Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Justin Bailey sanoi:Muuten hyvä idea, mut eihän mulla tietenkään oo mitään hajua millä ohjelmalla MP4 muodossa olevaa videota voi pilkkoa? Pelailin tossa ekan kentän nauhalle ja olihan se hauskaa, välianimaatiot ja tyhjät kohdat pitäis vaan saada leikeltyä pois välistä...
Minusta kontrollit ja kaikki tälläset toimii hyvin, mutta juoni on todella tylsä ja ei kiinnostava, no eihän niitä FPS:iä juonen takia pelata. Mutta mulle sillä on merkitystä ja se syö pisteitä.Justin Bailey sanoi:Jebs, tänne kun oli taas tullut negatiivista kommenttia, niin ajattelin nyt laittaa yhden tuolloin pelaamistani klipeistä leikkaamattomana tänne. Väittäisin, että kaikki, joilla taitotaso on tolla tasolla tykkäävät pelistä hieman eri tasolla kuin muut. Osaan kyllä samaistua huonoihin viboihin, mutta taitotason noustua pelistä nauttiminen nousi aivan täysin uudelle tasolle. Samaan hengenvetoon pitää edelleen painottaa, että Red Steel on suunniteltu nimenomaan 'take cover and aim' idean pohjalta. Joka tilanteessa on mahdollista eristää isompi vihulaisjoukko pienempiin osiin ja napsia siitä, tietty mitä pidemmälle mennään, sen tarkempi ja nopeampi täytyy olla. Näissä ensimmäisissä kentissä ei tarvitse enää pahemmin huolehtia tuosta, sen verran tarkka ote jo tähtäilyssä. Erittäin nautittavaa menoa.
Täältä voi siis katella lipin:
http://www.youtube.com/watch?v=H1ka2Kbuhak
Tominta kohdissa:
00:00 - 00:55 + 03:00 - 05:11.
FindRb sanoi:Minusta kontrollit ja kaikki tälläset toimii hyvin, mutta juoni on todella tylsä ja ei kiinnostava, no eihän niitä FPS:iä juonen takia pelata. Mutta mulle sillä on merkitystä ja se syö pisteitä.
Taikuri sanoi:Tuo esimerkki ei oo mitenkään verrattavissa red steeliin, koska pelissä on omat puutteensa ohjattavuuden ja kontrollien takia.
FindRb sanoi:Minusta kontrollit ja kaikki tälläset toimii hyvin, mutta juoni on todella tylsä ja ei kiinnostava, no eihän niitä FPS:iä juonen takia pelata. Mutta mulle sillä on merkitystä ja se syö pisteitä.
Taikuri sanoi:Tuo esimerkki ei oo mitenkään verrattavissa red steeliin, koska pelissä on omat puutteensa ohjattavuuden ja kontrollien takia.
phanatic sanoi:Tuota tuota.. Yritin tuota bugittanutta kohtaa uusiksi ja taas miekkataistelun jälkeen huomasin olevani miekka kädessä tulitaistelussa. Eihän tuo nyt voi olla tarkoituksellista? Kyseessä on siis tehtävä "Business Districtillä", jossa piti aluksi löytää kattohuoneistossa puutarhan takana asuva bossi. Tämän löydyttyä tuli miekkataistelu, sitten joku hälytys ja ovet menivät lukkoon. Sitten joka puolelta tulee pyssymiehiä ja pitäisi ilmeisesti hoidella ne mutta kun kuvaruudun alalaidassa vain törröttää miekan kahva eikä aseita voi ottaa tai käyttää.