Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla ilmennyt sellaista ongelmaa noissa co-op tehtävissä, että jos yrität pelata niitä 2-3 hengen porukassa niin et pääse tehtävää läpi, kun jossain vaiheessa kesken tehtävän(!) peliin liittyy se kolmas tai neljäs pelaaja, joka saa tehtävän loppumaan erroriin. Koko porukka heitetään takaisin lobbyyn (vai mikä se nyt onkaan nimeltään) ja tehtävän voi läpäistä vasta kun koossa on 4 henkeä.

Muutenkin tuo co-op yleensä pistää vihaksi random pelaajien kanssa, kun melkein poikkeuksetta vain vastassa pelleilyä, possejäsenten tappamista, mikkiin kimitystä ja kaikkea muuta kuin niiden tehtävien kunnolla läpi pelaamista. On myös mahdollista, että olen vain itse kuiva tosikko, mutta ei ole osunut vielä kohdalle muita samanlaisia kovin montaa. Mutta sitten kun se sopiva tiimi on koossa niin pelaaminen ei voisi olla hauskempaa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Ei oikein vakuuta.

Kyllähän noilla saa halutessaan moninpeliin lisää eloa mutta entäpä yksinpeli? No joo, tuleehan sinne zombeja(?!?) mutta missä ovat Episodes from Liberty City-tyyliset paketit?
Niitä minä tässä pelissä haluaisin nähdä moninpeli turhuuksien sijasta.

Zombeja, hahaa, menee aika vitsiksi taas. Mut kaipa ne puree tosi mukavasti ainakin nuorempaan väestöön - tosin mulle ei oikeen aukea... Eipä hirveesti harmita että laitin kiertoon pelin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Zombit kyllä kiinnostavat aina. Jos noista lisäpaketeista joku tulee hommattua niin luultavasti undead nightmare. Länkkäripeli muutenki vähä vähemmälle jäänyt mut noihan julkastaa vast joskus elokuun jälkeen ni kattellaa nyt. Pelikuvaa pitää ensin nähdä yms :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Hmm .. samaa mieltä ei oikein nyt mene niinkuin pitäisi ,kokeilin huvikseni moninpeliä ja ellei dramaattisia muutoksia esim tähtäykseen ole luvassa niin siirryn pelaamaan Mafia 2 :sta joka kai on aikamoinen putkijuoksu kyllä kai..
REd deadissa on paljonkin potentiaalia vielä mutta pitäisi tulla juuri niitä Episode Libertyn kaltaisia juonellisia lisäosia että jaksaisi alkaa taas kiinnostaa .
Kuten esim Jackin vaiheet myöhemmin ,mitä tapahtuu hänrllr nyt kaikki ihan kesken luonnollisnen jatkumo olsi että Jack alkaa touhuta joko lain tai konnien puolella ja liittyy johonkin posseen yms yms.

ja niitä naisseikkailuja tarvitaan kanssa vaikkei täällä mitään munkkeja ollakaan mutta ne tuo sellaista omanlaista syvyyttä peliin
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

ja niitä naisseikkailuja tarvitaan kanssa vaikkei täällä mitään munkkeja ollakaan mutta ne tuo sellaista omanlaista syvyyttä peliin

En mä nyt huutaisi mitenkään älyttömästi naisien perään, mut olihan toi ihan naurettavaa et jätkä mukamas kuskaa toiselta puolelta preeriaa jonkun vosukan toiselle puolelle tyyliin VIIDEN dollarin tähden. 5x :rolleyes: (Ne oikeat tapaukset, joissa muija tai joku haluaa kyytiin...;))

"Dear Mam, Im a busy man" - siinä syyt pidättäytymiseen, ja verraten vielä edelliseen tämä, voi elämä... :D Ei mulle tosiaan ole mitään väliä vaikka edistetään välillä hyvää miesmaailman kuvaa, eikä petetä rakasta (horo)vaimoa, mikä odottaa kotipuolessa.

