Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Nyt on kyllä pakko kysyä, minkälainen lännenmies juo brandyä? :D

Paitsi että juovat Bourbonia joka on siis jenkkien vastine viskille.

Epic failure. Mitäs tulen heti aamusta tänne avautumaan :p. Juurikin bourbon-viskiä tarkoitin enkä suinkaan brandya, kiitosta oikaisusta.

Hittolainen maitoa tilaisin jos pystyisi niin olisi siinä Waltoneilla ihmettelemistä. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kaksintaisteluista. Moni on varmasti vieläkin ulalla miten näitä hoidetaan. Hieman merkillisesti peli esittelee tämän toiminnan kunnolla eräässä tarina-tehtävässä jota pääsee pelamaan vasta siinä 40% kohdalla. Voisin hieman selventää tuota turhautumisen välttämiseksi. Vaikka en itsekkään vielä tiedä mitä nuo mittarit tarkoittavat...

Yksinkertaisimmillaan tärkeintä on vain jättää aseen vetäminen mahdollisimman viime tinkaan. Anna siis vastustajan vetää ensin, odota hetki ja anna paukkua. Odottamalla menetät liimaus-pisteitä(mielestäni?) mutta mitä kauemmin odotat, sitä suurempi mahdollisuus on voittoon. En tiedä, mittaisiko ne mittarit jotenkin tätä?

Näinkö? Itse olen vain pistänyt kaikki 6 lippaassa olevaa luotia mahdollisimman fataaliin kohtaan heti kun mahdollista, jolloin se mittari on noussut pilviin. Tähän mennessä aina kun mun mittari on ollut korkeemmalla kuin vastustajan olen voittanut ja vice versa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Voiko näitä kaksintaisteluja vetäistä myös PvP-tyyliin free roamissa ynnä muissa online-muodoissa?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Näinkö? Itse olen vain pistänyt kaikki 6 lippaassa olevaa luotia mahdollisimman fataaliin kohtaan heti kun mahdollista, jolloin se mittari on noussut pilviin. Tähän mennessä aina kun mun mittari on ollut korkeemmalla kuin vastustajan olen voittanut ja vice versa.

Nimenomaan kuten teit. Jos asetat laukauksen tosi tarkasti, voitat yhdellä luodilla.

Voiko näitä kaksintaisteluja vetäistä myös PvP-tyyliin free roamissa ynnä muissa online-muodoissa?

En ole kokeillut moninpelejä vielä, mutta sikäli kuin olen kuullut ihmiset pelaavat freeroamia kuten deathmatchia mikä on jotain minkä itse jätän väliin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Näin peli väittää. Testattuani tuota tuntuu ainakin siltä että kaverit putoavat jotenkin hallitummin ja niihin riittää odottamalla usein vain yksi liimaus. Satavarma en edelleenkään ole tästä mutta näin peli tosiaan opasti.

Joohanh, pelissä voi harrastaa kaksintaisteluita mutta hieman erinlailla kuin yksinpelissä. Itseasiassa jokainen PvP-matsi aloitetaankin tiimien välisellä "kaksintaistelulla". Kieltämättä melkoinen näky kun 16 kaveria seisoo vastakkain ja kellon soidessa alkaa ruuti haisemaan. On tätä sovellettu myös ihan Free Roamissa jossa seisotaan kaverin kanssa vastakkain ja lähtölaskennasta vedetään. Toimii itseasiassa paremmin kuin tuo yksinpelin hämyisempi versio Duelista :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Olisi hienoa jos voisi itsekkin vaikka istua penkille tai pesasta kasvoja jossain altaassa. Muuten, voikos pelissä poltella tupakkia? Se lisäisi tunnelmaa kivasti.
Saluunoissa saisi olla enemmän pientä tekemistä, niinkin yksinkertaista kuin esim. istuminen johonkin pöytään kuuntelemaan muiden iltaa viettävien tarinoita.

