Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä miten, mutta kummasti olen tämän pelin ohittanut julkaisun aikaan ja tuli ONNEKSI nyt vihdoin hankittua.
Viitisen tuntia yksinpeliä takana ja kyllä maistuu! Moninpeli on vielä kokeilematta ja ainakin näiden foorumien perusteella tuo Free Roam kiinnostaa jos vain possea saa kasaan. Saa lisäillä PSN Id: Heskeli.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä miten, mutta kummasti olen tämän pelin ohittanut julkaisun aikaan ja tuli ONNEKSI nyt vihdoin hankittua.
Viitisen tuntia yksinpeliä takana ja kyllä maistuu! Moninpeli on vielä kokeilematta ja ainakin näiden foorumien perusteella tuo Free Roam kiinnostaa jos vain possea saa kasaan. Saa lisäillä PSN Id: Heskeli.

Itsekin hankin vasta joulun aikaan tämän ja täytyy sanoa että on kyllä ehdottomasti paras pelaamani peli ikinä. Multi ei kiinnosta mutta singleä tullut hakattua about 70h. Tuntuu että levujakauma on sunnilleen 3 lvl / 50 lvl ja ainut etenemismuoto on kuperkeikkoja sinne tänne.

Eli jos peliä ei ole vielä hankittu niin kipinkapin kauppaan ostamaan kun hintakin on tätänykyä niin halpa.

Asiasta kukkaruukkuun. Omistan siis Alkup RDR:rän sekä tämän Undead Nightmare. Jostain muistan joskus sivumennen lukeneeni että Undeadin mukaan tulee nämä kaikki sotahepat, kultaiset aseet yms. mutta ei sitten vissiin tullutkaan? Vai liityykö tähänkin joitain poppakonsteja että saa käyttöön?

Niin, ja jos jollain sattuu löytymään ylimääräisiä koodeja niin saapi laittaa YV:llä ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption [PS3] - keskustelua pelistä

Asiasta kukkaruukkuun. Omistan siis Alkup RDR:rän sekä tämän Undead Nightmare. Jostain muistan joskus sivumennen lukeneeni että Undeadin mukaan tulee nämä kaikki sotahepat, kultaiset aseet yms. mutta ei sitten vissiin tullutkaan? Vai liityykö tähänkin joitain poppakonsteja että saa käyttöön?

War horse ja kultaset paukkuraudat tulivat Limited Editionin mukana. Pitäs kuitenkin löytyä sekä Marketplacesta että PS Storesta ladattavana lisäsisältönä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Pystynkö pelaamaan Undead Nightmarea ilman että normaali single player spoilaantuu, kun en sitä ole vielä läpäissyt?
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Pystynkö pelaamaan Undead Nightmarea ilman että normaali single player spoilaantuu, kun en sitä ole vielä läpäissyt?
Pystyt, tarina undead nightmaressa ja normaalissa RDR:ssä on eri. Tosin samat hahmot molemmissa tarinoissa seikkailee, mutta se ei mitenkään spoilaa mitään.
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Palasin uudelleen peli pariin ja aloitin tarinan uudelleen vaikka sille ei välttämättä olisi ollut tarvetta. Tällä hetkellä Mexicossa ja 10 h pelikellossa. Olen pelannut sellaisella tyylillä että hevosella liikutaan paikasta toiseen ja pelikerrat päätetään ratsastamalla tallennuspaikalle. Täytyy sanoa että kiitettävän pitkä pelikyseessä nykystandardeilla mitattuna. Lisäksi elävä ympäristö on iso plussa. Netissäkin tulee silloin tällöin käytyä ja ihan mukavaa meno on ollut.
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Red Dead Redemption: The Hanging of Bonnie Macfarlane

[video=youtube;RV2UuvdX_D0]http://www.youtube.com/watch?v=RV2UuvdX_D0[/video]

