Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Faction: Guerrilla [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Ihme narinaa painovoimasta, fysiikasta ja yabayabayaba... Itseäni häiritsee suunnattomasti se seikka että Marsissa pystyy hengittämään aivan normaalisti!
Viime tarkistamalla ei ainakaan omat keuhkot tuota atmosfääriä kestäneet. Come on pojat, tämä on videopeli, ei Nasan uusin raportti viimeiseltä Mars-lennolta!

Mutta mutta, olenko ainoa joka on nyt pelistä innostuttuaan kiinnittänyt huomiota tähän pelin ulkoasuun ja etenkin taiteelliseen suunnitteluun. Johtuukohan vuosi vuodelta kasvavasta tasosta vai mistä, mutta en ole oikeasti nähnyt mitään näin mielikuvituksetonta sitten Kummeli-sketsien. Esim. tämä video tuolta pleku puolelta. Eikö kenenkään silmään pistä pelin saamattoman tylsä suunnittelu? Rakennukset näyttävät kuin ne olisivat modi-piireissä hieman huonommin menestyneiden warettajien työstämiä...
Tuntuu ettei pelisuunnittelijoilla ei ole ollut minkäänlaista intohimoa pelin arkkitehtuuria kohtaan koska paskaksi se kuitenkin menee.
Tosin, varsin "innostuneelta" tämä pelin tuottajakin kuulostaa puhuessaan uutukaisestaan.. :D

Vähän samaa vikaa oli Volitonin aikaisemmassa pelissä Saints Row 2: Peli oli äärimmäisen hauska mutta maailma täysin mielikuvitukseton.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Juu itsellä pisti silmään kanssa nuo varsin tylsät grafiikat..

Ei minua pelin grafiikat häiritse, vaan tuo auttamattoman tylsä suunnittelu esim. hahmoissa ja rakennuksissa. Mutta sanoisin että aika paljon menee tuon uuden Geo.Mod 2-pelimoottorin piikkiin, siinä varmasti omat rajoituksensa. Mutta ei tuollaisten rajoitusten kuitenkaan ihan kaikkialle luulisi rajoittuvan...
Kyllä sen sormen saa myös sinne suunnittelu-osastolle päin osoittaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Tuo on totta kyllä, perhanan tylsät grafiikat artistiselta kannalta katsottuna..
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Ei minua pelin grafiikat häiritse, vaan tuo auttamattoman tylsä syynnittelu esim. hahmoissa ja rakennuksissa. Mutta sanoisin että aika paljon menee tuon uuden Geo.Mod 2-pelimoottorin piikkiin, siinä varmasti omat rajoituksensa. Mutta ei tuollaisten rajoitusten kuitenkaan ihan kaikkialle luulisi rajoittuvan...
Kyllä sen sormen saa myös sinne suunnittelu-osastolle päin osoittaa.

No grafiikkaahan sekin on! Visuaalinen ilme.. miten sen nyt haluaa sanoa :D
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

No onhan noi kohtuu tylsän näkösiä noi rakennelmat
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Ei minua pelin grafiikat häiritse, vaan tuo auttamattoman tylsä suunnittelu esim. hahmoissa ja rakennuksissa. Mutta sanoisin että aika paljon menee tuon uuden Geo.Mod 2-pelimoottorin piikkiin, siinä varmasti omat rajoituksensa. Mutta ei tuollaisten rajoitusten kuitenkaan ihan kaikkialle luulisi rajoittuvan...
Kyllä sen sormen saa myös sinne suunnittelu-osastolle päin osoittaa.

