Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä oon netistä lukenut niin pitäis peli biitata ennen kuin tehtävä onnistuu. Mikäli sikäli on järjetöntä ku mitä sit enään teet "jenkki koskemattomuudella" vaikka tolla puvulla ihan mitä sattuu voikaan tehdä niin helpottaa se kuitenkin melkoisesti häröilyä :D

En jaksa enää kokeilla, mut kaikki 5 hideouttia tein, pikes basin-> twin rocks->tumbleweed->gaptooth breach ja fort mercer. Solomonssihan ei kuulu tehtävään vaikka onkin jenkeissä. viimeisellä kerralla nip nap ehti yö tulla ku olin suorittanut viimeisen hidoutin, joten ei ainakaan ajasta ole kiinni.

Vinkkinä vaan ettei se puku takaa koskemattomuutta. Olet vain sheriffi mutta kyllä ne toiset sheriffit aika äkkiä perässä on kun innostut laittamaan sen kuulan jonkun kalloon. Se hyvä puoli ainoastaan on että sinua ei jahdata ollenkaan. Eli jos sheriffi näkee rikoksesi mutta eksytät tai tapat kaikki sheriffit sinua ei tulla enää etsimään ennen kuin joku näkee seuraavan rikoksen. Eli voi rauhassa pystyttää teltan erämaahan ilman että tarvii herätä siihen kun aseen piippu on naaman edessä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, kiitti infosta mut viel semmon kyssäri et miten saa tehtää nuotion

Aika perusjuttuja kysyt.. Menet sinne omaan valikkoon ja valitset "teltan". Kannattaa tutustua niihin valikoihin ihan alussa niin helpottaa elämää.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Kokeilin taas ja eikä tullut pukua!?! Eikä varmana mene 24h, ku vedän kultaisella horsella pillerien ja omenoiden kera.. Ihme juttu.. Ärsyttää tälläiset tehtävät.. Voiko olla jotain mikä vois mennä pieleen? kaikista 5 tulee hyväksytyt mut voinko vielä koheltaa jossain?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

tsekkasin wikin ja siellä oli tällainen teksti!

You cannot obtain this outfit until you complete the main storyline. That means only Jack can wear the outfit.

eli teillä on käynyt joku bugi, että olette saanut sen läpäisemättä tarinaa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Tein paluun Johnin saappaisiin ja aloitin pelin alusta ja täytyy myöntää, että nämä alkupään tehtävät karjanajoineen ovat kyllä pelin parasta antia. Nyt tämä toinen pelikerta piti mennä niin, että ei seikkailisi kauhiasti, vaan pelaisin näitä juonitehtäviä seikkailemisen sijaan.. No, ei aivan toteutunut tämä ja jälleen menee tutkimiseksi, vaikka suht tuttuja ovatkin pelin paikat. Mikäs siinä sitten. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

tsekkasin wikin ja siellä oli tällainen teksti!

You cannot obtain this outfit until you complete the main storyline. That means only Jack can wear the outfit.

eli teillä on käynyt joku bugi, että olette saanut sen läpäisemättä tarinaa.

Tuskin noin yleistä bugia onkaan kun itse olen mennyt 2 kertaa läpi ja puvun hankkinut molemmilla kerroilla ennen tarinan läpäisyä. Myös veljeni ja kaverini saivat puvun ennen läpäisyä. Olisikohan mahdollista ettet ole päivittänyt peliäsi jos vaikka joskus on tehty joku korjauspäivitys?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Vinkkinä vaan ettei se puku takaa koskemattomuutta. Olet vain sheriffi mutta kyllä ne toiset sheriffit aika äkkiä perässä on kun innostut laittamaan sen kuulan jonkun kalloon. Se hyvä puoli ainoastaan on että sinua ei jahdata ollenkaan. Eli jos sheriffi näkee rikoksesi mutta eksytät tai tapat kaikki sheriffit sinua ei tulla enää etsimään ennen kuin joku näkee seuraavan rikoksen. Eli voi rauhassa pystyttää teltan erämaahan ilman että tarvii herätä siihen kun aseen piippu on naaman edessä.

Mutta eikös se Bureau uniform eli FBI puku tjsp. takaa koskemattomuuden? Itse ainakin olen lahdannut se puku päällä äijää pinoon eikä kukaan tule mulle häröilemään :D
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Lähinnä tuo 100% kuumottaa, ei niinkään pukujen käyttö. Tietysti pelissä pitää näyttää samalta kuin Eastwood hyvät, pahat ja rumat leffassa :)

On kyllä ollut koukuttava peli, sitten sensible world of soccerin en ole kokenut moista vetovoimaa.. Välillä itse tarina on tylsä, tehtävät on onneksi suht monipuolisia ja mielenkiintoisia.

