilttuun... Mutta ei siitä sen enempää.

Ei se loputtomia unitteja tuottava valtakirja hevosta tee ;)

EDIT:
En oo vielä semmoiseen törmännyt, olisi kyllä siisti päästä pelastaamaan hirtettyjä Hyvät, Pahat ja Rumat-tyyliin
Tällaisia satunnais tehtäviä on pelissä lukuisia, kyllä ne pelaamalla vastaan tulee.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Se saavutus edellyttää ettet vaihda heppaa niissä paikoissa joihin hevosen voi sitoa kiinni. Tiettyyn aikaan, olikohan se sen 24 tuntiin. Hevonen siis saa kyllä kuolla eikä se pilaa saavutusta. Kunhan et vaihda sitä erityyppiseen heppaan.

Kiitän Se saavutus oli
"Spurred to Victory": Complete 20 story missions without switching to a new horse at a hitching post. (10 points)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Oon kuullut juttuu että ainakin on easter egginä:
Delorean DMC-12 on piillotettu johonkin luolaan easter eggiksi :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

EDIT: Tällaisia satunnais tehtäviä on pelissä lukuisia, kyllä ne pelaamalla vastaan tulee.

Joo, siis on mulla semmosen käynyt, että joku poijankloppi tullut kysymään apua kun hänen kaverinsa on siepattu ja kun saavutaan paikan päälle niin juippi on hirttoköydessä, mutta tarkoitankin semmoista, että olisi jossain kylässä joku hirttäjäiset, kun on tuota yksinpeliäkin tahkottu jo melkein 40h :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Sellainen pikkujuttu kun meillä asuu täällä yksi luupäinen isäntä joka pelaa tätä peliä ja meni ja tappoi sen nopean hevosen...En löydä mistään mitn tietoa saako sitä enää ollenkaan takaisin?Istuin vieressä ja yritin topputella mutta tämä juosta hölkötti nylkemäänkin sen heti ja sitten kun peli oli seivannut niin alkoi itkemään että ei se koni taidakaan tulla takaisin.."Nii,mitä mä just sanoin??!"


Prkl...anteeksi tämä tuli väärään paikkaan tämä kyssäri,laitan sen itse tuonne toiseen mestaan..Jos modet on ystävällisiä ja poistavat tämän.. Kiitos. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

itteeki kiinnostais miten sen saa takas? se oli mulla aluks, mut sit ekois tehtävis sain jonku villihevosen alle, ja nyt ei "omaa" heppaa näy missään ollenkaan...


sit pari kysymystä..

1: miten pystyy tekee niit leirinuotioita ja tallentaa missä vaan?

2: pääseekö mitenkään käymään H*orissa?

3: miksi armadillossa on se puukonnaputtelu sormien väliin harmaana eikä sitä voi pelata..



sit täytyy ihmetellä myös sitä et ku yöllä tuli vastaan yksinäinen ratsastaja, lassosin ja sitosin ja heitin hepan selkään..ei mitään ongelmaa.
sit vein sen niin syrjään ku kerran pääsee ettei kukaan näe, ja ammuin sen...heti honor miinukselle...miksi? mistä kukaan sen tietää et mä sen tapoin?

ja entäs se oman pään palkkio...se voi olla vaikka 200:ssa mutta jos oon karistanu kaik kannoilta niin kukaan ei kiinnitä huomiota vaikka menen kaupungilla? miksi?
ja mikä idea siin on et jossain toimistos voi maksella itse omaa palkkiotaan pois?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

itteeki kiinnostais miten sen saa takas? se oli mulla aluks, mut sit ekois tehtävis sain jonku villihevosen alle, ja nyt ei "omaa" heppaa näy missään ollenkaan...

sit pari kysymystä..
1: miten pystyy tekee niit leirinuotioita ja tallentaa missä vaan?
2: pääseekö mitenkään käymään H*orissa?
3: miksi armadillossa on se puukonnaputtelu sormien väliin harmaana eikä sitä voi pelata..

ja entäs se oman pään palkkio...se voi olla vaikka 200:ssa mutta jos oon karistanu kaik kannoilta niin kukaan ei kiinnitä huomiota vaikka menen kaupungilla? miksi?
ja mikä idea siin on et jossain toimistos voi maksella itse omaa palkkiotaan pois?

Aina kun sidot hevosen puuhun esimerkiksi saluunan edessä, peli tallentaa kyseisen hevosen sinun "päähevoseksi". Elikkä jos sinulla on hyvä hevonen, haluat pyydystää villihevosen ja ratsastaa sillä. Sitten kun kyllästyt tähän jätät sen vain johonkin ja vislaamalla saat "päähevosen" luoksesi. Jos päähevonen kuolee ja vislaat niin paikalle tulee joku random heppa.