Vaikuttaa vähintäänkin mielenkiintoiselta. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Aloitan tämän sukupolven parhaiden pelien uudelleen läpipeluun tällä Rockstarin huikella teoksella. Ekan kerran kun pelin pelasin läpi, niin juoni jäi vähän pimentoon kun muu peli oli niin mahtavaa. Tuleekohan armoton masennus päälle kun rupeaa pelaamaan tällaista ikivanhaa peliä joka näyttää ja tuntuu varmaan todella huonolta verrattuna GTA V:seen?
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Ei minun mielestäni Red Dead Redemption näytä tai tunnu huonolta edes tänä päivänä, eikä mistään kovin vanhasta pelistä edes puhuta. Yksi tämän sukupolven laitteiden parhaimpia pelejä omalla listallani, vaikka peli minun harmikseni ottaakin enemmän vaikutteita John Waynen tyylisistä länkkäri elokuvista kuin niistä vähän kevyempi viihteisistä Eastwoodin elokuvista. Maailma on kuitenkin huikea, fiilis peli melkein 90%:sti.
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Kyllä tämä GTA:n hakkaa ihan koska vaan. Itse pelannut tämän suunnilleen 5 kertaa läpi kyllästyttämättä, kun taas GTA:ta ei tee enää edes mieli pelata. Yksinpeliä siis. Moninpeliä käyn enää satunnaisesti pelailemassa, kun kavereita on linjoilla. Pitäisiköhän sitä itsekin "vielä kerran" tämä läpäistä?

Ac3way on asian ytimessä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Itse taas kyllästyin tähän kun jokainen tehtävä toisti aivan älyttömästi itseään. Muutoin lähes täydellinen peli.
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Itse taas kyllästyin tähän kun jokainen tehtävä toisti aivan älyttömästi itseään. Muutoin lähes täydellinen peli.

Kultaako aika muistot, mutta ei sitä tuohon peliä useita tuntia päivässä tahkonneena innostunut stoorista. Peli on niin järkyttävän hyvä vieläkin millä tahansa mittarilla. Pitäneekin peli ostaa takaisin, ja kokeilla toisen tyyppistä läpipeluuta. Kun maailma kiinnostaa niin sitä kolutaan, tuolloin ennenhän se meni niin että puoliväkisin kiskoin tylsiä tehtäviä aina säännöllisin väliajoin. Peleistä saa irti enempi erilaisilla tavoilla..

Mites mahtaa nettipelin puolella olla vielä pelaajia?
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Itsekin kolusin maailmaa kyllästymiseen saakka kun en juonta jaksanut mennä tylsien tehtävien takia. Lopulta tein väkisin tehtävät, että pääsi Meksikoon ja kolusin maailmaa tovin. Lopulta ne sivu jututkin toistaa itseään ja koitin juonta. Meksikossa tylsyys iski vielä pahemmin ja lopulta save tiedostot netistä et pääsi tekee juonen vikat tehtävät.

Peli vaipui unholaan kunnes plus jäsenet sai sen ilmaiseksi. Taas yritin juonta, mutta kyllästyminen iski heti. Sit savet ja koko maailma auki ja koitin yleistä häröilyä, mutta ei kauaa jaksanut.

Olen yhteensä varmaan 100h pelannut, eli paljon on olla irronnut, mutta en juonta jaksa ikinä pelata läpi tylsien ja itseään toistavien tehtävien takia. Yleistä häröilyä jaksaa tunteja, mutta sitä samaahan sekin tietysti lopulta on, joten enää ei tee mieli pelin pariin palata. Parempi jättää hyvät muistot elämään. :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Itse taas kyllästyin tähän kun jokainen tehtävä toisti aivan älyttömästi itseään. Muutoin lähes täydellinen peli.

Nyt olen pelistä sellaiset 13% läpäissyt ja ainakin alussa tehtävät ovat pelihistorian monipuolisimpia. Toki tarinan keskivaiheilla ja loppupuoliskolla peli on lähes pelkästään tappamista, mutta en ainakaan muista lopettaneeni pelaamista sen takia. Omenanraadolla taitaa olla kova vaatimustaso vähän joka peliin? :rolleyes:

