Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]
Ihme narinaa painovoimasta, fysiikasta ja yabayabayaba... Itseäni häiritsee suunnattomasti se seikka että Marsissa pystyy hengittämään aivan normaalisti!
Viime tarkistamalla ei ainakaan omat keuhkot tuota atmosfääriä kestäneet. Come on pojat, tämä on videopeli, ei Nasan uusin raportti viimeiseltä Mars-lennolta!
Mutta mutta, olenko ainoa joka on nyt pelistä innostuttuaan kiinnittänyt huomiota tähän pelin ulkoasuun ja etenkin taiteelliseen suunnitteluun. Johtuukohan vuosi vuodelta kasvavasta tasosta vai mistä, mutta en ole oikeasti nähnyt mitään näin mielikuvituksetonta sitten Kummeli-sketsien. Esim. tämä video tuolta pleku puolelta. Eikö kenenkään silmään pistä pelin saamattoman tylsä suunnittelu? Rakennukset näyttävät kuin ne olisivat modi-piireissä hieman huonommin menestyneiden warettajien työstämiä...
Tuntuu ettei pelisuunnittelijoilla ei ole ollut minkäänlaista intohimoa pelin arkkitehtuuria kohtaan koska paskaksi se kuitenkin menee.
Tosin, varsin "innostuneelta" tämä pelin tuottajakin kuulostaa puhuessaan uutukaisestaan..
Vähän samaa vikaa oli Volitonin aikaisemmassa pelissä Saints Row 2: Peli oli äärimmäisen hauska mutta maailma täysin mielikuvitukseton.
Ihme narinaa painovoimasta, fysiikasta ja yabayabayaba... Itseäni häiritsee suunnattomasti se seikka että Marsissa pystyy hengittämään aivan normaalisti!
Viime tarkistamalla ei ainakaan omat keuhkot tuota atmosfääriä kestäneet. Come on pojat, tämä on videopeli, ei Nasan uusin raportti viimeiseltä Mars-lennolta!
Mutta mutta, olenko ainoa joka on nyt pelistä innostuttuaan kiinnittänyt huomiota tähän pelin ulkoasuun ja etenkin taiteelliseen suunnitteluun. Johtuukohan vuosi vuodelta kasvavasta tasosta vai mistä, mutta en ole oikeasti nähnyt mitään näin mielikuvituksetonta sitten Kummeli-sketsien. Esim. tämä video tuolta pleku puolelta. Eikö kenenkään silmään pistä pelin saamattoman tylsä suunnittelu? Rakennukset näyttävät kuin ne olisivat modi-piireissä hieman huonommin menestyneiden warettajien työstämiä...
Tuntuu ettei pelisuunnittelijoilla ei ole ollut minkäänlaista intohimoa pelin arkkitehtuuria kohtaan koska paskaksi se kuitenkin menee.
Tosin, varsin "innostuneelta" tämä pelin tuottajakin kuulostaa puhuessaan uutukaisestaan..

Vähän samaa vikaa oli Volitonin aikaisemmassa pelissä Saints Row 2: Peli oli äärimmäisen hauska mutta maailma täysin mielikuvitukseton.