Näitä itsekin kaipailisin. Olisi hienoa istahtaa saluunan eteen tuolille ja katsella maailman menoa.

Miten tuohon soundtrackiin pääsee käsiksi? Limited Editionin koodin tunkasin ja nuo muut asiat listautuivat sinne unlockediin tms, mutta ei soundtrackia.

Red Dead Redemption Soundtrack | Presented by Rocktar Games

Tuonne laitat sähköposti osoitteesi ja pelin mukana tulleen koodin ja saat latauslinkin sähköpostiin.

Voiko näitä kaksintaisteluja vetäistä myös PvP-tyyliin free roamissa ynnä muissa online-muodoissa?

Ihan kaksintaisteluita ei voi, eikä free roamissa yleensäkään, mutta competitive matseissa peli aloitetaan "kaksintaistelulla" tiimien seistessä vastakkain tai vaihtoehtoisesti free-for-allissa ympyrässä.

Edit: Muilla olikin nopeampi liipaisinsormi..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Jees, harmihan tuo, mutta toisaalta tämä toinen tapa kuulostaa jokseenkin dynaamisemmalta. Vielä mehukkaammalle kuulostaa 8 vastaan 8 pyssymiestä roiskimassa toisiaan rivissä, siinä varmaan ruuti käryää ja ukkoa kaatuu. :D

Pitäähän tämä hankkia, vaikka oma rebel-spiritti jostain kumman syystä hankaa vastaan, kun näen jokaisen muun pelaavan Redemptionia LIVE:n frendilistalla. :confused:
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Pitäähän tämä hankkia, vaikka oma rebel-spiritti jostain kumman syystä hankaa vastaan, kun näen jokaisen muun pelaavan Redemptionia LIVE:n frendilistalla. :confused:

Rebel-spiritti kaappiin, stetsoni päähän ja kauppaan.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Vielä mehukkaammalle kuulostaa 8 vastaan 8 pyssymiestä roiskimassa toisiaan rivissä, siinä varmaan ruuti käryää ja ukkoa kaatuu. :D

Melko kaoottista touhua :). Itse olen vielä aivan onneton siinä. En ehdi edes aseeseen koskea, kun on jo kuula silmien välissä.
Pitäähän tämä hankkia, vaikka oma rebel-spiritti jostain kumman syystä hankaa vastaan, kun näen jokaisen muun pelaavan Redemptionia LIVE:n frendilistalla. :confused:

Nyt annat kerrankin periksi, annat rebelille kuonoon ja marssit virtuaali tahi kivipaasi kauppaan herättämään sisäisen cowboysi!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

RDR maailmaan kun erehdyt astumaan on ohjaimesta irti päästäminen ainakin minun kohdalla lähes mahdotonta.

Eilen jo lätkämatsin takia lopetettu puolen päivän maratoni alkoi myöhemmin uudestaan, täältä saadun "haasteen" johdosta. Oli pakko käydä vielä opettelemassa se hevosenkengän heittely ja tällä kertaa tuloksellisesti. Aiemmin kun oli tähtääminen jäänyt kokonaan huomaamatta (?) ja tuurilla yritetty osua sinne hiekkalaatikon lähettyville. Vauhdin pitää lähteä napakasti 0-tasosta ja alkaa tulla jo tasaisesti tulosta.

Toinen oli tämä metsästystaidon kohenteluun liittyvä viiden linnun ampuminen liikkuvan junan katolta. Helppoa osua jopa expert-tasolla, Winchesterillä liikkuviin maaleihin ei ollut ongelma.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

:p Juu, sanoinkin jo hankkivani, tosin en ihan tiedä millä timeframella... en ehkä sentään tänään vielä viitsi käydä kotimatkalla poikkeamassa.

