Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä
Sellainen pikkujuttu kun meillä asuu täällä yksi luupäinen isäntä joka pelaa tätä peliä ja meni ja tappoi sen nopean hevosen...En löydä mistään mitn tietoa saako sitä enää ollenkaan takaisin?Istuin vieressä ja yritin topputella mutta tämä juosta hölkötti nylkemäänkin sen heti ja sitten kun peli oli seivannut niin alkoi itkemään että ei se koni taidakaan tulla takaisin.."Nii,mitä mä just sanoin??!"
Prkl...anteeksi tämä tuli väärään paikkaan tämä kyssäri,laitan sen itse tuonne toiseen mestaan..Jos modet on ystävällisiä ja poistavat tämän.. Kiitos.
Select-napista sieltä valikosta jostain kohtaa saa sen "War Horsen" painettua käyttöön, ja ilmeisesti se sit laukkaa jostakin paikalle.
Harmittaa kyllä, että veli meni ensimmäisenä käyttämään ton Limited Edition -koodin. En pääse nyt ite ratsastamaan War Horsella, hankkimaan Deadly Assassin -pukua tai käyttämään kultaisia aseita.
Noh, ei voi mitään. Sinänsä, mahtava peli. Noi maisemat on jotain niin käsittämättömän kauniita ja upeita. Ja piirtoetäisyys on mahtava, paitsi että jotkut tietyt pienet objetktit, vaikkapa hevoset katoaa yhtäkkisesti aina tietyn välimatkan jälkeen. Mut muuten kun menee jonnekkin kallion päälle ja kattoo sieltä maisemaa, niin aijai kun on uljas näky. Grafiikka on parempaa kuin GTA IV:ssäkin.
Tänään oon tehnyt seuraavaa: olin baarissa ryyppäämässä (typerää tosin että humalatila loppui yhtäkkisesti ja kesti noin 30 sekuntia..?
), harmi tosin ettei kännissä voi ampua tai lyödä. ;/ Lisäksi alotin joukkotappelun saluunassa (koittakaapa vetää pistooli esiin keskellä saluunaa, ihmisten reaktio on aika hieno, kun kaikki nousee yhtä aikaa ylös ja ottaa pistoolit esille..
), kävin metsästämässä ja tein nuotion, jossa vietin yön (ja siihen oliki hyvä tallentaa)... Odotin junan lähtöä, mutta se ei lähtenytkään. Jonkun ajan päästä huomasin junan kaukana liikkuvan, joten lähdin juoksemaan sitä kohti ja kas kummaa, Marston osas jopa hypätä kyytiin vaivatta (aattelin et se vaan lentää siitä junasta pois). Hyppelin sit liikkuvan junan katolla ja koitin töniä vetun kuljettajan ulos (tosin se bugitti jotenki aina takasi sinne veturiin ;F). Nettipeliäki testasin. Ärsyttää tosin kun muut pelaajat tappaa koko ajan Free Roamissa. Oli kyl hauska, kun ammuin yhen hevosen selässä olleen NPC:n nettipelissä, niin se jäi puolikuolleena jalastaan roikkumaan jalustimeen kiinni ja hevonen veti sitä perässään koomisen näkösesti. Hahah. =D
Mahtava peli. Huomenna testaukseen minipelit, ja pelaan tarinaa eteenpäin. Saan toivottavasti myös lasson.