Nyt takas villiin länteen :D

edit: Näköjään jäänyt päivittämättä peli..toivottavasti auttaa..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta eikös se Bureau uniform eli FBI puku tjsp. takaa koskemattomuuden? Itse ainakin olen lahdannut se puku päällä äijää pinoon eikä kukaan tule mulle häröilemään :D

Kyllä, mutta nyt oli puhe U.S. Marshall Uniform -asusta...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

päivitin pelin, mut ei apua ongelmaan.. Joku tässä nyt vastustaa.. perkel!

edit: Nyt oli jo pakko katsoa utubesta, ja huomasin, että kaverilla joka suoritti tehtävää oli outfiteissä us marshallin kohdalla ympyrä ja teksti COMPLETE OUTFIT: COMPLETE ALL US GANG HIDEOUTS IN SINGLE 24hour period -> mulla vastaava kohta on ihan tyhjä..

jei ymmärrä
 
päivitin pelin, mut ei apua ongelmaan.. Joku tässä nyt vastustaa.. perkel!

edit: Nyt oli jo pakko katsoa utubesta, ja huomasin, että kaverilla joka suoritti tehtävää oli outfiteissä us marshallin kohdalla ympyrä ja teksti COMPLETE OUTFIT: COMPLETE ALL US GANG HIDEOUTS IN SINGLE 24hour period -> mulla vastaava kohta on ihan tyhjä..

jei ymmärrä

Sulla on kuitenkin se puku siellä muiden seassa, vai? Mustana siis. Haisee kyllä vahvasti ötökälle..
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Siinäpä se ongelma on kun pelin statseista ja Social clubista näkyy että kaikki suoritettu. Ja tsekkasin vielä manuaalisesti. :confused:

Vissiin se viimeisin "Stranger" tehtävä tekemättä, muista kattoo tuolta Wikistä kuinka löytää ne viimeiset tehtävät ja miten suorittaa ne.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Vissiin se viimeisin "Stranger" tehtävä tekemättä, muista kattoo tuolta Wikistä kuinka löytää ne viimeiset tehtävät ja miten suorittaa ne.

Nope, kaikki on todellakin tehty ja tarkastettu miljoonaan kertaan. Joku pahemman luokan kärpänen vaan iskenyt.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Nope, kaikki on todellakin tehty ja tarkastettu miljoonaan kertaan. Joku pahemman luokan kärpänen vaan iskenyt.

Niin ne kaikki on aina sanonut ja sitten onkin huomattu joku pikku juttu. :D

EDIT: Eli sulta puuttuu joku pikku juttu, josta saa 0.5 % tai sitten sulta puuttuu kaks pikku juttua, joista molemmista saa 0.25 %. Tällasia ovat esim. Safe Houset, joista saa jokaisesta 0.5 %. Ootko varmasti ostanut kaikki saatavat Safe Houset? Esim. Rathskeller Forkista vaikkapa? Ootko tehnyt kaikkia mahdollisia töitä (Nightwatch ja Horse Breaking) jokaisessa mahdollisessa paikassa ainakin kerran? Puuttuukohan sulta joku yks "Rare Weapon", eli harvinainen ase, jonka saa ostettua vain tietystä asekaupasta? Mauser Pistol taitaa löytyä vain Blackwaterista..?

Ja niihin Social Clubin statseihin ei oo aina luottamista, kun päivittyvät välillä miten sattuun...
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Niin ne kaikki on aina sanonut ja sitten onkin huomattu joku pikku juttu. :D

EDIT: Eli sulta puuttuu joku pikku juttu, josta saa 0.5 % tai sitten sulta puuttuu kaks pikku juttua, joista molemmista saa 0.25 %. Tällasia ovat esim. Safe Houset, joista saa jokaisesta 0.5 %. Ootko varmasti ostanut kaikki saatavat Safe Houset? Esim. Rathskeller Forkista vaikkapa? Ootko tehnyt kaikkia mahdollisia töitä (Nightwatch ja Horse Breaking) jokaisessa mahdollisessa paikassa ainakin kerran? Puuttuukohan sulta joku yks "Rare Weapon", eli harvinainen ase, jonka saa ostettua vain tietystä asekaupasta? Mauser Pistol taitaa löytyä vain Blackwaterista..?

Ja niihin Social Clubin statseihin ei oo aina luottamista, kun päivittyvät välillä miten sattuun...

Kaikki safehouset on, jopa ne ei pakolliset. Kaikki työt tehty jo moneen moneen kertaan ja aseet hankittu aikapäiviä sitten. Ja kyllä se Social club näyttää oikein mutta saattaa näyttää vain vähän myöhässä, ja SC:n statsit täsmäävät pelistä katsottuihin statseihin ja molemmat näyttää että mikään ei puutu.
 
Ylös Bottom