Se on se kapinallisluonne, mikä mulla oikeasti näissä kaikkein massiivisimmissa julkaisuissa välillä pistää istumaan oppositioon, jos ei nyt Haloa lasketa mukaan. Välillä täytyy sekin tikahduttaa. :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Kävinpä tänään ensikertaa katsastamassa moninpeliä kaverin kanssa ja helvetten sentään, ei mennyt kauaa kun Konsolifinin posse tuli ja tappoi (Kain perhana!!) :)

Sitten tosin loppui sekin ilo, kun mihinkään peleihin ei päässyt mukaan (herjasi vain ettei saa yhteyksiä). Muuten livet + muut peli pelittää netissä normisti.

Osoittaakseni kuinka hyvin pahoillani olen tapahtuneesta, lupaan ensikerralla käyttää dynamiittia. :D Ellet ehdi laittamaan possepyyntöä ensin. ;)


Edit: Foukku: Kaitsu on mukana..aina ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Joo, kyllä Joohanh pitää saada villiin länteen jahdattavaksi, inkkareita ei ole koskaan liikaa metsästettäväksi ;)

Moninpelistä muuten. Ajattelin että voisi viikonloppuisin alkaa järjestämään sellaisia teema-matseja länkkäri leffojen tyyliin. Free Roamissa kun voi oikeastaan tehdä mitä vain niin tuolla saa hyvin KonsoliFiniläisten kesken sovittua tiettyjä sääntöjä joiden mukaan voidaa hyvin lähteä leikkimään. Esim. kartan voisi jokainen aktivoida pois, tähtäyksenä käytetään vain Experttiä jne. Muutamia esimerkkejä joita tulee mieleen on esim. Vankkurin ryöstö jossa toisen possen pitää saada vankkurit jonnekkin kartan osoittamaan paikkaan toisen possen yrittäessä estää tätä. Perinteinen Shootout keskellä kummituskaupunkia on myös ihan pakollinen. Linnakkeen valtaus ja kaiken maailman sisällissodan aikaisia taisteluita olisi myös hauska toteuttaa. Kyllähän näitä keksii :)

EDIT:
Se on se kapinallisluonne, mikä mulla oikeasti näissä kaikkein massiivisimmissa julkaisuissa välillä pistää istumaan oppositioon, jos ei nyt Haloa lasketa mukaan.
Niin, eihän se Alan Wakekaan ollut hypetyksessä kuin kaksi viikkoa eikä tuota kukaan halunnut edes ostaa ;)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Niin, eihän se Alan Wakekaan ollut hypetyksessä kuin kaksi viikkoa eikä tuota kukaan halunnut edes ostaa ;)

Mjaa, hype oli kova (ja mitä toivottavimmin myynnitkin), mutta eihän toi silti ollut mikään suora no-brainer jokaiselle, kuten nämä Modern Warfaret ja Rockstarin pelit on. Mutta ei tästä sen enempää (multa saattaa loppua argumentit kesken), kyllä mie tän hankin. Leikin rebeliä sitten yksinäisenä inkkarina, ja tanssin viskin kanssa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Oli pakko käydä vielä opettelemassa se hevosenkengän heittely ja tällä kertaa tuloksellisesti. Aiemmin kun oli tähtääminen jäänyt kokonaan huomaamatta (?) ja tuurilla yritetty osua sinne hiekkalaatikon lähettyville. Vauhdin pitää lähteä napakasti 0-tasosta ja alkaa tulla jo tasaisesti tulosta.

Aika vaativaa on tuo kengän heitto, mutta kyllä oli mahtava tunne kun sai ensimmäisen kerran hevosenkengän tolpan ympärille (noin. 50 heiton päätteeksi). Minipeleistä suosikiksi on muodostunut Liars Dice. Aluksi olin ihan pihalla koko pelistä, mutta kun sen oppi oli se herkumpaa kuin pokeri/blackjack jne. Ihan paras peli oli kolmestaan jossakin pikku kylässä mehikossa , voiton jälkeen vetästä 5 shottia ja sammua baarin eteen.