Mut jos aika on niin pirun kortilla, ja mitään ei saa valita mitä tekee, mitä sanoo, ja sokeesti hyppii joidenkin henkilöiden tyyliin Sethin ja kumppaneiden pillin mukaan, ni väkisinhän siinä menee vähän uskottavuus. Niin humoristisia kun ne henkilöt olikin, mut tosi tylsiä ja ennalta-arvattavia loppupeleissä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360] - keskustelu pelistä

Joo , pitäis olla enempi valinnanvapautta ja jäin kaipaamaan GTA:sta niitä valintatehtäviä että kumman listii ja testataan moraalia ja sitten tapahtuu eri tavalla juoni tulevaisuudessa.

pääjuonessa siis
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tulipas tässä mieleen että ainakin silloin kun kerrottiin että RDR tulee niin puhuttiin että se on jatko-osa Red Dead Revolverille. Eli haudattiinko tämä jatko-osa ajatus vai kannattaisiko ensin pelata tuo Red Dead Revolver?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tulipas tässä mieleen että ainakin silloin kun kerrottiin että RDR tulee niin puhuttiin että se on jatko-osa Red Dead Revolverille. Eli haudattiinko tämä jatko-osa ajatus vai kannattaisiko ensin pelata tuo Red Dead Revolver?

Ei liity mitenkään ekaan osaan, paitsi teemaltaan. Tarinoita kuulee ykkösosasta hieman joiltain camppereilta ja arvit Johnin naamalla ovat samat kuin Revolverin päähenkilöllä. Näin olen lukenut, pahemmin jaksanut sitä ekaa pelata.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Ei liity mitenkään ekaan osaan, paitsi teemaltaan. Tarinoita kuulee ykkösosasta hieman joiltain camppereilta ja arvit Johnin naamalla ovat samat kuin Revolverin päähenkilöllä. Näin olen lukenut, pahemmin jaksanut sitä ekaa pelata.

Joo nyt kattelin itekki vähän että se Revolver on "henkinen seuraaja" eli Redemption on jatko-osa vaikka ne ei liity toisiinsa. Onhan se silti mahdollista että Marston olisi myös Revolverin päähahmo koska hänellähän ei ollut nimeä ja samat arvetkin ovat?? Noh,sen saa kai jokainen itse päättää mitä ajattelee. :D

Zombit tulevat todennäköisesti pilaamaan pelin hengen joten kyllä ainakin se DLC paketti jää ostamatta. Ja noi muut ei oikeen nappaa joten ens vuoden mahdollisia DLC:itä odotellessa...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muilla esiintynyt samaa bugia kun mulla? Eli missaa safehousessa ei enaa pysty vaihtamaa vaatteita. Tulee vaan mahdollisuus tallentaa peli. Pelaan itse Aasia-versiota en tieda onko eroa.

Sitten vinkkia yhteen tehtavaan. En kylla ole kun pari kertaa kokeillut.

Eli vaimo haluaa etta pelottelen korpit pois maissisiilolta. Pitaako tossa vaan paattomasti ampua noita korppeja ja tehtava menee lapi on tarpeeksi lahdannut, vai onko joku niksi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä eroa on Red Dead Redemption limited edition:nilla ja standard:illa?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Sitten vinkkia yhteen tehtavaan. En kylla ole kun pari kertaa kokeillut.

Eli vaimo haluaa etta pelottelen korpit pois maissisiilolta. Pitaako tossa vaan paattomasti ampua noita korppeja ja tehtava menee lapi on tarpeeksi lahdannut, vai onko joku niksi.

Ammut vaan niitä korppeja.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jugger1 vaatteen vaihto bugi asiaa.

Pelin loppu osaan liittyvä spoileri (Jugger1, voit lukea ilman spolauksen pelkoa)
Kun Marston laittaa sen rancher puvun päällensä ensimmäisen Marstonin maatilatehtävän jälkeen, sitä ei voi vaihtaa ennen kuin on suorittanut kaikki maatilan tehtävät. Niiden jälkeen voi taas vaihtaa normaalisti. Syytä tähän en tiedä. Ehkä jtn HOME SWEET HOME-juttua.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Jugger1 vaatteen vaihto bugi asiaa.

Pelin loppu osaan liittyvä spoileri (Jugger1, voit lukea ilman spolauksen pelkoa)
Kun Marston laittaa sen rancher puvun päällensä ensimmäisen Marstonin maatilatehtävän jälkeen, sitä ei voi vaihtaa ennen kuin on suorittanut kaikki maatilan tehtävät. Niiden jälkeen voi taas vaihtaa normaalisti. Syytä tähän en tiedä. Ehkä jtn HOME SWEET HOME-juttua.

Kiitti, ehdinkin jo turhan monta safehousea kierrella.
 
Ylös Bottom