Juurikin näin. Tosin tämä nyt ei ole kyllä ihan ainutlaatuista, vaan löytyy muitakin esimerkkejä sekä V:n tuotoksista, että muidenkin. Saints Row 2 sinänsä hyvä esimerkki, että vaikka kaupunki on iso, tehtävää riittää ja hauskoja paikkojakin, niin silti aika kliinistä ja tylsähköä ympäristö(siis jos siihen vähänkin alkaa kiinnittämään huomionsa). Oikeastaan tässä nyt kulminoituu tuon merkitys siihen, miten saadaan peli muuten toimimaan. Eli siis, jos pelissä riittää vauhtia, tapahtumia, juoni/ympäristö toimii sinänsä hyvin ja esim. ympäristöt saadaan vihollisten ja tapahtumien kautta elämään, niin tuo tylsähkö/mielikuvitukseton ympäristö ei juurikaan kiinnitä huomiota. Jos taas tulee paljon ns. tyhjiä hetkiä, vaeltelua ja "pysähtymistä"(enkä tarkoita fyysistä, vaan "henkistä" tällä), niin silloin tuo voi hyvinkin pompata esiin pahastikkin. Saints Row:ssa mielestäni tuo ei pomppaa esiin, paitsi jos alkaa paikkoja tarkemmin katselemaan ja ei olisi tekemistä.

Syy tähän on varmaan osittain se, että on lähdetty siitä, että paikat kuitenkin räjäytetään. Samalla myös siitä, että vauhtia riittäisi ja osittain varmaan rajallisiin resursseihin. Jos tehdään todella iso alue, niin sen yksityiskohtaisuus vaikeutuu, varsinkin rajallisilla resursseilla(nämä ovat varmasti rajalliset V:n kokoisessakin firmassa, verrattuna johonkin GTA IV:n tekijöiden resursseihin). Tosin itseäni ainakin vähän lohduttaa tuon suhteen, että ainakin pitäisi olla erilaiset alueet nuo eri "piirit".
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Demoa pelanneena, peli pomppasi ostettavien pelien kärkeen. Hammer vaan oli niin prkleen hauska.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Demon perusteella aika lusmu..
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Juu eipä hirveesti yllättäny toi peli, maaston rikkoutuminen olisi ollut hyvä lisä, ihme ettei sitä tähän pistetty vaikka se ekassa Red Factionis olikin.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Demo oli kyllä niin vuotta 2002, että päätin pelaamiseni kahden hypyn ja muutaman laukauksen jälkeen.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Demo oli kyllä niin vuotta 2002, että päätin pelaamiseni kahden hypyn ja muutaman laukauksen jälkeen.

Kuinka niin? Liika kapeakatseisuus on pahasta, ei sitä kahden hypyn ja muutaman laukauksen jälkeen mitään pelistä oikein vielä tiedä.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla [X360 Hype]

Kuinka niin? Liika kapeakatseisuus on pahasta, ei sitä kahden hypyn ja muutaman laukauksen jälkeen mitään pelistä oikein vielä tiedä.
No ei toki tuossa ajassa tiedä pelistä vielä juuri mitään, mutta sen verran kuitenkin, että sain selville sen, ettei tämä peli ole minua varten. En pitänyt graafisesta ulkoasusta, äänistä, kontrolleista enkä fysiikkamallinnuksesta. Tämä kaikki 15 sekunnin testaamisella.

Mulla on silti niin paljon Xboxin huippupelejä pelaamatta, etten usko tämän olevan vähäisenkään ajan arvoinen. Riddickin kanssa vähän sama, tosin sen demoa jaksoin pelata 10 minuuttia.

Toki muut saavat pelistä nauttia, ei se minulta pois ole. :)
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla (Xbox 360)

Moninpelidemo on lähipäivinä ollut eniten livessä pelaamani peli ja samalla myös pitkäikäisin demo, jota olen koskaan pelannut. Todella hyvää viihdettä, jokaisen kannattaa kokeilla. Backpackit ovat erittäin toimiva ominaisuus. Suurin osa matseista kyllä menee vielä siihen, että yli puolet joukkueesta vain tuhoaa paikkoja välittämättä muusta.

Varmasti tulee käytyä ostamassa tämä heti ensi kuun kuudentena.
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla (Xbox 360)

Suurin osa matseista kyllä menee vielä siihen, että yli puolet joukkueesta vain tuhoaa paikkoja välittämättä muusta.

Tuohon olen itsekin sortunut muutaman kerran, mutq ne talot menee niin kivasti rikki! :p
 
Vastaus: Red Faction: Guerrilla (Xbox 360)

Käyn kans pelin ostamassa sit kun tulee hyllyille. Täytynee kai antaa moninpelille vielä mahis
 
Ylös Bottom