Aika tarkkaan tulee pelattua tämä peli ja vielä ihan mielellään. Ensimmäiseltä alueelta ei ole tehtävän tehtävää jäljellä ja kaikki sen alueen puvut on jo vaatekomerossa, joista ehdottomasti suosikki on Tressure Hunter Outfit. Niin yksinkertaisen hieno.

Spoiliin hieman tietoja omasta pelistä:
Honor: Hero, Fame: Mercenary, Game completed: 54,8%, Total time played: 21hr 11min 10sec, Asuja on 8/14, Tressure Hunter Rank 8, Survivalist Rank 2, Master Hunter Rank 4, Sharpshooter Rank 4.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kärsimättömänä ihmisenä mietin, että miten kauan suurinpiirtein menee että tuonne mexicoon pääsee hillumaan... nyt on muutama tehtävä tullu pelailtau, mutta lähinnä maisemiin ja pieneen tsippailuun menny aikaa... kyllä tää meikäläisen ainakin vakuuttaa täysin! Mahtava peli
Niin ja kumpi aluen aukee ensin mexico vai se ylänkö tai vastaava??
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Morjes vaan kaikille!

Miten paljon porukkaa näissä KonsoliFINin sisäisissä peleissä on tähän mennessä ollut? Olisin kiinnostunut osallistumaan joku kerta, jos tilaa löytyy, sillä sen verran kiva noita keskusteluita moninpelisessiostanne on ollut lukea ja toimiva tiimipeli houkuttaa :) Varsinkin jos sopimuksesta kaikki pelaisivat expert-tähtäyksellä ja ilman karttaa, saisi peliin luultavasti ihan erilaisen kokemuksen kuin näissä public-servereiden autoaim-touhuissa. Seitsemän tutun suomalaisen kanssa tuli eilen pelattua, mutta siinä oli ainakin yksi henkilö liian vähän, jotta olisi voinut jakaa porukan selkeästi kahteen osaan ja pelata vastakkain. Niinpä pelasimme public-puolella ja siellä pelatessa peli oli enemmän sooloilua tuttujen ympäröimänä kuin hallittua tiimipeliä... 8vs8 tutussa porukassa olisi kiva kokea :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Näinkö? Itse olen vain pistänyt kaikki 6 lippaassa olevaa luotia mahdollisimman fataaliin kohtaan heti kun mahdollista, jolloin se mittari on noussut pilviin. Tähän mennessä aina kun mun mittari on ollut korkeemmalla kuin vastustajan olen voittanut ja vice versa.


Pah! :D Olkaapa tosi länkkäreitä ja ampukaa vain yksi kuula uskollisesta kuudestilaukeavastanne. Eli siis tähtäätte jannun pistooliin tai pistoolikäteen, dueli loppuu siihen. Saatte ekstra feimiä ja honoria sekä saatte nauraa kun aikaisemmin niin badass uhoaja juoksee lähes itkien karkuun :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kärsimättömänä ihmisenä mietin, että miten kauan suurinpiirtein menee että tuonne mexicoon pääsee hillumaan... nyt on muutama tehtävä tullu pelailtau, mutta lähinnä maisemiin ja pieneen tsippailuun menny aikaa... kyllä tää meikäläisen ainakin vakuuttaa täysin! Mahtava peli
Niin ja kumpi aluen aukee ensin mexico vai se ylänkö tai vastaava??

Itsellä meni semmoinen 14-15 tuntia, mutta tosiaan pelasin sieltä kaiken mahdollisen, että varmaan puoleen tuosta ajasta pääsee, jos vain päätehtäviä hakkaa. Ensimmäiseksi aukeaa
Meksiko
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Hennigan's Steadin itäosissa on metsäistä jokimaastoa, joka oli sangen kaunista iltasella. Siellä olikin miellyttävää kuljeskella hevosen selässä luontoa ihmetellen.

Kunnes puskasta rynnistänyt kissimirri tappoi hevosen ja melkein miehenkin.
 
Ylös Bottom