1. Selectistä ja toisesta kohdasta. Täältä saat myös päälle bandanan ja muuta mukavaa.

2. John ei harrasta rakkaudenammatilaisten luona käyntiä.

3. Siinä ei ole ketään paikalla. Odottelen hetken lähistöllä niin yleensä siihen sitten tulee joku.

Ehkä he eivät vain tunnista sinua ja perässäsi on vain bounty hunterit. Ja ehkä pääset pois pälkähästä lahjonnalla tai sitten maksat lunnaita bounty hunttereille, että he lopettavat jahtaamisen. Pitää myös muistaa, että John "työskentelee" vaikutusvaltaisille henkilöille ;)

Niin ja itse en ole pudonnut yli 24 tunnin pelaamisen aikana kertaakaan maan alle, taikka huomannu kaupunkien ilmestymistä nokan eteen...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Sellainen pikkujuttu kun meillä asuu täällä yksi luupäinen isäntä joka pelaa tätä peliä ja meni ja tappoi sen nopean hevosen...En löydä mistään mitn tietoa saako sitä enää ollenkaan takaisin?Istuin vieressä ja yritin topputella mutta tämä juosta hölkötti nylkemäänkin sen heti ja sitten kun peli oli seivannut niin alkoi itkemään että ei se koni taidakaan tulla takaisin.."Nii,mitä mä just sanoin??!"


Prkl...anteeksi tämä tuli väärään paikkaan tämä kyssäri,laitan sen itse tuonne toiseen mestaan..Jos modet on ystävällisiä ja poistavat tämän.. Kiitos. :)

Select-napista sieltä valikosta jostain kohtaa saa sen "War Horsen" painettua käyttöön, ja ilmeisesti se sit laukkaa jostakin paikalle.

Harmittaa kyllä, että veli meni ensimmäisenä käyttämään ton Limited Edition -koodin. En pääse nyt ite ratsastamaan War Horsella, hankkimaan Deadly Assassin -pukua tai käyttämään kultaisia aseita. :(

Noh, ei voi mitään. Sinänsä, mahtava peli. Noi maisemat on jotain niin käsittämättömän kauniita ja upeita. Ja piirtoetäisyys on mahtava, paitsi että jotkut tietyt pienet objetktit, vaikkapa hevoset katoaa yhtäkkisesti aina tietyn välimatkan jälkeen. Mut muuten kun menee jonnekkin kallion päälle ja kattoo sieltä maisemaa, niin aijai kun on uljas näky. Grafiikka on parempaa kuin GTA IV:ssäkin.

Tänään oon tehnyt seuraavaa: olin baarissa ryyppäämässä (typerää tosin että humalatila loppui yhtäkkisesti ja kesti noin 30 sekuntia..? :eek:), harmi tosin ettei kännissä voi ampua tai lyödä. ;/ Lisäksi alotin joukkotappelun saluunassa (koittakaapa vetää pistooli esiin keskellä saluunaa, ihmisten reaktio on aika hieno, kun kaikki nousee yhtä aikaa ylös ja ottaa pistoolit esille.. :D), kävin metsästämässä ja tein nuotion, jossa vietin yön (ja siihen oliki hyvä tallentaa)... Odotin junan lähtöä, mutta se ei lähtenytkään. Jonkun ajan päästä huomasin junan kaukana liikkuvan, joten lähdin juoksemaan sitä kohti ja kas kummaa, Marston osas jopa hypätä kyytiin vaivatta (aattelin et se vaan lentää siitä junasta pois). Hyppelin sit liikkuvan junan katolla ja koitin töniä vetun kuljettajan ulos (tosin se bugitti jotenki aina takasi sinne veturiin ;F). Nettipeliäki testasin. Ärsyttää tosin kun muut pelaajat tappaa koko ajan Free Roamissa. Oli kyl hauska, kun ammuin yhen hevosen selässä olleen NPC:n nettipelissä, niin se jäi puolikuolleena jalastaan roikkumaan jalustimeen kiinni ja hevonen veti sitä perässään koomisen näkösesti. Hahah. =D

Mahtava peli. Huomenna testaukseen minipelit, ja pelaan tarinaa eteenpäin. Saan toivottavasti myös lasson.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

tarinaa ei tarvi tehdä kyl kun, öö, 3 tehtävää? niin saa lasson...itekki pelasin vain ne, ja sen jälkeen 5h yleistä seikkailua :D oli vaan niin paljo kaikkee tekemistä ettei kerinny tehäviä tekee
 
Ylös Bottom