Pelin graafinen taso onkin ollut yllättävän hyvää. Toki pelin valaistus ei yllä läheskään GTA V:n tasolle, mutta esimerkiksi piirtoetäisyys on todella vaikuttavaa. Pelin tarina on vasta avautumassa mutta jo nyt voin sanoa olevani enemmän kärryillä, koska nyt ymmärrän paremmin englantia kuin silloin julkaisun aikoihin. Kasvoanimaatiot tai hahmojen liikkeet myöskään ei yllä sen uusimman Rockstarin pelin tasolle, mikä on ehkä häirinnyt eniten. Mutta kaiken tämän korvaa lähes täydellinen ääninäyttely. Tästä on hyvä jatkaa.
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Alussakaan se olikin hienoa kun oli lassoamista, yövahtia jne jne. Sen jälkeen koko loppupeli: ratsasta toiselle puolen karttaa, tapa x määrä tyyppejä. Eikä mitään muuta. Alku juuri todistaa miten olisi ollut mahdollisuudet pelihistorian monipuolisimpaan tarjontaan.

Kyllä sitä toistoakin voi olla, mutta jos 20h juonesta on 15h sitä samaa, niin ei se sitten enää nappaa. Silloin on juonta pitkitetty ihan turhaan. Mahdollisuuksia olisi ollut, ja alun tehtävät osoittaa, että pelimaailma jne olisi sen mahdollistanut.
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Noh, peleistä voi olla montaa mieltä. Mielestäni kuitenkin pelihistorian yksi parhaimmista peleistä. Tätä on mielestäni typerää alkaa vertailemaan missään muodossa GTA:han. Näissä on panostettu aivan eri asioihin. Pelin juonikertomus on ihan oikeasti aika tarkkaan ja kiinnostavasti tehty. Juonessa pysyminen ei vaadi sen kummempaa tsemppaamista ja ihmettelyä kuten monissa muissa saman tyylin peleissä. Minkään näköiseen toistoon en kyllä itse ainakaan tarinan kannalta kiinnittänyt huomiota. Tähänkin toki vaikuttaa se, että millä asenteella peliä pelaa. Jos pelissä pitää mennä tappamaan x määrä tyyppejä on ihan hyvä tietää miksi ne pitää tappaa, mitä tappamisesta hyötyy -> juoni etenee.
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Toki niille syy täytyy olla, mutta ei se sitä tosiasiaa poista, että se on siltin vain tapa x määrä ihmisiä kun olet ensin ratsastanut 20min. Ongelmahan on juuri siinä, kun koko pelin alkupuoli on yhtä tykitystä erilaisten tehtävien osalta ja yks kaks se monipuolisuus tapetaan ilman mitään syytä. Aivan kuin olisi tullut tilanne ettei jakseta miettiä..tehdään loput 50tehtävää saman kaavan mukaan.

Itse juoni on hyvä, sivuhommat on hyviä..pelissä kaikki on 10/10, paitsi nuo juonen tehtävät sen alun jälkeen.

Mun mielestä toi on vaan pelaajan halveksuntaa jos tehdään 1/4 kunnolla ja loppu hutaisten.
 
Vastaus: Red Dead Redemption

Tuli tämä haettua alennusboxista.

Fiilikset... yhyy se loppui :(
Pelin tarina aivan jotain uskomatonta! Jack on kunnon poika! Johnin kuolema oli todella ikävä kohtaus. Kostoretki päätetty.

Näihin tunnelmiin ja säveliin:

[video=youtube;Yag41F7eCLU]http://www.youtube.com/watch?v=Yag41F7eCLU[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Dead Redemption

Olihan se aikamoinen matka. Grafiikat edelleen todella hyvät (etenkin piirtoetäisyys) ja juoni parasta tässä sukupolvessa. Tehtävät alkoivat totta tosiaan toistamaan itseään, mutta en antanut sen häiritä, koska halusin juonen etenevän. Muissa peleissä tehtävät ei ole sen parempia, joten mielestäni niistä on turha valittaa. Kyseessähän oli villi länsi, joten ihmisten lahtaaminen kuului asiaan. Ei sitä karjan paimennustakaan kauaa olis jaksanu. Jostain syystä tuntui että pelin maailma on huomattavasti laajempi kuin GTA V:n. Johtui varmaan hevosista kun matkustaminen eri kohteisiin kestää sen verran kauan.

Seuraavaksi läpäisen Last of Us:in ja GTA V:n. Sitten voin siirtyä seuraavan sukupolven pariin.
 
Ylös Bottom